Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 22 23 24 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb sierp 06, 2016 07:32 PM
Reply with quote

oNe-PoL wrote:
czy w warhaim są, że tak spytam Tomb Kings? bo chciałem pobrać zasady ale jakiś błąd wyskakuje
Tak, jest drużyna nieumarłych z Nehekhary.

Najnowsza wersja podręcznika to dwa pierwsze odnośniki w dziale download.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
beszcza
Przytomny
Przytomny

beszcza

Offline

Joined: list 05, 2011
Posts: 83
Location: Chełmża
Filia Kujawsko-Pomorska
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn sierp 08, 2016 04:15 PM
Reply with quote

Duże zmiany nastąpiły w stosunku do poprzedniej wersji czy raczej kosmetyka ?

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn sierp 08, 2016 04:24 PM
Reply with quote

beszcza wrote:
Duże zmiany nastąpiły w stosunku do poprzedniej wersji czy raczej kosmetyka ?

quidamcorvus wrote:
Dla porządku zamieszczam cytat pochodzący STĄD:

quidamcorvus wrote:
drachu wrote:
Okej. Ja mam kilka propozycji zmian na listach band.

Muszkieterzy z Nuln.
Moim skromnym zdaniem nie ma sensu wprowadzenie ograniczenia, które polega na wyborze muszkieterzy lub halabardziści. Muszkieterzy są jajem tej bandy, jej głównym pazurem (w połączeniu z Inżynierem rzecz jasna) i nie widzę przyczyny, by ktokolwiek miał w strzeleckiej bandzie zrezygnować z podstawowej jednostki strzelającej. No nikt przy zdrowych zmysłach nie zrobi Nuln na halabardach. Jak będzie chciał się bawić ludźmi z halabardami, to ma do tego lepsze bandy.
W o,75 wybór był rangerzy lub strażnicy - i to był wybór sensowny - wspierasz strzelców ofensywną piechotą, czy defensywnymi kraśkami? Spoko. Dwie różne koncepcje bandy, ale dalej jajem są muszkieterzy.
Proponuję, by wrócić do układu w którym bierzesz strażników miejskich lub kraśków.

Druga sprawa to banda Nekrarchy. A konkretnie wielkie nietoperze. To zrobiło się strasznie mocne dziadostwo - można mieć je 3. Nie są drogie jak na swoje statsy. Ale tak było zawsze. W sumie przywykłem.
Ale teraz dostały standardowy zestaw zasad dla modeli 40x40. W tym byczą szarżę.
Kurcze, mieć w bandzie trzy jednostki z byczą szarżą na podstawkach 40x40 to strasznie dużo. I to jeszcze latające. No spychacz śmierci. Zdjąłbym im byczą szarżę. Wiem, że inne 40x40 mają, ale tutaj to za dużo.
Zgadzam się z tobą. Zresztą podobną propozycję wysunęła Sister of Mercy i nawet przygotowaliśmy aktualizację, którą opublikuję na blogu w czwartek.

Związana jest ona głównie z wprowadzeniem zasad obłędu ale zmieniliśmy też parę innych rzeczy.


I tak, odnośnie drużyny Muszkieterów z Nuln to muszkieterzy i strażnicy miejscy mogą być rekrutowani równolegle.


W przypadku kompanii Nekrarchy zrezygnowaliśmy z 0-3 Piekielnych Nietoperzy, na rzecz 0-1 Roju Nietoperzy, który prezentuje się następująco:




Ponadto:
Nastąpiła zmiana nazwy umiejętności OBIEŻYŚWIAT na ŚWIATOWIEC.

Zmianie uległa także umiejętność ZWIADOWCA dostępna dla bohaterów. Teraz jest to:
Quote::
Obieżyświat:
Bohater podlega zasadzie specjalnej RANGER oraz ZWIADOWCA.


Następujący bohaterowie i stronnicy...

Harpunnik, Przepatrywacz, Szablozębny, Niedźwiedź, Nomada, Traper, Myśliwy, Zbrojny Graala, Ptasznik z Catrazzy, Starszy, Zwiadowca, Pasterz, Wojownik Cienia, Widmo, Górnik, Łowca, Traper (Gnoblar), Gorger, Kawalerzysta Chaosu, Grabieżca, Nieumarły Nomada, Traper (Goblin), Sieciarz Nocnych Goblinów, Ośmiornica Bagienna, Skink-Kameleon

...podlegają zasadzie specjalnej RANGER.


Najemne Ostrza:
Czarownica, Goniec, Kartograf, Skrytobójca, Złodziej, Zwiadowca
Zmiana nazwy zasady specjalnej obieżyświat na światowiec. Podlega zasadzie specjalnej obieżyświat.

Szczurołap
Podlega zasadzie specjalnej RANGER. Prestiż drużyny +32.

Zwiadowca
Podlega zasadzie specjalnej RANGER. Prestiż drużyny +26.
Zmiana nazwy zasady specjalnej obieżyświat na światowiec.


Mechanizm rangera
Powiadają, że mechanizm zamętu oddziałuje na zmysły wrogów oślepiając ich i ogłuszając. Wielu przeciwników boleśnie przekonało się o skuteczności działania tego urządzenia.
KOSZT: 35 ZK
DZIAŁANIE: raz na potyczkę
EFEKT: Bohater używający mechanizmu rangera podlega zasadzie specjalnej RANGER oraz ZWIADOWCA.


MELANCHOLIA

Służący w kompanii losowo określony model bohatera zostaje ogarnięty melancholią, postać do końca rozgrywki musi przerzucić wszystkie udane testy trafienia. Aby zrealizować zadanie specjalne bohater musi przeżyć potyczkę i co najmniej raz wziąć udział w walce wręcz.

Po wypełnieniu zadania specjalnego należy pokazać przeciwnikowi kartę.

- NAGRODA -
Model bohatera, który zrealizuje zadanie specjalne otrzymuje dodatkowe +K3 PD.
- LUB -
Drużyna otrzymuje
+1 Punkt Odporności.


Na chwilę obecną w dziale Download dostępna jest aktualna wersja pełna podręcznika (dwa pierwsze linki od góry).

Czyli TEN i TEN.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
beszcza
Przytomny
Przytomny

beszcza

Offline

Joined: list 05, 2011
Posts: 83
Location: Chełmża
Filia Kujawsko-Pomorska
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr sierp 17, 2016 08:00 AM
Reply with quote

Mam płytę wiórową 33 x 50 cali. Jak myślicie nada się pod stół do Warheim dla dwóch max trzech graczy?


Last edited by beszcza on Śr sierp 17, 2016 10:48 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr sierp 17, 2016 08:15 AM
Reply with quote

beszcza wrote:
Mam płytę wiórową 33 x 50 cali. Jak myślicie nadal się pod stół do Warheim dla dwóch max trzech graczy?
We dwóch powinno dać radę. We trzech będzie trochę szybciej i ciaśniej.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
beszcza
Przytomny
Przytomny

beszcza

Offline

Joined: list 05, 2011
Posts: 83
Location: Chełmża
Filia Kujawsko-Pomorska
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr sierp 17, 2016 10:47 AM
Reply with quote

oki dzięki

Back to top
View user's profile AIM Address
Dominig
Przytomny
Przytomny

Dominig

Offline

Joined: grud 04, 2014
Posts: 82
Location: Kędzierzyn/Wrocław
Filia Dolnośląska
Filia Opolska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr sierp 17, 2016 11:06 AM
Reply with quote

W takich wypadkach jak mniejszy stół dobrze jest się wystawić na krawędzi a nie 6' od niej.


_________________
kostkadomina.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn sierp 21, 2016 03:42 PM
Reply with quote

Witam, mam pytanie odnośnie stygmatów nurgla:
Stygmat Wielogłowy: Czy model dodaje "dodatkowe K3 głowy" do już jednej posiadanej przez model, co w rezultacie da minimalnie 2 ataki a maksymalnie 4 ataki?
Stygmat Niekontrolowane Gazy: Czy model wypuszcza gazy jeśli zostanie trafiony czy musi zostać również zraniony? I czy wypuszcza je jeśli deklaruje szarżę na przeciwnika budzącego Strach/Grozę? Czy chmura gazów znika jeśli model wypuszcza kolejną? I ostatnie pytanie odnośnie tego stygmatu, jeśli przeciwnik zda test WT wynikiem 1 na kości to zostaje PnZ?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn sierp 21, 2016 03:57 PM
Reply with quote

Tak. Wielogłowy ma tyle Ataków ile ma głów. Jeśli ma łącznie 2 głowy to ma 2 Ataki, jeżeli ma 4 głowy to ma 4 Ataki.

Model musi zostać trafiony i zraniony.Tak wypuszcza za każdym razem gdy musi wykonać test Strachu lub Grozy. Tam jest błąd na 6 model zostaje PnZ!. Chmury rozwiewają się tylko na Niewypale.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn sierp 21, 2016 04:30 PM
Reply with quote

Ok, dzięki za szybką odpowiedź:)

Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb sierp 27, 2016 02:55 PM
Reply with quote

Ostatnio przejrzałam podręcznik z zasadami do 9Ery i znalazłam tam dwie zasady, które moim zdaniem warto rozważyć.

Pierwsza propozycja jest bardzo luźna, strzelanie w WFS nie jest przegięte dlatego rzucam tę propozycję czysto akademicko.

Propozycja dotyczy rodzajów terenu związanych z nimi modyfikatorów do strzelania. I model strzelający do celu znajdującego się na terenie trudnym otrzymywałby modyfikator -1 do trafienia, w przypadku [/i]terenu bardzo trudnego[i] modyfikator to -2. Rozumiem, że wynika to z tego iż te tereny rozumiane są pewnie jako dające pewną ochronę gruzowiska, czy inne skupiska kamieni albo rzeki i strumienie, w pewnym stopniu też chroniące przed pociskami.

Co o tym sądzicie?




Druga propozycja moim zdaniem jest ciekawsza. Może nie wiecie ale w odróźnieniu od QC staram się wspierać MAGÓW i lobbuję gdzie się da (ale cicho o tym bo Łowcy czarownic się dowiedzą Wink ) i dlatego proponuję by MAGOWIE II i III poziomu oprócz innych modyfikatorów otrzymywali jeszcze modyfikator +1 do prób rzucania i rozpraszania zaklęć, a magowie IIII poziomu +2.

Ewentualnie MAG II poz +1, III poz +2, IIII poz +3.

Co o tym sądzicie?


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Magus
Śniący
Śniący

Magus

Offline

Joined: czerw 19, 2016
Posts: 36
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn sierp 28, 2016 06:01 AM
Reply with quote

O ile co do pierwszego pomysłu nie mam zdania , to IMO magowie ( przynajmniej w moich kampaniach ) mimo awansów bynajmniej groźni nie są , więc poparłbym takie zmiany.

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn sierp 28, 2016 07:22 AM
Reply with quote

A no nie są - też jestem tego zdania.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn sierp 28, 2016 10:50 AM
Reply with quote

A nie lepiej jak w 9 Erze magowie 1 i 2 poziomu +1 a 3 i 4 +2?

A co do terenów to może z takimi modyfikatorami ludzie zaczęli by dzielić stół na tereny? Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn sierp 29, 2016 09:51 PM
Reply with quote

Mam pytanie do tych terenów. A to nie jest tak, że w 9 Erze nie ma modyfikatorów do strzelania za osłony, tylko są te za tereny?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 22 23 24 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58873 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9615 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 118090 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 349089 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 36467 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 46
_BBOT: 0
Razem: 46
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy