Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 23 24 25 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
Magus
Śniący
Śniący

Magus

Offline

Joined: czerw 19, 2016
Posts: 36
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn sierp 29, 2016 10:19 PM
Reply with quote

Są normalne modifikatory za covery.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn sierp 29, 2016 11:18 PM
Reply with quote

Magus wrote:
Są normalne modifikatory za covery.
Czyli model strzelający do celu stojącego na bardzo trudnym terenie za ciężką osłoną ma -4 do trafienia?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Magus
Śniący
Śniący

Magus

Offline

Joined: czerw 19, 2016
Posts: 36
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt sierp 30, 2016 07:48 PM
Reply with quote

Tak

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt sierp 30, 2016 07:50 PM
Reply with quote

Magus wrote:
Tak

Trochę dużo Twisted Evil Może za dużo do zasad ogólnych ale myślę, że na potrzeby scenariuszy podziemnych można by wprowadzić.

A co do magów, to może zostawić bonus +1 tylko dla 3 i 4 poziomu?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Magus
Śniący
Śniący

Magus

Offline

Joined: czerw 19, 2016
Posts: 36
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt sierp 30, 2016 09:26 PM
Reply with quote

Jak dla spoko bo nie chyba nie sprawi że będą za mocni. A co do tych modifikatorów to na turniejach osłony są traktowane jako odzielnne tereny , więc nie ma co liczyć na murki w lesie. Ale harcownicy za hard coverem na dalekim zasięgu ... Wink

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr sierp 31, 2016 05:45 AM
Reply with quote

Podziemnie to fajnie by było generalnie wprowadzić zasadę że jak nie masz źródła światła w x calach to widzisz i strzelasz jak w lesie.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr sierp 31, 2016 06:13 AM
Reply with quote

Wydaje mi się, że powinno być gorzej niż w lesie.

Back to top
View user's profile
Magus
Śniący
Śniący

Magus

Offline

Joined: czerw 19, 2016
Posts: 36
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr sierp 31, 2016 09:58 AM
Reply with quote

Można by też uwzględnić lepszy wzrok elfów i krasnoludów ( tak jak to było w WFR ) .

Back to top
View user's profile
oNe-PoL
Przytomny
Przytomny

oNe-PoL

Offline

Joined: May 20, 2016
Posts: 96
Location: Gdynia

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt wrz 02, 2016 06:56 AM
Reply with quote

czy gra ktoś w 3-mieście

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt wrz 02, 2016 08:23 AM
Reply with quote

gra Drachu z Gdańska

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn wrz 05, 2016 10:31 AM
Reply with quote

Mam dla was propozycję rozwinięcia zasady LOT o WYSOKI LOT.

WYSOKI LOT
Model, który podlega zasadzie specjalnej LOT może - w fazie ruchu lub w fazie magii jeśli LOT jest efektem zaklęcia - zamiast zwykłego ruchu LOTU zadeklarować WYSOKI LOT. W przypadku modelu pieszego należy wykonać test SIŁY albo INICJATYWY w zależności od tego, który ze współczynników modelu jest większy, a w przypadku modeli dosiadających WIERZCHOWCÓW lub sterujących MACHINAMI WOJENNYMI należy wykonać odpowiednio test jeździectwa lub pilotażu. Powodzenie oznacza, że model wzbija się wysoko w powietrze i znika wśród chmur.

Nieudany test oznacza, że modelowi nie udało się wzbić w powietrze i nie rusza się do końca tury.

Na początku następnej fazy ruchu lub fazy magii należy ponownie wykonać w przypadku modelu pieszego test SIŁY albo INICJATYWY w zależności od tego, który ze współczynników modelu jest większy, a w przypadku modeli dosiadających WIERZCHOWCÓW lub sterujących MACHINAMI WOJENNYMI należy wykonać odpowiednio test jeździectwa lub pilotażu. Udany test oznacza, że model ląduje w dowolnym miejscu na powierzchni stołu, jeżeli ruch taki prowadzi do kontaktu z wrogiem, to jest to równoznaczne z szarżą (szarża ta podlegać będzie wszystkich zasadom szarży).

Niepowodzenie oznacza, że model pomylił kierunki, należy wykonać rzut Kostką Rozrzutu, aby losowo określić krawędź stołu i punkt na tej krawędzi, w którym pojawi się model po upłynie K3 tur.

Należy zwrócić uwagę, że wyrzucenie 6 oznacza, że modelowi nie udało się zdać testu niezależnie od wartości testowanego współczynnika i możliwości jego modyfikacji.

Ponadto, modele znajdujące się w czasie WYSOKIEGO LOTU poza stołem nie mogą wspierać bezpośrednio drużyny. Uwzględniając ten stan rzeczy w momencie określania czy kompania musi wykonać test rozbicia, modele ukryte poza stołem nie są liczone do całkowitej liczby postaci w kompanii. Co więcej, należy zauważyć, że ukryty poza stołem DUCHOWNY lub MAG nie może rzucać zaklęć lub odmawiać modlitw, ponadto nie generuje Kostek Mocy oraz Kostek Rozproszenia.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn wrz 05, 2016 10:45 AM
Reply with quote

Warte przetestowania


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn wrz 05, 2016 11:43 AM
Reply with quote

Harpie spadające z nieba w 2 turze w maksymalnej ilości.

Imo mocno przegięte i z harpii które już są super na swój koszt zrobi najbardziej rzeźnicką opcję w grze.

Psy wojny z bohaterami uzbrojonymi w skrzydła + pilotki w niektórych scenariuszach będą mieli szanse wygrać w 2 turze ( scenariusze w stylu książek z turnieju które trzeba tylko dorwać a nie wynieść ).

Także taki game breaker po całości.

A i Strigoi z lotem będzie robić już pełnoetatową pożogę w pojedynkę właściwie a jeszcze może mieć wsparcie z tego co kojarzę od nietoperzy. Zwyczajnie będzie mógł łowić pojedyńcze modele i następnie uciekać z walki na 2 koniec stołu ;D

Edit: Harpia przy koszcie 35 zk w ilości 5 sztuk

Edit/Pytanie: Zagan może robić taki lot. Walnięcie takiej szarży z S6 gdzie można złapać kilka modeli może zrobić faktyczny pogrom ( nawet większy niż Harpie ) i właściwie nie możemy z tym nic zrobić. Pytanie tylko czy Wielkolud się liczy przy byczej szarży ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn wrz 05, 2016 12:17 PM
Reply with quote

Albo krwawy smok z lotem od wiedźmy:)


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn wrz 05, 2016 12:29 PM
Reply with quote

Wszystko to co piszecie zaklada zdanie dwóch testów z rzedu. Poza tym modele takie nie liczą sie do testów rozbicia, nie generują kosci rozproszenia itd. W praniu moze wyjsc cos zupelnie innego, niz na papierze.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 ... 23 24 25 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57900 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9384 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 115345 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 337418 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 35293 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 22
_BBOT: 0
Razem: 22
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy