Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Stygmaty Chaosu
[Warsztat] Stygmaty Chaosu
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2
View previous topic :: View next topic
Author Message
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Stygmaty Chaosu
Posted: Śr wrz 07, 2016 07:30 PM
Reply with quote

To wrócę jeszczę do jednej propozycji, której kiedyś mi się nie udało przeforsować.

Skoro mamy już - teoretycznie - Chaos niejako mechanicznie determinowany do mutacji, co jest jak najbardziej zgodne z fluffem a modele mogą przetrwać większą liczbę mutacji niż ich Wt, to propozuję jeszcze odróżnić Kulty od Grasantów i Zwierzoludzi, na tle których wypadają blado. A przecież kulty są bogate, w ich szeregach służą kupcy, radcy itd. Dlatego proponuję dać im zasadę 'zamożność' tak jak ma Marienburg.

Quote::
Kultyści, wykorzystując swoje wpływy i stanowiska kontaktują się z kupcami i handlarzami. W grze odzwierciedla to zasada, zgodnie z którą kultyści otrzymują premię +1 do rzutu na DOSTĘPNOŚĆ, w trakcie sekwencji po potyczce.
Ponadto, aby odzwierciedlić zamożność kompanii, drużyna rozpoczyna rekrutację z dodatkowymi 100 złotymi koronami (w przypadku Kampanii). W przypadku pojedynczej Potyczki gracz może zwiększyć o 20% sumę jaką należy przeznaczyć na rekrutację drużyny. Dodatkowe fundusze muszą zostać w całości przeznaczone na zakup wyposażenia dostępnego na liście ekwipunku kompanii.
Jednak utrzymanie istnienia sekty w tajemnicy wymaga sporych nakładów finansowych. W grze odzwierciedla to zasada zgodnie z którą w trakcie sekwencji po potyczce, na potrzeby zasad sprzedaży Łupów! drużyna traktowana jest tak jakby liczba modeli w kompanii była o jeden poziom większa, niż ma to faktycznie miejsce
Pozwoli to na kupienie trochę sprzętu i nadrobienie w stosunku do Grasantów czy Zwierzoludzi. Co wy na to?


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Stygmaty Chaosu
Posted: Śr wrz 07, 2016 07:34 PM
Reply with quote

jestem za


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: [Warsztat] Stygmaty Chaosu
Posted: Śr wrz 07, 2016 07:39 PM
Reply with quote

Zasada Niewolnicy Ciemności to takie te zmiany trochę na siłę, i raczej niezbyt potrzebne. Już lepiej można by pomyśleć nad osłabieniem umiejętności transformacja u wampirów, która jest strasznie wygięta. A co do chaosiarzy to ja postulowałbym zabranie opętanemu furii i zasad dużego celu, zmniejszenie wtedy jego kosztu i wrzucenie go na podstawkę 25mm. A w bandzie Grasantów Chaosu można by zmienić dostępność przedmiotów z -2 na -1.

Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Stygmaty Chaosu
Posted: Śr wrz 07, 2016 07:55 PM
Reply with quote

kozAa wrote:
Zasada Niewolnicy Ciemności to takie te zmiany trochę na siłę, i raczej niezbyt potrzebne. Już lepiej można by pomyśleć nad osłabieniem umiejętności transformacja u wampirów, która jest strasznie wygięta. A co do chaosiarzy to ja postulowałbym zabranie opętanemu furii i zasad dużego celu, zmniejszenie wtedy jego kosztu i wrzucenie go na podstawkę 25mm. A w bandzie Grasantów Chaosu można by zmienić dostępność przedmiotów z -2 na -1.
Fluffowo potrzebne, bo mało kto bierze kolejne mutacje Wink
Jak znam QC to Opętany się nie zmieni ale rozumiem powody tych zmian w całościowym ujęciu drużyny i zgadzam się z nimi.

A Wampiry muszą być silne. W drużynach Nieumarłych stronnicy bardzo słabo się rozwijają i w późniejszych etapach kampanii to bohaterowie muszą nadrabiać. Poza tym taki efekt może spowodować dowolny czarodziej.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Stygmaty Chaosu
Posted: Śr wrz 07, 2016 08:19 PM
Reply with quote

Może być.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20004 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 58322 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Galeria - Figurki [Galeria] Karnawał Chaosu...
...modele Rotten Circus od Rotten Factory.
10 quidamcorvus 7509 [Galeria] Karnawał Ch...
 Cz sierp 08, 2019 08:11 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5617 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 78746 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 22
_BBOT: 0
Razem: 22
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy