Azylium    
Menu główne
 

Polecamy

































 

Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.
 

  ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Wydarzenia [Warheim FS] › Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt  
Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
Turnieje, pokazy i konwenty z WARHEIM FS w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 7
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
Posted: Pn sierp 22, 2016 09:16 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Kilka pytań :
1 - Czy jak mam 2 powozy ( jest taka możliwość ) to czy mogę podzielić łupy między powozy ?
2 - czy ten bazowy powóz można ulepszać ?
3 - Czy jeśli sprzedamy wszystkie łupy gra się kończy ? Bo jest zapis ze jak pozostaje tylko 1 łup to przegrywamy ?

1. Łupy przewozisz tylko na tym powozie "ekstra"
2. bazowego powozu nie ulepszasz - ma inne zasady naprawiania itd. - jeden łup "leczy wszystkie uszkodzenia"
3. tak, jeśli sprzedasz wszystkie łupy to przegrywasz, zawsze musisz mieć na wozie przynajmniej 2

Po pierwszej grze, możesz pozbyć się ekstra łupów i zostawić sobie tylko 2 na wozie, licząc, że w drugiej wygrasz i zdobędziesz wystarczająco dużo nowych.

Grish wrote:

Nie wiem, czy jedna gra/miesiąc to nie za rzadko. Przy całym hypie początkowym może nam opaść motywacja w okolicach listopada, jak będzie to dopiero trzecia gra. Poza tym wrzesień ma 5 czwartków.

Moja propozycja: dwie gry/miesiąc, w dowolnych dniach. Nieodbyte gry można nadrobić.

Zobaczymy jak to we wrześniu będzie wyglądać, zawsze na bieżąco będzie można zmodyfikować maksimum gier, na pewno zostanie minimum jedna gra w miesiącu, albo tracisz dzień.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
Posted: Wt sierp 23, 2016 08:59 AM
Reply with quote

Można sobie pociąg wystawić Very Happy Aż żal nie grać na Irondeamonie Very Happy

Btw czy można okraść przeciwnika z łupów i następnie odłożyć je do swojego drugiego powozu ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
Posted: Wt sierp 23, 2016 05:16 PM
Reply with quote

Nie i nie można mieć odłożonych na raz więcej niż siedem.
Nie wszystkie kompanie mają dostępne wozy - ten element ma być w miarę sprawiedliwy dla wszystkich dla tego wszyscy dostali taki sam wóz.
Po za tym pamiętaj, że cały czas uciekacie, większa ilość łupów by was za bardzo spowalniała ;).


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
Posted: Śr sierp 24, 2016 06:42 AM
Reply with quote

Jak masz 1 spowolniony wóz to drugi spowolniony do pierwszego i tak nie opuźni już marszu - ale rozumiem jakie jest założenie.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 268
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
Posted: Śr sierp 24, 2016 12:47 PM
Reply with quote

Grish wrote:
Nie wiem, czy jedna gra/miesiąc to nie za rzadko. Przy całym hypie początkowym może nam opaść motywacja w okolicach listopada, jak będzie to dopiero trzecia gra. Poza tym wrzesień ma 5 czwartków.

Moja propozycja: dwie gry/miesiąc, w dowolnych dniach. Nieodbyte gry można nadrobić.

Też uważam, że jedna gra na miesiąc to mało. Może zróbmy min. 1 gra, a max. 2 gry w miesiącu. Będzie bardziej elastycznie. Nie powinno to spowodować dużych różnić.

Z innej beczki. Rozumiem, że trzeba mieć model wozu?

Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
Posted: Śr sierp 24, 2016 01:26 PM
Reply with quote

Z iloscia gier temat otwarty, model na podstawce wozu od biedy podstawka wozu... ale poto z takim wyprzedzeniem pisalem zeby kazdy przygotowal cos ciekawego


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 268
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
Posted: Śr sierp 24, 2016 01:49 PM
Reply with quote

A może być rydwan?

Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
Posted: Śr sierp 24, 2016 02:09 PM
Reply with quote

Na pewno lepszy niz sama podstawka Wink


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
Posted: Śr wrz 07, 2016 08:04 AM
Reply with quote

Ok, pare rozgrywek za nami powiedzcie jaki robimy górny limit rozgrywek na miesiac? Pierwsza propozycja jak gralem z Qc i Szczerym w sierpniu jedna, potem na forum pisaliscie ze dwie, jest 7.09, kilka osob ma 2 zaliczone i ochotę na więcej jak rozumiem.
Radzik Krnabrny ustawiali sie na grę ale nie podali wyników. Piszcie co myślicie, moze bez gornego limitu? Na październik będzie już jasna zasada, teraz możemy po dyskutować.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 852
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
Posted: Śr wrz 07, 2016 08:06 AM
Reply with quote

Radzik i Krnabrny to zdaje sie jeszcze nie maja wyniku, bo grają jutro.

Podtrzymuje moją propozycje - dwie gry/miesiąc.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 268
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
Posted: Śr wrz 07, 2016 08:23 AM
Reply with quote

Ja też podtrzymuję, min. 1 gra, max. 2 gry. Normalnie bym nie popierał limitów, bo słabsza banda pomimo przegranej z silniejszą, może dużo zyskać przez zasadę "żółtodzioby", ale tutaj przegrany traci dzień przewagi nad pościgiem.

No i tak, gramy jutro.:D

Back to top
View user's profile
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 301
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
Posted: Śr wrz 07, 2016 02:23 PM
Reply with quote

Tzn że ja mam do końca września odstawić bandę na półkę?
Jednego dnia zagrałem 2 razy - było nas 3 i ktoś musiał grać 2 razy.
Jestem zdania że powinien być dolny limit min. 2 gry.
Górnego nie powinno być w ogóle.
Zasada słabeuszy daje taką możliwość.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8137
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
Posted: Śr wrz 07, 2016 03:42 PM
Reply with quote

szczery-do-bolu wrote:
Tzn że ja mam do końca września odstawić bandę na półkę?
Jednego dnia zagrałem 2 razy - było nas 3 i ktoś musiał grać 2 razy.
Jestem zdania że powinien być dolny limit min. 2 gry.
Górnego nie powinno być w ogóle.
Zasada słabeuszy daje taką możliwość.

Ale żółtodzioby nie uwzgledniają przewagi nad pościgiem. A w takiej kampanii liczba rozgrywek powinna być zbliżona.

Ja jutro zagram drugą potyczkę a 15.00 możemy zagrać innymi drużynami.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 301
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
Posted: Śr wrz 07, 2016 08:12 PM
Reply with quote

Ok.
Czyli w miesiącu gramy 1-2 razy.
Reszta spotkań jak dawniej.
Poprawcie mnie, bo może źle policzę.
8 band x 7 dni przewagi = 56 dni przewagi.
8 band = 4 potyczki x 2 w miesiącu =Max 8 dni straconych przewagi w miesiącu.
Bez uwzledniania "odzyskiwania dni przewagi" to daje min 6 miesięcy czasu trwania kampanii. Jeszcze o oczywiście są inne sposoby wyautowania bandy.
Wydaje mi się to szmat czasu w kontekście grywania w kampanię 1-2 na miesiąc.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8137
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
Posted: Śr wrz 07, 2016 08:18 PM
Reply with quote

Wiesz, jak ktoś przegra 7x z rzędu to go będzie mało interesowało ile przewagi zostało innym, a dzięki temu będzie można pograć 'na luzie'.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 4 5 6 7
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Download] Podręcznik do Warheim FS, Ostania Faktoria...
...1 z 2 oraz 2 z 2.
0 quidamcorvus 103 [Download] Podręcznik...
 Sb sierp 04, 2018 03:16 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS Sponsorzy turnieju Warheim FS 0 quidamcorvus 1456 Sponsorzy turnieju War...
 Sb marca 12, 2016 10:19 AM 
quidamcorvus View latest post
Sticky
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Przeklęty Szczurołap... Turniej Warheim FS...
...w dniu 24.03.2018 w Innym Wymiarze w Katowicach.
0 quidamcorvus 305 [Relacja] Przeklęty S...
 Pn kwiet 02, 2018 12:35 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Mitterherbst... Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.09.2017 w Innym Wymiarze w Katowicach.
1 quidamcorvus 554 Re: [Relacja] Mitterhe...
 Wt paźdź 03, 2017 09:07 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Ucieczka z Gór Środkowych... Turniej Warheim FS...
...w dniu 21.01.2017 w klubie Inny Wymiar.
1 quidamcorvus 1025 Re: [Turniej] WarheimF...
 Cz marca 30, 2017 04:32 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Inkq
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 437

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 29
_BBOT: 0
Razem: 29
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
Statystyki
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 164
Komentarzy: 0


The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy