Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Sala zabiegowa › Galeria - Makiety › Boodova by qc
Boodova by qc
Galeria spalonych budynków, splądrowanych dzielnic i zniszczonych miast.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 20 21 22 23 24 25
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 560
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Boodova by qc
Posted: Sb wrz 24, 2016 09:19 AM
Reply with quote

duże okna, ruinki, wygląda na grywalne, bo co do jakości i wyglądu to na pewno będzie git


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 283
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Boodova by qc
Posted: Sb wrz 24, 2016 10:15 AM
Reply with quote

Tylko się nie rozpędzaj tak jak ostatnio:-)


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
Dominig
Przytomny
Przytomny

Dominig

Offline

Joined: grud 04, 2014
Posts: 81
Location: Kędzierzyn/Wrocław
Filia Dolnośląska
Filia Opolska

Post Post subject: Re: Boodova by qc
Posted: Sb wrz 24, 2016 10:22 AM
Reply with quote

Zapowiada się dobrze i grywalnie Smile


_________________
kostkadomina.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1055

Post Post subject: Boodova by qc
Posted: Sb wrz 24, 2016 10:39 AM
Reply with quote

Dokładnie to co chłopaki mówią + jak zrobisz wysokie ładne budynki to będą niestety niegrywalne :/


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 560
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Boodova by qc
Posted: Sb wrz 24, 2016 10:46 AM
Reply with quote

może też jakieś drewniane schody z tyłu czy coś? bo tak mysle ze z jednym stosunkowo wąskim wejsciem po schodach, moze byc omijany w trakcie gry zamiast wykorzystywany


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8010
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Boodova by qc
Posted: Sb wrz 24, 2016 11:00 AM
Reply with quote

Z tyłu będą skrzynie i beczki ustawione jak stopnie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8010
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Boodova by qc
Posted: Śr wrz 28, 2016 01:35 PM
Reply with quote

Równolegle do budowy makiety w głowie układa mi się historia związana z ruiną. Ostatecznie będzie to dom bogatego kupca, który na strychu ukrywał pewien sekret. Ale o tym później.

Od ostatniej aktualizacji usunąłem więcej fragmentów bocznych ścian, tak żeby ułatwić dostęp do wnętrza. Również podłogę pierwszego piętra wymodelowałem tak, by jak najmniej przeszkadzała w ruchach modeli. Na parterze dodałem także wewnętrzne ściany.

Na parterze, w dwóch mniejszych pokojach zrobię jeszcze częściowo zniszczone schody prowadzące na górę.

Pierwsze piętro będzie znacznie bardziej zrujnowane, wyżej będzie jeszcze fragment poddasza i tyle.










_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8010
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Boodova by qc
Posted: Cz paźdź 06, 2016 08:46 AM
Reply with quote

Dla wszystkich, którzy pamiętają makiety, które budowałem w 2012 roku mam ważną informację, budowana obecnie ruina już większa nie będzie - choć kusiło.

Widoczny na zdjęciach poniżej front budynku to wczesny WIP, brakuje jeszcze wielu detali, które pojawią się w przyszłości.

Na parterze zbudowałem schody prowadzące na piętro, a na piętrze z tyłu budynku zbuduję jeszcze kominek i resztki komina.

Na poddasze i platformy będzie można wejść po drabinach i skrzyniach.

Ponadto poszczególne poziomy są na tyle mocno zrujnowane, by można swobodnie operować w nich figurkami.

Na razie tyle.









_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 560
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Boodova by qc
Posted: Cz paźdź 06, 2016 09:22 AM
Reply with quote

gratki za udany test CP Wink zapowiada się fajna makieta do grania nie tylko oglądania Smile


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8010
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Boodova by qc
Posted: Śr paźdź 12, 2016 08:46 PM
Reply with quote

Zbudowałem kominek oraz fragment komina, zrobiłem dachówki i balustradę na balkonie oraz popracowałem trochę nad frontem budynku.





_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 298
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Boodova by qc
Posted: Cz paźdź 13, 2016 05:26 PM
Reply with quote

Fajny kominek ale technicznie irracjonalny Wink
Mozeby postawić komin od siemi w górę, bo w ten sposób to chyna nawet w Altdorfie nihuhu.. nie wybudowaliby.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8010
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Boodova by qc
Posted: Pn paźdź 17, 2016 02:26 PM
Reply with quote

szczery-do-bolu wrote:
Fajny kominek ale technicznie irracjonalny Wink
Mozeby postawić komin od siemi w górę, bo w ten sposób to chyna nawet w Altdorfie nihuhu.. nie wybudowaliby.
Na dole nie ma miejsca Sad Jakiś szalony inżynier zbudował tam schody Razz

Z balsy, pudełka po figurkach, spinaczy biurowych i blaszki z kremu do golenia skleiłem przy użyciu kleju cyjanoakrylowego drzwi do wejścia głównego i na balkon. Nity zrobiłem klejem Wikol.









_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Dominig
Przytomny
Przytomny

Dominig

Offline

Joined: grud 04, 2014
Posts: 81
Location: Kędzierzyn/Wrocław
Filia Dolnośląska
Filia Opolska

Post Post subject: Re: Boodova by qc
Posted: Pn paźdź 17, 2016 07:23 PM
Reply with quote

Wygląda świetnie jak na razie. Fajna faktura ścian, z czego zrobiona?


_________________
kostkadomina.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8010
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Boodova by qc
Posted: Pn paźdź 17, 2016 07:27 PM
Reply with quote

Dominig wrote:
Wygląda świetnie jak na razie. Fajna faktura ścian, z czego zrobiona?
Dzięki. Ściany to pianka modelarska, na to wikol z piachem i gipsem.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 849
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Boodova by qc
Posted: Pn paźdź 17, 2016 10:05 PM
Reply with quote

Ładnie, ładnie, pomaluj to na koncu Wink


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 ... 20 21 22 23 24 25
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Creator
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 423

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 29
_BBOT: 0
Razem: 29
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 163
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy