Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy






























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 26 27 28 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7965
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz wrz 15, 2016 09:47 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Pytanie na szybko - kucyki sie wliczają wg opisu do ilości modeli w bandzie a konie nie. Błąd czy coś innego ?
To nie błąd. Tak ma być.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1051

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz wrz 15, 2016 09:48 PM
Reply with quote

Z ciekawości, w czym te kucyki są bardziej przegięte od koni ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7965
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz wrz 15, 2016 09:54 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Z ciekawości, w czym te kucyki są bardziej przegięte od koni ?
Zwiększają limit ekwipunku do 8 i mogą łazić same. Podobnie jak psy.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1051

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz wrz 15, 2016 10:25 PM
Reply with quote

A to tego nie wziąłem pod uwagę - dobra opcja.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7965
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt wrz 23, 2016 05:56 PM
Reply with quote

W odpowiednim wątku zaproponowałem zasady dla dwóch nowych Postaci Dramatu Klaus Reinwald, Mistrz Małodobry z Kemperbad oraz Grukk Treboosh, Miszcz Mekaniak albo w wersji pdf TUTAJ i TUTAJ.

Wszelkie uwagi, komentarze itd. mile widziane.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 292

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt wrz 23, 2016 06:42 PM
Reply with quote

a zmiany w kultach chaosu wejdą w życie? Od siebie proponowałbym karę do dostępności dla Grasantów na poziomie -1 zamiast obecnego -2.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7965
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt wrz 23, 2016 07:43 PM
Reply with quote

Wejdą.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 292

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz paźdź 06, 2016 02:08 PM
Reply with quote

Czy powóz wykonując rozjeżdżanie podwaja swój ruch jak podczas szarży? I czy musi pokonać maksymalny dystans czy może zakończyć manewr rozjeżdżania w dowolnym momencie? Jeśli przeciwnik przeżyje szarżę pojazdu/ rydwanu to może wybrać kogo atakuje czy musi rozlosować jak w przypadku walki z poruszającym się pojazdem?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7965
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz paźdź 06, 2016 05:05 PM
Reply with quote

Nie podwaja ruchu.
Pokonuje maksymalny dystans.
Przeciwnika stawiasz losowo obok. Nie może atakować bo nie szarżował.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1431
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt paźdź 07, 2016 07:33 AM
Reply with quote

Dlaczego przeciwnik zaszarżowany przez pojazd nie nie atakuje?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7965
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt paźdź 07, 2016 09:36 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Dlaczego przeciwnik zaszarżowany przez pojazd nie nie atakuje?
Atakuje. Źle przeczytałem pytanie. Jeśli machina szarżę to normalnie wiąże walka wręcz.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 292

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt paźdź 07, 2016 11:29 AM
Reply with quote

W turze szarży pojazdu przeciwnik losuje w co trafia czy może wybrać?oczywiście jeśli przeżyje trafienia z uderzenia itd.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7965
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt paźdź 07, 2016 12:06 PM
Reply with quote

kozAa wrote:
W turze szarży pojazdu przeciwnik losuje w co trafia czy może wybrać?oczywiście jeśli przeżyje trafienia z uderzenia itd.
Jeśli machina wykonała szarżę to walczy się normalnie. Zaatakowany w walce wręcz wybiera kogo atakuje itd.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 292

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt paźdź 07, 2016 01:03 PM
Reply with quote

ok:)

Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Wt paźdź 11, 2016 07:58 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
UNIERUCHAMIAJĄCY:
Tego rodzaju oręż nie jest przeznaczony do zabijania, lecz do pochwycenia żywcem i unieruchomienia przeciwnika. Trafiony model, który nie podlega zasadzie specjalnej MACHINA WOJENNA zostaje unieruchomiony (postać traktowana jest tak, jakby została Oszołomiona!). Model pozostanie unieruchomiony dopóki w fazie rozpoczęcia tury nie wykona udanego testu SIŁY (by rozerwać więzy) albo INICJATYWY (by wyśliznąć się z pęt) w zależności od tego, który ze współczynników jest większy. Test należy ponawiać w każdej turze modelu.
Broń UNIERUCHAMIAJĄCA to skuteczny ale i niebezpieczny oręż, który w rękach żółtodzioba, może przynieść więcej szkód niż pożytku. Jeśli w nieudanym rzucie na trafienie wypadnie dublet, to użycie broni kończy się kłopotami - władający orężem popełnia fatalny błąd, w wyniku którego zostaje unieruchomiony. Ponadto, dystansowej broni unieruchamiającej nie można użyć w reakcji na szarżę stój & strzelaj.

NIEWOLNIK:
Niewolnicy zdobywają doświadczenie podobnie jak inni stronnicy, ale nigdy nie mogą zostać bohaterami. Jeżeli w czasie sekwencji po potyczce w TABELI ROZWOJU Niewolnik uzyska wynik Chłopak ma talent! rzut należy powtarzać póki nie uzyska się innego wyniku. Ponadto Niewolnicy nie mogą użyć jako podstawy testu wartości współczynnika CP swojego DOWÓDCY.
Ja bym zasadę unieruchamiający jeszcze uściśliła: trafiony pieszy model nie podlegający zasadzie duży cel lub machina wojenna.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 26 27 28 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
...do wersji Przeklęty Szczurołap.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 9, 10, 11 ]
160 quidamcorvus 4572 Dyskusja ogólna (pyta...
 Śr czerw 20, 2018 08:29 AM 
adrenalbooster View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1691 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Squigi - dyskusja 11 Blumstein 174 Squigi - dyskusja
 Pn May 21, 2018 01:11 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 8358 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do 2k6
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
32 quidamcorvus 4741 Errata do 2k6
 Śr May 03, 2017 06:11 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Creator
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 423

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 39
_BBOT: 0
Razem: 39
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Linkowisko
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Artykuły
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 163
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy