Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 26 27 28 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt lip 05, 2011 09:28 PM
Reply with quote

muszkieterzy, pytania, sugestie:

Quote::
Każdy muszkieter posiada SZTYLET i MUSZKIET KRASNOLUDZKI
W ekwipunku mają zwykłe, kiedyś była dyskusja, zapewne QC zapomniałeś zmienić przy jednostce, bo w liście ekwipunku uwzględniłeś. Pewnie to byk w usuwaniu, bo jak nie to muszkieter nie jest wstanie obsługiwać muszkietu krasnoludzkiego, ponieważ nie ma go na liście uzbrojenia, oraz nie ma zdolności strzelec Wink

Byłaby możliwość wrzucenia pistoletów(zwykłych) stornnikom do listy ekwipunku, fajnie byłoby składanie pseudodualistów, idealnie pasują do tej bandy, zapewne taki klimat przybraliby jako grupka wojaków Wink niż zbity regon z muszkietami Very Happy


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt lip 05, 2011 09:33 PM
Reply with quote

Zgadza się, muszkieterzy mają zwykłe muszkiety. Co do pistoletów, to nie jest broń zwykłych żołnierzy.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt lip 05, 2011 10:07 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Co do pistoletów, to nie jest broń zwykłych żołnierzy.

Powiedz to imperialnym milicjantom Very Happy
spoko, nie naciskam z 6 bohaterów też da radę Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt lip 05, 2011 10:11 PM
Reply with quote

Milicjant to nie żołnierz Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz lip 07, 2011 06:50 PM
Reply with quote

jak strzela broń o zasadzie ODŁAMKOWY w warunkach 3D
Weźmy na przykład garłacz...
ta linia odłamków idzie od wybranego targetu tak jak tu:

czy linia strzału działa jak na płaszczyźnie, czyli kierunek strzał i obrywa też ten zielony kwadrat?


jasno się wyraziłem? Twisted Evil


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*

Last edited by Doman on Cz lip 07, 2011 06:50 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Vercy
Świadomy
Świadomy

Vercy

Offline

Joined: kwiet 23, 2011
Posts: 618
Location: Warshau
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz lip 07, 2011 08:51 PM
Reply with quote

Ktos kto planował system, myślał dwuwymiarowo, do battla.

Zasada powinna być taka, że obrywają ci co są na tym samym poziomie. Ale Zgodnie z zasadami drugi obrazek pokazuje sytuację właściwą.

W praktyce taka sytuacja się nie zdarza i tyle.


_________________
Mój blogasek, mało w nim o mordheim, ale miodu nie zabraknie Zapraszam:
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt lip 08, 2011 04:54 AM
Reply with quote

Vercy wrote:
Ktos kto planował system, myślał dwuwymiarowo, do battla.

Zasada powinna być taka, że obrywają ci co są na tym samym poziomie. Ale Zgodnie z zasadami drugi obrazek pokazuje sytuację właściwą.

W praktyce taka sytuacja się nie zdarza i tyle.
Jak wyżej.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt lip 08, 2011 07:33 AM
Reply with quote

Okej, dwa pytania na szybko.

1. O to już pytałem, ale co tam. Skill Czarostwo - pozwala rzucać czary i nosić pancerz. Rozumiem, że daje też prawo kupowania pancerzy magiem? Bo skill siłowy, który pozwala nosić pancerz nie jest dla magów dostępny zwykle. Jakie pancerze mogę kupować?

2. Jeden ze skilli Kupca pozwala kupić przedmiot za jego bazową cenę. Czy to znosi też zasady specjalne Elfów, Wampirów itd. te dotyczące dodatkowej kasy jakie wykładają za grata.


Last edited by drachu on Pt lip 08, 2011 07:33 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt lip 08, 2011 07:40 AM
Reply with quote

Czy wg poniższej zasady kupując przedmiot o wartości 60ZK musze dopłacić k6+2k6 ZK, nie wiem jak interpretowac słowo 'kolejne'.

"W grze
odzwierciedla to zasada, zgodnie z którą nieumarli za każdy zakupiony w czasie
rozgrywania sekwencji po potyczce przedmiot muszą zapłacić dodatkowym złotem. I tak,
wartość przedmiotu którego cena nie przekracza 20 ZK wzrasta o kolejne K6 ZK;
ekwipunek którego wartość podstawowa oscyluje w granicach od 21 ZK do 50 ZK
zostaje zwiększona o kolejne 2K6 ZK, zaś za przedmioty, których cena podstawowa
przekracza 51 ZK muszą dopłacić kolejne 3K6 ZK"


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt lip 08, 2011 01:18 PM
Reply with quote

drachu wrote:
1. O to już pytałem, ale co tam. Skill Czarostwo - pozwala rzucać czary i nosić pancerz. Rozumiem, że daje też prawo kupowania pancerzy magiem? Bo skill siłowy, który pozwala nosić pancerz nie jest dla magów dostępny zwykle. Jakie pancerze mogę kupować?
Tak, umiejętność Czarostwo pozwala nosić Magom pancerze.
Nie daje prawa kupowania pancerzy magiem o ile nie ma on takich na swojej liście ekwipunku. Ale nic nie stoi na przeszkodzie by inny z bohaterów kupił pancerz dla drużynowego maga i przekazał czarodziejowi w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce.
Jak wynika z powyższego Magowie mogą więc nosić pancerze dostępne dla drużyny w której służą, chyba że drużyna zdobędzie jakiś inny pancerz w inny sposób.

Choć prościej chyba będzie zmienić zapis umiejętności Czarostwo na:

Quote::
Czarostwo:
Magister Magii, który posiadł tę umiejętność poznał kolejne sekrety Magii Bitewnej. MAG może chronić się w walce dowolnym pancerzem i rzucać zaklęcia, ignorując ograniczenia wynikające z zapisów LISTY EKWIPUNKU. Należy jednak zauważyć, że zdolność nie pozwala na używanie Zbroi Chaosu.

drachu wrote:
2. Jeden ze skilli Kupca pozwala kupić przedmiot za jego bazową cenę. Czy to znosi też zasady specjalne Elfów, Wampirów itd. te dotyczące dodatkowej kasy jakie wykładają za grata.
Nie. Dotyczy to jedynie samej wartości przedmiotu, czyli za taką Księgę Wiedzy Tajemnej wartą zwykle: 50+K6x25 zk płacisz 50 zk + ewentualne podatki od uszu, bycia nieumarłym itd., która jako zasada specjalna konkretnych drużyn dalej obowiązuję.

Bysior wrote:
Czy wg poniższej zasady kupując przedmiot o wartości 60ZK musze dopłacić k6+2k6 ZK, nie wiem jak interpretowac słowo 'kolejne'.

"W grze odzwierciedla to zasada, zgodnie z którą nieumarli za każdy zakupiony w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce przedmiot muszą zapłacić dodatkowym złotem. I tak, wartość przedmiotu którego cena nie przekracza 20 ZK wzrasta o kolejne K6 ZK; ekwipunek którego wartość podstawowa oscyluje w granicach od 21 ZK do 50 ZK zostaje zwiększona o kolejne 2K6 ZK, zaś za przedmioty, których cena podstawowa przekracza 51 ZK muszą dopłacić kolejne 3K6 ZK"
To znaczy, że za Miecz zapłacisz 10+K6 zk, a za Jad zielonego skorpiona wart normalnie 75+3K6 zk zapłacisz dodatkowe +3K6.
Kolejne "nie oznacza" kumulacji.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt lip 08, 2011 01:34 PM
Reply with quote

Dobre określenie ten podatek od uszu Smile

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 11, 2011 12:28 PM
Reply with quote

Jeśli 2 wrogie modele stoją obok siebie stykając się podstawkami to czy mozna zaszarżować tylko na jeden z nich?

Czy walczący muszą stykac się środkami podstawek? Mówiąc inaczej czy muszą być ich boki podstawek idealnie przylegac do siebie?

Czy modele stykające się rogami podstawek również walczą?

W zdarzeniu losowym Gladiator, kiedy najemnik przyłącza się do drużyny, płaci się mu po 1 walce 30 czy 15 ZK?

Jak interpretować +1 do rzutu na trafienie? Czy odnosi się to do kostki, o oczko lepiej?


_________________
Invest in Malden

Last edited by Bysior on Pn lip 11, 2011 01:28 PM; edited 2 time in total
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 11, 2011 01:28 PM
Reply with quote

Bysior wrote:
Jeśli 2 wrogie modele stoją obok siebie stykając się czy można zaszarżować tylko na jeden z nich?
jako że wprowadzono strefy ( atakujący biegnie do celu i musi dostawić się do strefy którą miał w fazie wyznaczania... Możesz dostawić się do jednego... Jeśli koledzy nadal wątpiliby w to.. Dostaw się do strefy do której musisz corner to corner Wink Chociaż są wyjątki od te sytuacji, ale to dopiero gdy stoją modele o rożnych rozmiarach podstawek... Brak dostawienia wymusza szarże na dwa modele itp

Bysior wrote:

Czy walczący muszą stykac się środkami podstawek? Mówiąc inaczej czy muszą być ich boki podstawek idealnie przylegac do siebie?
Nie muszą, nie ma takiego zapisku w zasadach.

Bysior wrote:

Czy modele stykające się rogami podstawek również walczą?
Oczywiście stykają się corner to corner

Bysior wrote:

W zdarzeniu losowym Gladiator, kiedy najemnik przyłącza się do drużyny, płaci się mu po 1 walce 30 czy 15 ZK?
Żołd w wysokości: 15 koron Wink

QC popraw mnie Very Happy


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*

Last edited by Doman on Pn lip 11, 2011 01:57 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 11, 2011 01:42 PM
Reply with quote

Czy zgodnie z zasadą, że dostaje się ekwipunek poległego stronnika, jeśli zginie mi Czarny Rycerz to dostaję m.in nieumarłęgo konia? Czy moze jemu tez się rzuca osobno na przeżycie?


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 11, 2011 09:37 PM
Reply with quote

Bysior wrote:
Jeśli 2 wrogie modele stoją obok siebie stykając się podstawkami to czy mozna zaszarżować tylko na jeden z nich?
Tak. To ty decydujesz ile modeli chcesz zaszarżować.

Bysior wrote:
Czy walczący muszą stykac się środkami podstawek? Mówiąc inaczej czy muszą być ich boki podstawek idealnie przylegac do siebie?
Na tyle na ile to możliwe.

Bysior wrote:
Czy modele stykające się rogami podstawek również walczą?
Jeśli była szarża. Szarża to jedyny sposób na związanie modeli walką wręcz. Jeśli trzy modele stoją w szeregu a ty chcesz zaszarżować na środkowy to tylko z tym będziesz związany walką wręcz. To, że stykasz się rogami z pozostałymi dwoma nie oznacza, że automatycznie z nimi walczysz.

Bysior wrote:
W zdarzeniu losowym Gladiator, kiedy najemnik przyłącza się do drużyny, płaci się mu po 1 walce 30 czy 15 ZK?
Płacisz żołd czyli 15 zk.

Bysior wrote:
Jak interpretować +1 do rzutu na trafienie? Czy odnosi się to do kostki, o oczko lepiej?
Dodajesz modyfikator do wyniku rzutu na trafienie. Jeśli masz +1 do trafienia a na kostce wypada 3 to w sumie masz 4.

Bysior wrote:
Czy zgodnie z zasadą, że dostaje się ekwipunek poległego stronnika, jeśli zginie mi Czarny Rycerz to dostaję m.in nieumarłęgo konia? Czy moze jemu tez się rzuca osobno na przeżycie?
Quote::
Rozdział 16: Kawaleria:
Wierzchowce a poważne obrażenia:
Jeżeli model kawalerzysty zostanie Wyłączony z akcji!, wierzchowiec ginie w wyniku odniesionych obrażeń, jeśli w czasie rzutu K6 na poważne obrażenia, na kostce wypadnie wynik 1 lub 2. Wynik 3+ oznacza, że wierzchowiec nie odniósł poważnych obrażeń i może wziąć udział w najbliższej potyczce.
Jeśli stronnika kawalerzysta zostanie Wyłączony z akcji! to osobno rzucasz na przeżycie dla kawalerzysty i dla jego wierzchowca.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 26 27 28 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57499 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9232 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 114260 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 350737 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 331986 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 11
_BBOT: 0
Razem: 11
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy