Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 27 28 29 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Cz paźdź 13, 2016 05:23 PM
Reply with quote

Bez przesady. Duży cel powinien być możliwy do unieruchomienia w ten sposób. Za chwilę zaczniemy dyskutować nad sensem zabójczego ciosu w stosunku do dużych celów.

Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Cz paźdź 13, 2016 06:14 PM
Reply with quote

Wygląda jakby ktoś zebrał bencki od Ostlandu i chcial sobie pomoc zasadami, dla mnie zmiany nie potrzebne jednocześnie psy u łowców czarownic dalej smiesznie tanie.
Lapacz nie byl giety, uderzal jako ostatni i nie wylaczal z akcji sensem jego brania bylo to ze mogl pomoc zalatwic ogra.
Niewolnicy oslabiani systematycznie, teraz rozumiem ze nie moga szarzowac na wzbudzajacych strach, nastepna aktualizacja zabierze im atak, beda mogli tylko biegac i zbierac strzaly na klate, fluffowo sie zgadza. Eh podsumowując są mocniejsze rzeczy w tej grze niz lapacz czy niewolnik ktore mozna by modyfikować, niezrozumiala zmiana.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Cz paźdź 13, 2016 06:17 PM
Reply with quote

A co ma piernik do wiatraka? Zabójczy cios to elitarna umiejętność lub rzadko występująca zasada specjalna i nikt tutaj o niej nie wspomniał - chyba że to próba wywołania i rozdmuchania dyskusji?

Dlaczego proponuje ograniczenie zasady unieruchamiający? Wyjaśniam. Do tej pory Ostlandczycy to pogromcy dużych celów. Niewolnicy przyjmują na siebie szarże, stojący za nimi handlarze niewolników atakują łapaczami z drugiej linii i oszalamiają duże cele. A w swojej turze wyłączają z gry.

Ewentualnie w swojej turze deklaruję szarżę na duży cel w kolejności najpierw handlarze niewolników i model uzbrojony w broń wielką. Handlarze unieruchamiają a model z bronią wielką wyłącza z akcji.

Oczywiście czasem trzeba zdac test strachu ale ogólnie w ten sposób zbyt łatwo eliminuje duże cele a szczególnie ogry.

Edit.
@Findar
Wręcz przeciwnie i słabo wygląda sugerowanie niskich osobistych pobudek. Sporo grałam Ostlandem, a QC z tego co wiem ostlandczykom pogonił kota więc nie za bardzo rozumiem przytyk.

Psy kosztują tyle samo zarówno u wiedźmołapów jak i u middenheimczyków.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Cz paźdź 13, 2016 07:01 PM
Reply with quote

Duże cele mają dużą mobilność, jak nie walczą wielką bronią mogą najpierw wypłacić atak w bohatera z łapaczem <- tej broni nie używa zwykły stronnik, tylko bohater, który rezygnuje też przez to ze zdobywania dodatkowych punktów doświadczenia za zdjęcie przeciwnika.
Bandy z niewolnikami i handlarzami niewolników, nie tylko Ostland, miały właśnie taki bonus, groźne dla dużych celów, przy łowcach czarownic czy krasnoludach słąbo czarujesz, przy tych bandach rozważnie grasz dużym celem. Tak jak sama piszesz wyżej, żadna z tych band nie jest dzięki takiemu bonusowi nie do pokonania zmuszała przeciwnika do kombinowania. Wystarczy zaatakować handlarza niewolników, który uderza jako ostatni i ma statystyki zwykłego człowieka i już cały pogrom ogrów się kończy;).
Middenheim ma bohaterów z siła S4, większość ludzkich band ma zasadę miecznik na stronnikach. ŁC i M tanie psyi pare innych bonusów. Ostland nie ma dostępu do pistoletów pojedynkowych ani szermierzy. Miał za to zaletę w postaci ogra, dwóch łapaczy i niewolników jako mięsa armatniego, które jak trzyma się blisko kapitana jest w stanie zaatakować nieostrożnego ogra/potwora który znalazł się w ich zasięgu.

Napisałem, że zmiana wygląda jak po bęckach od Ostlandu, bo nie widziałem innego uzasadnienia to że QC radzi sobie z Ostlandem to wiem:P

edit: jeśli bym coś zmieniał a propo ostlandu to może, jednego handlarza w bohaterach zostawił - nie będzie spamu niewolników, ani dwóch łapaczy na starcie


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Cz paźdź 13, 2016 07:15 PM
Reply with quote

Łapacz to jeden z wielu i wcale nie najlepszy atut - choć nie bez znaczenia jest fakt, że handlarzy niewolników jest dwóch. Ostland jest bardzo siłową kompanią, bohaterowie mają dostęp do umiejętności siłowych i mocne, bojowe umiejętności specjalne, a ponieważ są oszczędni z kasą też nie mają problemów. I jako jedna z niewielu ludzkich kompanii mają Ogra w stronnikach z możliwością awansu na bohatera. Może i nie mogą mieć pistoletów pojedynkowych ale stronnicy mają dostęp do garłaczy i muszkietów hochlandzkich.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Cz paźdź 13, 2016 09:30 PM
Reply with quote

Powodzenia w grze krasnalami chaosu z niewolnikami przy niewolnikach którzy właściwie nic nie potrafią już na te chwile. Upośledzony bullcentaur, niewolnicy którzy niepotrafią szarzować na nic co budzi strach, homogobliny które prędzej ubiją się same nawzajem niż przeciwnika. I magia conajmniej średnia.

Nie twierdzę że optymalizowanie gry jest proste - zwyczajnie wzmacnianie średnich kompani ( duży cel dostał na przestrzeni jakiegoś czasu już całe wiadro bonusów ) kosztem osłabienia elementu wspólnego kompani silnych i średnich jest trochę chyba złą drogą.

Obecnie rozwarstwia się gra niestety na kompanie silne i słabe. Srednich jest jak na lekarstwo obecnie. Silne kompanie dostały ostatnio jeszcze dodatkowo wsparcie ( kulty dodatkowe 100 zk np ) a słabsze dostały po majtach ( obecnie niebardzo mogę sobie wyobrazić starcie Ogry vs CHD nawet przy pełnym stanie bohaterów i stronników Ogry prawdopodobnie zrobią z nich dość szybko marmoladę a jak dojdzie osłabiony łapacz to chyba tylko jakaś opcja na gromnirowych pancerzach może dać radę ale wtedy jest nas tyle co nic bo sami bohaterowie w puszkach )

Ja bym proponował zwyczajnie zbalansować ilość ran na kompanie i tyle. W sensie maksymalna ilość ran x średnia wytrzymałość żeby w każdej kompani była taka sama na początku przy wykupieniu maksymalnej ilości modeli nieuwzględniając ekwipunku. Ale to trzeba by mocno przemyśleć - w każdym razie zmiany na niewolnikach czy na łapaczu mogą rykoszetem uczynić średnio-słabe bandy słabymi.

Edit: Niezrozumcie mnie źle - nie twierdzę że to słaba rzecz tylko że jak już coś osłabiać to są naprawdę przegięte rzeczy w tej grze które trzeba by też przy osłabianiu jednej frakcji osłabić.

Głupi przykład z ostatniej gry - przy mechanice 2k6 z S3 zranienie Ogra ( pojedyńczej sztuki bez szaleństw ) to dość skomplikowana sprawa bowiem mamy do wyrzucenia 8+, niby nic ale jak dochodzi do tego pancerz to zwykli ludzie sobie średnio dają z tym radę. Przy 3 ograch gdzie Łowca sam z siebie bez większego problemu może mieć 5WT przy pierwszym awansie.
Ale licząc nawet zwykłego ogrzego łowcę vs 5 ludzi - 4 ww na 5 ww , 3 s na 4 wt. 8/36 na trafienie dla każdego czyli 40/36 - jakoś 1 atak nam wejdzie na bank. Statystycznie niech nam wejdą i 2. Z tego mamy teraz znowu 8/36. Suma sumarum pojedyńczy model 1 atakiem ma 5% szansy na wsadzenie rany w ogra ( nie licząc przerzutów trafień, parowań i tak dalej ). 5 modeli z 5 ataków ma 20% na wsadzenie 1 rany na turę. Czyli statystycznie ( o ile nie zawiodła mnie matematyka nigdzie po drodze ) na każde 5 tur 5 modeli wbija mu 1 ranę. Czyli żeby go wyjąć potrzeba im jedyne 25 tur nie licząc krytyków i tak dalej.

Co ciekawe Ogr już trochę inaczej na tym wychodzi. Mamy 11/36 na trafienie z 1 ataku, i 13/36 na zranienie . 10 % szansy na zranienie przy 1 ataku, 20% przy dwóch. Czyli Łowca wsadza 1 ranę statystycznie na każde 5 tur.

Edit2: Sprawdzę to jeszcze jutro w pracy.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części

Last edited by Krnabrny on Cz paźdź 13, 2016 10:06 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Cz paźdź 13, 2016 09:52 PM
Reply with quote

Nie bardzo rozumiem w jaki sposób Bykocentaur jest upośledzony?
Zresztą Krasnoludowie Chaosu słabi? Mają Maga i Inzyniera, tanie mięso armatnie, kawalerię i duże cele oraz pistolety pojedynkowe, pancerze i magiczne przedmioty. Co jest w nich słabego poza mobilności?


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 14, 2016 05:04 AM
Reply with quote

Tak czy siak osłabienie kolejne niewolnikow nie ma sensu najpierw zjechac im Cp do 2 a potem zabronic korzystac z cp kapitana


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 14, 2016 07:36 AM
Reply with quote

Mięso armatnie przy limicie modeli 12 przestaje być takie wow.

CHD to jedyna kompania chaosu w której mamy maga który nie może nosić pancerzy ( brak dostępu do pancerzy chaosu ).

Możemy mieć 5 stronników z standardowymi statami krasnoluda.

Bullcentaur ma głód krwi. Brak dużego celu i brak impact hitów z byczej szarży.

W porównaniu z zwykłymi krasnoludami przez jakiś czas może być nas więcej ( mamy finalnie niewolników ) ale przy pełnej bandzie 12 na 12 modeli to mocno kulejemy na jakości naszych podopiecznych. A przy osłabieniu niewolników będzie jeszcze ciekawiej. Homogobliny nie są jakieś specjalne - ot ludzkie staty w ludzkiej cenie tylko animozja na dodatek.

Ja wiem że są mocne opcje złożenia na CHD ( komplet bohaterów + zagan + komplet stronników klanowych + żelazny demon ) ale siła tej opcji nie wynika z niewolników ani z czarownika. Wynika z Żelaznego demona i zagana które są bardziej straszakiem niż realną siłą.

Słowem droga nie jest imo w oslabianiu niewolników ale przycinaniu jakiś przegiętych rzeczy które są w różnych bandach. Obecnie w miarę ok jest w każdej bandzie ludzkiej wyważone ( poza middenheim który może zgwałcić przeciwnika bijąc S5/S6 stronnikami bez większego problemu (halki lub broń wielka)).

Porównując Ostland do Middenheim jeszcze tragedi nie ma ale porównując Ostland do normalnie złożonej Bretonii ( czyli klimatycznie komplet bohaterów na koniach ) to Breta ma przerąbane właściwie z miejsca. Z buta ciężko ugryść 15 modeli ( komplet bohaterów, 5 chłopa z bronia wielka, 5 psów ) z s4. Można prosto wywalić takiego gościa ok - ale szarża modeli z S6 wartych 35 zk to coś konkretnego. Jak w chaosie tylko że na podstawkach 20mm.

Lepiej wygląda porównanie Middenheim Marienburg ( na korzyść Marienburga moim zdaniem ) ale zakładając dwie identycznie złożone bandy ( tzn na walce wręcz ) - wygra raczej Middenheim ( łatwiej rani a włócznik jest bazowo lepszy niż Żołnierz okrętowy [ asf i 1 S więcej vs parowanie ] łucznik vs harpunnik to klasyczny dylemat łuk vs kusza, ) na psy marienburg odpowiedzi nie ma [ poza pochodniami ], bohaterów ma zdecydowanie dużo lepszych Middenheim [ każdy bohater poza magiem może bić z S7 przy 1 awansie bo ma dostęp do umiejętności siłowych, czyli -4 do pancerza { miałem bohatera z S5 grając chaosem i wiem jaki przeciąg to robi u przeciwnika }]). Marienburg wygrywa chyba tylko tym że jest bardziej wielofunkcyjny a nie na jedno kopyto. Co ciekawe magiczne przedmioty lepsze ma - Middenheim. Droższe ale lepsze. Przykładowo możemy mieć bohatera który bije z S8 dalej posiadając tarczę [czyli mając 2+ w walce i 2+ poza nią ze względu na kurtkę z wilka].

Subtelne różnice między kompaniami dodają smaku - przepaść między możliwościami jednej a drugiej dodaje niesmaku ;] Przykład - Marienburg i Sartosa. Subtelne różnice a poziom kompani podobny.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 14, 2016 08:01 AM
Reply with quote

Midenheim może sobie jeszcze rzucic z sila +1 co po tym jak wystawiony pod szarze pies zginie robi sporo zamieszania;)


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 14, 2016 09:14 AM
Reply with quote

Findar wrote:
Midenheim może sobie jeszcze rzucic z sila +1 co po tym jak wystawiony pod szarze pies zginie robi sporo zamieszania;)
Pistolety i tak tu wygrywają. No chyba że będzie padać.

Ciekawa dyskusja Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 14, 2016 10:09 AM
Reply with quote

Wygrywaja czy nie jest to sytuacyjne, ale nie widzisz ze tak jak piszemy taki middenheim ma sporo bonusów i tego nie ruszasz a niewolników rzezbisz chociaz nikt nie narzekal ze są gieci. Nie chodzi mi oto zeby teraz midenheim dostal po dupie tylko ze ruszasz to co dobrze działa. Idac dalej z gromieniem duzych celów wyeliminuj lapacz i niewolnikow i nagle to middenheim z ludzkich band sobie najlepiej radzi, ich sila 6/5 bez rozwojow ale z bronią, tanie psy ktore po rozwoju moga zdawac cp psiarczyka. Kazdy na forum podaje ta bandę jako jedna z mocniejszych, ale to tez nie powod zeby przy niej grzebac, wiec co ci biedni niewolnicy takiego zrobili;)


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 14, 2016 10:43 AM
Reply with quote

Dokładnie tak jak Findar mówi - gięte rzeczy pozostają gięte ( bo to ich specjalność w danej bandzie ) a inne średnio gięte rzeczy zostają pojechane dość mocno ( mimo że też były specjalnością bandy ).

Ostland nie ma jako takiej silnej piechoty na początku. Ma stronników z ww 3 i ogra z ww 4 a tak to z ww 2. W porównaniu z gladiatorami/marienburgiem/reiklandem/middenheimem/nuln/averlandem wypada pod tym względem słabo.

To już mocniejsi są gladiatorzy Very Happy Nie dość że są sieci dostępne na wszystkim to są niewolnicy. Płotek z niewolników musi tylko kogoś związać walka i można zarzucać sieci. Możemy złapać w siatkę niewolnika ale dla nich to norma więc nie ma przypału Very Happy


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 14, 2016 12:41 PM
Reply with quote

Sister już wykazała plusy Ostlandczyków, gdzie łapacz i niewolnicy to tylko jedno z wielu. Obecna postać niewolnika była planowana od razu ale jakoś pod drodze umknęło.

Co do najmocniejszego rzekomo Middenheimu to ich dużą słabością jest brak broni palnej i kusz. Psy są tanie i dobre na początku ale z czasem tracą na swojej wartości, choćby przez to że się nie rozwijają.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 14, 2016 01:28 PM
Reply with quote

Chłopaki myślę, że nie macie co strzępić języków. I tak zostało już postanowione, koniec i kropka.
Bez urazy QC ale jesteś trochę jak JK. Nie słuchasz tego co ludzie mówią.
Wiem, że ta gra to twoje "dziecko" ale może sporne kwestie rozwiązywać np za pomocą ankiety.
Ty przedstawiasz swoje argumenty, oponent swoje -> ankieta i vox populi vox dei.

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 27 28 29 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58877 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9615 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 118100 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 349149 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 36477 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy