Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 30 31 32 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz paźdź 20, 2016 10:20 PM
Reply with quote

Tak. Powóz może odjechać, ponieważ w poprzedniej turze wykonać ruch, a więc nie możesz go związać walką wręcz.

Oddawać znaczy w normalnej walce wykonywać ewentualne ataki, po atakach szarżującego. W przypadku szarży na jadący powóz nie ma tych ewentualnych ataków zwierząt pociągowych i załogi. Atakuje tylko ten kto, szarżował a trafienia rozpatrywane są jak przy strzelaniu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz paźdź 20, 2016 10:26 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:

Oddawać znaczy w normalnej walce wykonywać ewentualne ataki, po atakach szarżującego. W przypadku szarży na jadący powóz nie ma tych ewentualnych ataków zwierząt pociągowych i załogi. Atakuje tylko ten kto, szarżował a trafienia rozpatrywane są jak przy strzelaniu.

Zatem aby powóz oddał chociaż jeden atak musi sie zatrzymać?
Jeśli sie nie zatrzyma, to szarżujący "podskubuje" powóz (ale nie załogantów), a nikt go nie bije, a jedynie strzelają?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz paźdź 20, 2016 10:28 PM
Reply with quote

Dobrze że cie w walce nie zraniłem ani nic bo by był przypał Very Happy

Trochę to specyficzne że nie wiąże się walką bo można walić bełty komuś prosto w ryło...


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz paźdź 20, 2016 10:29 PM
Reply with quote

Grish wrote:
quidamcorvus wrote:

Oddawać znaczy w normalnej walce wykonywać ewentualne ataki, po atakach szarżującego. W przypadku szarży na jadący powóz nie ma tych ewentualnych ataków zwierząt pociągowych i załogi. Atakuje tylko ten kto, szarżował a trafienia rozpatrywane są jak przy strzelaniu.

Zatem aby powóz oddał chociaż jeden atak musi sie zatrzymać?
Jeśli sie nie zatrzyma, to szarżujący "podskubuje" powóz (ale nie załogantów), a nikt go nie bije, a jedynie strzelają?
Żeby atakować powóz wraz z załogą musi zaszarżować albo woźnica może próbować rozjechać wrogów.

I co ty masz z tym (ale nie załogantów)? Przecież wyraźnie napisałem, że jeśli zaszarżujesz poruszający się powóz, to trafienia rozdzielasz jak przy strzelaniu, a tam jak byk stoi, że:
Quote::
Należy rzucić K6: wynik 1-2 oznacza, że trafione zostało jedno ze zwierząt pociągowych, 3 oznacza, że trafiony został woźnica lub jeden z pasażerów, 4-5 oznacza trafienie pojazd, zaś wynik 6 oznacza, że pocisk trafił w jedno z kół pojazdu. Należy rozpatrzyć obrażenia w zwykły sposób, uwzględniając premie +2 do Ochrony Pancerza (do maksymalnego poziomu 0+) dla woźniców i pasażerów za jazdę w pojeździe, bądź korzystając z Ochrony Pancerza samego wozu, jeśli trafiony został wóz.

Załoga wozu może strzelać w swojej turze, bo nie nie jest związana walką wręcz.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz paźdź 20, 2016 10:57 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Grish wrote:
quidamcorvus wrote:

Oddawać znaczy w normalnej walce wykonywać ewentualne ataki, po atakach szarżującego. W przypadku szarży na jadący powóz nie ma tych ewentualnych ataków zwierząt pociągowych i załogi. Atakuje tylko ten kto, szarżował a trafienia rozpatrywane są jak przy strzelaniu.

Zatem aby powóz oddał chociaż jeden atak musi sie zatrzymać?
Jeśli sie nie zatrzyma, to szarżujący "podskubuje" powóz (ale nie załogantów), a nikt go nie bije, a jedynie strzelają?
Żeby atakować powóz wraz z załogą musi zaszarżować albo woźnica może próbować rozjechać wrogów.

I co ty masz z tym (ale nie załogantów)? Przecież wyraźnie napisałem, że jeśli zaszarżujesz poruszający się powóz, to trafienia rozdzielasz jak przy strzelaniu, a tam jak byk stoi, że:
Quote::
Należy rzucić K6: wynik 1-2 oznacza, że trafione zostało jedno ze zwierząt pociągowych, 3 oznacza, że trafiony został woźnica lub jeden z pasażerów, 4-5 oznacza trafienie pojazd, zaś wynik 6 oznacza, że pocisk trafił w jedno z kół pojazdu. Należy rozpatrzyć obrażenia w zwykły sposób, uwzględniając premie +2 do Ochrony Pancerza (do maksymalnego poziomu 0+) dla woźniców i pasażerów za jazdę w pojeździe, bądź korzystając z Ochrony Pancerza samego wozu, jeśli trafiony został wóz.

Załoga wozu może strzelać w swojej turze, bo nie nie jest związana walką wręcz.

Zauważ, że dochodzi do absurdalnej sytuacji, gdy duży cel szarżuje na powóz, który ujechał 1", po czym powóz może kontynuować jazdę dalej o 1", jakby nigdy nic. Nawet jeśli nie zranił, to mimo wszystko powinien go chociaż zatrzymać przy tak znikomej prędkości.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz paźdź 20, 2016 11:04 PM
Reply with quote

Ale dlaczego absurdalnej? Co za różnica czy powóz ruszy się o 1", 2" czy 5" - wykonał ruch i tyle.

Poza tym, jeśli powóz wykonuje ruch na 1" to zwiększa twoje szanse na zaatakowanie go innymi modelami. Czy zrobienie cokolwiek innego.

Jak napisałem wcześniej. Jeśli grasz z przeciwnikiem, który ma w swojej drużynie powóz, to warto wydać trochę ZK na to by przygotować sobie ten atak z S7. Albo kupić lunetę do broni dystansowej i strzelać do woźnicy albo zastawić sidła. Możliwości jest wiele.

Ciekawe czy wtedy przeciwnik też będzie poruszał się o 1"?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 21, 2016 11:50 AM
Reply with quote

Widzę, że temat zostaje ładnie przemilczany, może więc wprowadźmy trochę logiczne rozwiązanie, które miało by sens, mianowicie takie, że niewolnicy mogą skorzystać z CP Handlarza niewolników w tych 6'. Czy to też wydaje się pozbawione sensu?


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 21, 2016 05:10 PM
Reply with quote

Wszyscy sie poddali ale jestem za no i lapacz po staremu;)


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 21, 2016 07:28 PM
Reply with quote

Hehe, no nie poddawać się ludziska;-)


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 21, 2016 08:01 PM
Reply with quote

Jestem ZA!

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt paźdź 21, 2016 08:15 PM
Reply with quote

Przeniosłem dyskusje do odpowiedniego wątku.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb paźdź 22, 2016 09:31 AM
Reply with quote

Tzn?


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb paźdź 22, 2016 11:19 AM
Reply with quote

Torin wrote:
Tzn?
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn paźdź 23, 2016 11:14 AM
Reply with quote

QC odniesiesz się jakoś do propozycji z handlaszami i niewolnikami czy postanowiłeś ignorować ten wątek? . . . ;-)


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn paźdź 23, 2016 11:26 AM
Reply with quote

Ja już swoje zdanie wyraziłem.

Gdybym miał wątpliwości zapytałbym najpierw tutaj, a nie wrzucał do wątku z erratą gdzie umieszczam informacje o planowanych zmianach.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 30 31 32 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58883 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9618 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 118156 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 349325 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 36488 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy