
Menu główne
Opcje użytkownika Forum Strona główna Zasady Społeczność Szukaj Web
Newsletter Pro

Polecamy

Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.
|
ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Errata do 2k6
Errata do 2k6
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic:
Brak
View previous topic :: View next topic
|
Author |
Message |
The following users give thanks for this topic |
kozAa - Pn lut 22, 2016 10:43 PM |
kozAa
Przebudzony
Joined: list 21, 2015
Posts: 307
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Errata do 2k6
Posted: Sb czerw 11, 2016 11:43 AM
|
|
Quote:: |
(44) NIECHAJ BĘDZIE WOLA MOJA!
Ziemia drży, gdy przez horyzont przetacza się gardłowy śmiech Pana Krwi. Khorne obdarza zgromadzonych na polu bitwy śmiertelników wątpliwą łaską swego spojrzenia. Wszystkie modele należące do gracza zdarzenia, które nie są związane walką wręcz muszą wykonać test SIŁY albo INICJATYWY w zależności od tego, który ze współczynników modelu jest większy. Niepowodzenie oznacza, że tchórzliwa i słaba postać z woli Pana Krwi zostaje Powalona na ziemię!.
|
Strona 78, tom 2 z 6.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Errata do 2k6
Posted: Sb czerw 11, 2016 02:49 PM
|
|
Wielki Squig wrote: |
BYCZA SZARŻA, DUŻY CEL, NIEZŁOMNOŚĆ, POTWÓR, PRZEPASTNE TRZEWIA, STRACH, WIELKOLUD, WIERZCHOWIEC, ZABÓJCZY CIOS, ZWIERZĘ |
Strona 286, tom 2 z 5.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: Errata do 2k6
Posted: Cz czerw 30, 2016 04:32 PM
|
|
Strona 44:
SPALIĆ WIEDŹMĘ!: Łowcy czarownic odczuwają NIENAWIŚĆ do wszystkich modeli podlegających zasadzie specjalnej MAG, NIEUMARŁY lub ISTOTA ETERYCZNA, LEŚNY DUCH oraz DEMON, OPĘTANY i wszystkich stworzeń o naturze CHAOTYCZNEJ.
Strona 98:
BROŃ/PANCERZ: Błędny Rycerz posiada SZTYLET, MIECZ, RUMAKA oraz SIODŁO & UPRZĄŻ, gracz wedle uznania może wyposażyć KAWALERZYSTĘ w dodatkowy oręż i pancerz z LISTY EKWIPUNKU RYCERZY GRAALA.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: Errata do 2k6
Posted: Pn sierp 21, 2016 04:09 PM
|
|
Niekontrolowane gazy
Było.
Trafione modele muszą wykonać test WT lub zostaną Oszołomione!. Wynik 1 oznacza, że ofiara niekontrolowanych gazów zostaje Powalona na ziemię!.
Jest:
Trafione modele muszą wykonać test WT lub zostaną Oszołomione!. Wynik 6 oznacza, że ofiara niekontrolowanych gazów zostaje Powalona na ziemię!.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Errata do 2k6
Posted: Pn wrz 05, 2016 07:30 PM
|
|
Lekka jazda:
LEKKA JAZDA to jeźdźcy niebywale wręcz biegli w błyskawicznych manewrach i oskrzydlaniu wroga. Zwykle LEKKA JAZDA jest lżej opancerzona i uzbrojona w stosunku do ciężkozbrojnych rycerzy, ale nadrabiają to swą zwrotnością. W czasie potyczek działają zwykle jako zwiadowcy bądź podjazdy armii, nękając flanki wroga ostrzałem. W grze odzwierciedla to zasada zgodnie z którą modele LEKKIEJ JAZDY nie są DUŻYM CELEM i nie podlegają zasadom Ochrony Pancerza dla modeli KAWALERYJSKICH.
Ponadto, LEKKA JAZDA jest niezwykle wyćwiczona w ucieczce od walki i przegrupowaniu. Modele LEKKIEJ JAZDY, które decydują się Uciekać! w reakcji na szarżę, a następnie mobilizują się w następnej turze, mają prawo wykonać RUCH lub BIEG w ramach pozostałych ruchów fazy ruchu. Model w fazie strzelania ma również prawo do oddania strzału (ale zawsze uznaje się, że wykonał RUCH) oraz przerzucenia nieudanego testu MOBILIZACJI, wynik drugiego rzutu jest ostateczny
LEKKA JAZDA wyposażona w broń dystansową, która nie podlega zasadzie RUCH albo STRZAŁ może prowadzić ostrzał, nawet w czasie BIEGU. Nadal jednak podlega karze -1 do trafienia za strzał po ruchu.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Errata do 2k6
Posted: Wt paźdź 11, 2016 06:46 PM
|
|
UNIERUCHAMIAJĄCY:
Tego rodzaju oręż nie jest przeznaczony do zabijania, lecz do pochwycenia żywcem i unieruchomienia przeciwnika. Trafiony model, który nie podlega zasadzie specjalnej MACHINA WOJENNA zostaje unieruchomiony (postać traktowana jest tak, jakby została Oszołomiona!). Model pozostanie unieruchomiony dopóki w fazie rozpoczęcia tury nie wykona udanego testu SIŁY (by rozerwać więzy) albo INICJATYWY (by wyśliznąć się z pęt) w zależności od tego, który ze współczynników jest większy. Test należy ponawiać w każdej turze modelu.
Broń UNIERUCHAMIAJĄCA to skuteczny ale i niebezpieczny oręż, który w rękach żółtodzioba, może przynieść więcej szkód niż pożytku. Jeśli w nieudanym rzucie na trafienie wypadnie dublet, to użycie broni kończy się kłopotami - władający orężem popełnia fatalny błąd, w wyniku którego zostaje unieruchomiony. Ponadto, dystansowej broni unieruchamiającej nie można użyć w reakcji na szarżę stój & strzelaj.
NIEWOLNIK:
Niewolnicy zdobywają doświadczenie podobnie jak inni stronnicy, ale nigdy nie mogą zostać bohaterami. Jeżeli w czasie sekwencji po potyczce w TABELI ROZWOJU Niewolnik uzyska wynik Chłopak ma talent! rzut należy powtarzać póki nie uzyska się innego wyniku. Ponadto Niewolnicy nie mogą użyć jako podstawy testu wartości współczynnika CP swojego DOWÓDCY.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 28, 2016 01:25 PM
|
|
Harpia
NADRZEWNI DRAPIEŻCY: Urodzone pośród gęstych lasów Starego Świata Harpie są mistrzami lotu przez LAS. W odróżnieniu od zwykłych modeli latających Harpie traktują na potrzeby ruchu (ale nie pola widzenia) drzewa i LASY jak teren otwarty.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Krnabrny
Widzący
Joined: May 24, 2014
Posts: 1073
|
Post subject: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 28, 2016 02:27 PM
|
|
Czy harpie przypadkiem nie będą po tym zbyt tanie ?
_________________ The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.
Age of Sigmar na części
|
|
Back to top
|
|
 |
Grish
Świadomy
Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska
|
Post subject: Re: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 28, 2016 02:34 PM
|
|
quidamcorvus wrote: |
Harpia
NADRZEWNI DRAPIEŻCY: Urodzone pośród gęstych lasów Starego Świata Harpie są mistrzami lotu przez LAS. W odróżnieniu od zwykłych modeli latających Harpie traktują na potrzeby ruchu (ale nie pola widzenia) drzewa i LASY jak teren otwarty. |
A był wcześniej zapis, ze las spowalnia harpie?
_________________ fatlazypainter.blogspot.com
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 28, 2016 03:08 PM
|
|
Grish wrote: |
quidamcorvus wrote: |
Harpia
NADRZEWNI DRAPIEŻCY: Urodzone pośród gęstych lasów Starego Świata Harpie są mistrzami lotu przez LAS. W odróżnieniu od zwykłych modeli latających Harpie traktują na potrzeby ruchu (ale nie pola widzenia) drzewa i LASY jak teren otwarty. |
A był wcześniej zapis, ze las spowalnia harpie? |
W zasadach LOTU jest poniższy zapis:
Quote:: |
Modele latające, które chcą latać, lądować i startować z lasu oraz budynków muszą wykonać test terenu niebezpiecznego.
Modele latające mogą też wejść do lasu lub budynku lądując na jego skraju i wejść do niego w kolejnej turze, korzystając z przysługującego im ruchu po ziemi. |
Zasada NADRZEWNI DRAPIEŻCY pozwala zignorować powyższy zapis i traktować LAS jak teren otwarty.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: Errata do 2k6
Posted: Pn paźdź 30, 2016 06:52 PM
|
|
HANDLARZ NIEWOLNIKÓW:
W trakcie rozgrywania sekwencji po potyczce model bohatera podlegający zasadzie specjalne HANDLARZ NIEWOLNIKÓW, który w nie wykonywał rzutu na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ!, może podjąć próbę pozyskania niewolników. Bohater nie generuje Kostki Eksploracji w trakcie sekwencji po potyczce oraz nie może brać udziału w Handlu. Należy wykonać rzut K6 na pozyskanie niewolników. Wynik 3+ oznacza, że HANDLARZ NIEWOLNIKÓW pozyskał K3 niewolników, którzy na początku kolejnej potyczki zostają umieszczeni w odległości do 6” od bohatera. Niewolnicy nie są wliczani do limitu modeli w drużynie oraz nie są brani pod uwagę na potrzeby testu rozbicia.
Niewolnicy, jeśli przeżyją potyczkę mogą zostać sprzedani w fazie eksploracji, za wartość równą kosztowi rekrutacji lub dołączeni do kompanii HANDLARZA NIEWOLNIKÓW jako nowi rekruci (zobacz ROZDZIAŁ XV: EKWIPUNEK).
Ponadto, niewolnik który znajduje się w odległości nieprzekraczającej 6” od HANDLARZA NEWOLNIKÓW, może użyć jako podstawę testu wartość współczynnika CECHY PRZYWÓDCZE HANDLARZA NIEWOLNIKÓW. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku, gdy HANDLARZ NIEWOLNIKÓW jest Oszołomiony!, został Powalony na ziemię! lub Ucieka!.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Errata do 2k6
Posted: Wt lut 07, 2017 07:47 PM
|
|
Odłamkowy:
Tego rodzaju broń palna strzela ładunkami złożonymi z kawałków metalu, gwoździ, czy tłuczonego szkła. Strzelając z broni odłamkowej, postać nie musi wykonywać testu US, choć należy sprawdzić, czy nie nastąpił NIEWYPAŁ!
Strzelając z broni odłamkowej należy umieścić wzornik płomienia w ten sposób, że cieńszy jego koniec dotyka wylotu lufy oręża. Wszystkie modele (wrogie i sprzymierzone), których podstawki są całkowicie przykryte wzornikiem, znajdują się w polu rażenia odłamków automatycznie, te modele, których podstawki są częściowo przykryte, dostają się w pole rażenia na 4+. Objęte polem rażenia modele otrzymują trafienie z SIŁĄ podaną w opisie oręża. Broń odłamkowa nie zadaje zranień krytycznych i nie można użyć takiego oręża w reakcji na szarżę stój & strzelaj.
Należy zauważyć, że modele Ukryte znajdujące się na linii strzału broni odłamkowej automatycznie unikają trafienia.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: Errata do 2k6
Posted: Cz kwiet 13, 2017 09:06 PM
|
|
Czarnoksięstwo:
Ponadto czarnoksiężnik może korzystać ze zdolności oko czarnoksiężnika. Po wylosowaniu scenariusza, ale przed wystawieniem przez graczy modeli, MAG może wybrać spośród dowolnych sprzymierzonych stronników K3 modele na podstawkach 25x25 mm i większych, które może naznaczyć Runą Magii. Modele naznaczone Runą Magii są wystawiane razem z pozostałymi postaciami należącymi do kompanii.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
|
|

O użytkowniku
|