Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 36 37 38 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt list 08, 2016 10:52 AM
Reply with quote

Nie. Zresztą lekka jazda nie ma nic do byczej szarży.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt list 08, 2016 11:04 AM
Reply with quote

Grish wrote:
quidamcorvus wrote:


Druga to bycza szarża dla Bykocentaura (i Centigora).

A Centigor nie ma zasady Lekka jazda? Nie mam dostepu do podrecznika chwilowo.

Teraz dostaje tylko bonusy do używania włóczni - tak jak kawaleria

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt list 08, 2016 11:05 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Nie. Zresztą lekka jazda nie ma nic do byczej szarży.

Troche ma, bo Bycza szarża i Lekka jazda powinny sie wykluczać.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt list 08, 2016 11:11 AM
Reply with quote

Grish wrote:
quidamcorvus wrote:
Nie. Zresztą lekka jazda nie ma nic do byczej szarży.

Troche ma, bo Bycza szarża i Lekka jazda powinny sie wykluczać.
A dlaczego powinno. Skoro pieszy Ostlandczyk może mieć byczą szarżę to dlaczego kawalerzysta (nawet lekki) miałby jej nie mieć?

Zresztą kawalerzysta (bez zasady lekki) otrzymuje dodatkową Ochronę Pancerza i może korzystać z kropierza który zapewnia jeszcze większą Ochronę Pancerza i zwiększa Siłę byczę szarży/trafienia z uderzenia o +1.

Moje propozycje zmian:
1. Centigor i Bykocentaur dostają BYCZĄ SZARŻĘ zamiast TRATOWANIA.

2. Limit modeli drużyny KRASNOLUDÓW CHAOSU podniesiony do 15.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt list 08, 2016 11:24 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
]W pełni sprawny parowóz (Żw 4) może wytworzyć 4 punkty pary które pozwalają na pokonanie 12 cali. W pełni obciążony pokona 9 cali.

Krnabrny przeczytałeś zasady Krasnoludów Chaosu od początku do końca? W czym ustępują Khazadom? Bo na pewno nie w mobilności, jak się uprzesz to możesz nawet sobie zrobić Krasnoludów Chaosu na Wilkach. Centaur tez szybkosci nie zaniża. Stronników mają większy wybór niż Khazadzi. No i MAG i MISTRZ INŻYNIER w jednej drużynie, i DUŻY CEL.

Natomiast widzę dwie rzeczy które można zmienić.
Pierwsza to podniesienie maksymalnej liczby modeli do 15.

Druga to bycza szarża dla Bykocentaura (i Centigora).

Przeczytałem - nawet kilka razy. Nie twierdzę że to beznadziejna kompania. Twierdzę że wymaga odpowiedniego złożenia i długo się będzie rozpędzać do uzyskania mocy. Sprawa z 15 modelami trochę by to zmieniała. Opcja z wilkami jest dobra ale - tak jak pisałem wcześniej wymaga potężnych nakładów w zk. Kampanijnie to jest konkretna banda.
Dużo też zmieniają zasady tego parowozu które jak widać błędnie rozumiałem.

Co do samych zmian - ja bym tylko zmienił nienawiść. Krasnoludy chaosu równie mocno nienawidzą zielonych co normalne krasnoludy - to że trzymają ich w niewoli nie sprawia że mniej ich nienawidzą. Tym bardziej po rebelii Czarnych Orków.


Dlaczego uważam że zwykłe krasnoludy są silniejsze - czysty żywy potencjał. Zwykłe krasnoludy mogą mieć więcej wytrzymalszych i lepszych stronników oraz mogą mieć silniejszych bohaterów. Wszystko to bardziej przewidywalne. Hobgobliny są absolutnie nieprzewidywalne.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt list 08, 2016 11:29 AM
Reply with quote

A Ostlandczyk ma Byczą szarżę z bazy, tak jak teoretycznie lekki kawalerzysta?

Wcześniejszy zapis nie sugerowal zamiany Tratowania na Byczą szarżę. W tej konfiguracji ok. Poza tym przy Lekkiej jeździe bardziej moją uwagę zwraca brak +1 do trafienia przeciwnika z broni dystansowej. To dość mocny plus przy Sz chociażby Centigora właśnie. Dodanie mu jeszcze Byczej szarży za bardzo by go wzmocniło.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt list 08, 2016 11:31 AM
Reply with quote

Grish wrote:
A Ostlandczyk ma Byczą szarżę z bazy, tak jak teoretycznie lekki kawalerzysta?

Wcześniejszy zapis nie sugerowal zamiany Tratowania na Byczą szarżę. W tej konfiguracji ok. Poza tym przy Lekkiej jeździe bardziej moją uwagę zwraca brak +1 do trafienia przeciwnika z broni dystansowej. To dość mocny plus przy Sz chociażby Centigora właśnie. Dodanie mu jeszcze Byczej szarży za bardzo by go wzmocniło.

Ostlandczyk nie ma. Podobnie jak większość kawalerzystów (nie licząc stronników typu rajtar czy inny przepatrywacz) nie ma LEKKIEJ JAZDY i musi nabyć umiejętność.

Centigor nie podlega i nie podlegał zasadzie lekka jazda. On jest traktowany jako centaur - część zasad piechura, część kawalerzysty. Jak dla mnie może być Dużym Celem, mnie to nie przeszkadza.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt list 08, 2016 11:40 AM
Reply with quote

Grish wrote:


Dodanie mu (Centigorowi) jeszcze Byczej szarży za bardzo by go wzmocniło.

Nie do końca bo tratowanie dawało tej jednostce dodatkowy atak co turę.
Bycza szarża wzmocni jego pierwsze uderzenie ale potem nie będzie mieć tej przewagi która z mojego doświadczenia czyniła go bardzo mocnym zwłaszcza na początku.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt list 08, 2016 11:52 AM
Reply with quote

A, no jak nie ma Lekkiej jazdy, to ok. Jak pisałem - nie mam podręcznika pod ręką, a coś mi sie takiego kołatało w pamięci.

Bahior wrote:
Grish wrote:


Dodanie mu (Centigorowi) jeszcze Byczej szarży za bardzo by go wzmocniło.

Nie do końca bo tratowanie dawało tej jednostce dodatkowy atak co turę.
Bycza szarża wzmocni jego pierwsze uderzenie ale potem nie będzie mieć tej przewagi która z mojego doświadczenia czyniła go bardzo mocnym zwłaszcza na początku.

Tak jak pisałem, pierwotnie można bylo zrozumieć, że Bycza szarża jest dodadtkowo, a nie zamiast. Poza tym Szarża jest całkiem całkiem, zważywszy, że trafia z automatu.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com

Last edited by Grish on Wt list 08, 2016 12:01 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt list 08, 2016 12:00 PM
Reply with quote

Nie osłabiaj centigora i bykocentaura. Możesz im dodać byczą szarżę ewentualnie ale nie kosztem tratowania.

Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt list 08, 2016 01:33 PM
Reply with quote

Ewentualnie zostawić tratowanie ale w zmienionej formie + bycza szarża.

TRATOWANIE wrote:
Model Centigora/Bykocentaura może zamiast zwykłych ataków tratować w walce wręcz swych przeciwników. Tratowanie obejmuje swym zasięgiem wszystkie wrogie modele znajdujące się w kontakcie z podstawką modelu Centigora/Bykocentaura, a dla każdej takiej postaci należy przeprowadzić oddzielny test trafienia traktowany jak atak BRONIĄ NATURALNĄ.

Suma sumarum modele dostaną lekki bonus w walce w przeważają liczbą przeciwników - co nie było takie rzadkie z uwagi na kawaleryjską podstawkę.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt list 08, 2016 01:39 PM
Reply with quote

Wizja wierzgającego jak głupi centaura - bezcenna Very Happy


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt list 08, 2016 01:52 PM
Reply with quote

Repentia.Vlk wrote:
Ewentualnie zostawić tratowanie ale w zmienionej formie + bycza szarża.

TRATOWANIE wrote:
Model Centigora/Bykocentaura może zamiast zwykłych ataków tratować w walce wręcz swych przeciwników. Tratowanie obejmuje swym zasięgiem wszystkie wrogie modele znajdujące się w kontakcie z podstawką modelu Centigora/Bykocentaura, a dla każdej takiej postaci należy przeprowadzić oddzielny test trafienia traktowany jak atak BRONIĄ NATURALNĄ.

Suma sumarum modele dostaną lekki bonus w walce w przeważają liczbą przeciwników - co nie było takie rzadkie z uwagi na kawaleryjską podstawkę.

Krnabrny wrote:
Wizja wierzgającego jak głupi centaura - bezcenna Very Happy
Dobre Very Happy


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt list 08, 2016 01:57 PM
Reply with quote

Nie wydziwiajcie. Jak chcesz to dodaj byczą szarżę. Jak nie to zostaw po staremu.

Back to top
View user's profile
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt list 08, 2016 02:21 PM
Reply with quote

Ja proponuję dodać byczą szarże, ale żeby nie było za dobrze to do tego Duży Cel jak kawalerzysta. Albo tak jak pisze Pepe.

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 36 37 38 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57880 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9380 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 115282 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 337123 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 35275 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 27
_BBOT: 0
Razem: 27
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy