Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 27 28 29 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt lip 12, 2011 02:46 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:

Jeśli była szarża. Szarża to jedyny sposób na związanie modeli walką wręcz. Jeśli trzy modele stoją w szeregu a ty chcesz zaszarżować na środkowy to tylko z tym będziesz związany walką wręcz. To, że stykasz się rogami z pozostałymi dwoma nie oznacza, że automatycznie z nimi walczysz.

Podręcznik mówi co innego:
Quote::

Modele mogą walczyć, o ile w momencie ich ataku, stykają się z podstawkami modeli przeciwnika, nawet jeżeli ich podstawki stykają się ze sobą tylko narożnikami.

Quote::
W każdym razie stykające się podstawkami wrogie modele nie mają prawa odmowy wykonania swoich ataków!


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt lip 12, 2011 10:02 PM
Reply with quote

Doman wrote:
Podręcznik mówi co innego:
Quote::

Modele mogą walczyć, o ile w momencie ich ataku, stykają się z podstawkami modeli przeciwnika, nawet jeżeli ich podstawki stykają się ze sobą tylko narożnikami.

Quote::
W każdym razie stykające się podstawkami wrogie modele nie mają prawa odmowy wykonania swoich ataków!
Zgadza się ale dotyczy to jedynie modeli, które zostały związane walką wręcz. A praktycznie jedynym sposobem na związanie modeli walką wręcz jest szarża:
Quote::

Rozdział 4: Ruch, 1. Deklaracja szarż, akapit drugi:
Jeżeli gracz chce, by którykolwiek z kierowanych przez niego modeli wszedł w walkę wręcz z modelem lub modelami przeciwnika, może zadeklarować szarżę. Szarża jest praktycznie jedynym sposobem włączenia modeli do walki wręcz. Jeżeli gracz chce zaatakować przeciwnika, musi na niego zaszarżować swoim modelem – nie może po prostu dostawić modelu do walki wręcz, o ile wcześniej nie zadeklarował szarży. Wszystkie szarże należy zadeklarować na początku fazy ruchu, w wybranej przez gracza kolejności.
Tak więc wracając do przykładu powyżej, jeżeli zaszarżowany zostanie środkowy model, to jedynie on zostanie związany walką wręcz. Ponadto, niezwiązane walką wręcz modele dla jasności powinny zostać odsunięto o 1" do walczących.

Quote::

Rozdział 4: Ruch, 1” od siebie:
Gracze odkryją, że poruszanie postaci na stole prowadzi czasem do zatłoczenia, szczególnie kiedy wiele różnych modeli walczy wręcz. Ważne jest zatem ustalenie, które postacie aktualnie walczą, a które są blisko, ale nie toczą walki, a może tylko starają się przejść obok.
Z tego powodu, modele stron przeciwnych winne, o ile nie walczą, utrzymywać dystans nie mniejszy niż 1” od siebie. Modele, które w wyniku działań miałyby zbliżyć się do wroga na odległość mniejszą niż 1”, muszą się po prostu zatrzymać w odległości 1” od przeciwnika. Należy pamiętać, że w zwykłych warunkach jedyną metodą włączenia jednostki do walki wręcz jest szarża na przeciwnika. Jednakże w wyniku szarży, szarżująca postać może znaleźć się w odległości mniejszej niż 1” od dowolnego przeciwnika (nie tylko tego, który był celem szarży).


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt lip 12, 2011 10:18 PM
Reply with quote

no ok
ale i tak ten co odsuwa w tył modele jest w mniej korzystnej sytuacji

tył u leżącego modelu? to strona od głowy?


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt lip 12, 2011 10:28 PM
Reply with quote

Doman wrote:
ale i tak ten co odsuwa w tył modele jest w mniej korzystnej sytuacji

tył u leżącego modelu? to strona od głowy?
Jaki tył?

W przypadku szarżującego będzie miał zastosowanie ten przypadek:
Quote::
Jednakże w wyniku szarży, szarżująca postać może znaleźć się w odległości mniejszej niż 1” od dowolnego przeciwnika (nie tylko tego, który był celem szarży).


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 17, 2011 12:01 PM
Reply with quote

Okej - pytanie pozornie proste. Zasada dla mnie była oczywista, ale po wczorajszej konfrontacji okazało się, ze dla mojego rozmówcy też była oczywista, ale działała zupełnie inaczej. Dyskusja na szczęście akademicka via GG, a nie przy stole.

Chodzi o kapłanów i modlitwy.
Nie jesteśmy zgodni, czy przeciwnik może rozpraszać modlitwy już momencie rzucania, czy dopiero w swojej fazie magii jak poświęci na to jakieś kostki?


To jest jedno. Jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia. Chodzi o czar Furia Feniksa. Na kogo on działa?
1. Na istoty które w fazie rzucania były pod wzornikiem, nawet jeżeli w kolejnych rundach się rozpierzchły?
2. NA kolesi, którzy mają nieszczęście akurat znajdować się pod wzornikiem, nie ważne od ilu rund się pali?

Kurcze, trochę niejasno to ująłem. Czy Czar tworzy strefę w której jest coraz cieplej i lepiej się nie zbliżać, czy na początku wybierasz ofiary które z czasem będą przypiekane coraz mocniej, nawet jak zwieją na drugą stronę planszy?

BTW - skąd Mouldery biorą spaczeń (oczywiście wg. zasad, a nie fluffu)


Last edited by drachu on Pn lip 17, 2011 12:06 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 17, 2011 06:15 PM
Reply with quote

drachu wrote:
Chodzi o kapłanów i modlitwy.
Nie jesteśmy zgodni, czy przeciwnik może rozpraszać modlitwy już momencie rzucania, czy dopiero w swojej fazie magii jak poświęci na to jakieś kostki?
Modlitwy działają jak zaklęte czary, czyli przeciwnik może je rozpraszać Kostkami Rozproszenia w fazie magii kapłana:
Quote::
Zaklęte czary:
Niektóre magiczne przedmioty skrywają w sobie zaklęte czary – zaklęcia zapisane w ich strukturze, które właściciel przedmiotu może uwolnić w fazie magii. Należy zauważyć, że posiadanie przedmiotu z zaklętym czarem nie czyni z modelu MAGA.
Zaklęcie przechowywane w magicznym przedmiocie może zostać rzucone w fazie magii gracza tak jak inne zaklęcia (na przykład zaklęty czar nie może zostać rzucony przez Uciekający! model) i może zostać rozproszony w taki sam sposób, jak rozprasza się zwykłe zaklęcia.
Zaklęte czary rzuca się automatycznie – nie wymagają one Kostek Mocy. Zaklęty czar może zostać rzucony tylko raz w jednej fazie magii. Każdy przedmiot skrywający zaklęty czar ma w swoim opisie Poziom Mocy. Przeciwnik może rozproszyć zaklęty czar, o ile uzyska wynik równy bądź większy niż podany Poziom Mocy, bądź też może się posłużyć zwojem rozproszenia w zwykły sposób. Przeciwko zaklętym czarom mogą zostać użyte również magiczne przedmioty, których działanie rozprasza bądź niszczy czary.
Bohater nie może dysponować więcej niż jednym przedmiotem skrywającym zaklęty czar.

drachu wrote:
To jest jedno. Jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia. Chodzi o czar Furia Feniksa. Na kogo on działa?
1. Na istoty które w fazie rzucania były pod wzornikiem, nawet jeżeli w kolejnych rundach się rozpierzchły?
2. NA kolesi, którzy mają nieszczęście akurat znajdować się pod wzornikiem, nie ważne od ilu rund się pali?
1.

drachu wrote:
BTW - skąd Mouldery biorą spaczeń (oczywiście wg. zasad, a nie fluffu)
Niedawno było 1 Łup = 1 Kawałek Spaczenia, ale po kilku dyskusjach i testach doszedłem do wniosku, że można zrobić tak:
Quote::
Skaveny z Klanu Moulder mogą próbować pozyskać Spaczeń w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce wymieniając Łupy! na Upioryt. Za każdy Łup! drużyna Skavenów otrzymuje K2 kawałki Spaczenia, które mogą zostać wykorzystane w procesie ciałokształtowania.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 17, 2011 06:20 PM
Reply with quote

Czyli na moje wyszło, dzięki Smile
Z Moulderami fajne - 1 za 1 to już by stawiało opłacalność biznesu pod znakiem zapytania.


Last edited by drachu on Pn lip 17, 2011 06:21 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb lip 23, 2011 11:29 AM
Reply with quote

Czy jeżeli bohater pauzuję, to można przekazywać jego ekwipunek innemu bohaterowi? Konkretnie: mój kapitan opuszcza 3 najbliższe bitwy, czy może pożyczyć kusze sierżantowi?


_________________
Doman wrote:


Malakid więcej argumentów bo Sister zjada Cie na kolacje :D
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb lip 23, 2011 11:34 AM
Reply with quote

Gabriel_Daco wrote:
Czy jeżeli bohater pauzuję, to można przekazywać jego ekwipunek innemu bohaterowi? Konkretnie: mój kapitan opuszcza 3 najbliższe bitwy, czy może pożyczyć kusze sierżantowi?
Tak. Ekwipunek możesz przekazać w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce:
Quote::
Sekwencja po potyczce:
Po zakończeniu każdej potyczki, gracze muszą przejść następującą procedurę. Gracze nie muszą przechodzić przez wszystkie etapy od razu, jednak zaleca się, aby pierwsze trzy kroki wykonano w obecności przeciwnika. Podobnie, zaleca się, aby przeciwnik lub strona neutralna była świadkiem wszystkich rzutów.
1. POWAŻNE OBRAŻENIA
Korzystając z TABELI POWAŻNY OBRAŻEŃ należy wykonać rzut dla każdego modelu Wyłączonego z akcji!.
2. DOŚWIADCZENIE
Bohaterowie i grupy stronników, które przeżyły bitwę otrzymują Punkty Doświadczenia zgodnie z zasadami podanymi w scenariuszu, według którego rozgrywano potyczkę.
3. PUNKTY KAMPANII
Kompanie, które przeżyły rozgrywkę zdobywają Punkty Kampanii. Drużyna zawsze otrzymuje +1 Punkt Kampanii za każdy rozegrany scenariusz. Ponadto, kompanie otrzymują także +1 Punkt Kampanii za każdą potyczkę, którą wygrała realizując cel rozgrywki.
4. RZUTY NA EKSPLORACJĘ
Należy wykonać rzut na eksplorację, według zasad podanych w ROZDZIALE XIII: KAMPANIA.
5. SPRZEDAŻ ŁUPÓW
Gracz wedle uznania może sprzedać dowolną, posiadaną przez siebie ilość Łupów. Należy zauważyć, że Łupy można sprzedać wyłącznie jeden raz w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce.
6. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ DOŚWIADCZONYCH STRONNIKÓW
Zgodnie z zasadami podanymi w podrozdziale NOWI REKRUCI & ISTNIEJĄCE GRUPY STRONNIKÓW w ROZDZIALE XIIII: EKWIPUNEK gracz wykonuje rzut, którego wynik określa sumę Punktów Doświadczenia posiadanych przez gotowe do rekrutacji modele stronników.
7. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ I ZAKUP RZADKICH PRZEDMIOTÓW
Gracz, który zamierza nabyć trudno dostępny ekwipunek powinien wykonać na tym etapie, zgodnie z zasadami podanymi w podrozdziale DOSTĘPNOŚĆ w ROZDZIALE XIIII: EKWIPUNEK, rzut którego wynik określić, czy poszukiwane przedmioty znajdują się na rynku. Jeśli poszukiwane przedmioty znajdują się w sprzedaży, gracz może nabyć ekwipunek.
8. REKRUTACJA POSTACI DRAMATU
Gracz, zgodnie z zasadami podanymi w ROZDZIALE XIIII: EKWIPUNEK, może zatrudnić jedną z Postaci Dramatu.
9. REKRUTACJA STRONNIKÓW I ZAKUP EKWIPUNKU
Gracz, zgodnie z zasadami podanymi w podrozdziale REKRUCI w ROZDZIALE XIIII: EKWIPUNEK może zatrudnić nowe modele bohaterów i/lub stronników, które oprócz sztyletu i ewentualnej broni wymienionej w opisie modelu, mogą zostać wyposażone w przedmioty Powszechnie dostępne. Należy zauważyć, że nowo rekrutowane modele mogą zostać wyposażone w przedmioty Rzadkie dopiero w czasie rozgrywania następnej sekwencji po potyczce, chyba że drużyna posiada takie przedmioty w swoim skarbcu.
10. PODZIAŁ EKWIPUNKU
Gracz, zgodnie z zasadami podanymi w opisie drużyny oraz w ROZDZIALE XIIII: EKWIPUNEK, może wymieniać oręż i ekwipunek pomiędzy modelami bohaterów i grupami stronników.

11. AKTUALIZACJA PRESTIŻU DRUŻYNY
Po zaznaczeniu zdobytych Punktów Doświadczenia oraz zakończeniu ewentualnej rekrutacji, należy zaktualizować Prestiż drużyny.

Po zakończeniu powyższej procedury drużyna jest gotowa do rozegrania kolejnej potyczki.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb lip 23, 2011 11:38 AM
Reply with quote

Dzięki Smile


_________________
Doman wrote:


Malakid więcej argumentów bo Sister zjada Cie na kolacje :D
Back to top
View user's profile
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt lip 26, 2011 04:18 PM
Reply with quote

Pytania dwa:

1) w paru sytuacjach można pozyskać darmowego najemnika, który po potyczce odejdzie, chyba, że zawrze się z nim kontrakt i będzie płacić żołd. Rozumiem, że oznacza to, że po potyczce należy mu zapłacić tylko żołd, a nie żołd+ koszt rekrutacji, jeśli chcę się by pozostał

2)Jak to jest z tymi muszkieterami? Mają zwykłe muszkiety czy krasnoludzkie? W dyskusji zostało ustalone, że zwykłe, ale nie ma tego w najnowszym podręczniku.


_________________
Doman wrote:


Malakid więcej argumentów bo Sister zjada Cie na kolacje :D
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt lip 26, 2011 04:52 PM
Reply with quote

1. Tylko żołd.
2. Zwykłe.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr lip 27, 2011 07:29 AM
Reply with quote

Apropos - czy to zamierzone, że muszkiet zwykły i krasnoludzki kosztują tyle samo?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr lip 27, 2011 07:53 AM
Reply with quote

drachu wrote:
Apropos - czy to zamierzone, że muszkiet zwykły i krasnoludzki kosztują tyle samo?
Tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 31, 2011 09:59 AM
Reply with quote

Dooobha, kolejne pytanie

Mój łowca czarownic ma miecz, pistolet pojedynkowy i tarczę. Szarżuję na paskudnego bestioludzia. Czy mogę wykonać bezpośredni strzał z pistoletu, a potem walczyć mieczem i tarczą? Czy jak wykonam bezpośredni strzał, to potem atak wykonuje kolbą pistoletu?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 ... 27 28 29 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58939 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9627 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 118341 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 364536 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 349994 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 35
_BBOT: 0
Razem: 35
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy