Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 46 47 48 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz grud 15, 2016 02:58 PM
Reply with quote

tak się powtórzę przy okazji bo dalej nie wiem Razz

Bahior wrote:

A z moich wątpliwości:
jak działa cały ten abordaż?
jak już jestem na maszynie wroga normalnie atakuje woźnice i traktujemy to jak walkę wręcz dwóch modeli?
Czy po ewentualnym wyłączeniu woźnicy (i pasażerów) mogę przejąć daną maszynę?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz grud 15, 2016 09:39 PM
Reply with quote

Radzik wrote:
Możliwe, że to gdzieś było, ale zapytam. Co się dzieje z wozem gdy wszyscy pasażerowie powozu łącznie z woźnicą zostaną WzA? Czy modele przeciwnika nadal są związane walką z wozem?
Testujesz CP zwierząt. Jeśli test zakończy się powodzeniem to walka trwa nadal, a zwierzęta atakują jeśli mają kogoś z przodu. Jeśli test CP zakończy się niepowodzeniem, rzucasz K6 i stosujesz efekt z tabeli reakcji zwierząt.


Bahior wrote:
tak się powtórzę przy okazji bo dalej nie wiem Razz

Bahior wrote:

A z moich wątpliwości:
jak działa cały ten abordaż?
jak już jestem na maszynie wroga normalnie atakuje woźnice i traktujemy to jak walkę wręcz dwóch modeli?
Czy po ewentualnym wyłączeniu woźnicy (i pasażerów) mogę przejąć daną maszynę?
W uproszczeniu tak jak wspinaczka, tylko na powóz.
Jeśli wykonałeś abordaż w ramach szarży, to atakujesz tego kogo zaszarżowałeś.

Należy tylko pamiętać, że nie można wykonywać abordażu pojazdu, którego woźnica uderzał ...z bata!.

Zgodnie z zasadami możesz przejąć machinę ale tylko do końca potyczki - jest to stronnik i nie możesz go ukraść Wink


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 276
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz grud 15, 2016 09:42 PM
Reply with quote

Quote::
Testujesz CP zwierząt. Jeśli test zakończy się powodzeniem to walka trwa nadal, a zwierzęta atakują jeśli mają kogoś z przodu. Jeśli test CP zakończy się niepowodzeniem, rzucasz K6 i stosujesz efekt z tabeli reakcji zwierząt.
A czy w wypadku kiedy nie ma nikogo z przodu (czyli w zasięgu zwierząt) można bezpiecznie wyjść ze zwarcia?
Co się dzieje, jeżeli zwierzęta też są WzA?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz grud 15, 2016 10:54 PM
Reply with quote

Nie. W obu przypadkach jesteś związany walką wręcz z powozem.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 276
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz grud 15, 2016 11:00 PM
Reply with quote

Czyli podsumowując, modele które są w zwarciu z powozem nie mogą wyjść z tego zwarcia, dopóki nie zniszczą powozu, nawet wtedy gdy wszyscy pasażerowie, woźnica i zwierzęta są WzA, tak?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz grud 15, 2016 11:02 PM
Reply with quote

Tak. Traktujesz powóz jak każdego innego stronnika - z ta roznicą że powóz nie oddaje Wink


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt grud 16, 2016 12:10 AM
Reply with quote

Jeśli powóz pozostaje statyczny to powinien autohity dostawać - chyba że coś mnie omineło w kwesti trafiania rzeczy stojących nieruchomo w miejscu Razz


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt grud 16, 2016 09:25 AM
Reply with quote

Post pod postem ale wczoraj mi się takie pytania urodziły :

Mamy model chaosu ( nieistotne jaki warband ) który jest dużym celem i posiada byczą szarżę. Jako stygmat ten model wylosował płonące ciało. Płonące ciało posiada zapis że na początku tury walki każdy model który się z nim styka podstawka dostaje trafienie z S4 z cecha płonący atak. Moje pytanie teraz takie :
- szarżuje -> bycza szarża -> poczatek walki -> płonące ataki w każdego z kim się stykam
- szarżuje -> bycza szarża -> początek walki -> druga tura -> płonące ataki w każdego z kim sie stykam

Drugie pytanie

Mamy model z łuskową skórą 5+ który wylosował mutację dającą pancerz na 3+. Model posiada teraz pancerz 3+ i 5+ ( 1 + ) czy tylko ten lepszy ? Dodatkowo jeśli posiadając łuskową skórę posiadamy pancerz dający 3+ np zbroję chaosu to posiadamy automatycznie pancerz na 1+ ?

Pytanie trzecie i ostatnie

Bohater zostaje pomiotem chaosu - zachowuje swoje stygmaty czy traci je ? Dodatkowo jeśli je traci, można łączyć pomioty chaosu w grupy stronników ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt grud 16, 2016 09:44 AM
Reply with quote

A nie ma czasem zapisu w podręczniku że jak wyłączy się zwierzęta pociągowe, załoge, i woźnice to powóz z automatu jest WzA?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt grud 16, 2016 09:47 AM
Reply with quote

Jeśli powóz zostaje bez obsługi to jego WW spada do 0 i jest trafiany automatycznie.


Szarża -> początek walki -> bycza szarża + płonące ataki.

Bycza szarża jest na początku walki. Zapamiętaj.


Bierzesz pod uwagę lepsza wartość. Chyba ze jest zapis ze zwiększa OP wtedy dodajesz.

Zależy czy to bohater pomiot czy stronnik.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt grud 16, 2016 09:50 AM
Reply with quote

kozAa wrote:
A nie ma czasem zapisu w podręczniku że jak wyłączy się zwierzęta pociągowe, załoge, i woźnice to powóz z automatu jest WzA?
Z tego co czytam to nie ma. Model ma swoją Wt i Żw.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt grud 16, 2016 10:01 AM
Reply with quote

Bohater pomiot zachowuje stygmaty ? Czyli będąc bohaterem zostajesz pomiotem to dalej jesteś bohaterem ?

Ok, chodziło tylko o to czy to przeoczenie czy tak miało być właśnie.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt grud 16, 2016 10:16 AM
Reply with quote

Pomiot traci wszystko i dostaje ch-kę i zasady Pomiotu.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt grud 16, 2016 10:25 AM
Reply with quote

Inaczej bo dalej nie o to mi chodzi - mam pomiot bohatera i pomiot stronnika. Czy pomiot bohater i pomiot stronnik mogą utworzyć jedną grupę ? Dodatkowo czy bohater który stał się pomiotem zwalnia miejsce bohatera oraz czy zwalnia miejsce bohatera do wykupienia np akolita został spawnem czy mogę kupić nowego akolitę.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt grud 16, 2016 10:35 AM
Reply with quote

Pomiot bohater to bohater. Nie zwalnia miejsca.

Stronnik zostaje stronnikiem.

Bohatera i stronnika nie można łączyć w grupę.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 46 47 48 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 6, 7, 8 ]
117 quidamcorvus 7486 Pytania i odpowiedzi.....
 Sb czerw 29, 2019 03:15 PM 
Blumstein View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2910 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 34046 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do 2k6
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
32 quidamcorvus 8397 Errata do 2k6
 Śr May 03, 2017 06:11 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 180380 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Ragnarsson
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 453

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 35
_BBOT: 0
Razem: 35
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 169
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy