Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy




























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 47 48 49 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 923

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt grud 16, 2016 11:33 AM
Reply with quote

Pomiot jako bohater generuje kostkę eksploracji zatem ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt grud 16, 2016 01:45 PM
Reply with quote

Wróć.

Doczytałem, pamiec jest zawodna. Model bohatera który zmienia się w Pomiot staje się stronnikiem.

Quote::
Model, który przekształci się w Pomiot Chaosu traci wszystkie umiejętności i zasady specjalne, którym podlegał do tej pory, a wszystkie niemagiczne przedmioty posiadane przez mutanta zostają zniszczone w czasie bluźnierczej przemiany. Ponadto, jeśli model był bohaterem, to staje się stronnikiem. Pomiot Chaosu posiada następującą charakterystykę i podlega przedstawionym poniżej zasadom specjalnym.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Radzik
Przytomny
Przytomny

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 135
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt grud 16, 2016 02:33 PM
Reply with quote

Można warto by było dodać do podręcznika informację, o tym co się dzieje z wozem jak wszyscy pasażerowie i zwierzęta zostaną WzA.

Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 522
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt grud 16, 2016 02:36 PM
Reply with quote

Ostatnio się nad tym głowiliśmy, bo nie jest to intuicyjne, że pusta furmanka trzyma wojowników w walce:P. Dodałbym nawet zapis, że jeśli nie ma koni ani pasażerów to nie wiąże walką ;).


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1319
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz grud 22, 2016 09:05 AM
Reply with quote

Czy powóz może na początku każdej fazy wykonać darmowy obrót?
Co się dzieje jeżeli:
Powóz zaszarżował powóz i wza woźnicę. Z tabelki wypadło, że konie są głupie i w turze powozu z głupimi końmi które nie zdały testu Cp muszą one ruszyć się w losowym kierunku ale na ich drodze stoi ten drugi powóz? Dodam, że ruch kończy się na tymże szarżującym w poprzedniej turze powozie.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz grud 22, 2016 10:20 AM
Reply with quote

Nie może. Machiny wojenne mają swoje zasady dotyczące obrotów.

Jeżeli powóz zaszarżował poruszajacy się powóz i WzA! woźnicę to na początku następnej tury stawiasz modele 1" od siebie (bo nie były związane walką). Jeżeli w wyniku głupoty konie ciągną powóz bez woźnicy w kierunku modeli przeciwnika to zgodnie z zasadami głupoty "Jakikolwiek model wroga napotkany na drodze jest automatycznie szarżowany. Sytuacja taka traktowana jest jak zwykła szarża, z tym tylko, że szarżujący porusza się o dystans równy połowie współczynnika SZYBKOŚĆ, bez względu na efekt szarży."

Jeżeli powóz zaszarżował i związał walką wręcz drugi powóz w którym woźnica WzA! to test głupoty jest zdawany automatycznie przez walczących.



Po erracie będzie to wyglądało tak:
Quote::
Jeżeli poruszająca się MACHINA WOJENNA zostanie zaszarżowana przez model na podstawce 40x40 mm i większej, zostaje związana walką wręcz jednak szarżujący nie uzyskuje premii, które normalnie wynikają z szarży i walczy w taki sposób, jakby włączył się do walki już w poprzedniej turze. Oznacza to, że nie uzyskuje automatycznie pierwszeństwa działania, lecz działa zgodnie z porządkiem INICJATYWY, nie otrzymuje premii do broni za używanie kopii czy innych broni, które premiują szarżujących, nie będą również działały zasady specjalne związane z szarżą i tak dalej.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bahior
Przebudzony
Przebudzony

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 299
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz grud 22, 2016 10:41 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:


Po erracie będzie to wyglądało tak:

errata wchodzi w życie przed turniejem czy dopiero po nim?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz grud 22, 2016 10:42 AM
Reply with quote

A jak wolicie?


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bahior
Przebudzony
Przebudzony

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 299
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz grud 22, 2016 10:45 AM
Reply with quote

Errata nieco ułatwia wiec może dobrze było by przed. Tyle, ze trzeba było by ją ogłosić ASAP bo w sumie rozpiski na turniej trzeba do końca roku przygotować. a takie zmiany mogą zachęcić do zakupu dużych modeli.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1319
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt grud 23, 2016 11:55 PM
Reply with quote

Im dalej w las tym więcej drzew Sad Kilka pytań po zaledwie jednej rozgrywce.
1) Czy można rozjeżdżać walczące modele? Jeżeli tak to co się z nimi dzieje jeżeli przeżyją, czy nadal walczą?
2) Jeżeli w walce wręcz powozu zginie woźnica, konie nie zdały Cp i wyrzuciły wynik 3-4
Quote::
(3-4 KWICZENIE… Zwierzęta zatrzymują się natychmiast i nie zamierzają się ruszyć z miejsca, aż do końca rozgrywki, chyba że pojazd zostanie zaatakowany. Wówczas ich jedyną reakcją na szarżę będzie Ucieczka!.)
czyli muszą uciekać w reakcji na szarżę to czy walczą dalej? Jeżeli walczą to czy uciekają jeżeli zaszarżuje je inny model?
3) Czy jeżeli powóz jest w walce można dokonać abordażu?
4) Skoro można złożyć w powozie znaczniki, to czy można je z niego wyciągnąć?
5) Czy z powozu znaczniki można zdobyć? Tzn czy je porzuca jeżeli ucieka lub jeżeli zostaje zniszczony.
6) Czy w sytuacji gdy powóz jest w walce model może na niego wejść i zająć np miejsce poległego woźnicy?
7) Po poprawce Siostry jest
Quote::
Ponadto, atakowanie poruszającego się pojazdu nie jest łatwym zadaniem, wszystkie udane trafienia należy rozdzielić między zwierzęta pociągowe, pojazd lub koło, a woźnicę lub pasażerów tak, jak ma to miejsce w fazie strzelania
. Czy w kolejnych turach jeżeli model powozu został zaszarżowany przez model na podstawce 40x40 można już wybierać cel ataku?
Cool Jeżeli dokonujemy abordażu na powóz np z woźnicą i 2 pasażerami. Za cel ataku obieramy woźnicę który ginie. To czy przejmujemy kontrolę nad powozem? Czy modele (pasażerowie) w powozie mogą w swojej turze dokonać szarży na wrogi model?
A teraz z innej beczki.
9) Animujemy Zombie, nie wyszedł test Cp i Zombie wyjdzie za 2 tury. W tym czasie w miejscu gdzie miał się animować pojawia się wrogi model. Co się dzieje?

Takie sugestie do regulaminu turnieju aby znalazł się tam zapis, że powóz z woźnicą wlicza się do prestiżu (bo może dojść do sytuacji w czasie turnieju, że banda dostanie po tyłku, powóz zostanie zniszczony i nie będzie za co go odkupić), że model powozu i woźnicy jest brany do liczby modeli na potrzeby testu rozbicia (tylko i wyłącznie) nie jest brany pod uwagę w momencie sprzedaży łupów oraz maksymalnej liczbie modeli w bandzie.
I teraz pytanie i może sugestia. W bodajże dwóch scenariuszach układa się trakt. Czy te tereny "grają"? Tzn czy można na nie wchodzić? To co jest poza terenami jest terenem niedostępnym, czy przez taki teren można widzieć, strzelać, czarować? Czy można odmierzać odległość pomiędzy punktem A i B pomiędzy którymi jest teren niedostępny (bo droga jest kręta) i np rzucić czar z pkt A do pkt B taki który nie wymaga aby mag widział cel?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb grud 24, 2016 12:18 AM
Reply with quote

1. Można rozjeżdżać jeśli są to wyłącznie wrogie modele. "Po zakończeniu rozjeżdżania modele należy ustawić w losowo określonym kierunku w odległości K6” od MACHINY WOJENNEJ."

2. Jeżeli walczysz wręcz to nie wykonujesz testu psychologicznego. Czyli konie rzucają na reakcję dopiero po ewentualnym zakończeniu walki.
Psychologia. Testy psychologiczne a testy Rozbicia. wrote:
Najważniejsza z zasad, która rozróżnia je między sobą mówi, że jednostka, która Ucieka! lub walczy wręcz nie podlega testom PSYCHOLOGICZNYM (STRACH, GROZA czy GŁUPOTA).

3. Można. Tylko po co? Żeby walczyć z konkretnym modelem przeciwnika?

4. Nie można.

5. Nie. "Należy zauważyć, że kompania nie traci tak zdobytych znaczników kosztowności nawet w przypadku przegrania potyczki."

6. Zasadniczo może to zrobić jeden z pasażerów. Model będący poza powozem, także ale dopiero po ewentualnych testach na reakcję zwięrząt, itd.
Rydwany & powozy. Ładowność. wrote:
Należy zauważyć, że powożący zaprzęgiem lub rydwanem woźnica nie może wykonywać żadnych innych czynności poza powożeniem. Model, który siedzi obok woźnicy na koźle, może przejąć lejce w momencie gdy woźnica zostanie Oszołomiony!, Powalony na ziemię! lub Wyłączony z akcji!. Od tej pory, model powożący zaprzęgiem traktowany jest tak jak woźnica.

7. Tak, model na podstawce 40x40 mm wiąże walką wręcz i wybiera cel ataku, podobnie jego towarzysze atakujący powóz.

8. Nie przejmujesz kontroli to wciąż stronnik podobnie jak pegaz czy inna wyverna.

Czy pasażerowie mogą zaszarżować na model, który wykonał abordaż? Tak, mogą.

9. "...jeżeli ruch taki prowadzi do kontaktu z wrogiem, to jest to równoznaczne z szarżą (szarża ta podlegać będzie wszystkich zasadom szarży)."

10. Ok. Wprowadzę taki zapis do regulaminu. A najlepiej gdybyś przygotował odpowiedni akapit, a ja go wkleję Smile

11. Grywalny jest tylko teren przylegający bezpośrednio do traktu. Przez 'kręte' tereny nie ma pola widzenia ale można rzucać zaklęcia, które nie wymagają by mag widział cel.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1319
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb grud 24, 2016 08:06 AM
Reply with quote

Dzięki za szybką odpowiedź.
Co to znaczy teren bezpośrednio przylegający do traktu?
Przecież trakt ograniczają tereny: domki, lasy, górki itp. To znaczy, że po wszystkich można chodzić?
Odnośnie pkt 1) Jeżeli przed powozem znajdują się:
wrogi model, za którym jeszcze w pewnej odległości znajduje się walczący wrogi model z modelem z bandy powozu i chcemy wykonać rozjeżdżanie, które wykonuje się na pełny dystans ale wtedy wjechalibyśmy na modele walczące. To czy rozjeżdżamy tylko pierwszy model i się stajemy, czy też ze względu na fakt, że powóz nie może wykonać pełnego ruchu to nie możemy wykonać rozjeżdżania?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb grud 24, 2016 09:25 AM
Reply with quote

Tak jak w zyklych scenariuszach makiety przylegające bezpośrednio do traktu są grywalne. Dalej nie można chodzić.

Nie możesz rozjeżdżać swoich.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 923

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb grud 24, 2016 09:40 AM
Reply with quote

Nie było przypadkiem mówione że można powóz przejmować po abordażu ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Bahior
Przebudzony
Przebudzony

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 299
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb grud 24, 2016 09:42 AM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Nie było przypadkiem mówione że można powóz przejmować po abordażu ?

Ale tylko do końca potyczki

Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 ... 47 48 49 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 864 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
26 quidamcorvus 402 Dyskusja ogólna (pyta...
 Cz sierp 10, 2017 09:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do 2k6
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
32 quidamcorvus 2596 Errata do 2k6
 Śr May 03, 2017 06:11 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 80424 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 2419 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: alobanova9
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 398

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 27
_BBOT: 1
Razem: 28
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Yahoo > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy