Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy






























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 48 49 50 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 09:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 02:38 PM
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1388
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb grud 24, 2016 09:29 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Tak jak w zyklych scenariuszach makiety przylegające bezpośrednio do traktu są grywalne. Dalej nie można chodzić.

Nie możesz rozjeżdżać swoich.
Czyli rozjeżdżam model przed powozem i się zatrzymuje przed modelami walczącymi? Czy też nie mogę wykonać rozjeżdżania bo nie wykonam ruchu na pełny dystans?
A czy pojazd który wykonuje rozjeżdżanie kończy swój ruch na terenie niebezpiecznym/niedostępnym dostaje trafienia?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7567
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb grud 24, 2016 10:22 AM
Reply with quote

Nie możesz rozjeżdżać w ogóle.

Tak, zasady terenu działają normalnie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1012

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb grud 24, 2016 11:38 AM
Reply with quote

Wesołych świat - to primo

Secundo - propozycja.

Obecnie jednostka Pikinier uzbrojona jest w włucznię. Moja propozycja to dać pikinierą piki jednak. Można podnieść cenę pikiniera do 45 zk albo zmienić nazwę na włócznik bo obecnie wygląda to jak przeklejony wpis włócznika z zmienioną nazwą. Gdzie pikinier nie ma dostępu do włuczni jako stronnik to można zmienić na włucznika a gdzie pikinier jednak do niej dostęp ma to proponuje dać im piki jednak.

Co wy na to ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1388
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr stycz 11, 2017 09:36 AM
Reply with quote

Hejka. Kilka pytań:
1. Czy uciekający powóz zadaje obrażenia modelom na swojej drodze?
2. Czy scenariusz 3 kończy się w momencie gdy którykolwiek z graczy przetransportuje przynajmniej 1 znacznik do strefy rozstawienia przeciwnika?
cyt.:"Rozgrywka zostaje zakończona, gdy jedna z kompanii przetransportuje więcej znaczników kosztowności do strefy rozstawienia przeciwnika lub gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia."
Ja to rozumiem tak, że jak którykolwiek z graczy wniesie przynajmniej jeden znacznik do strefy rozstawienia to ma już więcej niż przeciwnik. Może warto dać limit tur i wtedy to będzie miało sens?
3. Czy za znacznik w scenariuszu pierwszym złożonym w powozie dostaje się Łup?
4. Czy model na podstawce 40x40 który zaszarżował pojazd też musi rozdzielać ataki pomiędzy konie, woźnicę itd?
Do tego powyżej. Jeżeli musi rozdzielać to czy tylko w pierwszej turze czy we wszystkich?
5. Taka sytuacja:
Powóz został zaszarżowany z obu boków przez modele na podst. 20x20. Czyli może kontynuować ruch, wykonać szarżę i rozjeżdżanie w swojej turze. I czy taki powóz może rozjechać oba modele mimo, że są po jego bokach bo można obrócić powóz do 45 stopni a to spowoduje, że modele znajdą się pod powozem?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7567
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr stycz 11, 2017 11:44 AM
Reply with quote

1. Nie.
2. Tak.
3. Tak.
4. Nie. Wiąże walką wręcz i rozdziale wg uznania.
5. Nie. Rozjeżdża tylko to, co przed rozpoczęciem ruchu było przed modelem.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1388
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr stycz 11, 2017 12:00 PM
Reply with quote

A czy rozjeżdżanie robi się tylko do przodu? Czy też można manewrować powozem?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7567
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr stycz 11, 2017 12:33 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
A czy rozjeżdżanie robi się tylko do przodu? Czy też można manewrować powozem?
Możesz manewrować - ale nie rozjedziesz w ten sposób modelu, który znajdzie się pod podstawką w wyniku jej obrotu. Po wykonaniu obrotu model musi być przed machiną, ta wykonuje ruch i wtedy rozjeżdża.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1388
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr stycz 11, 2017 12:39 PM
Reply with quote

Zasadniczo wg RB obroty można stosować podczas ruchu i szarży. Nic nie jest napisane o rozjeżdżaniu.
cyt.: "W trakcie wykonywania ruchu lub szarży kierujący pojazdem woźnica może bez utraty prędkości wykonać jeden zwrot zmieniając kierunek przemieszczania się wozu o kąt nie większy niż 45º. Jeżeli woźnica zdecyduje się skręcić o więcej niż 45º ale nie więcej niż 90º to maksymalny dystans jaki pojazd może pokonać w trakcie rozgrywania bieżącej fazy ruchu zostaje zmniejszony o K6”."

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7567
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr stycz 11, 2017 02:19 PM
Reply with quote

Zgadza się. Ale to co pod podstawką czy dystans pokonywany przez krawędź podstawki nie liczy się do ruchu.

Chodzi o to żeby machina nie była zbyt potężna.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1388
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr stycz 11, 2017 02:24 PM
Reply with quote

OK. W takim razie ponawiam pytanie można czy też nie można dokonywać zwrotów w czasie rozjeżdżania? Czy też ma być ono w linii prostej na maksymalną długość o ile dobrze pamiętam.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7567
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr stycz 11, 2017 03:35 PM
Reply with quote

Możesz. Ale rozjeżdżasz tylko to na co najedziesz frontem.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1012

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz stycz 12, 2017 06:42 PM
Reply with quote

Pytanie odnośnie umiejętność kupca : Handlowiec. Wg opisu pozwala ona kupować przedmioty żadkie za cenę podstawową. Ile przedmiotów na sekwencje po potyczce ? 1 czy ile chcę ? Wg opisu wychodzi że ile chcę stąd pytam.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7567
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz stycz 12, 2017 08:03 PM
Reply with quote

Przedmioty rzadkie czyli te na których dostępność musisz rzucać. Czyli możesz kupić tyle ile razy wykonasz udany rzut na dostępność - czyli jeden rzut na bohatera który nie rzucał na tabele poważnych obrażeń.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 260

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt stycz 13, 2017 06:54 PM
Reply with quote

Jeśli powóz ucieka przez wrogie lub sojusznicze modele to dostają one trafienia z uderzenia? w podręczniku jest napisane że tak, ale jak Pepe o to pytał to odpisałeś że nie. Jak to wreszcie jest? Smile

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1012

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt stycz 13, 2017 07:48 PM
Reply with quote

Jak uciekasz i wpadniesz na wrogi model to giniesz z tego co dobrze kojarzę ;]


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
<
1 2 3 ... 48 49 50 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1112 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 16, 17, 18 ]
260 quidamcorvus 3512 Re: Dyskusja ogólna (...
 Sb list 18, 2017 11:33 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do 2k6
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
32 quidamcorvus 3187 Errata do 2k6
 Śr May 03, 2017 06:11 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 92391 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 3353 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 01:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Basior
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 405

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 39
_BBOT: 2
Razem: 41
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Yahoo > ForumsPro
YANDEX > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 161
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy