Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 50 51 52 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 22, 2017 05:53 PM
Reply with quote

Obecnie można mieć Strzygę która za jedyne +- 70 zk i 1 awans ma : 4+ magiczną ochronę, 5+ unik/uskok ( zależy co wolimy ), 4+ regenerację i przysługuje jej to zawsze, nawet jak jest zglebowana... a przepraszam Nieumarły z jakiegoś powodu nie może być zglebowany a jedynie może być ogłuszony. Czyli statystycznie każdy trafiony, zraniony nie płonący atak ma 1/6 szansy wbić nam ranę niezależnie od tego jaki jest bo nic nam tej ochrony nie może zabrać ( 2/12 szansy na to że dostaniemy ranę po wszystkich testach naszej ochrony ). Nie jest to kosmiczna ochrona ale jest możliwa po 1 bitwie jak awansowała nam strzyga z um i mamy 70 zk wolnego. Bez um to dalej 1 na 4 ataki czyli też nieźle ( bez znaczenia na siłę przeciwnika ).

To swoją drogą też by trzeba wywalić - że nieumarły nie może być zglebowany bo to już generalnie jest jakaś masakra że każdy model z zasadą nieumarły może być tylko ogłuszony. Ot tak żeby nieumarli nie byli za słabi.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 22, 2017 05:54 PM
Reply with quote

Pepe, tyle że regenka nie pozwala cię zabić po potyczce o ile nie zostaniesz zabity w określony sposób bo nawet nie musisz rzucać na tabelkę.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8564
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 22, 2017 05:57 PM
Reply with quote

A Krasnoludowie są trudni do zabicia! Każda drużyna ma coś.

Nieumarli nie byliby tak dobrzy, gdyby strzelanie nie było ograniczone.

Strzelanie nie byłoby ograniczone, gdyby pojawiły się propozycje scenariuszy na turniej, a tak zdaliście się na moją spaczoną fantazję i zabawę pogodą Razz

Więcej zaangażowania tam gdzie trzeba, a mniej niepotrzebnego bicia piany.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 22, 2017 06:11 PM
Reply with quote

Krnarbny jesteś mistrzem manipulacji, aż się odechciewa dyskusji na forum, bardziej pasujesz na Wiejska.

1. Banda Krwawych Smoków - Bohateroiwe oprócz wampira są porówniwalni z bohaterami band ludzkich, ale nieumarli jako jedyni mają minus że wystarczy wyłączyć dwa modele z całej bandy żeby ją rozbić, to już ignorujesz. Mogą mieć 15 modeli z czego 3 upiorów, reszta szkielety i zombie które doświadczenia nie zdobywają. Chyba że weźmiesz 5 ghouli które nie moga mieć pancerzy, mają słabe cp. Krwawe Smoki nie mają strzelania - muszą dobiec prędkośc mają ludzką, oprócz wampira, ale wtedy wysforuje się sam do przodu - patrz punkt co trzeba zrobic żeby rozbić bandę. Płonoce strzały, święcone kule coś Ci mówią?
Nie mówie, że wampiry to słabe bandy, można przyciąć Żw do 2 Wampira, nie jestem po prostu za przycinaniem, żeby ładnie wyglądały w Teoryheimie, gdzie ustawiasz ich na teoretycznym płaskim stole i kulasz porównujac statystki przy grze na wyżynkę. <- jak się z tobą rozmawia to w ten sposób porównujesz moc band.

2.Ludzie piszą żeby napisać i wrzucić specjalną bande pogromców wampirów, ja pisze, że nie ma to sensu i że już są bandy które sobie z wampirami świetnie radzą - piszesz, że doradzam się sajdować...WTF

3. W drugim turnieju WFS wygrałeś Marienburgiem, teraz w naszej kampanii też sobie świetnie radzisz tą bandą jakoś nie piszesz żeby tutaj przycinać bandę. Rozumiem że bandy którymi ty wygrywasz to czysty skill inni to gięte zasady.

Na tym turnieju przynajmniej w moim przypadku większośc wygranych to czysty fart, a nie przegiętość jednostek - trolla prawie ubił Szczery, torin -huehuehue, elfy patrz niżej.
Leśne Elfy ktore teoretycznie przy takich scenariuszach ze złą pogodą do strzelania powiny być słabe, zajęły niezłe 7 miejsce, a gdyby nie miscast w grze ze mną na magu (zresztą jak się później okazało rzucany zamiast 3k6 -2k6) to pewnie byłyby w pierwszej trójce/czwórce.

Ludzie wybierają wampiry na turniej, bo:
- silne jednostki od początku
- nie muszą testować strachu większością modeli,
- wysokie cp kapitana.
-same wzbudzają strach, a w grach losowych wszystkie umiejętnosci które powodują że ty nie musisz rzucać czy się uda, a zmuszasz przeciwnika do rzutów, dają sporą przewagę
-nekro nie musi rzucac zaklec w trakcie gry zeby sie przydawac
Podsumowując w miare przewidywalna banda, która zrobi to co jej każesz bez niespodzianek.
Wszystkie bardziej losowe bandy i te gdzie kapitan ma niskie CP będą mialy podgórkę na turnieju - zieloni, zwierzoludzie itd. - bardziej trzeba polegać na swoim szczęsciu w rzutach.
Co do słabych krasnoludów uważam to za mit, chętnie pogram nimi przeciwko wampirom.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1508
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 22, 2017 07:17 PM
Reply with quote

Wielokrotnie grałem Krasnoludami na Wampiry. I zazwyczaj wygrywałem. Ba ostatnio testując rozpiski przed turniejem zagrałem Krasnoludami na Strzygi Areo i też go klepnąłem, gdzie teoretycznie powinien mnie zjeść na dzień dobry.

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 22, 2017 07:25 PM
Reply with quote

Marienburg ma ten plus że jest cię dużo i masz dużo sprzętu i możesz zadeptać przeciwnika. Nie licząc 100 zk więcej na początek na sprzęt i możliwości handlowania sprzętem Marienburg to raczej taka zwykła kompania bez stronników z kosmosu bo każda ludzka banda takich samych ma jak Marienburg. Marienburg ma kapłana dobrego oraz jak dobrze się wybierze umiejętności to zk do oporu i co rundę można wymieniać sprzęt bez strat w zk prawie albo z minimalnymi.

A co do porównywania na wyrzynkę na płaskim stole - jak chcesz to przepraszam inaczej mierzyć żeby było miarodajnie ? Teoria to teoria, możesz przyjmować tylko to co jest pewne.

No patrz - bohaterowie poza jednym są porównywalni. Ilość modeli ta sama. Każdy nieumarły budzi strach. Większość nieumarłych może wziąć duży cel.

Co do tego strzelania - w skrócie 10 łuczników vs strzyga jeśli chcą efektywnie strzelać ( us 3 długie łuki ) wbijają ~1,25 rany* na strigoia jeśli skupiają na nim cały ostrzał i leci prosto na nich w ciągu 2 tur. Potem strzyga w nich wpada a za nią cała pozostała śmietanka towarzyska ( strigoica czy tam 5 ghuli, czytam ghule i strigoica ).

Cały czas zakładamy że gracz wampirów leci prosto na pałę.

Co do tego grania krasie vs wampiry to możemy tak zagrać tylko muszę sobie sproxować wampiry. Wampiry vs ludzie też możemy zagrać.


* jak chcesz to ci wstawię obliczenia z czego to wynika ale uznałem że "obliczanie jest niewiarygodne" więc nie wstawiam


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 22, 2017 08:18 PM
Reply with quote

Czyli przewagi które wymieniłeś u Marienburga generalnie nie mają zbyt dużego znaczenia, w przeciwieństwie do przewag Wampirów które mają kolosalne znaczenie. Kali jest silny to dobrze, Kaliego przeciwnik jest silny to źle;). Twój kapitan Marienburga ze swoją kusza z lunetą na wozie moze wyjac wampira bez problemu. (Nie chce nic obcinać w Marienburgu żeby nie było)

Teoretyczne kulanie i matematyka są fajne jeśli chcesz iść z grą w stronę szachów, bo ostatecznie wyjdzie ci, że sens ma tylko granie na przeciw siebie tymi samymi bandami o tych samych umiejętnościach. Wiadomo, że trzeba je brać pod uwagę, ale nie ustawiać tylko pod tym kątem zasad.
Model teoretyczny zawsze bedzie uboższy od rzeczywistości którą ma odwzorować itd. itp. To, że możesz wykorzystywać teren, magiczne przedmioty, najemne ostrza itd. ma znaczenie, a to pomijasz. Tak samo jak to, że ten biedny Marienburg co potyczke zdobywa bez problemu trudno dostępne przedmioty i nadrabia dużą ilością kasy braki.

Bandy ludzkie mają dostęp do większej ilosci magicznych przedmiotów i najemników itd. itp. Krasnoludy nawet na zwykłym stronniku jeśli wyłączysz wszystkich bohaterów mogą zdawać testy rozbicia, a tacy zwierzoludzie po ściągnięciu szefa mają problemy z pierwszym testem.
To że sobie ustawisz ich na teoretycznym stole na przeciw siebie i włączysz generator rzutów nie odda ich prawdziwych mocnych i słabych stron.

Po za tym tak jak pisałem już wcześniej uważam, że gra w której są bandy o róznym poziomie trudności prowadzenia jest zaletą, a nie wadą, urozmaica grę. Doświadczony gracz któremu znudzi sie ogrywanie Marienburga, Smoków czy Middenheimu weźmie się za Leśne Gobliny i będzie miał satysfakcje, że mimo słabszego startu udało mu się doprowadzić do zwycięstwa. (nie wiem czy leśne gobliny są słabe, nie wczytywałem się, tylko przykład).

Ciekawe w takim razie co powiesz o Nekrarchie, wystarczy wyłączyć wampira maga z gry i cała banda się rozpada, nie może nosić pancerza, może dostać z przekleństwa Tzeentcha jak poczaruje i *puff*.

Co do regenki to jestem za tym żeby działała tylko w trakcie rozgrywki a nie anulowała tabeli poważnych obrażeń, ostatecznie co najwyzej dawala przerzut. Dwa punkty żywotności na wampirze, nie osłabią go specjalnie, na początku i tak jest silny, a ma czas obkupić się w ochrony róznego rodzaju. Wodą święconą można by rzucać do zwarcia na przykład - wogóle nie szkodzi swoim, ale znowu nie wiem czy by to nie przegięło w drugą strone.

Podsumowując coś jest przegięte, jeśli mimo umiejętności i wykorzystania dostępnych w grze sposobów nie jesteś wstanie tego pokonać - zostaje liczyć na BARDZO dobre rzuty. Wampiry nie są pod tym wzgledem przegiete, skupiasz sie na wyłączeniu wampira. Jesli nie potrafisz zabic jednego modelu całą swoją bandą, to robisz coś nie tak. Zostaje nekromana z cp 7, który musi się kitrac z tyłu zeby przezyc, najlepiej w ukryciu - nie poczaruje, nie powalczy. Jak go dopoadniesz, Twoj przeciwnik nie ma możliwości kontynuowania walki. W każdej innej bandzie mozesz to osiagnac dopiero wybijajac ją do zera. Są bardziej gięte bandy w tej grze, nie było ani jednych Łowców czarownic, jeden Middenheim, nie było Marienburga ;). Gdyby nie miscasty to Leśne Elfy (plewo z wytrzymałością 3 nastawione na strzelanie) i Ostland (zwykli ludzie) byłyby w czołowce.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 22, 2017 09:16 PM
Reply with quote

Bardzo się cieszę widząc wzmożoną aktywność po turnieju. To dowód no to, że niezbędne jest spotykanie się w szerszym gronie graczy i że jedno takie spotkanie robi więcej dobrego dla systemu niż 1000 postów na forum albo blogach.
Oby ta gorącą dyskusja trwała jak najdłużej, a jeśli wyniknie z niej choć jeden pożyteczny dla systemu wniosek, to znaczy że warto było grac tam z Wami.

Z tego miejsca apeluję do QC i ogółu, by lokalnie (ale z możliwością uczestnictwa dla kazdego) organizować mini turnieje regionalne - jeden termin; wspólny regulamin+scenariusze, nagrody raczej symboliczne, ale za to po tym na forum będzie o czym opowiadać.
Taki kwartalny MiniRegioMatch.
CO WY NO TO?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8564
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 22, 2017 09:17 PM
Reply with quote

szczery-do-bolu wrote:
CO WY NO TO?
Zorganizujesz? Chętnie zagram Very Happy
SPOILER! Click here to read.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 22, 2017 09:22 PM
Reply with quote

Porównałeś właśnie mojego kapitana z 58 punktami doświadczenia i świeżego wampira ;]

A tak na poważnie całkiem - moim zdaniem wampiry można naprawić naprawdę prosto - 4 bohaterów i 12 modeli w bandzie.

Co do wampiro maga to jest plewny na maksa. Nie dość że jest magiem to jeszcze trzeba uważać na niego jak na jajeczko ( jak na każdego maga dowódcę ) bo zawsze się może sam zabić.

Teoretyczne kulanie to teoria i nigdy nie twierdziłem że coś innego, to żadna prawda objawiona - dalej jak nie ma twardych dowodów na których się opierać to teoria oparta na prawdopodobieństwie czegoś jest najlepszą możliwą rzeczą.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 22, 2017 09:37 PM
Reply with quote

Zorganizuję.
Regulamin i propozycję scenariuszy biorę na siebie.
Terminy -sobota lub niedziela w umówiony weekend (to pozwoli na gry na wyjeździe): 1 połowa marca; 1 połowa czerwca; 1 połowa września oraz 1 połowa grudnia.
Nie będzie kolizji z terminami Mistrzostw Polski ;P które robi w Katowicach QC.
Miejscówka lokalna jak kto ma możliwości.
Zrzutka symboliczna (kwestia adekwatnej nagrody dla zwyciezcy/ów).
4 gry z dłuższą przerwą po 2 grze.
System doboru przeciwnika w pełni losowy na zasadzie każdy z każdym (wystarczy 6 graczy żeby przeciwnik się nie powtórzył).
A potem na forum wymiana wrażeń i informacji oraz przede wszystkim wniosków, jak to się dzieje obecnie.

Back to top
View user's profile
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 22, 2017 09:43 PM
Reply with quote

Według mnie, jest tylko kilka kosmetycznych zmian do zrobienia, tak trochę z punktu widzenia po rozegraniu turnieju. Po pierwsze to sprawa znaczników i tego że nie można ich wyciągnąć z powozu po złożeniu, niepotrzebna i bezcelowa komplikacja. Po drugie regeneracja jest problemem ale tylko u stregoiki. Razem z wampirem posiadającym regeneracje, tworzą zbyt mocny tandem nie do zabicia. Jeden model z regeneracją na bandę wystarczy a dwa na starcie to już naprawdę moc. Warto zauwazyć, że sama regeneracja trola na moście dość długo nie utrzymała przy zyciu. A z innych rzeczy to można się wykazać inwencja i wymyślić przedmioty magiczne lub najemne ostrza które pomogą w ogarnieciu tej całej regeneracji. W mordheim był łowca besti jako najemne ostrze, może by go wcielić w poczet naszych najemników. Można pomyśleć nad kapłanem mora?

Ps: A krasnoludy są dobrze dopracowane, dość potyczek z nimi rozegrałem żeby wiedzieć, że są w stanie poradzić sobie z większością scenariuszy ale jak ktoś się zastanowi to idzie je pogonić


_________________
A.Ś.

Last edited by Torin on Pn stycz 22, 2017 09:52 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 22, 2017 09:46 PM
Reply with quote



_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 22, 2017 10:01 PM
Reply with quote

Nie wiem jak w turnieju, bo takiego nie grałam ale w kampanii Strigoi jest dobry w walce ale nie ma dostępu do umiejętności akademickich, oręża i pancerza (w tym magicznego). Regeneracja jest fajna, ale ja wiem czy w kampanii równoważy wady bycia wampirem.

Może faktycznie na stołach powinno być więcej 'przeszkadzajek' i rzek.

Poza tym Wampir Strigoi + Stregoica to łączny koszt 400 zk (bo jak rozumiem chodzi o te dwa modele z 'regeneracją'), a za 100 zk to nawet wszystkich pozostałych bohaterów się nie kupi.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 22, 2017 10:15 PM
Reply with quote

Na początek nie potrzeba więcej, po pierwszej bitwie już to wszystko nadgonisz.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 50 51 52 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 6, 7, 8 ]
117 quidamcorvus 7402 Pytania i odpowiedzi.....
 Sb czerw 29, 2019 03:15 PM 
Blumstein View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2897 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 33914 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do 2k6
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
32 quidamcorvus 8338 Errata do 2k6
 Śr May 03, 2017 06:11 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 180093 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Ragnarsson
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 453

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 23
_BBOT: 0
Razem: 23
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 169
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy