Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy





























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 51 52 53 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 475
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 22, 2017 10:22 PM
Reply with quote

Torin wrote:
Na początek nie potrzeba więcej, po pierwszej bitwie już to wszystko nadgonisz.
Może to kwestia pogody, braku strzelania i tego, że nie macie makiet murów itd., ale w normalnej kampanii nie wyobrażam sobie jak dwa modele mogą pokonać drużynę złożoną z tuzina lub więcej wyekwipowanych postaci.

No chyba, że przeciwnik biernie daje się wyciąć w pień tym dwóm modelom. Brak kompletu bohaterów to niższa eksploracja, nie pamiętam jak tam w turnieju było ze znacznikami, ale jeśli trzeba je podnieść lub zaczyna się z nimi, to pewnie robili to bohaterowie, a więc nie mogli biegać (pogoda też to ogranicza).

Wydaje mi się, że takie wygrane Wampirów to raczej nieumiejętność gry ich przeciwników i nieogranie z nieumarłymi.

Dlatego nie uważam, by poza obcięciem Żw wampirów do 2 coś więcej było potrzebne.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 960

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 22, 2017 10:47 PM
Reply with quote

Repetia - jaki pancerz daje skuteczną ochronę w 1 bitwie przed Strigoicą z S5 ? Bo ona to samym trafieniem z uderzenia może zrobić pogrom ubić ją ciężko och ciężko. A co do znaczników/skarbów w turnieju było dużo skarbów z zasady ( to w sumie był błąd jak się patrzy w wstecz bo można było składać znaczniki do powozów i nawet po przegranej zostawały znaczniki w skarbonku )

Edit: 5WW w szarży z nienawiścią oraz druzgocącym + 3 ataki + 5S + byczaszarża + strach + regeneracja + 8 SZ, to całkiem konkretne argumenty żeby samodzielnie rozkręcić niejedną początkową kompanię.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 475
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 22, 2017 10:52 PM
Reply with quote

S5 to -2 do pancerza. Średni+tarcza+broń ręczna to w walce wręcz 3+, z ciężkim to 2+. A więc po uwzględnieniu modyfikatorów 5+ lub 4+.

Kombinacja z ciężkim pancerzem równie skuteczna jak regeneracja.

A ilu takich wojowników za 250 zk można złożyć, bo tyle kosztuje Stregoica?

EDIT:
I jak pisałam wcześniej, jeśli ktoś staje do walki z takim modelem na otwartej przestrzeni to sam jest sobie winien, tego co go spotka.

Wykorzystanie terenu, przejmowanie szarży, umiejętna ucieczka przed szarżą, to wszystko składa się na dobre dowodzenie, a nie tylko porównywanie charakterystyk.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 960

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 22, 2017 11:25 PM
Reply with quote

Yep, to co mówisz ma dużo prawdy w sobie. Gorzej jak misja to prosta droga a ty musisz się znaleść po drugiej stronie i między tobą a upragnioną krawędzią przeciwnika jest Strigoica i Strigoi.

A co do kombinacji równie skutecznej jak cieżki pancerz to nie bardzo właśnie. Nawet 3 gości w ciężkich pancerzach z tarczami ma gorzej niż ona jedna biedna. S5 z druzgocącym to 3 kostki ( liczę na T4 a nie na T3 ) to ranienie na 6+. Czyli para 3, para 4, para 5, para 6 daje nam krytyki ( co prawda z broni naturalnej ale z trafieniem i ranieniem raczej problemu maszkara nie ma ). Regeneracji nie znosi praktycznie nic ( żaden efekt krytyka itp ).


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 475
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 22, 2017 11:35 PM
Reply with quote

Nic tylko budować 'przeszkadzajki' i później ich bronić.

Regenerację znosi płonący atak, a grał ktoś Magistrem Tradycji Ognia lub Metalu? Jaki czarodziej towarzyszył twoim Niziołkom? Łowcy czarownic z kadzielnicą ognia?

Ogólnie wydaje mi się, że gracze Nieumarłych faktycznie wykorzystali strach, a ich przeciwnicy przegrali nim zaczęła się walka. Działa to także w przypadku Ogrów. A zarówno Nieumarli jak i Ogry nie są tak straszne jak je Krnabrny malujesz. Tylko trzeba się do tej walki odpowiednio przygotować.

I poważnie, zróbcie sobie kilka/kilkanaście murków na każdy stół i zobaczysz, jak obrona przeszkody wiele zmienia.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1360
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 23, 2017 08:44 AM
Reply with quote

Nadal nie czaje dlaczego się tak bardzo czepiacie tych wampirów. Koza był drugi, Areo piąty, ja ósmy.
Ale czy to zasługa wampirów?
Uważam, że raczej nie.
Nie wiem ile Koza gra ale my z Areo dosyć dużo (kiedyś) graliśmy. Może to doświadczenie?
Poza tym dużo zależy od rzutów.

Back to top
View user's profile
Spazo
Nieświadomy
Nieświadomy

Spazo

Offline

Joined: wrz 30, 2016
Posts: 15
Location: Katowice/Tychy

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 23, 2017 08:58 AM
Reply with quote

eeee tam, nie są takie straszne te wampiry.

Back to top
View user's profile
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 253

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 23, 2017 09:38 AM
Reply with quote

w warheim gram już dwa lata różnymi bandami, od krasnoludów przez orki, ogry, zwierzoludzi i wampiry. Wampiry są mocne to fakt, chociaż na turnieju dwie potyczki wygrałem przez to że po prostu przeciwnik nie zdał testu rozbicia szybciej niż ja( oboje testowaliśmy). Stregoica na turnieju padła mi 3 razy z czego raz zabita zabójczym ciosem. Ze swojej strony mam taką propozycję żeby Stregoicy zmniejszyć liczbę ataków do 2 ale dodać zasadę furia, co sprawi że będzie mniej przewidywalna, będzie można ją wyciągnąć do walki. Co wy na to ?

Back to top
View user's profile
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 242
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 23, 2017 09:55 AM
Reply with quote

Dobry pomysł, lekkie osłabienie tego tandemu powinno wystarczyć.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 253

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 23, 2017 10:10 AM
Reply with quote

dokładnie Stregoica nadal będzie miała 3 ataki( z furią), ale jej przewidywalność spadnie

Back to top
View user's profile
Trawus
Nieświadomy
Nieświadomy

Trawus

Offline

Joined: stycz 25, 2016
Posts: 23

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 23, 2017 12:25 PM
Reply with quote

Furia to bardzo dobry pomysł. Popieram

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 960

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 23, 2017 06:47 PM
Reply with quote

Imo zamiana 3 ataku na furię starczy.

Repetia - 2 ogry zostały przez strigoice wyjętę i coś tam jeszcze. Strachu przed nieumarłymi raczej nie mam zwyczajnie ciężko się równać w walce wręcz z strigoiami. Mag życia.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1360
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt stycz 24, 2017 07:01 AM
Reply with quote

Trzeba było takiego maga wziąć.
A ja zaszarżowałem Stregoicą na Mistrza Miecza i 2x Wojownik Cienia i nic nie robiłem przez chyba 3 tury. Więc wszystko zależy od szczęścia.

Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 542
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt stycz 24, 2017 07:37 AM
Reply with quote

Ja zdjalem strigoice aero zabojczym ciosem....najemnego ostrza zwadzcy.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1360
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt stycz 24, 2017 10:47 AM
Reply with quote

Więc da się trzeba tylko chcieć Wink

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 51 52 53 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1014 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
130 quidamcorvus 1652 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pt paźdź 20, 2017 08:33 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do 2k6
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
32 quidamcorvus 2946 Errata do 2k6
 Śr May 03, 2017 06:11 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 87282 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 2961 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Hakon
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 1
Wszystkich: 401

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 30
_BBOT: 2
Razem: 32
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro
YANDEX > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy