Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 53 54 55 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 09:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 02:38 PM
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1468
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz stycz 26, 2017 07:28 AM
Reply with quote

Qc co myślisz o tej umiejętności dla bohatera z bandy Nekrarchy żeby mógł przejąć efekt przekleństwa Tzeentcha?
Można by też rozważyć, że skoro to taki super mag to mógłby się rozwijać tak jak mag wysokich elfów w zdobywaniu czarów. Dodatkowe domeny z których by się uczył czarów to śmierci i cienia.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8190
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz stycz 26, 2017 08:00 AM
Reply with quote

Rozważam poważnie wprowadzenie następujących zmian:
Żw wampirów obniżona do 2.

Ataki Stregoicy obniżone do 2 ale dostaje furię.

Dla Nekrarchy zasada specjalna tajemna wiedza tak jak u Elfów Wysokiego Rodu (czyli wszystkie kolegia). Zamiast umiejętności astromancja byłaby kamienna dusza i to imo wystarczy w kwestii ochrony przed Przekleństwem Tzeentcha, tym bardziej ze złowróża już ma.

Co do Wtajemniczonych kultów Chaosu to mają już dodatkowe 100 zk wiec albo to albo to.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1468
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz stycz 26, 2017 08:18 AM
Reply with quote

Nekrarch powinien mieć 3 ŻW

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8190
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz stycz 26, 2017 08:29 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Nekrarch powinien mieć 3 ŻW
To sobie w kampanii rozwinie Wink Smile


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1468
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz stycz 26, 2017 08:30 AM
Reply with quote

Nie bądź taki do przodu. Jako jedyny wampir powinien mieć 3 ŻW.
Co to jest kamienna dusza?

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1468
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz stycz 26, 2017 08:31 AM
Reply with quote

Ok znalazłem.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8190
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz stycz 26, 2017 08:33 AM
Reply with quote

Dlaczego 3?

Kamienna dusza to umiejętność z kultu Purpurowej Dłoni, pozwala na przerzut rzutu w tabeli przekleństwa.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1468
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz stycz 26, 2017 08:37 AM
Reply with quote

Bo wystarczy zabić jeden model aby skończyła się potyczka. A zabicie ścierwa bez ochrony, a nawet jeżeli będzie miał pancerz nie jest problemem. Wystarczy mieć lot, albo lunetę i właściwie taki wampir siedzi cały czas w ukryciu. To po co ci taki model?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8190
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz stycz 26, 2017 09:01 AM
Reply with quote

Dlatego może się ukrywać w mieście.
Quote::
UKRYWANIE SIĘ: Nekrarchowie do mistrzostwa opanowali sztukę ukrywania się. Dopóki model pozostaje w odległości do 1” od dowolnego elementu terenu miejskiego, przeciwnik musi wykonać udany test I aby zaszarżować lub ostrzelać, także magicznymi pociskami model Wampira (choć model nadal odczuwa skutki zaklęć obszarowych oraz takich, które nie wymagają by rzucający zaklęcie MAG widział cel).

A w dziczyzny nikt nie ma łatwo.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz stycz 26, 2017 10:40 AM
Reply with quote

Dobry projekt zmian QC Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8190
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt stycz 27, 2017 08:57 AM
Reply with quote

To w większości wasze propozycje Smile


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt stycz 27, 2017 05:57 PM
Reply with quote

Propozycje zmian do tabelek za ptk kampanii :

Determinacja :
Eksploratorzy I/II/III -> Po drodze z losem : Pozwala zmodyfikować rzut na wynik zdarzenia losowego + - 1 / + - 2 / + - 3
Specjalista -> Kontrola losu : Pozwala wykonać dwa rzuty na tabelę zdarzenia losowego i wybrać lepszy wynik
Władcy pogody -> Drużyna może wybrać pogodę na czas trwania scenariusza

Gniew:
Niszczyciele I/II -> Szabrownicy : Pozwala zmodyfikować rzut na cp odpowiadający za to czy modele mogą czy nie okradać model wyłączony z akcji o +1/+2
Manipulatorzy -> Szczwany kradziej : Jeśli pierwszy test cp mający na celu określenie czy model może okraść model WzA! zakończy się sukcesem, model może próbować ukjraść jeden dodatkowy przedmiot modeli WzA!
Władcy losu -> Kompania może zdecydować czy w danej turze ma mieć miejsce zdarzenie losowe czy nie, nawet jeśli rzut na kościach oznaczał by co innego - tak wykonane zdarzenie losowe należy rozpatrywać normalnie lub jeśli zostało usunięte, należy je traktowac jako zdarzenie losowe które nie miało wpływu na rozgrywkę



Co myślicie na temat taki zmian ? Wydają się lekko przegięte ale w sumie większość tabelek ma dość przegięte umiejętności a te i tak będą dostępne dla każdego ( a obecnie raczej były z zasady nieprzydatności pomijane )


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 438
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt stycz 27, 2017 06:17 PM
Reply with quote

Może władcy pogody pozwalali by przerzucić pogodę. Wybieranie wydaje się nieco za mocne.


_________________
thedarkoak.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt stycz 27, 2017 06:55 PM
Reply with quote

Mówimy tu o ostatnim możliwym wyborze w tej kategorii. Rywalami są :
Zbrojni po zęby ( po 3 sztuki broni strzeleckiej oraz do walki wręcz )
Gorączka złota ( bieganie/latanie ze znacznikiem )

Moim zdaniem są to całkiem podobne co do wagi ulepszenia kompanii, może najgorzej wypada Zbrojni po zęby.

Co wy na to żeby zasadę Zbrojni po zęby ostatnią zamienić na używanie ciężkiego pancerza przez stronników mogących używać średniego pancerza ? Tzn pancerza o jeden lepszego niż normalnie ( brak -> lekki, lekki -> średni, średni -> ciężki ) ?

Edit: Jest jeszcze jedna umiejętnośc która mnie trapi od pewnego czasu mianowicie : Warzenie trucizn. Wydaje się ona taką zapchajdziurą. Wszystkie pozostałe wydają się dużo lepsze od niej a ta wręcz niepotrzebna ( zaraz pod nią mamy -2k6 od ceny przedmiotu, nad nad nią +2 do dostępności ). Proponował bym w zamian coś dającego przerzut i dostępnego tylko dla dowódcy. Ma ktoś pomysł ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb lut 04, 2017 05:55 PM
Reply with quote

Szybkie pytanie umiejętność Ludożerca może być nabyta tylko raz przez bohatera czy może tylko raz występować w Kompanii Ogrów?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 53 54 55 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
63 quidamcorvus 2830 Pytania i odpowiedzi.....
 Pn grud 02, 2018 04:08 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2234 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 21051 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do 2k6
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
32 quidamcorvus 6471 Errata do 2k6
 Śr May 03, 2017 06:11 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 149621 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Marjory754
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 441

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 43
_BBOT: 0
Razem: 43
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy