Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Drużyny
[Warsztat] Drużyny
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 18 19 20 ... 31 32 33
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 20, 2016 11:21 PM
Reply with quote

Quote::

Morza i rzeki Starego Świata trudno jednak nazwać spokojnymi, a nawigacja wśród licznych płycizn, podwodnych skał i licznych wysepek jest znacznie utrudniona. Prądy i wiatry mogą się zmieniać z godziny na godzinę, a pływy są niezwykle gwałtowne i nieregularne. W najbardziej niegościnnych rejonach wybrzeża, w podwodnych jaskiniach lub jamach wydrążonych w klifach, żyją morskie potwory i drapieżniki. Nic więc dziwnego, że wybrzeże i liczne zatoki Starego Świata usiane są setkami wraków. Sytuację pogarsza dodatkowo obecność piratów i korsarzy. Zdarza się, że tym procederem trudni się większość mieszkańców nadmorskich osad, którzy nęcą statki obietnicą bezpiecznego schronienia przed nadciągającym sztormem, a potem mordują całą załogę i dzielą się łupem. Linia brzegowa, mimo całej jej malowniczości, nie pozwala na kotwiczenie niemal nigdzie indziej poza większymi portami, a tam trzeba się liczyć z wysokimi opłatami i podatkami. W efekcie wybrzeże Starego Świata stanowi raj dla przemytników, którzy korzystają z niewielkich zatoczek i znanych tylko sobie portów rybackich. Towary przewożone są w małych łódkach od pośredników, którzy zajmują się dalszym transportem do miast i wiosek.
I o ile w pobliżu większych miast piractwem trudnią się głównie ludzie, to w mniej cywilizowanych rejonach Starego Świata wśród korsarzy znaleźć można przedstawicieli różnych ras - w tym liczne bandy Goblinów.
Zielonoskórzy posiadają niesamowitą zdolność adaptacji i przeżycia, dzięki której Gobliny zamieszkują wszystkie kontynenty i krainy, a także morza, jeziora i rzeki. Zielonoskórzy charakteryzują się także niezwykłą płodnością, pozwalającą im na odtworzenie populacji pomimo strat tak dużych, że inne rasy z pewnością uległyby zagładzie. Zielonoskórzy występują na wszystkich szerokościach geograficznych i we wszystkich klimatach, a skóra Goblinów przybiera odcienie od oliwkowego do ciemnoszarego zależnie od krainy w której przyszło im żyć. Gobliny są agresywne i skłonne do przemocy. Choć nie tak silne jak Orkowie, nadrabiają brak krzepy złośliwością i okrucieństwem. A ponieważ Zielonoskórzy rzadko sami coś wytwarzają, większość przedmiotów które posiadają i używają pochodzi z rabunków bądź stanowi łupy wojenne.
Łupieżcza działalność Zielonoskórych nie ogranicza się tylko do lądu i położonych na kontynentach osad. Załogi Zielonoskórych Kaprów to zagrożenie obecne na niemal wszystkich drogach wodnych Starego Świata. Piraci przejmują ładunki, łodzie, a nawet porywają ludzi, których następnie sprzedają w niewolę. Na zachodzie dobrze znana jest Załoga Zielonoskórych Kaprów dowodzona przez Kapitana zwanego Czarnookim. Gobliny pływające na owianym złą sławą okręcie zwanym Gnijącą Ośmiornicą, pomimo starań straży rzecznej w służbie Wielkiego Diuka Leopolda, wciąż nękają podróżnych między Carroburgiem a Jałową Krainą.
Pomimo starań Straży Rzecznej Załogi Zielonoskórych Kaprów wciąż pozostają jedną z największych plag wodnych szlaków Starego Świata. Większość Zielonoskórych operuje w grupach liczących około tuzina Goblinów, czasem jednak spotyka się kompanie piratów pływające na trzech lub czterech łodziach. Podobno niektórym, bardziej przedsiębiorczym Kapitanom udaje się namówić do służby Trolla, niektórzy powiadają że Czarnooki dowodzi ogromną Bagienną Ośmiornicą, która na codzień mieszka w ładowni statku, który zresztą od smrodu stwora wziął swoją nazwę. Ongiś rabunkiem zajmowały się całe floty Zielonoskórych, jednakże Straż Rzeczna i armia wypleniły Gobliny na tyle, że grupy trzech lub więcej statków obsadzonych przez Załogi Zielonoskórych Kaprów należą obecnie do rzadkości. Gobliny używają wielu rodzajów łodzi. Najwięcej jest wśród nich zdobytych lub skradzionych statków handlowych i rzecznych barek przebudowanych na modłę Zielonoskórych.
Zielonoskórzy uwielbiają broń palną i ustępują w tej kwestii tylko ludziom i Khazadom. Ołowiomiotacze, muszkiety, garłacze i pistolety uosabiają wszystko, co Gobliny lubią – są głośne i śmiertelnie niebezpieczne. Zielonoskórym nie udało się odkryć sekretu wytwarzania czarnego prochu i budowy broni palnej, zaś zgromadzone przez nich zapasy prochu i broni są łupami wojennymi albo zostały zakupione od Skavenów lub Krasnoludów Chaosu. Choć produkcja broni palnej wykracza poza możliwości Zielonoskórych, to Gobliny są dostatecznie sprytne, by metodą prób i błędów, najlepiej błędów innych, poznać zasadę działania broni prochowej.
Na szczęście dla wrogów Zielonoskórych, Gobliny wykazują skłonności do eksperymentowania, które w połączeniu z brakiem podstawowe wiedzy na temat broni palnej kończą się głośnymi i widowiskowymi eksplozjami.

Co sądzicie o takim fluffie?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn lut 22, 2016 08:51 AM
Reply with quote

Quote::
Zielonoskórzy posiadają niesamowitą zdolność adaptacji i przeżycia, dzięki której Gobliny zamieszkują wszystkie kontynenty i krainy, a także morza, jeziora i rzeki.
To brzmi tak jakby to były stworzenia wodne w pewnym sensie.

Może tak:
Zielonoskórzy zamieszkują wszystkie znane kontynenty i krainy, a dzięki posiadanej niesamowitej zdolności adaptacji i przeżycia Gobliny (brakuje mi słowa) także morza, jeziora i rzeki.

W ostatnim zdaniu masz literówkę "podstaweJ".

Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn lut 22, 2016 08:55 AM
Reply with quote

@ Pepe
Moja propozycja: Gobliny spotyka sie na morzach, rzekach i jeziorach.
Ewentualnie: Gobliny wystepują na (...)


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn lut 22, 2016 09:43 AM
Reply with quote

Dzięki Grish.

... i przeżycia Gobliny można również spotkać na morzach, rzekach i jeziorach.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn lut 22, 2016 12:20 PM
Reply with quote

Dzięki poprawię.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn lut 22, 2016 04:30 PM
Reply with quote

Aktualna wersja:

Załoga Zielonoskórych Kaprów


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt stycz 24, 2017 06:52 PM
Reply with quote

Proponuję drobna zmianę do Niziołków :

- usunięcie zasady kuchnia niziołków ( pozwala to brać darmowe najemne ostrza z powodu powodu )
- podniesienie ceny psa pasterskiego do 20 zk
- zmiana miejsc psów z ogrem tzn albo psy w ilości 1-5 albo 0-1 ogr a nie jak obecnie albo 0-3 przepatrywacze lub 0-1 ogr


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 11, 2017 01:05 PM
Reply with quote

Dostępność dla bohaterów i stronników to kolejny zasada nad której wprowadzeniem myślałem od dłuższego czasu.

W założeniu ma ona z jednej strony odzwierciedlić trudność uzupełnienia poległych jednostek na polu bitwy, a z drugiej utrudnić nieco życie nieludzkim kompaniom toczącym krwawe potyczki, na bądź co bądź zdominowanym przez Ludzi, Zwierzoludzi i Zielonoskórych kontynencie.

W spojlerze poniżej znajdziecie listę w dostępnością modeli w drużynach Ludzi. Kolejną będą dodawane w przyszłości.

Wszelkie uwagi, sugestie, pomysły mile widziane.

Quote::
Rekruci:
W trakcie rozgrywania kampanii DOWÓDCY mogą rekrutować nowych bohaterów i stronników do swoich drużyn jednak jest to trudniejsze niż przed rozpoczęciem kampanii. Gracz, który poszukuje nowych rekrutów dla swojej drużyny musi wykonać rzut na 2K6, którego wynik należy rozpatrzyć zgodnie z zasadami podanymi w paragrafie DOSTĘPNOŚĆ poniżej.
Rekrut może być wyekwipowany w Powszechnie dostępne przedmioty z LISTY EKWIPUNKU DRUŻYNY. Pozostałe przedmioty muszą zostać zakupione według zasad handlu.
Przywódca może przeprowadzić kolejny nabór modeli bohaterów i stronników do drużyny, jednocześnie należy pamiętać o zasadzie ograniczającej liczbę modeli do podanej w opisie drużyny ilości postaci.

SPOILER! Click here to read.


_________________

Last edited by quidamcorvus on Pn lut 20, 2017 02:39 PM; edited 2 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 11, 2017 01:49 PM
Reply with quote

A ile rzutów na dostępność stronników może wykonać dowódca w sekwencji po potyczce? moim zdaniem to średni pomysł, jak ktoś będzie miał pecha to nie uzupełni strat, albo nie zrekrutuje modeli które chce i dzięki temu ktoś z dobrymi rzutami uzyska przewagę. Im mniej losowości w tej kwestii tym lepiej.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 11, 2017 02:54 PM
Reply with quote

1 rzut za każdego bohatera który brał udział w potyczce i nie rzucał na tabele powaznych obrażeń. To rzut na dostępność wiec wliczają się wszystkie modyfikatory z kontaktów handlowych itd.

Jak ktoś będzie miał pecha to nie zarobi zk i tez nie kupi. Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 11, 2017 03:27 PM
Reply with quote

a jeśli rzut na dostępność się powiedzie to mogę kupić tylko jednego stronnika , czy np dwóch? ja bym nie dawał modyfikatorów do rzutu na dostępność stronników, tacy grasanci z -2 będą mieli biedę. A kupowanie przedmiotów a stronników to różne rzeczy i ewentualnie różne modyfikatory. I czy bohater który rzucał na dostępność stronników może rzucać również na dostępność przedmiotów?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 11, 2017 03:35 PM
Reply with quote

Jeden rzut na jednego stronnika.

Co do trudności niektórych kompanii w ewentualnym uzupełnianiu strat to jest to zamierzone i celowe.

Bohater może wykonać jeden rzut na dostępność w sekwencji po potyczce, nieważne na co rzuca.

Dla uproszczenia modyfikatory będą takie same.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 11, 2017 04:30 PM
Reply with quote

Jeśli drużyna bedzie chciała zrekrutować np. 5 zombie, ale ma 4 bohaterów, to rzutów tez bedzie tylko 4?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 11, 2017 04:36 PM
Reply with quote

Tak. Ale podstawowe jednostki (w większości te których może być 0+) mają dostępność powszechną czyli za nie rzucasz.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 11, 2017 05:06 PM
Reply with quote

Rozważałem łagodniejsze podejście do tematu?

Rzut na dostępność bohatera/stronnika, bez względu na obecna w drużynie liczbę bohaterów zdolnych do poszukiwań?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 ... 18 19 20 ... 31 32 33
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 19996 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 58248 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5614 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 78666 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Trucizny, mikstury & Narkotyki 2 quidamcorvus 4027 [Warsztat] Trucizny, m...
 Cz marca 21, 2019 07:54 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 24
_BBOT: 0
Razem: 24
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy