Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 54 55 56 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 09:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 02:38 PM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8168
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb lut 04, 2017 06:16 PM
Reply with quote

kozAa wrote:
Szybkie pytanie umiejętność Ludożerca może być nabyta tylko raz przez bohatera czy może tylko raz występować w Kompanii Ogrów?
Tylko raz przez bohatera Ogra. W kompanii może wystąpić kilka razy.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 438
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 06, 2017 10:16 AM
Reply with quote

Hej mam mała propozycję dotycząca krasnoludów. Zamiast stronników strzelców do wyboru albo gromowładni albo Kusznicy.
Co do statystyk to gromowładni bez zmian a Kusznicy +1us lub możliwość strzelania z kuszy po ruchu.

Już tłumaczę się z tego pomysłu. Teraz strzelec z kusza strzela gorzej niz wielu strzelców z innych kompanii a niski ruch w połączeniu z zasadami kuszy utrudnia ich taktyczne zastosowanie. Sprawienie ze Kusznicy mogli by ruszyć sie i strzelić przy niskiej prędkości krasnoludów nie zaburza moim zdaniem mocno balansu a krasie zyskają naprawdę unikalną jednostkę strzelecką (w końcu podobno słyną z dobrego strzelania).

Nie bijcie za mocno za takie pomysły

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8168
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 06, 2017 08:32 PM
Reply with quote

W zasadzie od tego mają Inżyniera, co by ich wspomagał. Choć z drugiej strony w odróżnieniu od innych strzelców nie mają jakiś specjalnych bonusów, więc IMO umiejętność błyskawiczne przeładowanie w zasadach specjalnych będzie OK.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 13, 2017 09:14 PM
Reply with quote

Szybkie pytanie odnośnie umiejętności Nieśmiertelni. Jak zginie mi np. dwóch stronników to rekrutuję tylko jednego czy obu?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8168
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 13, 2017 11:04 PM
Reply with quote

Jednego.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 14, 2017 07:11 AM
Reply with quote

Czy obozowisko oraz dostępność na modele to będą zasady opcjonalne?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8168
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 14, 2017 08:05 AM
Reply with quote

Obozowiska tak.

Dostępność nie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 14, 2017 08:49 AM
Reply with quote

generalnie zasadę obozowisko będzie trzeba stosować żeby mieć bonusy do Dostępności;p

Back to top
View user's profile
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr lut 15, 2017 09:23 AM
Reply with quote

Czy Spaczinżynier rzucający zaklęcie Spaczbłyskawicy może też podlega przekleństwu tzeentcha ?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8168
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr lut 15, 2017 09:50 AM
Reply with quote

Oczywiście że tak. Twisted Evil


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Spell
Nieświadomy
Nieświadomy

Spell

Offline

Joined: lut 16, 2017
Posts: 2

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz lut 16, 2017 01:13 PM
Reply with quote

Cześć,

ostatnio coś mnie naszło, by bliżej zainteresować się tym systemem. Stwierdziłem, że zmontuję sobie piracką ekipę i kopsnę się do Asterixa na kilka potyczek. No i tak przeglądam sobie skład i wyposażenie Piratów z Sartosy i uderzyła mnie jedna rzecz:

Dlaczego piraci (poza bohaterami) nie mają dostępu do pistoletów? Ja rozumiem, dynks jest dość rzadki, ale w takim razie dziwi dostęp do muszkietu, który IMO powinien być rzadszy.

Nie chcę wyjść na zachłannego powergamera (w końcu 6/15 modeli może mieć w rozpisce pistolety), ale chyba 95% figurek piratów dostępnych na rynku (a dużo tego w sumie nie ma) posiada uzbrojenie w postaci kordelasa i pistoletu Smile


_________________
Facebook, modelarska grupa Bejcą i Pędzlem. Zapraszamy :)
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8168
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz lut 16, 2017 03:38 PM
Reply with quote

Bo pistolety to najlepsza broń w WFS. Smile Dlatego tylko dla bohaterów.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz lut 16, 2017 05:08 PM
Reply with quote

Rabe, pistolety są op w tym systemie bardzo. Tak bardzo bardzo.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Spell
Nieświadomy
Nieświadomy

Spell

Offline

Joined: lut 16, 2017
Posts: 2

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz lut 16, 2017 11:32 PM
Reply with quote

No ok, argument do mnie dociera.
Kilku piratów straci dłonie... Very Happy


_________________
Facebook, modelarska grupa Bejcą i Pędzlem. Zapraszamy :)
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8168
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 19, 2017 07:59 PM
Reply with quote

Mam do szanownego państwa-draństwa pytanie dotyczące dwóch zasad specjalnych: animacja oraz zasadzka. Co sądzicie o usunięciu z nich zapisu (ale nie więcej niż połowę podlegających tej zasadzie modeli)? Jest to pozostałość z WFB, gdzie oddziały były dużo liczniejsze. Pozwoliłoby to na efektywniejszy wykorzystanie tych zasad specjalnych.

Animacja: wrote:

Kiedy kompania Nieumarłych rusza do bitwy, Nekromanta gromadzi strzępy bluźnierczej energii Dhar i odprawia mroczne rytuały pozwalające przywołać do nieżycia plugawych Zombie. Moc prastarych inkantacji przenika ziemię i napełnia energią Dhar pogrzebane zwłoki, które przebudzone z wiecznego snu czekają na wezwanie Nekromanty.
Po wylosowaniu scenariusza, ale przed wystawieniem przez graczy modeli, MAG może wybrać spośród modeli podlegających zasadzie ANIMACJA dowolną liczbę Ożywieńców (ale nie więcej niż połowę podlegających tej zasadzie modeli) i przygotować je do wezwania. Nieumarli będą oczekiwać w ukryciu, dopóki nie zostaną wezwane na pole bitwy wolą Nekromanty.

Zasadzka: wrote:

Służące w kompanii modele są mistrzami zasadzki i walki partyzanckiej, elitarnymi wojownikami atakującymi z ukrycia, błyskawicznie i bezszelestnie. Najpierw ostrzeliwują wroga salwami z broni dystansowej, by potem w szaleńczym ataku wyciąć w pień tych, którzy przeżyli ostrzał. W grze odzwierciedla to zasada specjalna – ZASADZKA.
Kompania może użyć tej zasady specjalnej w czasie rozgrywania każdej potyczki, w której obowiązuje zasada ZWIADOWCA. Po wylosowaniu scenariusza, ale przed wystawieniem przez graczy modeli, DOWÓDCA może wybrać spośród modeli podlegających zasadzie ZASADZKA dowolną liczbę postaci (ale nie więcej niż połowę podlegających tej zasadzie modeli) i ukryć je poza polem bitwy. Modele będą oczekiwać w ukryciu, dopóki nie zostaną wezwane na pole bitwy przez DOWÓDCĘ...


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 54 55 56 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3, 4 ]
54 quidamcorvus 1921 Pytania i odpowiedzi.....
 Pn list 11, 2018 03:14 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2052 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 16741 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do 2k6
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
32 quidamcorvus 5916 Errata do 2k6
 Śr May 03, 2017 06:11 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 139835 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 165
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy