Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Drużyny
[Warsztat] Drużyny
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 19 20 21 ... 31 32 33
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 11, 2017 07:15 PM
Reply with quote

A jak do tego będzie się miała umiejętność "Nieśmiertelni" , będzie rekrutacja bez rzutu? A może by tylko rzucać na dostępność jak chce się dokupić doświadczonego stronnika? a zwykli bez pkt doświadczenia byliby powszechni. Generalnie ta zasada zlikwiduje planowanie rozpiski,bo nigdy nie będziesz wiedział co uda się zrekrutować Crying or Very sad

Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 11, 2017 07:43 PM
Reply with quote

Grish wrote:
Rozważałem łagodniejsze podejście do tematu?

Rzut na dostępność bohatera/stronnika, bez względu na obecna w drużynie liczbę bohaterów zdolnych do poszukiwań?
Nie. Po pierwsze żeby nie zmieniać zasad dotyczących dostępności.
A dwa, to nie jest takie straszne jak się wydaje.

kozAa wrote:
A jak do tego będzie się miała umiejętność "Nieśmiertelni" , będzie rekrutacja bez rzutu? A może by tylko rzucać na dostępność jak chce się dokupić doświadczonego stronnika? a zwykli bez pkt doświadczenia byliby powszechni. Generalnie ta zasada zlikwiduje planowanie rozpiski,bo nigdy nie będziesz wiedział co uda się zrekrutować Crying or Very sad
Wręcz przeciwnie. Teraz już na początku rekrutacji kompanii gracz będzie musiał się zastanowić które jednostki warto kupić jako pierwsze, a na jakie będzie mógł sobie pozwolić w przyszłości. I nie dramatyzowałabym, to nie jest takie straszne.

Co do samej dostępności, to jest bardzo dużo różnorakich modyfikatorów i zasad, które ułatwiają kupno - chociażby z punktów kampanii czy zasada 'bogaty może więcej'.

Natomiast to prawda, że łatwiej będzie rekrutować ludzkim kompaniom.

A zasada 'nieśmiertelni' będzie działa tak jak działa, czyli 'automatycznie rekrutuje jednego stronnika tego samego typu'.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 11, 2017 08:02 PM
Reply with quote

no to jak tam chcecie Neutral

Back to top
View user's profile
Trawus
Śniący
Śniący

Trawus

Offline

Joined: stycz 25, 2016
Posts: 33

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 11, 2017 08:11 PM
Reply with quote

troche mi się to nie podoba. Jak niektórzy imperialni maja trudność 10 to i ile będą mieć jaszczuroludzie? 15? Może by dać premie do rzutu w zależności od prestiżu drużyny? +1 za każde 50ptk? albo dodatkowy rzut za każde 100ptk. jak umrze kilku bohaterów to banda ma marne szanse ich odkupić. Trochę bida. Może rzuty tylko na stronników?


Last edited by Trawus on Sb lut 11, 2017 08:19 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 11, 2017 08:16 PM
Reply with quote

10+ póki co mają Krasnoludowie, Machiny Wojenne i Zwierzęta-Duże Cele.

Większość pieszych ludzkich stronników ma 7.

Więcej niż 11 raczej nikt nie będzie miał (no może poza Smoczym Ogrem).

Zresztą na razie są to wstępne wartości.

I zauważcie, że już samo ulepszenie obozowiska - gildia kupców - daje +3 do rzutu. Do tego dochodzą jeszcze kontakty handlowe (od +1 do +6) oraz inne umiejętności i zasady specjalne.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn lut 20, 2017 09:18 PM
Reply with quote

Dostępność dla bohaterów i stronników oraz najemnym ostrzy to kolejny zasada nad której wprowadzeniem myślałem od dłuższego czasu.

W założeniu ma ona z jednej strony odzwierciedlić trudność uzupełnienia poległych jednostek na polu bitwy, a z drugiej utrudnić nieco życie nieludzkim kompaniom toczącym krwawe potyczki, na bądź co bądź zdominowanym przez Ludzi, Zwierzoludzi i Zielonoskórych kontynencie.

Na scribd.com oraz na dropbox zamieściłem pdf z propozycją dostępności poszczególnych bohaterów i stronników oraz najemnych ostrzy do Warheim FS.

Wszelkie uwagi, sugestie, pomysły mile widziane.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz lut 23, 2017 09:24 PM
Reply with quote

Korzystając z urlopu postanowiłem nadgonić zaległości związane z zasadami do Warheim FS. I tak oprócz zasad dotyczących obozowiska oraz dostępności bohaterów i stronników o których wspominałem wcześniej, dziś mam dla szanownego państwa-draństwa pierwszą wersję zasad kompanii Cyrkowców z Ligii Ostermarku, w szeregach której znalazł się nowy duchowny - Kapłan Ranalda.

PDF z zasadami można pobrać ze scribd lub dropbox.

Wszelkie uwagi, pomysły, komentarze oczekiwane.

Tym samym do zrobienia pozostały jeszcze Postacie Dramatu oraz drużyny: Banici z Księstw Granicznych oraz Karnawał Chaosu i Kompania krasnoludzkich piwowarów.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz lut 23, 2017 10:37 PM
Reply with quote

Powiem, że jedna z lepszych i oryginalnych band. Jest klimat Starego Świata i nie mam poczucia,że czytan kalkę innej ludzkiej bandy w lekko zmienionej konfiguracji i w głupich strojach ;).
Z uwag to myśle, że banda a w szczególności żonglerzy powinni mieć też dostęp do gwiazdek, młotów czy toporów w końcu to są najlepsi z najlepszych jeśli chodzi o ten typ broni, która powinna być ich znakiem rozpoznawczym.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz lut 23, 2017 10:41 PM
Reply with quote

Dzięki.

Co do toporów to nie wiem, czy S+1 to nie za dużo dla trzech nożowników. Niby tylko w 6" ale dobrze rozstawieni mogliby bardzo łatwo zdziesiątkować przeciwnika. Mysli


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz lut 23, 2017 10:47 PM
Reply with quote

Ze względu na klimat potestowałbym z tą opcją, nawet kosztem pistoletów na bohaterach, ale wygląda to na mocne kombo.
EDIT: chyba, że topory itd. dać tylko bohaterom, a nie stronnikom. Bohater musi wykupić jeszcze umiejętność nożownik no i podejść na 6" do przeciwnika, co może wiązać się z wyłączeniem z akcji i brakiem kości na eksploracje. Wink
https://www.dakkadakka.com/gallery/787410-.html?m=2 szkoda, że ludki z Malifaux nie wyglądają za dobrze w skali której używamy w Warheim, była by dobra baza


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Magus
Śniący
Śniący

Magus

Offline

Joined: czerw 19, 2016
Posts: 36
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz lut 23, 2017 11:55 PM
Reply with quote

Jest literówka , "Kapłan Ulryka" zamiast Randala , w miejcu wyboru :Magister Magii czy kapłan. A banda szalenie ciekawa , i bardzo warhammerowa. Bohaterowie i stronnicy będą mogą być niezłą okazją do konwersji lub szukaniu oryginalnych modeli.

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz lut 23, 2017 11:56 PM
Reply with quote

Imo tak na szybkości sprawdzając niestety przedobrzyłeś. Kapłan daje +2 łupy ( kieszonkowiec + złodziej ) właściwie bez problemu. Stronnik z nożownikiem/siłaczem to trochę przegięcie. Dostęp do niedźwiedzia i psów/ psów i ogra w kompani z 15 modelami to trochę dużo. Dodatkowo wszechobecna akrobatyka i wspinaczka.

Jak dla mnie wystarczy ograniczyć u kapłana dodatkowe łupy do maks +1 oraz liczbę modeli do 12 i będzie gitara. I może bym zabrał ciężkie pancerze na bohaterach skoro to akrobaci - można by wręcz z całej bandy zrobić takich ludzkich zabójców tzn brak pancerzy ale magiczna ochrona czy tam unik/uskok dla każdego z zasady. Mogło by to być naprawdę ciekawe.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt lut 24, 2017 06:41 AM
Reply with quote

Tak kapłan Ranalda daje spory bonus do łupów, bo taka jest jego zasada specjalna. Poza tym jest bardzo słaby w walce, zarówno strzeleckiej jak i wręcz. Poza tym bonus do łupów to nie jest duży bonus, i tak opłaca się sprzedać maks. 8.

Akrobatyka/wspinaczka jest 'powszechna' bo to cyrkowcy i jest to ich zasada specjalna, tak jak ranger u Skavenów, S4 w Middenheim czy 'trudny do zabicia' u Krasnoludów. Zresztą jest to dość 'miejska' kompania, ktora 'poza murami' traci. I nie rozumiem czemu bohaterowie nie mogliby nosić ciężkich pancerzy skoro nawet Niziołki mogą?


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt lut 24, 2017 09:29 AM
Reply with quote

Magus wrote:
Jest literówka , "Kapłan Ulryka" zamiast Randala , w miejcu wyboru :Magister Magii czy kapłan.
Dzięki. Poprawie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt lut 24, 2017 09:30 AM
Reply with quote

Już tłumaczę - niziołki maja WT2 i S2. Khermi nie może mieć ciężkich pancerzy np i wszystko gra. Kwestia balansu - kompania nie może być dobra we wszystkim na początku.

Uwazał bym też z Woltyżerem bo US 4 na początku + pewny strzał + zasady lekkiej jazdy pozwala strzelać na daleki zasięg po biegu z kara -1. Czyli po 1 udanym awansie jak ustukamy US5 mamy najpotężniejszą kawalerie w grze jeśli chodzi o strzelanie na dystans.

Szarlatan z hipnoza i ta cała prowokacją też trochę przesadzony.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
<
1 2 3 ... 19 20 21 ... 31 32 33
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20030 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 58522 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5622 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 78845 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Trucizny, mikstury & Narkotyki 2 quidamcorvus 4037 [Warsztat] Trucizny, m...
 Cz marca 21, 2019 07:54 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 24
_BBOT: 0
Razem: 24
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy