Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy





























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 57 58 59 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7419
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz marca 02, 2017 06:49 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Czy obrót zatem może nastąpić w szarży ?
Nie. Obrót wykonujesz o więcej niż 90º ale nie więcej niż 180º, czyli jeśli musisz wykonać obrót żeby w polu widzenia znalazł się wróg, to nie możesz zadeklarować szarży - cel musi znajdować się w polu widzenia przed wykonaniem ruchu - a przed wykonaniem obrotu machina nie widziała celu.

Ponadto obrót zabiera cały ruch - wykonywany jest zamiast ruchu.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 957

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz marca 02, 2017 06:53 PM
Reply with quote

Czyli na cel znajdujący się z boku modelu ( kąt widzenia to jak mniemam 3 krawędzie podstawki jeśli - przednia i dwie boczne ) szarżując poświęcam : k6 cali szarży , po tym szarżuje normalnie za pozostający mi zasięg szarży, tak ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7419
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz marca 02, 2017 06:56 PM
Reply with quote

Tak.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 957

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz marca 02, 2017 07:37 PM
Reply with quote

Głupie pytanie ale :
Duchowny nie generuje kostek mocy tylko kostki rozproszenia. Kostki rozproszenia są wykorzysywane w fazie magi przeciwnika. Duchowny nie może w swojej fazie magi rozpraszać zaklęć/modlitw bo nie posiada kostek mocy których to używa się w swojej fazie magi ? Co za tym idzie jeśli jeden duchowny rzuci modlitwę pozostająca w grze i drugi duchowny nie da rady jej rozproszyć podczas rzucania, nie może jej rozpraszać w swojej turze ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7419
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz marca 02, 2017 07:51 PM
Reply with quote

To słabość duchownych.

Mogą rozpraszać modlitwy/zaklęcia tylko w fazie magii przeciwnika korzystając z kostek rozproszenia.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 244
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn marca 05, 2017 10:47 AM
Reply with quote

Krnąbrny, to skoro już tak analizujesz krok po kroku przebieg naszej bitwy, to spytasz jeszcze jak to jest, że strzeliłeś i ubiłeś mi sierżanta, który był związany walką z Twoim modelem.
Postuluję, żeby gracz podejmując grę myślał o tym , czy ma na nią czas czy nie. To co działo się ostatnio, to był jakiś cyrk na kółkach.
Jak gracze mają się tak zachowywać to ja podziękuję za kampanię na rzecz "normalnego " grania.
Jeszcze jeden postulat.
W miarę rozwoju kampanii bandy rosną w siłę i liczbę modeli.
Co za tym idzie wydluzają się bitwy do naprawdę sporego czasu.
Może na potrzeby Kampanii warto ograniczyć ilość rund np do 8 niezależnie od scenariusza.

Findar mam prośbę.
Wyślij mi proszę PDF-a z kampanią.

Back to top
View user's profile
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 242
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn marca 05, 2017 11:09 AM
Reply with quote

Te osiem rund to dobry pomysł, fakt gra się bardzo wydłuża.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 957

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn marca 05, 2017 12:00 PM
Reply with quote

Szczery, nie przypominam sobie żebym tak zrobił ale jeśli tak zrobiłem to się przyznaje. W sumie to średnio myślałem od pewnego momentu już .

Ograniczenie do 8 rund to dobry pomysł.

My stosowaliśmy w Warzagu kiedyś test CP - 1 za każdy utracony model powyżej 25%.

Jak chcesz to możemy szczery powtórzyć potyczke tylko trzeba by więcej czasu zarezerwować i faktycznie wszelkie wątpliwości które ktoś ma rozpatrywać w oparciu o podręcznik a nie to co nam się obu wydaje.

Edit: Co zabicia sierżanta - do tego kotła na środku nie strzelałem bo nie mogłem strzelać przez twoją modlitwę. Sierżanta o ile pamiętam zabiłem klasycznie mieczem. Smutne jest to że z tych chyba 4 czy 5 modeli to nie zastrzeliłem nikogo poza misiem. Tresera zadeptałem, 2 gości rozjechałem powozem jakoś na początku, sierżanta zabiłem w walce wręcz kiedy stał na tym murku.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 242
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn marca 05, 2017 02:24 PM
Reply with quote

No to ładnie się tam pogimnastykowaliście;-) Taki trening na wytrzymałość.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 957

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn marca 05, 2017 04:52 PM
Reply with quote

No ja powiem ucziciwe w pewnej chwili już miałem tak dość że szok. Gra do rozbicia ( graliśmy scenariusz zwykły nie kampanijny ) to przy takich bandach gdzie wszystko ma albo kilka żw albo pancerz + jakieś obszarowe modliwtwy i wysokie cp i gra się może toczyć. I toczyć i toczyć.

Jakbyśmy obaj z Szczerym grali zachowawczo to byśmy pewnie o 24 skończyli dopiero albo lepiej...


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 957

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn marca 05, 2017 05:06 PM
Reply with quote

Btw, żeby była jasność - nie twierdze Szczery że wałowałeś tylko że z racji na przemęczenie i późną porę obaj daliśmy ciała z zasadami że aż wstyd.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 957

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr marca 08, 2017 02:51 PM
Reply with quote

Dobra mam taki drobny pomysł :

Jeden klub którego graczej grają w Warheim zaczynający się na 8 kończący na bila ma jedną fajną rzecz w nawyku która przydała by się w powszechnym użyciu. Mianowicie :

Podczas gry notujemy co się stało w której turze któremu modelowi i ewentualne tego konsekwencję

Dodatkowo proponuję zapisywać wszelkie przypadki które zostały przez graczy uznane za niejasne oraz spory zasadowe ( w celu późniejszego ich wyjaśnienia i ewentualnej klaryfikacji w podręczniku )

Nie zabierze to dużo czasu a znacznie wszystko ułatwi i mam wrażenie że pozytywnie wpłynie długo terminowo na jakość naszych rozgrywek oraz naszą znajomość zasad.

Co wy na to ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1359
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr marca 08, 2017 06:41 PM
Reply with quote

Wypraszam sobie. Nie należę do 8 bili.

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 957

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr marca 08, 2017 06:48 PM
Reply with quote

Ok małe sprostowanie :

Pepe nie należy do 8 bili.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 755
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn marca 12, 2017 01:42 PM
Reply with quote

Czy Tancerze Wojny do WE nie mogliby mieć okrągłych podstawek, podobnie jak Wyklęci u Pogromców? Mam wrażenie, że sposób walki i brak pancerzy/ tarcz kładzie ich trochę na podobną półkę.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 ... 57 58 59 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1014 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
120 quidamcorvus 1608 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn paźdź 08, 2017 02:06 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do 2k6
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
32 quidamcorvus 2937 Errata do 2k6
 Śr May 03, 2017 06:11 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 87194 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 2952 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Hakon
Nowych dzisiaj: 1
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 401

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 27
_BBOT: 1
Razem: 28
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Archiwum artykułów
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy