Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy




























_TOGGLE Coppermine Stats
coppermine
 Albumy: 33
 Zdjęcia: 490
  · Wyświetleń: 22157
  · Głosów: 7
  · Komentarzy: 0

_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Drużyny
[Warsztat] Drużyny
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 21 22 23
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7045
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn marca 06, 2017 04:59 PM
Reply with quote

Findar wrote:
Wystarczu, że jeden model z grupy stronników jest w 6" od piwowara żeby wszyscy w grupie mieli bonus?
Pierwsze wrażenie - umiejętność piwowara dosyć mocna na początku rozgrywek, później już w normie.
Bonus otrzymują tylko ci stronnicy z wybranej grupy, którzy znajdują się w zasięgu.

Ogólnie kompania ma słabsze statystyki początkowe w porównaniu z Khazadami z Gór Krańca Świata.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Świadomy
Świadomy

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 879

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn marca 06, 2017 05:30 PM
Reply with quote

Hiper powóz Very Happy Można zrobić zaprzęg dający 4+ dodatkowe zwierzęta pociągowe + pancerz z przerzutem ( mechanizm )

Ewentualnie bardziej śmiercionośna kombinacja - wóz piwowara + ostrza na kołach + dodatkowe zwierzęta ( 16" zasięgu szarży ) + mechanizm penetracji ( +1 s dla maszyny wojennej ) i możemy kasować wrogie pojazdy ( nie mówie nawet o modelach bo wlezienie pod coś takiego to deski ) bo mamy trafienie z wielką siła Very Happy

Co ciekawe koszt takiego pojazdu niewielki stosunkowo.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7045
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn marca 06, 2017 06:00 PM
Reply with quote

Ale wiesz ze Żyrokopter tez można było modyfikować? No i nie każda runa się udaje.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 204

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn marca 06, 2017 09:23 PM
Reply with quote

A jaki jest koszt wozu piwnego? Kompania całkiem przyjemna,jedyne co bym zmienił to ulepszył rangerów, w końcu to serce tej bandy, albo poprzez US4, lub kuszę w startowym ekwipunku zamiast topora nawet zwiększonym kosztem rekrutacji do 50-55zk.A Gorzkie Bugmanna daje +1 do trafienia w strzelaniu?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7045
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn marca 06, 2017 09:47 PM
Reply with quote

1. 100 zk jak większości rydwanów.
2. Gorzkie daje +1 do wszystkich testów trafienia, w tym w strzelaniu.

Co do charakterystyk to celowo są one nieco niższe niż w przypadku Khazadów z Gór Krańca Świata. Piwowarzy nadrabiają piwem właśnie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 204

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn marca 06, 2017 10:03 PM
Reply with quote

Klimatyczna banda, w najbliższym czasie przetestuje:)

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7045
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz marca 09, 2017 07:18 PM
Reply with quote

Dobry!

Jako, że przymierzam się do opracowania zasad dla kompanii Karnawału Chaosu do Warheim FS mam do szanownego państwa-draństwa pytanie:

Chcecie Karnawał Chaosu 'monotematyczny' czyli poświęcony tylko i wyłącznie Papciowi Nurglowi, czy wzorem Grasantów Chaosu i Zwierzoludzi Chaosu chcecie mieć wybór jednej z pięciu Potęg Chaosu, którym kompania służy?

Pzdr,
qc


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bahior
Przebudzony
Przebudzony

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 241
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz marca 09, 2017 07:20 PM
Reply with quote

Ja bym był za wyborem Boga - jakoś tak ciekawiej. KarnaKarnawał Boga rozkoszy ? Czekam na te konwersje modeli Very Happy


_________________
thedarkoak.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Visit poster's website Fotogaleria
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 496
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz marca 09, 2017 08:18 PM
Reply with quote

Niech będzie jak reszta chaosytow.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Świadomy
Świadomy

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 879

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz marca 09, 2017 08:43 PM
Reply with quote

Takie tematyczne pawilony jak na jarmarkach Very Happy

Pawilon przemian
Pawilon rozkoszy
Pawilon mordu
Pawilon rozkładu


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 204

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz marca 09, 2017 08:46 PM
Reply with quote

Wybór boga byłby dobry:), a co do piwowarów to może zamiast oszczepów dać dostęp do toporów do rzucania?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7045
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz marca 09, 2017 09:15 PM
Reply with quote

@kozAa
Wszyscy Krasnoludowie mają dostęp do broni miotanej - ładunki wybuchowe. Oszczep to inna kategoria.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7045
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt marca 10, 2017 04:15 PM
Reply with quote

Jako, że zdecydowana większość szanownego państwa-draństwa opowiedziała się za możliwością wybrania Znaku Chaosu dla kompanii Karnawału Chaosu na scribd i dropboxa wrzuciłem pdf z zarysem zasad kompanii (póki co bez fluffu).

Podoba się wam coś takiego, macie jakieś uwagi, sugestie lub pomysły?


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Świadomy
Świadomy

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 879

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt marca 10, 2017 05:07 PM
Reply with quote

Imo można by zwiększyć do 15 modeli i zabrać pistolety. Chociaż zbroja chaosu + pistolety + jakaś trzecia ręka... heh w sumie może być zabawnie Very Happy


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 204

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt marca 10, 2017 09:06 PM
Reply with quote

Zacna banda, dałbym harlekinom nożownika, bo narazie wypadają słabiej niż mocarze. I limit modeli nie za wysoki?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 21 22 23
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Umiejętności
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
21 quidamcorvus 2424 [Warsztat] Umiejętno...
 Sb marca 25, 2017 01:14 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Karta drużyny...
...do Obozowiska.
6 quidamcorvus 104 Re: [Warsztat] Karta d...
 Sb lut 11, 2017 02:55 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Obozowisko
Zasada opcjonalna.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
26 quidamcorvus 460 [Warsztat] Obozowisko
 Pt lut 10, 2017 06:03 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Prestiż Drużyny... 4 Repentia.Vlk 139 Re: [Warsztat] Presti...
 Sb grud 31, 2016 12:24 PM 
kozAa View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Rydwany & powozy...
...pimp my ride.
1 quidamcorvus 775 [Warsztat] Rydwany & p...
 Śr grud 14, 2016 12:42 PM 
Repentia.Vlk View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Petrodon
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 385

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 9
_BBOT: 0
Razem: 9
Kto gdzie jest:
 Goście:
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
64 %64 %64 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
22 %22 %22 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 151
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy