Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Wydarzenia [Warheim FS] › Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Turnieje, pokazy i konwenty z WARHEIM FS w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Grish - Pn May 07, 2017 02:20 PM
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Pt marca 10, 2017 10:03 AM
Reply with quote

Up

Proszę każdego żeby jeszcze raz potwierdził chęć udziału w kampanii oraz podesłał mi przez pw swojego maila ( preferowany mail na gmailu ale inny też może być ).

Proszę też zgłaszać teraz swoje pomysły i uwagi do kampanii.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Pt marca 10, 2017 10:09 AM
Reply with quote

Ja jestem chętny. Kiedy planujesz start kampanii?


_________________
thedarkoak.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Pt marca 10, 2017 10:28 AM
Reply with quote

Zapisy myśle w tym tygodniu co będzie, potem podzielimy mapę na tylu graczy ilu się zgłosi i jazda - jak się uda to ostatni tydzień marca jak nie to kwiecień dopiero.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Pt marca 10, 2017 07:35 PM
Reply with quote

Zgłaszam chęć udziału.

Back to top
View user's profile
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Pt marca 10, 2017 08:24 PM
Reply with quote

To i ja chętnie zagram.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Pt marca 10, 2017 09:24 PM
Reply with quote

też się zgłaszam


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Pt marca 10, 2017 09:36 PM
Reply with quote

Tez.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Pt marca 10, 2017 10:56 PM
Reply with quote

Panowie jako że narazie się zgłosiło 7 osób ( zakładam że Radzik też się zgłosi i będzie 8 ) proponuje ustalić ilość pól na 25. Każdy z nas otrzyma po 1 polu startowym ( w którym mieści się obóz ) oraz 2 pola przylegające do niego. Wybieranie pól rozpoczniemy od gracza z najmniejszą ilością modeli ( najmniejsza grupa porusza się najszybciej stąd moja propozycja żeby tak wybrać ). Dalej prosił bym wszystkich o wysłanie mi przez pm maila.

Zakładam że w ciagu tego tygodnia każdy da radę przygotować sobie rozpiskę do gry czy potrzeba więcej czasu ?

Edit : Jak ktoś wie kim planuje zagrać proszę o wrzucenie nazwy kompanii która będzie prowadził tzn jej typu

Edit2: Chyba że wolicie zagrać w zakryte karty i przed podziałem mapy nikt nie wie czym gra przeciwnik i dopiero po podzielonej mapie ujawniamy rozpiski i drużyny. Wcześniej tylko ilość modeli.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Pt marca 10, 2017 11:26 PM
Reply with quote

To w niespodziankę zagrajmy;-)


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 276
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Pt kwiet 28, 2017 10:32 AM
Reply with quote

Trochę mnie nie było. Oczywiście jestem chętny, o ile temat jest aktualny.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Pt kwiet 28, 2017 11:09 AM
Reply with quote

Radzik wrote:
Trochę mnie nie było. Oczywiście jestem chętny, o ile temat jest aktualny.

Czekam aż Krnabrny przedstawi gotowy projekt, a w międzyczasie gramy luźne potyczki na zasadach kampanii.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Pt kwiet 28, 2017 08:40 PM
Reply with quote

Krnabrny aktualnie miał bardzo mało czasu ale w majówkę postanowił dokończyć projekt.

Do końca majówki pojawi się pliczek do kampanii do pobrania oraz mapka do "zaznaczenia" swojej obecności.


Ostatecznie tylko w sumie nie wiem co z obozami ( które były dość istotne w całym założeniu ) nie wiem co finalnie z nich wynikło zazadowo ( ? ).


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Pt kwiet 28, 2017 08:49 PM
Reply with quote

Zasady do obozowiska masz TUTAJ.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Pn May 01, 2017 06:59 PM
Reply with quote

Ok tak więc wprowadziłem kilka zmian
- znika mapa ( szalenie komplikujące było to rozwiązanie i bardzo nieuczciwe dla graczy którzy przy wyborze pól mieli by pecha bo 3 potyczki przegrane i wylot z kampanii w pierwszym tygodniu rozgrywek )
- drobne poprawki
- zerknijcie co myślicie

Skarby Aldrecha - ostatniego elektora Drakenwaldu ukryte w ruinach miasta Drakenberg i jego okolicach.

Drakwald to ponura okolica nawet jak na realia starego świata. Pełne zwierzoludzi lasy, niegościnne trakty i zrujnowane miasta - taka jest spuścizna wielkiego niegdyś Drakenwaldu. Drakenwald mimo że upadł przed laty a ostatni elektor krainy odszedł w niepamięć dawniej niż sięga pamięć najstarszych żyjących mieszczan, wciąż przyciąga łowców przygód i awanturników. Co raz to wybucha gorączka skarbów ogarniająca wszelkich poszukiwaczy skarbów. Złota moneta, magiczny kryształ - każdy element ukrytego skarbu Aldrecha rozbudza fantazję łowców przygód. Tak było i tym razem - klejnot nie większy niż kurze jajo poruszył tłumy. Owy klejnot był niczym innym jak jednym z kryształowych jaj z znanej kiedyś kolekcji elektorów Drakenwaldu. Zastępy awanturników i poszukiwaczy wszelkiej maści znów ruszyły w ruiny miasta Drakenberg by niestrudzenie do ostatniej kropli krwi szukać skarbów, drążyć tunele i snuć marzenia o potędze i chwale.

Drakenberg i jego okolica to dziś jedynie zarośnięte i zaniedbane ruiny. Nie przeszkadza to jednak dzielnym śmiałkom którzy mimo niegościnnej okolicy chętnie przybywają dziesiątkami w ruiny po sławę i bogactwo. Drakenberg nie był nigdy miastem ogromny a nadgryziony zębem czasu jest nawet miastem niewielkim. Niezamieszkałym i zrujnowanym. Nieliczne ocalałe zabudowania pozostają w dramatycznym stanie - nie posiadają dachów a ich ściany są osmalone od wielokrotnych pożarów które trawiły to piękne niegdyś miasto przez lata zaniedbania i porzucenia.


Na początku kampanii każdy z graczy kontroluje 3 obszary . Ilość obszarów kontrolowanych należy zapisać na karcie drużyny. Drużyna która pierwsza zdobędzie kontrolę nad 2/3 wszystkich obszarów znajdujących się w grze zostaje uznana za zwycięską. Gracz który zaatakował innego gracza i wygrał ma prawo przejąć jego obszar – przejęcie odbywa się automatycznie o ile gracz wygrał rozgrywany scenariusz. W przypadku przegranej obu graczy wygrywa gracz broniący swojego obszaru. Gracz który został zaatakowany nie może zdobyć na drodze zwycięstwa żadnego obszaru – był atakowany na swoim terytorium i jedynie bronił swojej własności. Należy zauważyć że w czasie kampanii gracz atakowany jest zawsze obrońcą a atakujący zawsze atakującym na potrzeby scenariuszy w których ma to istotne znaczenie.

Kampania dzieli się na tury, nazywane dalej tygodniami. W każdym tygodniu każdy gracz może zaatakować obszar należący do innego gracza. Należy zauważyć że każdy gracz może zaatakować tylko jeden obszar na tydzień. Gracz może zostać zaatakowany przez dowolną ilość graczy. Należy zauważyć że termin tydzień odnosi się do tygodnia w grze a czas jego rzeczywistego trwania jest ustalony przez graczy - kto w ustalonym czasie nie zdąży rozegrać potyczki lub odwoła potyczkę w czasie nie pozwalającym przeciwnikowi rozegrać innej akcji - automatycznie unika walki i obszar przechodzi po kontrolę atakującego bez walki a obaj gracze traktowani są jakby opuścili potyczkę na potrzeby eksploracji.
W czasie kampanii należy zauważyć że gracze nie muszą rozegrać równej ilości potyczek. Ma to na celu usprawnienie gry oraz umożliwienie szybszego rozgrywania scenariuszy. Gracz który nie może z jakiegoś powodu rozgrywać w danej turze swojej akcji jest poddany automatycznej eksploracji - połowa jego żywych bohaterów poszukuje skarbów a druga połowa gotuje rosół dla chorych/zmęczonych/głodnych/zajętych/zapracowanych kompanów. Nie należy atakować graczy którzy nie są wstanie się w danej turze zorganizować czasu potrzebnego do rozgrywania scenariusza. Eksploracja generuje średni wynik dla kości, tzn statystycznie najbardziej prawdopodobny i odbywa się automatycznie

Przykład: Gracz który nie miał możliwości rozgrywania w danej turze swojej akcji automatycznie eksploruje. Posiada on 5 bohaterów. Zgodnie z zasadą że eksploruje połowa bohaterów należy porównać to z tabela :
- 3 bohaterów generuje wynik 10
- 2 bohaterów generuje wynik 7
- 1 bohater generuje wynik 3

W związku z tym każda opuszczona runda generuje Szczeremu równowartość wyniku 7 na rzucie na eksplorację z wszelkimi tego konsekwencjami



Gracze zobowiązani są podawania wyników starć po każdej potyczce.
Każdy z graczy pośród swoich początkowych obszarów posiada swój własny obóz ( jeśli gracze zdecydowali nie grać na zasadach specjalnych obozów należy pominąć ten punkt regulaminu ). Obóz może stać się celem ataku innego gracza tylko jeśli gracz nie posiada żadnych innych obszarów które przeciwnik mógł by zaatakować.

Zdobycie obozu przeciwnika skutkuje zagrabieniem zgromadzonego przez niego majątku - wszystko czego nie udało się unieść uciekającym pokonanym zostaje zagrabione przez wygranych. Jeśli drużyna nie posiadała żadnego wolnego majątku - cóż wygrany tym razem miał pecha i musi zadowolić się jedynie pognębieniem przeciwnika i przybliżeniem swojego zwycięstwa.


W kampanii obowiązują następujące zasady dodatkowe:

- Czas goni nas
Jeśli potyczka przedłuża się powyżej 10 tury obaj gracze ponoszą klęskę i obie kompanie ulegają rozbiciu.
Drakenberg nocą ? Las zamieszkały przez zwierzoludzi i miasto opanowane przez na wpół szalony motłoch wydają ci się bezpiecznym miejscem na nocne przechadzki?

-Przeklęta mgła
Na początku każdej potyczki należy wykonać rzut k6. Wynik 4+ oznacza że mgła rozrzedza się. Należy wykorzystać zasadę pogody - Pogodny dzień. Jeśli wynik będzie niższy niż 4, należy wykorzystać zasadę Mgła.

Tu zawsze jest mgła. Jak nie ma mgły to jest święto. Tu kiedy myślisz pogoda jest normalna myślisz - jest mgła. Tutaj słońce to nieczęsty przypadek

-Brzuchy pełne diamentów
Dla śmiałków szukających bogactw skarby są najważniejsze. Opływającym w bogactwo kompanią kupcy oferują swoje towary z znacznie chętniej. Te z pod lady jeszcze chętniej ! Tylko o chleb trochę trudniej...
Gracze otrzymują dodatek do rzutu na dostępność równy ilości posiadanych przez ich kompanie nadmiarowych łupów. Każdy gracz posiadający w swoim skarbcu nadmiarowe łupy, na potrzebę liczenia poziomu ilości modeli w drużynie musi traktować nadmiarowe łupy jako dodatkowe modele przy sprzedaży łupów.
Ja wiem że chleb by warty wczoraj złotą koronę ale nie zrozum mnie źle dziś warty jest dwie


-Sojusznicy, najemnicy, niewolnicy

Gracz który zdobył obóz przeciwnika może w akcie łaski lub rozsądku zdecydować się na paktowanie z pokonanym. Pakt między graczami rozgrywać może się na 3 różnych relacjach:

- Sojusznicy - kompanie z jakiegoś powodu postanowiły walczyć razem ramie w ramie. Atakowanie swoich sojuszników jest dozwolone chociaż automatycznie kończy ono sojusz zawarty między kompaniami. Sojusznicy od momentu zawarcia sojuszu liczeni są jako jedna grupa na potrzeby zwycięstwa w kampanii - zwycięstwo będzie owocem pracy obu graczy i każdemu z nich należy się chwała. Sojusznicy zobowiązani są do prowadzenia wspólnego skarbca - wszystkie łupy zdobyte przez kompanię są dzielone po zakończeniu potyczki pomiędzy wszystkich sojuszników. Gracze nie mogą zawiązać sojuszu w momencie kiedy zawiązanie go kończyło by kampanię wygraną takiego sojuszu poprzez dominację.

- Najemnicy - Wielcy i silni tego świata czasem opłacają innych silnych i wielkich by ci pomogli im osiągnąć zamierzone cele. Kompania która zgodzi się pełnić rolę najemników innej kompanii od tej pory otrzymuje połowę zdobytych przez mocodawcę łupów z każdej bitwy ( lub inną ich ilość jeśli taka została zawarta umowa między graczami ale nigdy nie mniej niż połowę łupów ). Kontrakt może zostać złamany w każdej chwili przez najemcę. Takie zerwanie kontraktu nie pociąga za sobą dalszych konsekwencji. Pola zdobyte przez najemnika stają się własnością najemcy. Najemnik może atakować pola przylegające do pól jego najemcy. Nie można być naraz najemnikiem więcej niż jednego gracza.

- Wasalizacja - Wszelkie pola zdobyte przez Wasala są w dalszym ciągu jego własnością lecz na potrzeby określenia zwycięstwa w kampanii liczą się one jak zdobyte przez seniora ( kompanię której drużyna jest wasalem ). Nikt nie może być wasalem naraz więcej niż 1 seniora.
Należy zauważyć że kompania która utraci swój obóz i nie dostała propozycji by zostać najemnikiem lub sojusznikiem automatycznie zostaje wasalem gracza który ją pokonał lub kończy przygodę z kampania.

Scenariusze

Podczas kampanii obowiązuje 11 różnych scenariuszy. Gracz atakujący jest to zawsze ten z graczy który atakuje obszar innego gracza.
Przed rozpoczęciem scenariusza należy wykonać rzut 2k6 by określić który z scenariuszy zostanie rozegrany. Przegrana gracza atakującego skutkuje jego porażką, przegrana gracza broniącego - utratą kontroli nad danym obszarem.

2 Atak z zaskoczenia
3 Składnica
4 Napad
5 Ukryty skarb
7 Potyczka
8 Okupacja
9 Relikwie
10 Okupacja
11 Kaplica
12 Zagubiony syn kupca


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części

Last edited by Krnabrny on Śr May 03, 2017 08:17 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Pn May 01, 2017 07:04 PM
Reply with quote

Jesteś pewien braku żółtodziobów? bez tej zasady jeśli gracz przegra jedną bitwę i będzie mieć nie fart w rzutach na poważne obrażenia (np zginie mu 3 bohaterów) ma marne szanse aby odkuć się w następnych grach - stanie się "darmowym" zwycięstwem dla przeciwników w następnych grach, przy czym on będzie już tylko tracił.


_________________
thedarkoak.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Raporty bitewne Kampania Wschodnia 11 verdome 11806 Re: Kampania Wschodnia
 Śr sierp 28, 2019 06:45 PM 
verdome View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania, Świdnik koło Lublina, Lubelskie 4 verdome 7968 Kampania, Świdnik ko...
 Cz sierp 02, 2018 03:46 PM 
Tomkozord View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania na zasadach turnieju
[ Go to pageGo to page: 1 ... 5, 6, 7 ]
103 Radzik 75365 Kampania na zasadach t...
 Cz lut 08, 2018 11:23 PM 
Grish View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
„Wielki Łooomot Nurbaga, czyli ucieczka z Gór Czarnych”
[ Go to pageGo to page: 1 ... 5, 6, 7 ]
97 Findar 70451 Kampania Warheim - wrz...
 Śr stycz 10, 2018 11:35 AM 
Radzik View latest post
No new posts Wydarzenia [Mordheim] Kampania Mordheim "W oparach Obłędu" w SDK w Warszawie
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
67 Myszor 46530 Re: Kampania Mordheim ...
 Cz wrz 07, 2017 09:18 PM 
Szary_Kocur View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 23
_BBOT: 0
Razem: 23
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy