Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › [SDK] bieżące spotkania
[SDK] bieżące spotkania
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 7 8 9 10 11
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Inglief - Wt marca 01, 2016 10:46 PM
Pan_Ryba
Świadomy
Świadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Śr marca 01, 2017 04:54 AM
Reply with quote

Myszor wrote:
Ps. Co do przyszłej kampanii to bardxo chciałbym poprowadzić kampanię z mapą i linią fabularną. 4 graczy prócz mnie by bylo ok, więcej - jeszcze lepiej :-)
Dawajciw znaki co myślicie. Realia - klasyczny Mordheim, ale nieco zmienione reguły eksploracji, uwzględnianie rozwoju sytuacji i pomysłów graczy (knucie, podstępy itp.) - czyli scenariusze elastyczne, wynikające z powyższych.
Co o tym myślicie?

Brzmi zachęcająco. Jestem ciekaw jakie zmiany zaproponujesz. Może warto założyć nowy temat na forum, by tam zbierać wszystkie ustalenia i spisać przebieg kampanii?

Z racji iż 14-go marca wypada piąta, ostatni bitwa, to 28-go marca proponuję zrobić podsumowanie kampanii, wraz z wręczeniem nagród dla uczestników, jednocześnie można by przeprowadzić wprowadzenie do nowej kampanii i rozpocząć ją od kwietnia.

Back to top
View user's profile
Pan_Ryba
Świadomy
Świadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Śr marca 01, 2017 05:19 AM
Reply with quote

Wczoraj (28-02) wraz z Krzyśkiem rozegraliśmy czwarty scenariusz pt. "Krwawy poniedziałek". Walczył przeciwko sobie Averland i Middenheim.

Gra była bez testów rozbicia, a celem zajęcie większości z pięciu wyznaczonych budynków. W trakcie spotkania trup ścielił się gęsto.
Najtrudniejszym przeciwnikiem okazał się kultysta uzbrojony w nuż, ktory bez zastanowienia wymordował trzy postacie z Middenheim, by ostatecznie zginąć od miecza ich dowódcy.
Obie bandy zostały zdziesiątkowane przez deszcz meteorytów, który przeszedł przez planszę i po obu stronach uśmiercił po trzy modele.
Do tego była jeszcze cała masa widowiskowych trafień krytycznych, przez co ani przez moment nie było nudy.

Spotkanie zakończyło się zajęciem trzech domów przez Averland i dwóch przez Middenheim.

Dziękuję za interesującą rozgrywkę w mieście potępionych.

Back to top
View user's profile
Pan_Ryba
Świadomy
Świadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Pn marca 06, 2017 08:10 AM
Reply with quote

Zdjęcia z ostatniego spotkania w Staromiejskim Domu Kultury:

www.facebook.com/pg/De...5017267079

Back to top
View user's profile
Pan_Ryba
Świadomy
Świadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Sb marca 11, 2017 08:20 AM
Reply with quote

Zapraszamy na piątą bitwę kampanii "Czas apokalipsy", już 14-III gramy scenariusz "Prosto w oczy" zamykając tym samym kampanię.

28-III, we wtorek o 19 w Staromiejskim Domu Kultury odbędzie się podsumowanie kampanii, wyłonienie zwycięzcy oraz wręczenie nagród dla uczestników.
Do tego czasu wszystkie zaległe bitwy powinny być rozegrane.

Back to top
View user's profile
Szary_Kocur
Śniący
Śniący

Szary_Kocur

Offline

Joined: stycz 04, 2017
Posts: 29
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Pn marca 12, 2017 10:57 PM
Reply with quote

Ktoś wspominał kiedyś o jakiejś witrynie do rzutów online.

Pytam, bo niestety, ale mam kilka bardzo kluczowych rzutów do rzucenia, by wiedzieć na czym stoję we wtorek.

Ktoś coś?

Z góry dzięki.

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Pn marca 13, 2017 03:21 AM
Reply with quote

Szary_Kocur wrote:
Ktoś wspominał kiedyś o jakiejś witrynie do rzutów online.

Pytam, bo niestety, ale mam kilka bardzo kluczowych rzutów do rzucenia, by wiedzieć na czym stoję we wtorek.

Ktoś coś?

Z góry dzięki.

Rzucaj w domu, ufamy Ci Smile

Osobiście jestem zdania, że jak ktoś chce walić ściemę, to sam sobie psuje zabawę Smile

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Pn marca 13, 2017 03:39 AM
Reply with quote

Szykuję nową kampanię, nabrałem nieco tempa.

Nową kampanię będzie charakteryzować:

- mapa Miasta - Obszary na których będą się toczyć bitwy będą narzucać pewne dodatkowe warunki w czasie bitwy

- inny mechanizm Eksploracji - koperty dla eksplorowanych Obszarów z losowanymi "znaleziskami"; gracze (prócz mnie niestety) nie wiedzą dokładnie, co można gdzie znaleźć, ale mogą posługiwać się logiką i sugestiami z krótkiego opisu każdego obszaru...)

- znajdowanie w eksploracji również takich przedmiotów, których nikt nigdy nie kupuje, bo stosunek podręcznikowej ceny do użyteczności w grze jest absurdalnie słaby

- wyraźniejsze nagradzanie zwycięstw: lepsza eksploracja dla zwycięzcy, okrojona dla pokonanego (w odróżnieniu od pyrrusowych zwycięstw w standardowej wersji, nagradzanych przeważnie marnym +1xp dla lidera)

- zdobywanie nowego ekwipunku i rekrutacja nowych członków wyłącznie przez eksplorację (kampania toczy się bardzo krótko po upadku komety, miasto i okolica opustoszały, tylko najbardziej szaleni i zmotywowani są gotowi szwędać się po ulicach Miasta Potępionych...)

- z uwagi na powyższe otwarty dostęp do ekwipunku o dostępności nie trudniejszej niż 7 (Common, 2, 3, 4, 5, 6, 7) już przy początkowym organizowaniu bandy

- nieco większy budżet początkowy dla każdej bandy, z podziałem na gc do wydania na wojowników i ekwipunek i wyłącznie na ekwipunek (celem uniknięcia schematów pała-sztylet); z uwzględnieniem "hordowości" niektórych band oczywiście

- misje główne i poboczne specyficzne dla każdej bandy, często powiązane z Kartami Eksploracji

- możliwość "wygrania" kampanii przez więcej niż 1 bandę, a teoretycznie nawet przez wszystkie Smile

- inna tabela obrażeń (znacznie mniej śmierci - ze względu na nową formę rekrutacji, znacznie ją ograniczającą..., za to więcej różnorodnych efektów zranień)

- nowość: taktyki wybierane tuż przed rozpoczęciem bitwy i ujawniane jednocześnie, określające kolejność i sposób rozstawienia band na stole (w tym dostępne taktyki specyficzne dla różnych rodzajów band)

Tyle na początek, mam nadzieję, że zachęciłem.
Bandy "dopuszczone" to wszystkie "oficjalne" bandy z głównego podręcznika, z Empire In Flames oraz z Annuala ("oficjalne", więc oprócz Shadow Warriors). Żadnych eksperymentalnych na razie nie przewiduję, w przyszłości, w drugiej edycji kampanii możemy o tym dyskutować (teraz za mało czasu jest, w kwietniu chcemy zaczynać grę).

Pozdrawiam
M.

Back to top
View user's profile
MrCzui
Śniący
Śniący

MrCzui

Offline

Joined: wrz 27, 2016
Posts: 32
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Pn marca 13, 2017 07:28 AM
Reply with quote

Brzmi fajnie.
Miałem odpuścić malowanie MH do jesieni, a tu taka mobilizująca atrakcja...

Back to top
View user's profile
Pan_Ryba
Świadomy
Świadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Pn marca 13, 2017 11:42 AM
Reply with quote

Marcin, dzięki za zapowiedz, bo brzmi naprawdę obiecująco.

Myślę, że pomocne było by dla Ciebie gdyby w miarę możliwości gracze określili się kim będą grali, wówczas może miałbyś mniej do ogarnięcia. Jak to widzisz?

Jak już było wspomniane kampania była by od kwietnie do połowy czerwca.

Marcin, proponuję założenie nowego tematu, by wszystko mieć w jednym miejscu : )

Do zobaczenia jutro w SDK.

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Pn marca 13, 2017 12:29 PM
Reply with quote

Spoko Smile

Żeby założyć nowy wątek potrzebowałbym jakiejś nośnej nazwy-tytułu kampanii Smile

Dosłownie kilka tygodni po upadku komety... Ledwie opadł pył, niektóre pogorzeliska jeszcze się tlą... Miasto i okolica opuszczone, zostali praktycznie tylko niespełna rozumu i tacy, których już nieodwracalnie dotknęło Piętno Chaosu...

Podpowiedzcie jakiś fajny tytuł kampanii Wink

Back to top
View user's profile
Pan_Ryba
Świadomy
Świadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Pn marca 13, 2017 12:59 PM
Reply with quote

zgłaszam "PIĘTNO CHAOSU" -nośny tytuł.

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Pn marca 13, 2017 04:22 PM
Reply with quote

"Mark of Chaos" już było grane Smile - tak się nazywała gra komputerowa, komputerowa wersja bitewniaka WFB Smile

Ale ostatecznie po polsku może być, chyba, że ktoś wymyśli coś ciekawszego Smile

Edit: i czy trochę nie za sztywniacko/poważnie to brzmi? Smile W SDK mieliśmy już Spaczeń dla Zuchwałych (super nazwa, genialne to było), Ryby i inne... (ech, te ryby Smile ) Może coś z przymrużeniem oka jednak? Smile

No, dawajcie Smile

Bo nazwę kampanię: Jaka piękna katastrofa! Razz
Albo: Nie ma tego złego...

Back to top
View user's profile
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Wt marca 14, 2017 08:19 PM
Reply with quote

Skoro pył na dobre nie opadł to "W oparach absurdu" albo "W objęciach szaleństwa" czy "Ze spaczeniem nam do twarzy" Very Happy

Ew zróbcie kampanie ze specjalnymi zasadami Power of the stones z nazwą "spaczeń albo psikus" Wink


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pan_Ryba
Świadomy
Świadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Cz marca 16, 2017 09:37 AM
Reply with quote

Zdjęcia z piątej, tym samym ostatniej bitwy kampanii "Czas Apokalipsy" dostępne tu:
www.facebook.com/pg/De...5929269321

Dzięki za świetnie spędzony czas!

Back to top
View user's profile
Pan_Ryba
Świadomy
Świadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Pn marca 20, 2017 08:09 AM
Reply with quote

W temacie kampanii, udało się wytypować tytuł?

Kolejne propozycje to: "pierwsza fala" -skoro ma być o początkach w Mordheim, "piętno komety" -gdyż zapoczątkowała ten ciąg niefortunnych wypadków.

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 7 8 9 10 11
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy