Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 61 62 63 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt marca 17, 2017 10:00 PM
Reply with quote

Przy pierwszym losowaniu.

Co do HE to nie wiem.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt marca 17, 2017 10:07 PM
Reply with quote

Tak jak napisał Pepe tylko przy pierwszym losowaniu. Dotyczy to tylko pierwszego losowanego czaru, a więc Mag Elfów Wysokiego rodu nie może wymieniać kolejnych zaklęć na pierwsze z listy.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt marca 17, 2017 10:10 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
A co do modyfikatorów do testu rozbicia, to -1 do rzutu za każde 25% WzA! modeli. Czyli pierwszy test z -1, po stracie 50% -2 i -3 po WzA! 75% drużyny.
Czyli to wprowadzasz?


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt marca 17, 2017 10:13 PM
Reply with quote

Findar wrote:
quidamcorvus wrote:
A co do modyfikatorów do testu rozbicia, to -1 do rzutu za każde 25% WzA! modeli. Czyli pierwszy test z -1, po stracie 50% -2 i -3 po WzA! 75% drużyny.
Czyli to wprowadzasz?
Proponuję, IMO najlepsza opcja jeśli już jakaś zmiana jest konieczna. Mysli


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt marca 17, 2017 10:46 PM
Reply with quote

Przy początkowych nie, ale przy mocno rozbudowanych bandach scenariusze na wyżynkę to prawdziwa męczarnia. Jaka kolwiek zmiana w tą stronę to dobry krok.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz marca 30, 2017 01:11 PM
Reply with quote

W celu ujednolicenia i uściślenia zasad dotyczących modeli ZWIERZĄT na podstawkach 50 x 25 mm oraz rozróżnienia ich od ZWIERZĄT na podstawkach 20 x 20 mm wprowadziłem poniższą zasadę, której podlegają wszyscy kawalerzyści.

RĄCZY: Zwierzę może pokonywać bez żadnych kar do ruchu przeszkody mierzące nie więcej niż 2”.

Jednocześnie ZWIERZĘTA na podstawkach 50 x 25 mm przestają podlegać zasadzie specjalnej SFORA.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr kwiet 05, 2017 05:08 AM
Reply with quote

Tancerz wojny wybiera taniec na czas FAZY walki wręcz. Jeśli zaszarzuje przeciwnika, wybieram jeden taniec, ale w momencie, gdy ten oddaje ataki w tej samej TURZE, ale swojej FAZIE, mogę wybrać juz inny?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr kwiet 05, 2017 06:00 AM
Reply with quote

Jeśli gra dwóch graczy to każdy ma swoją turę, które składają się rundę. Czyli runda składa się z dwóch tur. Dalej każda tura składa się z kilku faz, w tym fazy walki wręcz. Czyli Tancerz Wojny szarżuje w swojej turze ale oddaje w turze przeciwnika.

A więc w każdej turze walki Tancerz Wojny musi wybrać inny taniec. Nie mogą wybrać tego samego tańca w dwóch następujących po sobie turach tej samej walki wręcz.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr kwiet 05, 2017 08:21 AM
Reply with quote

W wielu scenariusz pisze, że nie obowiązuje zasada specjalna zwiadowca, zmieniłbym to na zapis, że modele nie mogą być wystawiane po za swoją strefą rozstawienia bez względu na zasady specjalne. Sama zasada zwiadowca ma kilka innych bonusów, a ten zapis wyłącza je wszystkie.
Quote::
Postacie takie są wyszkolone w podkradaniu się i szpiegowaniu wroga, zanim pojawią
się główne siły. Dzięki umiejętności korzystania z każdego schronienia i osłony nocy,
mogą oni wraz z innymi żołnierzami szkolonymi w dywersji zająć pozycje przed
głównymi siłami drużyny.
Zwiadowców rozstawia się po tym, jak obie drużyny wystawiły swe modele do
walki. Można ich umieścić w dowolnym miejscu na poziomie stołu, w odległości
większej niż 12” od modeli przeciwnika, poza polem widzenia jakiejkolwiek postaci
wroga, bądź za przesłaniającym pole widzenia elementem terenu (nigdy na otwartej
przestrzeni!). Jeżeli zwiadowcy wystawiani są w swojej strefie rozstawienia, to mogą być w
pełni widoczni dla wroga.
Jeżeli obie drużyny wystawiają zwiadowców każdy z graczy rzuca K6, a ten, który
uzyska wyższy wynik, rozstawia jednego ze swoich zwiadowców jako pierwszy.
Jednostkę należy rozstawić zgodnie z podanym powyżej opisem. Następnie gracze
wystawiają po jednym ze swoich modeli zwiadowców na zmianę, aż wszystkie postacie
zostaną wystawione.
Ponadto, zwiadowcy są niezwykle wyćwiczeni w ucieczce od walki i
przegrupowaniu. Modele zwiadowców, które decydują się Uciekać! w reakcji na szarżę, a
następnie mobilizują się w następnej turze, mają prawo wykonać ruch lub bieg w ramach
pozostałych ruchów fazy ruchu. Model ma również prawo do oddania strzału (ale zawsze
uznaje się, że wykonał ruch).
Ponadto, zwiadowcy automatycznie zdają testy SAM W WALCE.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr kwiet 05, 2017 08:23 AM
Reply with quote

Findar wrote:
Quote::
Postacie takie są wyszkolone w podkradaniu się i szpiegowaniu wroga, zanim pojawią
się główne siły. Dzięki umiejętności korzystania z każdego schronienia i osłony nocy,
mogą oni wraz z innymi żołnierzami szkolonymi w dywersji zająć pozycje przed
głównymi siłami drużyny.
Zwiadowców rozstawia się po tym, jak obie drużyny wystawiły swe modele do
walki. Można ich umieścić w dowolnym miejscu na poziomie stołu, w odległości
większej niż 12” od modeli przeciwnika, poza polem widzenia jakiejkolwiek postaci
wroga, bądź za przesłaniającym pole widzenia elementem terenu (nigdy na otwartej
przestrzeni!). Jeżeli zwiadowcy wystawiani są w swojej strefie rozstawienia, to mogą być w
pełni widoczni dla wroga.
Jeżeli obie drużyny wystawiają zwiadowców każdy z graczy rzuca K6, a ten, który
uzyska wyższy wynik, rozstawia jednego ze swoich zwiadowców jako pierwszy.
Jednostkę należy rozstawić zgodnie z podanym powyżej opisem. Następnie gracze
wystawiają po jednym ze swoich modeli zwiadowców na zmianę, aż wszystkie postacie
zostaną wystawione.
Ponadto, zwiadowcy są niezwykle wyćwiczeni w ucieczce od walki i
przegrupowaniu. Modele zwiadowców, które decydują się Uciekać! w reakcji na szarżę, a
następnie mobilizują się w następnej turze, mają prawo wykonać ruch lub bieg w ramach
pozostałych ruchów fazy ruchu. Model ma również prawo do oddania strzału (ale zawsze
uznaje się, że wykonał ruch).
Ponadto, zwiadowcy automatycznie zdają testy SAM W WALCE.

W wielu scenariusz pisze, że nie obowiązuje zasada specjalna zwiadowca, zmieniłbym to na zapis, że modele nie mogą być wystawiane po za swoją strefą rozstawienia bez względu na zasady specjalne. Sama zasada zwiadowca ma kilka innych bonusów, a ten zapis wyłącza je wszystkie.

OK. Tylko przygotuj mi akapit gotowy do wklejenia do podręcznika.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr kwiet 05, 2017 08:37 AM
Reply with quote

Chyba, że coś takiego wystarczy?
Quote::
W trakcie rozstawiania modeli nie obowiązuje zasada specjalna ZWIADOWCA.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr kwiet 05, 2017 08:39 AM
Reply with quote

myśle że tak


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr kwiet 19, 2017 07:34 PM
Reply with quote

Mroczny wilk w swoich zasadach specjalnych ma wpis: nieumarły i strach, oznacza to że nie jest zwierzęciem i może wchodzić do budynków, chodzić po drabinach itd. ?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr kwiet 19, 2017 08:02 PM
Reply with quote

Zasadniczo trzeba by tą zasadę dopisać. Aczkolwiek zabrania ona wspinania a nie wchodzenia na drabiny, które są terenem otwartym.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rejmond
Nieświadomy
Nieświadomy

Rejmond

Offline

Joined: stycz 25, 2017
Posts: 10

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz kwiet 20, 2017 07:15 AM
Reply with quote

Witam. Mam kilka pytań:

1. Czy goblin nadal jest w stanie pilnować squigów, kiedy jest pod efektem animozji i kłóci się z innymi zielonoskórymi? (Efekt animozji 2 - 5) A kiedy jest ogłuszony / powalony na ziemię? Technicznie to opis Squiga każe mu sprawdzić, czy w okolicy jest goblin i nie ma napisane, żeby sprawdzić, w jakim jest stanie.

2. Czy zasada Przebicie Pancerza może się kumulować? Zdaje się, że jedyny przypadek, kiedy to może się zdarzyć to Skink Kameleon, którego wszystkie ataki dystansoe mają Przebicie Pancerza i zaczyna z dmuchawką, która też ma Przebicie Pancerza. Z jednej strony, wiele innych zasad specjalnych się nie kumuluje. Z drugiej: Byłaby straszna lipa, gdyby zasada specjalna postaci była bezużyteczna na starcie ze względu na jego broń. Zazwyczaj jest na odwrót.

3. Apropo Dmuchawki: czy daje ona normalne minusy za strzelanie po ruchu i za daleki zasięg? Niby nie ma żadnej zasady, która mówiłaby, że nie ma, ale w takim razie ta broń ma daleki zasięg na 5 - 8 cali. To jest trochę żałosne. W takim razie jedyna przewaga, jaką ta broń ma nad innymi to możliwość strzelania z ukrycia. Ale wtedy i tak muszę przeciwnikowi podejść pod sam nos albo mieć minusy. (Tzn. jeszcze większe, niż te, co i tak mam za strzelanie po chodzeniu)

4: Jak działa zasada Nieśmiertelni z kawalerią? Podam konkretny przykład:

Moja banda zdobyła pierwsze rozwinięcie odporności: Nieśmiertelni. Chcę zrekutować Jeźdźca Terradonów, który ma zasadę Lekka Kawaleria, więc nie jest Dużym Celem, więc mogę go zrekrutować za darmo z Nieśmiertelnych jeśli się nakryje nogami. Ale z tego, co rozumiem, to kawaleria przy Wyłączeniu z Akcji losuje efekt zranień na siebie i wierzchowca osobno. A więc, jeśli Terradon zginie na śmierć, to czy mogę go zrekrutować za darmo? Za to, jeśli jeździec padnie, to nowy przychodzi z własnym eq, prawda? A w eq ma wypisanego Terradona. Więc może się zdarzyć, że jeździec umiera, jego Terradon przeżyje, a ja odkupuję jeźdźca za darmo, który przychodzi z drugim zwierzem? Wtedy mogę kogoś innego wsadzić na nadliczbowego Terradona?

5. Jeśli Skink Kameleon jeździ na Terradonie, to ataki nadal są mechanicznie wymierzane w jeźdźca. Ale skoro ptaszysko jest dużo większe od Skinka, to czy wystarczy, że strzelcy zobaczą skrzydło modelu? To by oznaczało, że mały kameleon dał zwierzęciu zdolność zmieniania barw (-1 do trafienia dla modeli strzelających do niego). Nowy gatunek: Terradon typu Stealth... Smile


Last edited by Rejmond on Cz kwiet 20, 2017 08:02 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 61 62 63 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57882 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9381 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 115286 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 337153 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 35276 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 33
_BBOT: 0
Razem: 33
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Kontakt
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy