Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Postacie Dramatu [Warheim FS] › Scyla Anfingrimm, Pazur Khorna
Scyla Anfingrimm, Pazur Khorna
...propozycje zasad dla nowych Postaci Dramatu.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Scyla Anfingrimm, Pazur Khorna
Posted: Cz kwiet 20, 2017 10:51 AM
Reply with quote

Wersja PDF dostępna jest TUTAJ.


Scyla Anfingrimm, Pazur Khorna:
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-1
KOSZT REKRUTACJI: SPECJALNE
ŻOŁD: SPECJALNE
PRESTIŻ DRUŻYNY: +37 PUNKTÓW
PODSTAWKA: 40 X 40 MM

Scyla Anfingrimm był kiedyś zmorą wybrzeży od Norski po egzotyczny Ind. Krwiożerczy najeźdźca i wojownik, pan plemienia Żelaznych Skór, którego imię było synonimem zwycięstwa i grabieży, a każdy, kto go spotkał, mógł dostrzec ogień urodzonego przywódcy płonący w jego oczach. Pod koniec drugiej dekady jego służby dla Bogów Chaosu stał się niczym więcej, jak górą kości i nienasyconego gniewu, prowadzoną do bitwy niczym bojowa bestia, którą uwalnia się, by z rykiem ruszyła na szeregi wroga.
Jako młodzieniec Pazur Khorna szybko zyskał szacunek nie tylko własnego plemienia, ale również plemion z sąsiednich fiordów. Zabił podłego Dżabersmoka, który nawiedzał mgły wokół rzeki Voltag i to jego ostrze zakończyło żywot potwora polującego w Zatoce Ostrzy. Każdej wiosny wypływał ze swymi ludźmi dalej i dalej, by najeżdżać wybrzeża Imperium, Bretonni, a nawet dalekiego Khemri. Każdej jesieni długie okręty wracały wyładowane łupami po burty, a ich ładownie pękały w szwach od złota i jeńców, składanych potem w ofierze Khornowi. Kobiety z jego plemienia paplały podniecone, że z pewnością nie minie zbyt wiele czasu, a bogowie zauważą Scylę Anfingrimma i zaczną nagradzać jego męstwo.
Miały rację. Po sprowokowaniu masakry w Czarnym Parowie, w wyniku której wietrzny wąwóz spłynął krwią Skavenów, Pazur Khorna został obdarzony brutalną silą i wielkimi, przypominającymi małpie, ramionami. Dziękując Khornowi za błogosławieństwo, Scyla Anfingrimm przeprowadził serię śmiałych najazdów na bojowe okręty Pełnomocnika Ibn Dhula i osobiście zatopił okręt flagowy armady Dhula. Tym razem jego odwaga została nagrodzona wężowym ogonem zakończonym kłapiącą szczęką. Bezlitosne wyrżnięcie delegacji Krasnoludów Chaosu przysłanej do nawiązania stosunków handlowych z jego plemieniem przyniosło Pazurowi Khorna zrogowaciałe płytki na całym ciele. Po tym, jak Scyla Anfingrimm podbił prymitywnych Gorgerów, zamieszkujących pod Podgórzem, Khorne podarował swemu czempionowi umysł wygłodniałej bestii. Owej nocy ciało Pazura Khorna spłynęło i zadrżało, by po chwili zmienić się w cielsko Pomiota Chaosu.
Od tego dnia plemię Pazura Khorna zyskało nowego pana. Scyla Anfingrimm ciągle walczy u boku swych dawnych kamratów, lecz traktowany jest bardziej jak bojowy ogar niż władca ludzi. Jedynym pragnieniem Pazura Khorna jest zabijanie w imię krwiożerczych bogów, a jego przeznaczeniem gwałtowna śmierć.

UWAGI: Scyla Anfingrimm może zostać zatrudniony przez następujące drużyny: Kult Karmazynowej Czaszki oraz napiętnowanych Znakiem Khorna Grasantów Chaosu oraz Karnawał Chaosu i Zbrojne stado Zwierzoludzi. Aby zatrudnić Postać Dramatu służący w szeregach kompanii DOWÓDCA musi posiadać Obrożę Khorna i Zbroję Chaosu (zobacz ROZDZIAŁ XV: EKWIPUNEK).

CHARAKTERYSTYKA SCYLI ANFINGRIMMA:

Code::
PAZUR KHORNA	SZ	WW	US	S	WT	ŻW	I	A	CP
Początkowa	3K6	4	-	5	5	3	3	K6+2	10
Maksymalna	3K6	4	-	5	5	3	3	K6+2	10

BROŃ/PANCERZ: Pazur Khorna posiadają zdolność broń naturalna z cechą oręża PRZEBICIE PANCERZA oraz DRUZGOCZĄCY. Scyla Anfingrimm nigdy nie może używać oręża i pancerzy.
ZASADY SPECJALNE:
BYCZA SZARŻA, DUŻY CEL, NIEZŁOMNOŚĆ, REGENERACJA, PRZEPASTNE TRZEWIA, STRACH, WIELKOLUD.
BEZROZUMNY: Pazur Khorna nigdy nie zdobywa doświadczenia.
MOSIĘŻNA OBROŻA KHORNA: W czasie ostatniej transformacji, na umięśnionym karku Scyli Anfingrimma pojawiła się mosiężna obroża Khorna. Pazur Khorna posiada ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ (2) i Magiczną Ochronę na 6+.
POMIOT CHAOSU: W każdej turze, w której model nie jest związany walką wręcz, nie został Oszołomiony!, Powalony na ziemię! i nie Ucieka! musi wykonać ruch w ramach ruchów przymusowych fazy ruchu i pokonuje zawsze pełny dystans 3K6” po linii prostej – gracz wybiera kierunek ruchu przed rzutem. Jeśli uzyskany wynik prowadzi Scylę Anfingrimma do kontaktu z wrogiem, ruch ten traktuje się jak deklarację szarży, która podlega zwykłym zasadom (atakowany model może zadeklarować reakcję na szarżę w zwykły sposób).
Ponadto model stanowi ruchomy cel dla strzelców, a wszystkie wymierzone w Pazur Khorna ataki bronią dystansową wykonywane są z karą -1 do testu trafienia.
ZBROJNE KOŃCZYNY: Scyla Anfingrimm zasypuje wrogów gradem ciosów. Na początku każdej fazy walki wręcz należy wykonać rzut K6+2, którego wynik oznacza liczbę ATAKÓW wykonywanych przez Pazur Khorna w bieżącej fazie walki wręcz.
ŻOŁD: Pazur Khorna trawiony jest nieustannym głodem, który zaspokoić może jedynie krew i mięso śmiertelników. W grze odzwierciedla to zasada, zgodnie z którą w trakcie sekwencji po potyczce, drużyna musi poświęcić jeden model stronnika (który nie podlega zasadzie specjalnej NIEUMARŁY, ISTOTA ETERYCZNA, LEŚNY DUCH lub DEMON), który zostaje pożarty przez Scylę Anfingrimma. Model stronnika należy usunąć z KARTY DRUŻYNY. Jeżeli Pazur Khorna nie zostanie nakarmiony, należy wykonać rzut K6. Wynik 1-3 oznacza, że Scyla Anfingrimm wyładowuje swą frustrację na losowo wybranym bohaterze i chwilowo zapomni o trawiącym go głodzie. Dla pobitego bohatera należy natychmiast wykonać rzut w TABELI POWAŻNYCH OBRAŻEŃ; z kolei wynik 4+ oznacza, że Scyla Anfingrimm odpowiada na zew Khorna i opuszcza szeregi drużyny - należy usunąć Postać Dramatu i towarzyszących jej stronników z KARTY DRUŻYNY.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..

Last edited by quidamcorvus on Cz kwiet 20, 2017 12:32 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Scyla Anfingrimm, Pazur Khorna
Posted: Cz kwiet 20, 2017 12:17 PM
Reply with quote

Chyba ze Scylla trochę przesadziłeś Very Happy Obroże można bez problemu kupić po 1 potyczce już. Kompania kultystów khorna wsparta Scylla w drugiej bitwie to taki kombajn do mordowania absolutnie wszystkiego. Ba grasanci chaosu mają żołd dla Scylli w wysokości 10 zk czyli ceny jednego niewolnika.

Scylla to buldożer Very Happy


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Scyla Anfingrimm, Pazur Khorna
Posted: Cz kwiet 20, 2017 12:25 PM
Reply with quote

A przepraszam, zeżarło mi Zbroję Chaosu:
Quote::
UWAGI: Scyla Anfingrimm może zostać zatrudniony przez następujące drużyny: Kult Karmazynowej Czaszki oraz napiętnowanych Znakiem Khorna Grasantów Chaosu oraz Karnawał Chaosu i Zbrojne stado Zwierzoludzi. Aby zatrudnić Postać Dramatu służący w szeregach kompanii DOWÓDCA musi posiadać Obrożę Khorna i Zbroję Chaosu (zobacz ROZDZIAŁ XV: EKWIPUNEK).


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Scyla Anfingrimm, Pazur Khorna
Posted: Cz kwiet 20, 2017 12:33 PM
Reply with quote

Dalej jest możliwość rekrutacji tej postaci po 1 potyczce a jest ona nie ukrywajmy dość silna - taka wersja trola na kosmicznych sterydach


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Scyla Anfingrimm, Pazur Khorna
Posted: Cz kwiet 20, 2017 12:37 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Dalej jest możliwość rekrutacji tej postaci po 1 potyczce a jest ona nie ukrywajmy dość silna - taka wersja trola na kosmicznych sterydach
Tak ale wiele Postaci Dramatu można nająć po pierwszej potyczce, a pomiot chaosu, który porusza się po linii prostej jest mimo wszystko dość łatwo wymanewrować.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy