Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Postacie Dramatu [Warheim FS] › Vilitch Przeklęty, Mistrz Zamętu
Vilitch Przeklęty, Mistrz Zamętu
...propozycje zasad dla nowych Postaci Dramatu.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8109
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Vilitch Przeklęty, Mistrz Zamętu
Posted: Pn May 01, 2017 06:23 PM
Reply with quote

Wersja PDF dostępna jest TUTAJ.


Vilitch Przeklęty, Mistrz Zamętu:

LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-1
KOSZT REKRUTACJI: SPECJALNE
ŻOŁD: SPECJALNE
PRESTIŻ DRUŻYNY: +33 PUNKTY
PODSTAWKA: 25 X 25 MM

Kiedyś przyszły na świat bliźnięta, jedno zdrowe i ładne, drugie nędzne i maleńkie. I chociaż wodzowie plemienia spodziewali się, że to zdrowy syn wyrośnie na wielkiego wojownika, to cherlawy Vilitch Przeklęty był tym, który odmienić miał ich los na zawsze.
Poród bliźniąt był trudny i ich matka zmarła wkrótce po połogu, gdyż powicie chciwych niemowląt odebrało jej wszystkie siły. Kiedy dorośli, Thomin – zdrowy bliźniak – stał się doskonałym myśliwym i szybko został przywódcą najmłodszych wojowników plemienia. Cherlawy Vilitch Przeklęty na odwrót, budził pogardę swą brzydotą i słabością. Zmuszano go do wykonywania obowiązków zmarłej matki i poniżano, odmawiając mu używania miecza. Thomin bił Vilitcha za najmniejsze przewiny, a jego ojciec, nie zważając na błagania cherlaka, nie interweniował.
Po osiągnięciu dojrzałości Thomin wyrósł na umięśnionego i atletycznego wojownika, który szybko uczył się wojennego rzemiosła. Vilitchowi Przeklętemu udało się osiągnąć wiek dojrzały pod okiem plemiennego szamana, od którego nauczył się kilku lichych sztuczek i dowiedział się trochę na temat wiedzy tajemnej. Każdej nocy słabeusz modlił się gorąco do Tzeentcha, by zmienił jego los, by uczynił go silnym, a jego brata zmienił w niewolnika. Wielki Czarnoksiężnik, który uwielbia anarchię, z czasem przystał na egoistyczne prośby Vilitcha Przeklętego.
W pewną Geheimnisnacht, kiedy księżyc Chaosu zbliżył się do świata, Vilitch Przeklęty obudził się i okazało się, że jego ciało i ciało jego bliźniaka Thomina zlały się w jedno. Intelekt jego brata połączył się z jego własnym, a Thomin przeobraził się w śliniącego się golema wykonującego polecenia Vilitcha Przeklętego.
Makabryczne połączenie wojownika i cherlaka, które wychynęło z namiotu braci, jarzyło się mocą złowrogiej magii. Dobrze zapowiadające się zdolności magiczne Vilitcha Przeklętego zostały wzmocnione po stokroć, a potężne ciało, z którym go połączono, zyskało diaboliczną siłę. Odkrywszy swe nowe moce, Vilitch Przeklęty wpadł w zabójczy szał i jął wysyłać pociski czystej zmiany we wszystkich, którzy w przeszłości patrzyli na niego z góry. Zmusił też ciało Thomina, by zadławiło każdego, kto starał się go powstrzymać. Zanim słońce zaszło, wioskę strawił ogień, a ziemię pokryły roztopione ciała.
Lecz historia Vilitcha Przeklętego nie kończy się w tym miejscu. Zniekształcony Mistrz Zamętu przemierza północne rubieże Imperium ścigając elitę wojowników swego plemienia, w tym celu używa naznaczonych znakiem Tzeentcha kompanii w szeregach których doskonali swe złowieszcze mocy, czekając by zniewolić umysły swych wrogów i zmienić ich w chodzące marionetki, żyjące i umierające zgodnie z jego zachcianką.

UWAGI: Vilitch Przeklęty może zostać zatrudniony przez następujące drużyny: Kult Purpurowej Dłoni oraz napiętnowanych Znakiem Tzeentcha Grasantów Chaosu oraz Karnawał Chaosu i Zbrojne stado Zwierzoludzi. Aby zatrudnić Postać Dramatu służący w szeregach kompanii DOWÓDCA musi posiadać Krew Tzeentcha (zobacz ROZDZIAŁ XV: EKWIPUNEK), a następnie musi wybrać spośród dowolnych sprzymierzonych stronników model na podstawce 25x25 mm, który staje się nosicielem Mistrza Zamętu. Model stronnika należy usunąć z KARTY DRUŻYNY, zaś w jego miejscu w szeregach drużyny pojawia się Vilitch Przeklęty.
Mistrz Zamętu, która osiągnęła kolejny poziom doświadczenia i w ramach rozwoju wylosowała NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ może nauczyć się jednej zdolności z listy umiejętności AKADEMICKICH. Ponadto, Vilitch Przeklęty może nauczyć się jednej z wymienionych poniżej umiejętności specjalnych:

BŁOGOSŁAWIEŃSTWO TZEENTCHA: Mistrz Zamętu cieszy się wyjątkową łaską Pana Przemian. W czasie każdej potyczki Vilitch Przeklęty może przerzucić jeden dowolny rzut ustalający Poziom Mocy rzucanego zaklęcia, którego rezultat oznacza Przekleństwo Tzeentcha. Wynik drugiego rzutu jest ostateczny.
DOMINACJA: Mistrz Zamętu potrafi zdominować swe ofiary siłą spojrzenia. DOMINACJA może zostać użyta w fazie strzelania, a Postać Dramatu może obrać za cel dowolny niezwiązany walką model przeciwnika pozostający w polu widzenia, w odległości do 6”. Ofiara DOMINACJI musi wykonać test CP. Udany test oznacza, że ofiara oparła się mocy Vilitcha Przeklętego i nie dzieje się nic nadzwyczajnego. Nieudany test CP oznacza, że ofiara poddała się mocy DOMINACJI i do końca następnej tury Postaci Dramatu wykonuje wszystkie polecenia Mistrza Zamętu, tak jak modele sprzymierzone. Należy zauważyć, że DOMINACJA nie działa na istoty podlegające zasadzie specjalnej NIEZŁOMNOŚĆ.
KAMIENNA DUSZA: Duch Vilitcha Przeklętego jest odporny na niepożądane skutki magii. MAG może przerzucić wynik rzutu na TABELĘ PRZEKLEŃSTWO TZEENTCHA. Wynik drugiego rzutu jest ostateczny.


CHARAKTERYSTYKA VILITCHA PRZEKLĘTEGO:
Code::
MISTRZ ZAMĘTU	SZ	WW	US	S	WT	ŻW	I	A	CP
Początkowa	4	2	2	3	3	1	3	1	8
Maksymalna	5	6	6	4	4	3	6	4	9

BROŃ/PANCERZ: Vilitch Przeklęty posiada SZTYLET oraz KOSTUR, gracz wedle uznania może wyposażyć Postać Dramatu w dodatkowy oręż i pancerz z LISTY EKWIPUNKU DRUŻYNY.
ZASADY SPECJALNE:
CZARNOKSIĘSTWO.
MAG: Mistrz Zamętu zna jedno zaklęcie z Dziedziny Tzeentcha. Więcej informacji znajduje się w ROZDZIALE XXIIII: MAGIA.
NACZYNIE CHAOSU: Vilitch Przeklęty potrafi okiełznać i zmagazynować potężną dawkę niestabilnej, magicznej mocy. Kiedy magowi przeciwnika nie uda się osiągnąć wyniku potrzebnego do rzucenia czaru, Kostki Mocy użyte w tej próbie stają się dodatkowymi Kostkami Rozproszenia Mistrza Zamętu, które Postać Dramatu może wykorzystać później w tej samej fazie magii. I na odwrót, jeśli wrogowi nie uda się rozproszyć któregoś z zaklęć rzuconych przez Vilitcha Przeklętego, Kostki Rozproszenia użyte w tej próbie zmienią się natychmiast w dodatkowe Kostki Mocy, które Postać Dramatu może wykorzystać później w tej samej fazie magii.
TAJEMNA WIEDZA: Vilitch Przeklęty bez trudu zgłębiają tajniki ośmiu Tradycji Magii. MAG który osiągnął kolejny poziom doświadczenia i w ramach rozwoju wylosuje NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ prócz zaklęcia z Dziedziny Tzeentcha może nauczyć się czaru z jednej z ośmiu Tradycji Magii. Aby, sprawdzić jakie zaklęcie poznał Mistrz Zamętu należy wykonać rzut 2K6 i porównać wynik z wybraną listą ZAKLĘĆ TRADYCJI MAGII. Jeżeli wynik wskazuje na czar, które MAG już zna, należy powtarzać rzut, póki nie uzyska się innego wyniku.
WYBRANIEC TZEENTCHA: Vilitch Przeklęty posiada jeden Stygmat Tzeentcha, który należy wylosować zgodnie z zasadami podanymi w ROZDZIALE XXIII: STYGMATY CHAOSU. W trakcie losowania Stygmatu Tzeentcha gracz może wykonać dwa rzuty i wybrać korzystniejszy dla siebie wynik.
ŻOŁD: Po zakończeniu fazy eksploracji należy wykonać rzut K6, którego wynik określi wartość wynagrodzenia o które ‘upomni’ się Vilitch Przeklęty. Wynik 1 oznacza, że Mistrza Zamętu dowiedział się o obecności ściganych współplemieńców i opuszcza szeregi drużyny by dokonać zemsty - należy usunąć Postać Dramatu z KARTY DRUŻYNY. Wynik 2+ oznacza, że Vilitch Przeklęty zażądał żołdu w postaci Krwi Tzeentcha (zobacz ROZDZIAŁ XV: EKWIPUNEK). Jeżeli Mistrz Zamętu nie otrzyma żołdu, należy wykonać rzut K6. Wynik 1-3 oznacza, że Vilitch Przeklęty porzuca martwe ciało swego dotychczasowego nosiciela, należy losowo wybrać spośród dowolnych sprzymierzonych stronników model na podstawce 25x25 mm (lub bohaterów jeśli w momencie wykonywania rzutu w drużynie nie ma stronników na podstawce 25x25 mm), który staje się nowym nosicielem Mistrza Zamętu; z kolei wynik 4+ oznacza, że Vilitch Przeklęty odpowiada na zew Tzeentcha i opuszcza szeregi drużyny - należy usunąć Postać Dramatu z KARTY DRUŻYNY.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Przeklęty Szczurołap... Turniej Warheim FS...
...w dniu 24.03.2018 w Innym Wymiarze w Katowicach.
0 quidamcorvus 249 [Relacja] Przeklęty S...
 Pn kwiet 02, 2018 12:35 PM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do Przeklęty Szczurołap. 0 quidamcorvus 326 Errata do Przeklęty S...
 Pn czerw 10, 2018 04:21 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Przeklęty Szczurołap
...w dniu 24.03.2018 w Innym Wymiarze.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 21, 22, 23 ]
339 quidamcorvus 19783 Re: [Turniej] WarheimF...
 Śr kwiet 04, 2018 07:17 AM 
Raven View latest post
No new posts Postacie Dramatu [Warheim FS] Wolfgar Rzeźnik, Przeklęty Hrabia
Postać Dramatu do Warheim FS.
0 quidamcorvus 302 Wolfgar Rzeźnik, Prze...
 Cz lut 15, 2018 11:31 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Download] Podręcznik do Warheim FS, Przeklęty Szczurołap...
...albo turniejowa.
0 quidamcorvus 379 [Download] Podręcznik...
 Sb stycz 20, 2018 06:42 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Will
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 435

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 16
_BBOT: 0
Razem: 16
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 164
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy