Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Postacie Dramatu [Warheim FS] › Wulfryk Wędrowiec, Wieczny Wojownik.
Wulfryk Wędrowiec, Wieczny Wojownik.
...propozycje zasad dla nowych Postaci Dramatu.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8356
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Wulfryk Wędrowiec, Wieczny Wojownik.
Posted: Wt May 02, 2017 04:01 PM
Reply with quote

Wersja PDF dostępna jest TUTAJ.


Wulfryk Wędrowiec, Wieczny Wojownik:

LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-1
KOSZT REKRUTACJI: SPECJALNE
ŻOŁD: SPECJALNE
PRESTIŻ DRUŻYNY: +57 PUNKTÓW
PODSTAWKA: 25 X 25 MM

Wulfryk Wędrowiec jest zawołanym żeglarzem i wojownikiem. Owłosiony olbrzym obwieszony trofeami swoich ofiar podróżuje do najdalszych zakątków świata, a nawet dalej. Szuka czempionów wszystkich ras i wyznań, by wyzwać ich na pojedynek – oto kara za jego arogancką dumę: życie pełne stałych zmagań i nagłej śmierci.
Wulfryk był urodzonym wojownikiem i od zawsze słynął zwalistą posturą i niebywałą wprawą ramion. Ścinał głowy każdego Czempiona Chaosu, który wszedł mu w drogę, a potworne trofea wystawiał na pokaz. W jego plemieniu układano o nim pieśni, a jego reputacja płynęła w świat. Duma okazała się jego zgubą. Na uczcie wydanej po Bitwie Tysiąca Czaszek, w której usiekł Króla Torgalda, Wulfryk wypił cztery baryłki miodu i pijany jął przechwalać się, że dałby radę każdemu wojownikowi zarówno tego, jak i każdego innego świata. Bogowie znaleźli doskonały sposób, by ukarać te pochopne przechwałki.
Tej nocy Wulfryka nawiedził dziwny wysłannik Mrocznych Bogów. We śnie Wulfryk podróżował do rajów, nekropolii i fantastycznych piekieł, a gdziekolwiek trafiał, tonął w wielkim przypływie krwi. Kiedy Wulfryk się obudził, okazało się, że pobłogosławiono go darem języków – zdolnością rzucenia wojownikowi czy zwierzęciu wyzwania w jego własnym języku, wyzwania, którego nie sposób odrzucić. Jednocześnie został przeklęty i zmuszony do niekończącego się przemierzania świata wzdłuż i wszerz, i udowadniania swej biegłości przeciwko zawołanym wojownikom, żywym czy Nieumarłym, śmiertelnym czy demonicznym.
Tej nocy Wulfryk stał się wygnańcem. Jego wojownicy, lojalni do samego końca, wsiedli na pokład Morskiego Kła – jego mocnego okrętu, by przemierzać z nim morza i oceany. Zgodnie z legendami Wulfryk zapuścił się nawet do Królestwa Chaosu, gdzie Morski Kieł unosił się na Wiatrach Magii, wielki drakkar przechowuje ponoć pamięć o lataniu. Powiada się również, prawdopodobnie ze względu wspaniałość jego okrętu, że kiedy Wulfryk wyznaczy kogoś do kolejnego pojedynku, nie sposób przed nim uciec. Wulfryk jest jednym z najbardziej oddanych wyznawców Mrocznych Bogów, jacy kiedykolwiek chodzili po tym świecie.

UWAGI: Wulfryk Wędrowiec może zostać zatrudniony przez następujące drużyny: Kult Ducha Chaosu oraz napiętnowanych Znakiem Chaosu Niepodzielonego Grasantów Chaosu oraz Karnawał Chaosu i Zbrojne stado Zwierzoludzi. Aby zatrudnić Postać Dramatu służący w szeregach kompanii DOWÓDCA musi posiadać Runiczne Ostrze Chaosu lub Runiczną Tarczę Chaosu (zobacz ROZDZIAŁ XV: EKWIPUNEK).
Wieczny Wojownik, który osiągnął kolejny poziom doświadczenia i w ramach rozwoju wylosował NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ może nauczyć się jednej zdolności z listy umiejętności WALKI, SIŁOWYCH lub SZYBKOŚCIOWYCH. Ponadto, Wulfryk Wędrowiec może nauczyć się jednej z wymienionych poniżej umiejętności specjalnych:

BYCZA SZARŻA: Liczne krwawe walki i pojedynki nauczyły Wiecznego Wojownika skutecznego wykorzystywania swej masy. Postać Dramatu podlega zasadzie specjalnej BYCZA SZARŻA.
ZABÓJCZY CIOS: Dzięki uczestnictwu w niezliczonych bitwach Wulfryk Wędrowiec osiągnął doskonałość w sztuce zabijania i czyni to nad podziw szybko i gładko. Wszystkie ATAKI wykonane przez Postać Dramatu w fazie walki wręcz podlegają zasadzie specjalnej ZABÓJCZY CIOS.
ŻNIWIARZ: Wieczny Wojownik przez dziesięciolecia doskonalił swe umiejętności walki wręcz. Na początku każdej fazy walki wręcz Postać Dramatu może, dzięki zastosowaniu odpowiedniej techniki fechtunku, posługiwać się orężem tak, jakby broń posiadała jedną z następujących cech: DRUZGOCZĄCY, PRECYZYJNE UDERZENIE, PRZEBICIE PANCERZA lub SZYBKI. Jeśli broń posiada już którąś z cech oręża, zdolność Wulfryka Wędrowca nie wpływa na broń, chyba że bohater specjalny wybierze cechę, której broń nie posiada.


CHARAKTERYSTYKA WULFRYKA WĘDROWCA:

Code::
WULFRYK		SZ	WW	US	S	WT	ŻW	I	A	CP
Początkowa	4	6	3	4	4	1	4	1	8
Maksymalna	5	6	6	4	4	3	6	4	9

BROŃ/PANCERZ: Wulfryk Wędrowiec posiada SZTYLET oraz MIECZ, TARCZĘ i CIĘŻKI PANCERZ, gracz wedle uznania może wyposażyć Postać Dramatu w dodatkowy oręż i pancerz z LISTY EKWIPUNKU DRUŻYNY.
ZASADY SPECJALNE:
KULT MIECZA & WALKI: Podążający drogą miecza i walki Wieczny Wojownik nie może Uciekać! w reakcji na szarżę bez względu na okoliczności.
KRZEPKI: Wulfryk Wędrowiec może nosić PANCERZE ignorując ujemne modyfikatory do I i SZ. Ponadto, bohater specjalny wyekwipowany w PAWĘŻ (zobacz ROZDZIAŁ XV: EKWIPUNEK) może biegać
MISTRZ MIECZA: Na początku każdej fazy walki wręcz Postać Dramatu może dzięki zastosowaniu odpowiedniej techniki fechtunku, odebrać przeciwnikowi z którym pozostaje związany walką wręcz jeden wybrany ATAK. Należy zauważyć, że wartość współczynniki ATAKI przeciwnika nie może zostać obniżona poniżej 1 punktu. Wieczny Wojownik nie może użyć zdolności jeśli został Oszołomiony!, Powalony na ziemię! lub Ucieka!.
PIĘTNO CHAOSU NIEPODZIELONEGO: Wulfryk Wędrowiec naznaczony Piętnem Chaosu Niepodzielonego odczuwa NIENAWIŚĆ do wszystkich wrogów. Ponadto model może przerzucić nieudane testy PSYCHOLOGICZNE
POJEDYNEK: Po wylosowaniu scenariusza, po tym, jak obie drużyny wystawiły swe modele do walki Wulfryk Wędrowiec oraz losowo określony model bohatera należący do drużyny przeciwnika zostają naznaczeni runą wyzwania. Wybrane przez Mrocznych Bogów modele w każdej turze, w której nie pozostają związane walką wręcz lub nie zostały Oszołomione!, Powalone na ziemię! i nie Uciekają! muszą wykonać ruch w kierunku naznaczonego modelu przeciwnika by rozpocząć z nim walkę wręcz. Naznaczone modele będą walczyć dopóty, dopóki na polu bitwy nie pozostanie jeden wybraniec Mrocznych Bogów, nawet jeśli drużyny w szeregach których służą bohaterowie zostaną ROZBITE. Model który zwycięży zostaje obdarzony błogosławieństwem Bogów Chaosu. Należy wykonać rzut 2K6, którego wynik odczytany z TABELI DARY CHAOSU (zobacz OKO CHAOSU w ROZDZIALE IX: ZASADY SPECJALNE) określi nagrodę jaką otrzymał czempion. Należy zauważyć, że otrzymane w ten sposób nagrody mają charakter trwały i obowiązują także w czasie rozgrywania kolejnych potyczek.
ZBROJNY PO ZEMBY: Wieczny Wojownik z zasady zabiera na pole bitwy tyle broni, ile zdoła unieść. Na początku każdej fazy walki wręcz Wulfryk Wędrowiec ma prawo wyboru, czy będzie walczyć jedną BRONIĄ RĘCZNĄ (w przypadku, gdy na wyposażeniu ma także TARCZĘ), dwoma BRONIAMI RĘCZNYMI, czy też BRONIĄ WIELKĄ. Jeżeli Postać Dramatu używa MAGICZNEGO ORĘŻA, to nie może skorzystać z niniejszej zasady. Wulfryk Wędrowiec może posiadać trzy sztuki broni do walki wręcz.
WYBRANIEC CHAOSU: Wieczny Wojownik posiada jeden Stygmat Chaosu, który należy wylosować zgodnie z zasadami podanymi w ROZDZIALE XXIII: STYGMATY CHAOSU. W trakcie losowania Stygmatu Chaosu gracz może wykonać dwa rzuty i wybrać korzystniejszy dla siebie wynik.
ŻOŁD: Po zakończeniu fazy eksploracji należy wykonać rzut K6, którego wynik określi wartość wynagrodzenia o które ‘upomni’ się Postać Dramatu. Wynik 1-3 oznacza, że Wulfryk Wędrowiec wyzywa na pojedynek losowo określonego sprzymierzonego bohatera. Należy wykonać rzut kostką, którego wynik określi kto szarżuje. Jeżeli Wulfryk przegra pojedynek, to opuszcza kompanię - należy usunąć Postać Dramatu z KARTY DRUŻYNY. Jeżeli walkę przegra wyzwany na pojedynek model bohatera, należy wykonać rzut K6: wynik 1-2 oznacza, że należy wykonać rzut K66. Wynik 11-14 oznacza RANĘ NOGI, 15-22 RANĘ RĘKI, 23-24 SZALEŃSTWO, 25-31 oznacza STRZASKANĄ NOGĘ, 32-34 RANĘ KLATKI PIERSIOWEJ, z kolei rezultat 35-36 oznacza, że bohater został OŚLEPIONY, przy wyniku 41-43 model odniósł STARE WOJENNE RANY, rezultat 44-46 oznacza USZKODZENIE UKŁADU NERWOWEGO, zaś 51-54 to RANA DŁONI, 55-56 oznacza GŁĘBOKIE RANY, z kolei rezultat 61-62 oznacza, że bohater ma ZAWZIĘTEGO WROGA, 63-64 TO CO NAS NIE ZABIJE, TO NAS WZMOCNI, zaś 65-66 to PRZERAŻAJĄCE BLIZNY; wynik 3+ oznacza, że Wieczny Wojownik oszczędził bohatera. Natomiast rezultat 4+ oznacza, że Wulfryk Wędrowiec zaaferowany ostatnimi wydarzeniami zapomina o żołdzie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1071

Post Post subject: Wulfryk Wędrowiec, Wieczny Wojownik.
Posted: Wt May 02, 2017 07:03 PM
Reply with quote

Takie jedno ale - przy żołdzie. Nie lepiej zrobić tak by wynik 1 - 3 oznaczał Pojedynek pomiędzy Wulfredem a bohaterem z najwyższym WW ( finalnie to on szuka czempionów ) i żeby skutkował w efekcie tym czym pojedynek z przeciwnikeim ? Tzn rzutem na tabelkę dla wygranego. Dalej po przegranej usunął bym możliwość bycia oszczędzonym przez Woolfreda na 3+, ot przegrana oznacza rzut na tabelkę normalnie z wszelkimi tego konsewkencjami. Fabularnie ma to ręce i nogi bardziej moim zdaniem. I jest ciekawsze.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8356
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Wulfryk Wędrowiec, Wieczny Wojownik.
Posted: Wt May 02, 2017 07:10 PM
Reply with quote

Nie, to ma być wada nie zaleta stąd brak rzutu na tabelę Oko Chaosu.

A reszta jest z tabeli rzut na poważne obrażenia - zwerbowany na arenę.

Tam gdzie się da korzystam z istniejących rozwiązań, źeby się nie myliło później.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy