Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 62 63 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8137
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz kwiet 20, 2017 07:55 AM
Reply with quote

1. Goblin musi być w odległości 6". Dla Squiga nie ma znaczenia w jakiej kondycji jest Goblin, dopóki Zielonoskóry nie jest WzA! jest w stanie kontrolować Squiga.

2. Zasada się nie kumuluje. Wyjątek to Siła 4+, która kumuluje się z zasadą przebicie pancerza.

3. Na chwilę obecną tak, w kolejnej edycji podręcznika dostanie cechę oręża broń miotana - czyli nie będzie minusów za strzelanie po ruchu i na daleki zasięg.

4. Za darmo rekrutujesz jeźdźca, czyli jak padnie ci Terradon to musisz go kupić. Jeśli padnie jeździec to nowego otrzymujesz razem z Terradonem i masz dwa stwory.

5. Wystarczy, że widzi model Terradona, choć wg zapisu z podręcznika musi widzieć korpus lub głowę, bo skrzydła i ogony się nie powinny być brane pod uwagę.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz kwiet 20, 2017 11:16 AM
Reply with quote

Adam co do ptk 2 to nie jedyny przykład.

STRZAŁ PENETRUJĄCY
Bohater wielokrotnie mierząc się z opancerzonymi przeciwnikami nauczył
się odnajdywać szczeliny w pancerzu przeciwnika. Wykonane przez bohatera
ataki bronią dystansową podlegają zasadzie przebicie pancerza. Jeżeli broń
podlegała już zasadzie przebicie pancerza, rzut na Ochronę Pancerza
wykonywany jest z dodatkowym karą -1.

Stąd moja propozycja żeby zmienić zapis przy umiejętności przebicie pancerza był : Jeżeli broń
podlegała już zasadzie przebicie pancerza, rzut na Ochronę Pancerza
wykonywany jest z dodatkowym karą -1.

Czyli skink kameleon z zasady miał by -2 do pancerza przeciwnika z dmucawka a zostajac bohaterem mógł mieć -3.

Generalnie sumowanie umiejętności by się przydało i wzajemne niwelowanie - usuneło by to wiele głupich i naprawdę niepotrzebnych komplikacji występujących w grze.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
JaJakub
Nieświadomy
Nieświadomy

JaJakub

Offline

Joined: grud 24, 2016
Posts: 5
Location: Zduńska Wola

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz kwiet 20, 2017 02:00 PM
Reply with quote

Witam. Mam pytanie co do kosztowności.

1.Ile model może podnieść znaczników kosztowności?
Mam wątpliwość, czy nie więcej niż jeden ponieważ w scenariuszach, których celem jest zdobycie większości kosztowności może się ich wylosować tyle, że niektóre kompanie (które zaczynają z maks. 4 bohaterami) nie mogą wygrać.

2.Poza tym jak liczba znaczników ma się do ładowności wozów tzn. model który wsiądzie na wóz i ma przy sobie jakieś znaczniki jest liczony jako jeden pasażer, czy jako (1+liczba znaczników)?
Bo chyba nie ma obowiązku zrzucenia wszystkich kosztowności jako skrzynie ładunku.

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz kwiet 20, 2017 02:45 PM
Reply with quote

1. Ile chcesz
2. Jako model oraz jako znacznik


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr kwiet 26, 2017 06:55 PM
Reply with quote

Pytanie odnośnie Cepa Bojowego, przykładowo model uzbrojony w cep walczy z dwoma przeciwnikami i jednego z nich powala na ziemię, w kolejnej turze automatycznie WzA powalony wcześniej model i normalnie wykonuje rzuty na trafienie/zranienie przeciwko "zdrowemu" modelowi?

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr kwiet 26, 2017 08:00 PM
Reply with quote

tak - a jak w tej samej walce jest jego kolega to kolega też dostaje cepa Very Happy


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz kwiet 27, 2017 08:41 AM
Reply with quote

a no to wiadomo, i samemu też można oberwać Smile

Back to top
View user's profile
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz kwiet 27, 2017 08:09 PM
Reply with quote

A czy zombie przyzwane za pomocą czaru z domeny Nekromancji muszą zostać wystawione na stole? Czy można je"zakopać" i wezwać animacją ?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8137
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz kwiet 27, 2017 08:17 PM
Reply with quote

Hmm... Mysli

Przeczytałem raz jeszcze zasady i wychodzi na to, że nie.

Modele podlegające zasadzie animacja są 'chowane' pod ziemią przed wystawieniem modeli, a moc zaklęcie Inwokacja Nehek 'przyzywa' Zombie przed potyczką ale po rozstawieniu modeli.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 852
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb May 20, 2017 12:30 PM
Reply with quote

www.games-workshop.com...h-ENG-2017

To ci dopiero, Warhammerowy skirmish na okrągłych podstawkach


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8137
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb May 20, 2017 03:56 PM
Reply with quote

Grish wrote:
https://www.games-workshop.com/en-PL/Age-of-Sigmar-Skirmish-ENG-2017

To ci dopiero, Warhammerowy skirmish na okrągłych podstawkach
Szok Wink

Ale Cmentarz i mata do gry warta rozważenia.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 852
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb May 20, 2017 05:09 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Grish wrote:
https://www.games-workshop.com/en-PL/Age-of-Sigmar-Skirmish-ENG-2017

To ci dopiero, Warhammerowy skirmish na okrągłych podstawkach
Szok Wink

Ale Cmentarz i mata do gry warta rozważenia.

W rzeczy samej.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb May 20, 2017 08:01 PM
Reply with quote

Mata fajna ale niestety droga. Ale klimat ma naprawdę bardzo fajny.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8137
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb May 20, 2017 08:07 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Mata fajna ale niestety droga. Ale klimat ma naprawdę bardzo fajny.
Z tego co widzę, to cena jest porównywalna z matami innych producentów. A jakość wykonania wygląda na bardzo dobrą.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn May 21, 2017 09:25 AM
Reply with quote

Nie twierdzę że jest inaczej - zwyczajnie dalej jest drogo. 2 x tyle i lekko można kupić realm of battle of GW które już zrywają sufit.

Mnie osobiście mata się podoba żeby nie było tylko dalej trochę droga.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
<
1 2 3 ... 62 63 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
36 quidamcorvus 1332 Pytania i odpowiedzi.....
 Pn paźdź 15, 2018 06:56 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1964 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 14685 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do 2k6
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
32 quidamcorvus 5667 Errata do 2k6
 Śr May 03, 2017 06:11 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 134862 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Inkq
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 437

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 28
_BBOT: 0
Razem: 28
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 164
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy