Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Postacie Dramatu [Warheim FS] › Hans Wasser, Rycerz Pantery
Hans Wasser, Rycerz Pantery
...propozycje zasad dla nowych Postaci Dramatu.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8458
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Hans Wasser, Rycerz Pantery
Posted: Cz sierp 17, 2017 03:31 PM
Reply with quote

Wersja PDF dostępna jest TUTAJ.


Hans Wasser, Rycerz Pantery:
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-1
KOSZT REKRUTACJI: SPECJALNE
ŻOŁD: SPECJALNE
PRESTIŻ DRUŻYNY: +46 PUNKTÓW
PODSTAWKA: 20 X 20 MM (PIESZO)
50 X 25 MM (WIERZCHEM)

Hans Wasser był Mistrzem Zakonu Rycerzy Pantery i jednym z najbardziej zaufanych doradców Grafa Middenheim Borisa Todbringera. Idealnym przykładem bohaterskiego wojownika, postawnym i silnym, w wypolerowanej na szkło zbroi, z możnym mieczem u pasa i nieugiętą odwagą w sercu. Będąc dowódcą oddziału Rycerzy Panter, Hans Wasser miał okazję prowadzić do boju jednych z bardziej fanatycznych wojowników zakonnych, dosiadających w bitwie potężnych szarych wałachów, wywodzących się od najzacniejszych ogierów Imperialnych stajni.
Hans Wasser ma reputację jednego z najlepszych szermierzy Middenheim, choć między nim a szampierzem Grafa Dieterem Schmiedenhammerem, trwa gorąca rywalizacja o ów zaszczytny tytuł. Ci dwaj stale konkurują na polu bitwy, by znaleźć ostateczną odpowiedź na pytanie, kto jest najpotężniejszym wojownikiem Miasta Białego Wilka. Jak dotąd trudno o jednoznaczny osąd, choć wydaje się, że ku rozgoryczeniu Schmiedenhammera, przewagę zyskuje Hans Wasser.
Jako Mistrz Zakonny, Hans Wasser był dowódcą regimentu Rycerzy Pantery. Co za tym idzie, większość życia upłynęła mu na wojaczce, czyniąc zeń jednego z najbardziej doświadczonych dowódców Middenheim. Hans Wasser dowodził Rycerzami Pantery w wojnach, które miały miejsce na północnych ziemiach Imperium i na odległych stepach Kisleva.
W ciągu minionych stuleci Rycerze Pantery wielokrotnie udowadniali swe oddanie Imperium i jego ideałom. Jednak wraz z potęgą militarną rosły wpływy, bogactwo oraz prestiż zakonu, co bardzo przypadło do gustu Rycerzom Pantery. Zakon aktywnie zajął się politykom i intrygami, a z tym nierozerwalnie łączyła się żądza władzy. Wkrótce Rycerzy Pantery dotknęła skaza Chaosu. Gdy Łowcy czarownic ujawnili zdradę wśród Rycerzy Panter, regiment okrył się hańbą i do dziś każdy z rycerzy traktowany jest podejrzliwie.
Należący do Zakonu Rycerze Panter stanowią grupę znakomicie wyszkolonych i zdyscyplinowanych wojowników, którzy swoim fanatyzmem i zaciętością w walce z Chaosem niemal dorównują Templariuszom Białego Wilka. Zresztą oba zakony utrzymują przyjazne relacje, ponadto zarówno Rycerze Pantery jak i Synowie Ulryka bardzo często uczestniczą we wspólnych rajdach, mających na celu odnalezienie i zniszczenie band mutantów i Zwierzoludzi zamieszkujących lasy rozciągające się wokół Middenheim.
Wspomniany skandal splamił honor i tradycje Rycerzy Pantery. W rozpaczliwej próbie odzyskania dobrego imienia stali się więc zaciekłymi łowcami mutantów i Zwierzoludzi. Obecnie postrzega się ich jako niebezpiecznych fanatyków, oddanych idei czystki rasowej Imperium, gotowych zabić każdego, na kim ciąży choćby cień podejrzenia.

UWAGI: Hans Wasser może zostać zatrudniony przez następujące drużyny: Zbrojni z Middenheim oraz Zbrojna chorągiew z Kisleva. Aby zatrudnić Postać Dramatu służący w szeregach kompanii DOWÓDCA musi posiadać Sztandar Middenheim lub Proporzec Miski (zobacz ROZDZIAŁ XV: EKWIPUNEK).
Rycerz Pantery, który osiągnął kolejny poziom doświadczenia i w ramach rozwoju wylosował NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ może nauczyć się jednej zdolności z listy umiejętności WALKI, SIŁOWYCH. Ponadto, Hans Wasser może nauczyć się jednej z wymienionych poniżej umiejętności specjalnych:

BRAWURA: Bohater specjalny wykazuje się wyjątkową śmiałością i ruchliwością w walce. Hans Wasser raz w czasie każdej fazy walki wręcz może przerzucić nieudany test parowania lub uniku.
KRZEPKI: Postać Dramatu może nosić PANCERZE ignorując ujemne modyfikatory do I i SZ. Ponadto, bohater wyekwipowany w PAWĘŻ (zobacz ROZDZIAŁ XV: EKWIPUNEK) może biegać.
LEKKA JAZDA: Bohater specjalny podlega zasadzie specjalnej LEKKA JAZDA.

CHARAKTERYSTYKA HANSA WASSERA:
Code::
RYCERZ PANTERY	SZ	WW	US	S	WT	ŻW	I	A	CP
Początkowa	4	4	3	4	3	2	4	1	8
Maksymalna	5	6	6	4	4	3	6	4	9
KOŃ BOJOWY	8	3	0	3	-	-	3	1	5

BROŃ/PANCERZ: Hans Wasser posiada MIECZ, TARCZĘ, CIĘŻKI PANCERZ, KONIA BOJOWEGO oraz SIODŁO & UPRZĄŻ, gracz wedle uznania może wyposażyć Postać Dramatu w dodatkowy oręż i pancerz z LISTY EKWIPUNKU DRUŻYNY.
ZASADY SPECJALNE:
NIEZŁOMNOŚĆ, SZERMIERZ, ZABÓJCZY CIOS.
KAWALERZYSTA: Bohater specjalny biegle jeździ konno. Dzięki umiejętności model może przerzucić nieudany test jeździectwa, wynik drugiego rzutu jest ostateczny.
FANATYCZNA NIENAWIŚĆ: Hans Masser szczyci się swym patriotyzmem i oddaniem dla Imperium. Bohater specjalny darzy NIENAWIŚCIĄ wszystkie ZŁE i CHAOTYCZNE, wrogie modele. Więcej informacji na temat zasad NIENAWIŚCI znajduje się w ROZDZIALE VIII: PSYCHOLOGIA.
ŻOŁD: Po zakończeniu fazy eksploracji należy wykonać rzut K6, którego wynik określi wartość wynagrodzenia o które ‘upomni’ się Rycerz Pantery. Wynik 1-2 oznacza, że Hans Masser otrzymał nowe rozkazy od Borisa Todbringera i opuszcza szeregi kompanii - należy usunąć Postać Dramatu z KARTY DRUŻYNY. Wynik 3-4 oznacza, że Rycerz Pantery zażądał żołdu w postaci K6 Łupów! (zobacz ROZDZIAŁ XIIII: KAMPANIA). Natomiast rezultat 5-6 oznacza, że Bohater specjalny zaaferowany ostatnimi wydarzeniami zapomina o żołdzie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 168
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy