Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Postacie Dramatu [Warheim FS] › Ruben van Dijk, Dompteur z Jałowej Krainy.
Ruben van Dijk, Dompteur z Jałowej Krainy.
...propozycje zasad dla nowych Postaci Dramatu.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8458
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Ruben van Dijk, Dompteur z Jałowej Krainy.
Posted: Śr wrz 06, 2017 08:08 PM
Reply with quote

Wersja PDF dostępna jest TUTAJ.


Ruben van Dijk, Dompteur z Jałowej Krainy:
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-1
KOSZT REKRUTACJI: 50 ZK
ŻOŁD: SPECJALNE
PRESTIŻ DRUŻYNY: +33 PUNKTÓW
PODSTAWKA: 20 X 20 MM

Powiada się, że Ruben van Dijk przemierzył północne rubieże Starego Świata od wietrznych portów Marienburga po skute lodem ulice Kisleva, a przez lata trudnej i niebezpiecznej wędrówki doskonalił umiejętności oraz poznawał sekrety hodowli i tresury zwierząt.
Urodzony w jednej z portowych tawern w Marienburgu, Ruben van Dijk został jako dziecko sprzedany przez matkę wędrownej trupie cyrkowej z Ostermarku. Mecenas szybko zauważył niemal nadnaturalny posłuch jakim chłopiec cieszył się u cyrkowych zwierząt. Ruben van Dijk bez lęku poruszał się pomiędzy sforami Psów bojowych, Szablozębnych, a nawet Niedźwiedzi, zaś nawet agresywne na co dzień zwierzęta uspakajały się w obecności chłopca.
Gdy po gwałtownej i tajemnicznej śmierci Mecenasa trupa cyrkowa rozpadła się, Ruben van Dijk wrócił do Marienburga gdzie zaoferował swoje usługi bogatym patrycjuszom. Młody, uzdolniony dompteur szybko zwrócił na siebie uwagę mecenasa miejskiego gimnazjonu gdzie znalazł zatrudnienie jako treser, a później dołączył do kompanii gladiatorów z Jałowej Krainy w szeregach której wyruszył w podróż do Kisleva, gdzie przez wiele miesięcy dawał popisy swych umiejętności na dworze Cara Radii Bokha wprawiając w zachwyt bojarów, a także przebywającego w Kislevie posła Imperatora Karla-Franza, który dowiedziawszy się o niezwykłym talencie Rubena van Dijka zaproponował Marienburgczykowi posadę mistrza tresury w Imperialnej Menażerii w Altdorfie.
Ruben van Dijk przyjął ofertę Imperatora i wyruszył do Altdorfu, niestety Burza Chaosu, która rozpętała się na północnych rubieżach Imperium uniemożliwiła podróż do stolicy Lenna Sigmara, a Dompter z Jałowej Krainy wraz z kompanią gladiatorów zmuszony został do krwawej walki o życie. Przez wiele tygodni zbrojni przedzierali się przez spalone ogniem północne ziemie Imperium, raz po raz ścierając się z Maruderami Chaosu, za każde zwycięstwo płacąc słoną cenę. Gdy opadł kurz bitwy, a Inwazja Chaosu została odparta z wcale licznej kompanii przy życiu pozostał jedynie Ruben van Dijk i sfora wściekłych psów bojowych.

UWAGI: Ruben van Dijk może zostać zatrudniony przez następujące drużyny: Cyrkowcy z Ligii Ostermarku oraz Gladiatorzy z Jałowej Krainy i Zbrojna chorągiew z Kisleva.
Dompteur z Jałowej Krainy, który osiągnął kolejny poziom doświadczenia i w ramach rozwoju wylosował NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ może nauczyć się jednej zdolności z listy umiejętności WALKI, SIŁOWYCH lub SZYBKOŚCIOWYCH. Ponadto, bohater specjalny może nauczyć się jednej z wymienionych poniżej umiejętności specjalnych:

FELCZER: Ruben van Dijk odebrał podstawowe wykształcenie medyczne i potrafi udzielić pomocy rannym sojusznikom. Jeżeli felczer brał udział w rozgrywce, a w trakcie sekwencji po potyczce nie wykonywał rzutu na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ to w trakcie rozgrywania bieżącej sekwencji po potyczce może przerzucić wynik MARTWY, WIELOKROTNIE ZRANIONY, RANA NOGI, RANA RĘKI, STRZASKANA NOGA, RANA KLATKI PIERSIOWEJ, OŚLEPIONY, STARE WOJENNE RANY, USZKODZENIE UKŁADU NERWOWEGO, RANA DŁONI, GŁĘBOKIE RANY w rzucie na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ dla jednego dowolnego Wyłączonego z akcji! bohatera lub stronnika, wynik drugiego rzutu jest ostateczny.
HYCEL: Ta umiejętność może zostać użyta przed potyczką. Dompteur z Jałowej Krainy chwyta K3 Psy bojowe, które zostają umieszczone w odległości do 12” od Postaci Dramatu. Psy bojowe, jeśli przeżyją potyczkę odchodzą po zakończeniu rozgrywki, ponadto ZWIERZĘTA nie są wliczane do limitu modeli w drużynie oraz nie są brane pod uwagę na potrzeby testu rozbicia.
MISTRZ TRESURY: Jedna z grup stronników – Psów bojowych, Szablozębnych lub Niedźwiedź, znajdująca się w odległości nieprzekraczającej 6” od Postaci Dramatu, może użyć w fazie walki wręcz jako podstawę testu wartość współczynnika WALKA WRĘCZ Rubena von Dijka lub skorzystać z jednej, znanej przez Dompteur z Jałowej Krainy zdolności z listy umiejętności WALKI WRĘCZ. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku gdy bohater specjalny w bieżącej turze biegł, skorzystał z umiejętności lub zasady specjalnej używanej w fazie magii, fazie strzelania lub fazie walki wręcz, strzelał, skakał, szarżował, upadł, wspinał się został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, Wyłączony z akcji! lub wykonywał jakiekolwiek inne działania poza zwykłym ruchem.

CHARAKTERYSTYKA RUBENA VAN DIJKA:
Code::
DOMPTEUR	SZ	WW	US	S	WT	ŻW	I	A	CP
Początkowa	4	4	3	3	3	1	3	1	7
Maksymalna	5	6	6	4	4	3	6	4	9

BROŃ/PANCERZ: Ruben van Dijk posiada SZTYLET oraz MIECZ, GRACZ wedle uznania może wyposażyć Postać Dramatu w dodatkowy oręż i pancerz z LISTY EKWIPUNKU DRUŻYNY.
ZASADY SPECJALNE:
AKROBATA, SZERMIERZ, WSPINACZKA.
MISTRZ TRESURY: Dompteur z Jałowej Krainy w niezwykle precyzyjny i zręczny sposób potrafi kierować działaniami Psów bojowych oraz Szablozębnych i Niedźwiedzi. Pies bojowy oraz Szablozębny lub Niedźwiedź który znajduje się w odległości nieprzekraczającej 6” od Postaci Dramatu, może użyć jako podstawę testu wartość współczynnika CECHY PRZYWÓDCZE bohatera specjalnego. Ponadto Mistrz tresury może utrzymać w ryzach Niedźwiedzia znajdującego się w odległości do 12”. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku, gdy bohater jest Oszołomiony!, został Powalony na ziemię! lub Ucieka!. Ponadto Pies bojowy, Szablozębny lub Niedźwiedź, który w momencie rozpoczęcia fazy ruchu znajduje się w odległości do 6” od Rubena van Dijka do początku następnej tury Postaci Dramatu podlega zasadzie specjalnej FURIA, a wszystkie ATAKI wykonane przez ZWIERZĘ w czasie szarży podlegają zasadzie specjalnej DRUZGOCZĄCY. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku, gdy bohater jest Oszołomiony!, został Powalony na ziemię! lub Ucieka!.
NIEPOKOJĄCY: Dompteur z Jałowej Krainy ma w swoim wyglądzie coś takiego, że przeciwnicy stają się niespokojni. Atakujące Postać Dramatu wrogie modele muszą wykonać na początku każdej fazy strzelania lub fazy walki wręcz test CP. Niepowodzenie oznacza, że otrzymują modyfikator -1 do wszystkich testów trafienia modelu Rubena van Dijka wykonywanych w bieżącej fazie strzelania i w fazie walki wręcz. Zdolność nie działa na istoty podlegające zasadzie specjalnej NIEZŁOMNOŚĆ. Ponadto, wszystkie modele podlegające zasadzie specjalnej ZWIERZĘ, trafiają bohatera specjalnego jedynie w przypadku gdy wypadnie dublet w udanym rzucie na trafienie (żadne modyfikatory i zasady specjalnie nie mają zastosowania – liczy się jedynie dublet w udanym rzucie na trafienie).
ŻOŁD: Po zakończeniu fazy eksploracji należy wykonać rzut K6, którego wynik określi wartość wynagrodzenia o które ‘upomni’ się Ruben van Dijk. Wynik 1-2 oznacza, że Dompteur z Jałowej Krainy schwytał nowe zwierzę, które postanowił dostarczyć do menażerii Imperatora w Altdorfie - należy usunąć Postać Dramatu z KARTY DRUŻYNY. Wynik 2-4 oznacza, że Postać Dramatu zażądała żołdu w postaci K6 Łupów! (zobacz ROZDZIAŁ XIIII: KAMPANIA). Natomiast rezultat 5-6 oznacza, że Bohater Specjalny zaaferowany ostatnimi wydarzeniami zapomina o żołdzie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Warsztat Modele do bandy Nizołków z Krainy Zgromadzenia 4 kozAa 1749 Modele do bandy Nizoł...
 Pn czerw 13, 2016 06:28 AM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: bor667
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 451

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 38
_BBOT: 0
Razem: 38
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 168
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy