Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy





























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Postacie Dramatu [Warheim FS] › Wilhelm Schwarz, Zbrojmistrz.
Wilhelm Schwarz, Zbrojmistrz.
...propozycje zasad dla nowych Postaci Dramatu.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Online

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7446
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Wilhelm Schwarz, Zbrojmistrz.
Posted: Śr wrz 20, 2017 06:45 PM
Reply with quote

Wersja PDF dostępna jest TUTAJ.


Wilhelm Schwarz, Zbrojmistrz:
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-1
KOSZT REKRUTACJI: 50 ZK
ŻOŁD: SPECJALNE
PRESTIŻ DRUŻYNY: +50 PUNKTÓW
PODSTAWKA: 20 X 20 MM

Wilhelm Schwarz to niezwykle wysoki i potężnie zbudowany człowiek, który zarówno wzrostem jak i posturą góruje nad większością współczesnych mu potomków Sigmara. Równie imponujący jak sylwetka jest arsenał z jakim Wilhelm Schwarz zwykle rusza do walki, wojownik powiada, że lubi posiadać właściwe narzędzie do właściwej pracy ale wszyscy wiedzą, że pirat uwielbia siać na polu bitwy zamęt i zniszczenie, a jak można zrobić to lepiej niż przy użyciu podręcznego arsenału śmiercionośnej broni? Wśród piratów Wilhelm Schwarz znany jest także jako Zbrojmistrz, ponieważ zna się na broni palnej jak mało kto, a wśród szerokiej oferty świadczonych usług, za które każe sobie płacić bardzo słono, znajduje się także dbanie o odpowiednie wykorzystanie oręża podległych mu strzelców.
Przez lata na temat Wilhelma Schwarza powstało wiele niezwykłych plotek i nieprawdopodobnych opowieści. Żyjący w Marienburgu żeglarze opowiadają, że Zbrojmistrz popłynął kiedyś na koniec świata i wrócił rozczarowany tym, co tam zobaczył. Natomiast marynarze z Sartosy powiadają, że Wilhelm Schwarz był kiedyś kapitanem pirackiego okrętu ale dość szybko zrezygnował, znudzony krzyczeniem na ludzi i wielogodzinnym ślęczeniem nad mapami.
Pewne jest to, że Wilhelm Schwarz urodził się w Imperium w Nuln, w AS2502 wstąpił do Armii Imperialnej, gdzie szybko wykazał się jako zdolny strzelec w szeregach piechoty ognistej. Po kilku latach spędzonych w wojsku awansował do stopnia sierżanta i postanowił zostać żakiem w Akademii Inżynierii w Nuln, gdy jednak nie otrzymał zgody od swoich przełożonych zdezerterował i samotnie wyruszył w stronę Korony Imperium. W trakcie ucieczki Zbrojmistrz na swej drodze spotkał oddział najemnych Ogrów, których przekonał by zamiast niego pożarli ścigających go żołnierzy. Po tym zdarzeniu Wilhelm Schwarz zmienił plany, zrezygnował z wyprawy do Nuln i postanowił przyłączyć się do swych wybawców. Wilhelm Schwarz był pod dużym wrażeniem sposobu w jaki Ogry walczyły i próbował skopiować wybrane techniki.
Gdy po wielu latach Wilhelm Schwarz dotarł na Sartosę, Zbrojmistrz znalazł w swoim otoczeniu tak dużo prochu, pistoletów, muszkietów i armat, że postanowił uczynić wyspę swoim nowym domem. Od tamtej pory Wilhelm Schwarz służył jako najemnik na dziesiątkach okrętów i można go spotkać tam gdzie kapitanowie nie szczędzą złota i prochu do armat!

UWAGI: Wilhelm Schwarz może zostać zatrudniony przez następujące drużyny: Piechota Morska z Marienburga, Piraci z Sartosy oraz Zwiadowcza kompania z Królestw Ogrów.
Zbrojmistrz, który osiągnął kolejny poziom doświadczenia i w ramach rozwoju wylosował NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ może nauczyć się jednej zdolności z listy umiejętności WALKI, STRZELECKICH lub SIŁOWYCH. Ponadto, bohater specjalny może nauczyć się jednej z wymienionych poniżej umiejętności specjalnych:
BYCZA SZARŻA: Liczne krwawe walki i pijatyki nauczyły Postać Dramatu skutecznego wykorzystywania swej masy. Bohater specjalny podlega zasadzie specjalnej BYCZA SZARŻA.
ŁAMIGŁÓWKA: Wilhelm Schwarz wie, że maczuga we łbie, równo boli niezależnie do kogo należy owa głowa. Wszystkie Oszołomione! przez model bohatera specjalnego postacie należy traktować jako Powalone na ziemię!. Należy zauważyć, że łamigłówka nie działa na istoty NIEUMARŁE.
RUSZNIKARZ: Zbrojmistrz jest mistrzem rusznikarstwa, a posiadana wiedza pozwala unikać mu wielu niebezpiecznych sytuacji. Jeżeli miał miejsce NIEWYPAŁ! należy wykonać rzut K6. Wynik 2+ oznacza, że dzięki zdolnościom rusznikarskim Wilhelm Schwarz otrzymuje premię +1 do rzutu na TABELĘ NIEWYPAŁU! BRONI PROCHOWEJ.

CHARAKTERYSTYKA WILHELMA SCHWARZA:
Code::
ZBROJMISTRZ	SZ	WW	US	S	WT	ŻW	I	A	CP
Początkowa	4	4	4	4	3	2	3	1	7
Maksymalna	5	6	6	4	4	3	6	4	9

BROŃ/PANCERZ: Wilhelm Schwarz posiada SZTYLET, MIECZ oraz parę PISTOLETÓW POJEDYNKOWYCH i MUSZKIET, GRACZ wedle uznania może wyposażyć Postać Dramatu w dodatkowy oręż i pancerz z LISTY EKWIPUNKU DRUŻYNY.
ZASADY SPECJALNE:
PŁYWANIE, SZERMIERZ.
INŻYNIER: Pomimo braku formalnego wykształcenia Wilhelm Schwarz to doświadczony choć nieco ekscentryczny Inżynier. W grze odzwierciedla to zasada wedle której jedna z grup stronników, znajdująca się w odległości nieprzekraczającej 6” od bohatera specjalnego, może użyć w fazie strzelania jako podstawę testu wartość współczynnika UMIEJĘTNOŚCI STRZELECKIE Zbrojmistrza lub skorzystać z jednej, znanej przez Postać Dramatu zdolności z listy umiejętności STRZELECKICH. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku, gdy Wilhelm Schwarz w bieżącej turze biegł, skorzystał z umiejętności lub zasady specjalnej używanej w fazie magii lub fazie strzelania, strzelał, skakał, szarżował, upadł, wspinał się został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, Wyłączony z akcji! lub wykonywał jakiekolwiek inne działania poza zwykłym ruchem.
KRZEPKI: Zbrojmistrz w czasie licznych wędrówek nabrał niesamowitej krzepy. Postać Dramatu może nosić CIĘŻKI PANCERZ ignorując ujemne modyfikatory do I i SZ.
POGARDA: Wilhelm Schwarz jest ZNIENAWIDZONY przez wszystkie modele służące w szeregach kompanii Muszkieterów z Nuln. Więcej informacji na temat zasad NIENAWIŚCI znajduje się w ROZDZIALE VIII: PSYCHOLOGIA.
RAJTAR: Wilhelm Schwarz jest doświadczonym strzelcem i z mistrzowską wprawą posługuję się PISTOLETAMI. Model uzbrojony w dwa naładowane pistolety może w fazie strzelania oddać strzał z obu pistoletów. Ponadto Postać Dramatu może strzelać z jednego pistoletu w każdej turze ignorując zasadę wymaga przygotowania.
ZBROJNY PO ZĘBY: Zbrojmistrz może zostać uzbrojony w sztylet i trzy sztuki broni służącej do walki wręcz oraz trzy sztuki broni dystansowej.
ZBROJMISTRZ: Na początku każdej potyczki należy wykonać rzut K6. Wynik 5+ oznacza, że Wilhelm Schwarz rozpoczyna rozgrywkę posiadając jedną porcję Krasnoludzkiego prochu (zobacz ROZDZIAŁ XV: EKWIPUNEK).
ŻOŁD: Po zakończeniu fazy eksploracji należy wykonać rzut K6, którego wynik określi wartość wynagrodzenia o które ‘upomni’ się Wilhelm Schwarz. Wynik 1-2 oznacza, że Zbrojmistrz znudził się pobytem w szeregach kompanii i postanowił wyruszyć na poszukiwanie nowych wrażeń - należy usunąć Postać Dramatu z KARTY DRUŻYNY. Wynik 2-5 oznacza, że Zbrojmistrz zażądał żołdu w postaci K2 porcji Krasnoludzkiego prochu (zobacz ROZDZIAŁ XV: EKWIPUNEK). Natomiast rezultat 6 oznacza, że bohater specjalny zaaferowany ostatnimi wydarzeniami zapomina o żołdzie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Nightwalker
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 403

Na stronie:
Użytkownicy: 2
Goście: 31
_BBOT: 1
Razem: 34
Kto gdzie jest:
 Użytkownicy:
Krnabrny > ForumsPro
quidamcorvus > ForumsPro
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro

Zespół online:
PM quidamcorvus

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy