Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Errata do Mitterherbst.
Errata do Mitterherbst.
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do Mitterherbst.
Posted: Sb wrz 30, 2017 09:55 AM
Reply with quote

Quote::
Najemne Ostrza.
Zmiana modyfikatora prestiżu:

Miotacz ołowiu: prestiż drużyny +68.
Ochroniarz: prestiż drużyny +57.

Quote::
INFILTRACJA: Szpieg może spróbować ukryć się w szeregach kompanii przeciwnika! DOWÓDCA Szpiega przed rozpoczęciem potyczki ale po wystawieniu modeli przez przeciwnika może wykonać rzut K6. Wynik 1 oznacza, że najmita został zdemaskowany przez drużynników przeciwnika i Wyłączony z akcji!, a w trakcie sekwencji po potyczce należy wykonać rzut na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ. Natomiast rezultat 2+ oznacza, że Najemnemu Ostrzu udało się przeniknąć w szeregi wrogiej kompanii, a DOWÓDCA Szpiega może potajemnie wskazać i zapisać jedną z wrogich grup stronników złożoną z pieszych modeli na podstawkach 25x25 mm i mniejszych, które nie podlegają zasadzie specjalnej NAJEMNE OSTRZE, CHORĄŻY, SYGNALISTA, DEMON, ISTOTA ETERYCZNA, LEŚNY DUCH, NIEUMARŁY, FANATYK, FURIA, ZIMNOKRWISTY, ZWIERZĘ lub LOT.
Jeżeli grupa stronników w szeregach której ukrywa się Szpieg zostanie w całości Wyłączona z akcji! zanim najmita zostanie ujawniony, również Najemne Ostrze zostaje Wyłączona z akcji!, a w trakcie sekwencji po potyczce należy wykonać rzut na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ.
Na początku drugiej, trzeciej, czwartej, itd., tury gracza drużyny w szeregach której służy Najemne Ostrze, w fazie rozpoczęcia tury DOWÓDCA może wezwać ukryty w szeregach wrogiej grupy stronników model Szpiega.
Należy wykonać test CP DOWÓDCY. Jeśli test zakończy się powodzeniem, model Szpiega pojawia się w miejsce wrogiego stronnika wskazanego przez DOWÓDCĘ. Jeśli test CP zakończy się niepowodzeniem najmita pojawia się w miejsce stronnika wskazanego przez przeciwnika.
W jednym i drugim przypadku, model stronnika należy uznać za Wyłączony z akcji!, a w trakcie sekwencji po potyczce należy wykonać rzut na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ.

Quote::
Koszt rekrutacji bohaterów Elfów (Leśnych i Mrocznych), Krasnoludów Chaosu, Khazadów, Wilczych Jeźdźców, Grasantów Chaosu, Karnawału Chaosu oraz Jaszczuroludzi z Lustrii obniżony o -10 ZK, koszt rekrutacji podstawowego stronnika w w/w drużynach obniżony o -5 ZK.

U Elfów Wysokiego Rodu i Kultów Chaosu obniżony tylko koszt bohaterów.

Quote::
Rój szczurów ze zdarzeń specjalnych i scenariusza plaga szczurów:

Quote::
Rój nie może zostać obrany na cel zaklęć, związany walką wręcz oraz ostrzelany (także magicznymi pociskami), a wszystkie modele (które nie podlegają zasadzie specjalnej SZCZUROŁAP) które znajdą się na drodze roju otrzymują trafienie o SILE K6 bez możliwości skorzystania z Ochrony Pancerza. Należy zauważyć, że rój szczurów który wejdzie w kontakt z podstawką modelu podlegającego zasadzie specjalnej SZCZUROŁAP zostanie natychmiast zneutralizowany, a model SZCZUROŁAPA otrzyma +1 Punkt Doświadczenia.

Quote::
MISTRZ SKRYTOBÓJSTWA: Nocarz bez trudności potrafi atakować przeciwników sam pozostając w ukryciu. Wszystkie udane trafienia wykonane przez Nocarza bronią dystansową (nieprochową) podlegają zasadzie specjalnej SKRYTOBÓJCZY

Quote::
Krasnoludzki proch:
Proch strzelniczy jest niezbędny do strzelania z pistoletów oraz innych broni palnych. Sprzedaje się go w niewielkich, wystarczających na jedną potyczkę, rożkach zatkanych woskowym korkiem, który ma zabezpieczać zawartość przed wilgocią, gdyż zamoczony proch staje się bezużyteczny.

Produkowany przez Krasnoludów proch, wykonany z precyzyjnie odmierzonych i starannie przygotowanych składników, wystarcza na jedną potyczkę, a model używający Krasnoludzkiego prochu podczas strzelania z broni prochowej otrzymuje premię +1 do SIŁY.

UWAGI: Krasnoludzki proch dla modeli należących do drużyn Muszkieterów z Nuln oraz Khazadów z Gór Krańca Świata, Kompanii krasnoludzkich Piwowarów i Kultu Pogromców z Karak Kadrin posiada DOSTĘPNOŚĆ 6.
CENA: 15 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.

Quote::
Szał (Skaveny):
Bohater w fazie rozpoczęcia tury może wprowadzić się w stan szału bojowego zwany czarnym głodem. Do początku następnej tury gracza, Skaven podlega zasadzie specjalnej FURIA oraz NIENAWIŚĆ i UDERZA JAKO PIERWSZY. Jednak na początku następnej tury gracza bohater zaczyna odczuwać efekty czarnego głodu, należy wykonać test WT. Niepowodzenie oznacza, że model zostaje natychmiast Oszołomiony! Ponadto, należy pamiętać, że umiejętność specjalna nie ma zastosowania w przypadku, gdy bohater jest Oszołomiony!, został Powalony na ziemię! lub Ucieka!.

Quote::
Wielokrotny strzał:
W przypadku modelu dysponującego bronią dystansową podlegającą zasadzie WIELOKROTNY STRZAŁ gracz powinien zadeklarować czy korzysta z tej cechy oręża, a następnie wybrać jeden z modeli wroga na cel ostrzału. Po wyznaczeniu celu należy odmierzyć zasięg i rozpatrzyć strzelanie zgodnie z podanymi zasadami. Następnie należy przejść do kolejnego strzelania w ramach WIELOKROTNEGO STRZAŁU i postępować jak poprzednio. Należy kontynuować strzelanie, póki nie rozpatrzy się wszystkich strzelań w ramach WIELOKROTNEGO STRZAŁU lub gracz zdecyduje o zakończeniu strzelania.

Quote::
Które modele walczą?
Modele mogą walczyć, o ile w momencie ich ataku, stykają się z podstawkami modeli przeciwnika, nawet jeżeli ich podstawki stykają się ze sobą tylko narożnikami. Mogą walczyć nawet te modele, które zostały zaatakowane od boku bądź od tyłu.
Jeżeli model styka się z więcej niż jednym wrogiem, ma prawo, gdy przychodzi jego kolej, wybrać na cel jednego z nich. Jeżeli model dysponuje więcej niż jednym ATAKIEM, gracz kierujący modelem ma prawo podzielić ATAKI zgodnie ze swoją wolą, o ile jego wybór został jasno określony przed rzutami na trafienie. Po wyznaczeniu celu należy rozpatrzyć pierwszy ATAK zgodnie z podanymi zasadami. Następnie należy zadeklarować cel kolejnego ATAKU i postępować jak poprzednio
W przypadku WIERZCHOWCÓW, które mają własny współczynnik ATAKI, takich jak konie bojowe czy wielkie wilki, ataki KAWALERZYSTY i WIERZCHOWCA rozpatrywane są oddzielnie i mogą być skierowane przeciwko różnym celom.
W każdym razie stykające się podstawkami wrogie modele nie mają prawa odmowy wykonania swoich ataków!

Quote::
Zmiana nazwy zasady specjalnej sidła na zastawianie pułapek i przeniesienie opisu do rozdziału Zasady specjalne.

Quote::
Strażnik ścieżek podlega zasadzie specjalnej zastawianie pułapek.


_________________

Last edited by quidamcorvus on Wt grud 05, 2017 02:58 PM; edited 7 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do Mitterherbst.
Posted: Śr paźdź 04, 2017 09:53 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Podstawowego stronnika znaczy u kultu chaosu kultysty tak ? A u krasnoludów chaosu krasnoluda ?
Doprecyzowując u Kultystów i Elfów Wysokiego Rodu tylko bohaterowie -10 ZK. U Krasnoludów Chaosu stronnik to Hobgoblin.


Quote::
INFILTRACJA: Szpieg może spróbować ukryć się w szeregach kompanii przeciwnika! DOWÓDCA Szpiega przed rozpoczęciem potyczki ale po wystawieniu modeli przez przeciwnika może wykonać rzut K6. Wynik 1 oznacza, że najmita został zdemaskowany przez drużynników przeciwnika i Wyłączony z akcji!, a w trakcie sekwencji po potyczce należy wykonać rzut na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ. Natomiast rezultat 2+ oznacza, że Najemnemu Ostrzu udało się przeniknąć w szeregi wrogiej kompanii, a DOWÓDCA Szpiega może potajemnie wskazać i zapisać jedną z wrogich grup stronników złożoną z pieszych modeli na podstawkach 25x25 mm i mniejszych, które nie podlegają zasadzie specjalnej NAJEMNE OSTRZE, CHORĄŻY, SYGNALISTA, DEMON, ISTOTA ETERYCZNA, LEŚNY DUCH, NIEUMARŁY, FANATYK, FURIA, ZIMNOKRWISTY, ZWIERZĘ lub LOT.
Jeżeli grupa stronników w szeregach której ukrywa się Szpieg zostanie w całości Wyłączona z akcji! zanim najmita zostanie ujawniony, również Najemne Ostrze zostaje Wyłączona z akcji!, a w trakcie sekwencji po potyczce należy wykonać rzut na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ.
Na początku drugiej, trzeciej, czwartej, itd., tury gracza drużyny w szeregach której służy Najemne Ostrze, w fazie rozpoczęcia tury DOWÓDCA może wezwać ukryty w szeregach wrogiej grupy stronników model Szpiega.
Należy wykonać test CP DOWÓDCY. Jeśli test zakończy się powodzeniem, model Szpiega pojawia się w miejsce wrogiego stronnika wskazanego przez DOWÓDCĘ. Jeśli test CP zakończy się niepowodzeniem najmita pojawia się w miejsce stronnika wskazanego przez przeciwnika.
W jednym i drugim przypadku, model stronnika należy uznać za Wyłączony z akcji!, a w trakcie sekwencji po potyczce należy wykonać rzut na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do Mitterherbst.
Posted: Wt paźdź 24, 2017 11:19 AM
Reply with quote

Rój szczurów ze zdarzeń specjalnych i scenariusza plaga szczurów:

Quote::
Rój nie może zostać obrany na cel zaklęć, związany walką wręcz oraz ostrzelany (także magicznymi pociskami), a wszystkie modele (które nie podlegają zasadzie specjalnej SZCZUROŁAP) które znajdą się na drodze roju otrzymują trafienie o SILE K6 bez możliwości skorzystania z Ochrony Pancerza. Należy zauważyć, że rój szczurów który wejdzie w kontakt z podstawką modelu podlegającego zasadzie specjalnej SZCZUROŁAP zostanie natychmiast zneutralizowany, a model SZCZUROŁAPA otrzyma +1 Punkt Doświadczenia.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do Mitterherbst.
Posted: Wt list 14, 2017 03:56 PM
Reply with quote

Quote::
Krasnoludzki proch:
Proch strzelniczy jest niezbędny do strzelania z pistoletów oraz innych broni palnych. Sprzedaje się go w niewielkich, wystarczających na jedną potyczkę, rożkach zatkanych woskowym korkiem, który ma zabezpieczać zawartość przed wilgocią, gdyż zamoczony proch staje się bezużyteczny.

Produkowany przez Krasnoludów proch, wykonany z precyzyjnie odmierzonych i starannie przygotowanych składników, wystarcza na jedną potyczkę, a model używający Krasnoludzkiego prochu podczas strzelania z broni prochowej otrzymuje premię +1 do SIŁY.

UWAGI: Krasnoludzki proch dla modeli należących do drużyn Muszkieterów z Nuln oraz Khazadów z Gór Krańca Świata, Kompanii krasnoludzkich Piwowarów i Kultu Pogromców z Karak Kadrin posiada DOSTĘPNOŚĆ 6.
CENA: 15 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do Mitterherbst.
Posted: Pn list 19, 2017 11:19 PM
Reply with quote

Quote::
Wielokrotny strzał:
W przypadku modelu dysponującego bronią dystansową podlegającą zasadzie WIELOKROTNY STRZAŁ gracz powinien zadeklarować czy korzysta z tej cechy oręża, a następnie wybrać jeden z modeli wroga na cel ostrzału. Po wyznaczeniu celu należy odmierzyć zasięg i rozpatrzyć strzelanie zgodnie z podanymi zasadami. Następnie należy przejść do kolejnego strzelania w ramach WIELOKROTNEGO STRZAŁU i postępować jak poprzednio. Należy kontynuować strzelanie, póki nie rozpatrzy się wszystkich strzelań w ramach WIELOKROTNEGO STRZAŁU lub gracz zdecyduje o zakończeniu strzelania.

Quote::
Które modele walczą?
Modele mogą walczyć, o ile w momencie ich ataku, stykają się z podstawkami modeli przeciwnika, nawet jeżeli ich podstawki stykają się ze sobą tylko narożnikami. Mogą walczyć nawet te modele, które zostały zaatakowane od boku bądź od tyłu.
Jeżeli model styka się z więcej niż jednym wrogiem, ma prawo, gdy przychodzi jego kolej, wybrać na cel jednego z nich. Jeżeli model dysponuje więcej niż jednym ATAKIEM, gracz kierujący modelem ma prawo podzielić ATAKI zgodnie ze swoją wolą, o ile jego wybór został jasno określony przed rzutami na trafienie. Po wyznaczeniu celu należy rozpatrzyć pierwszy ATAK zgodnie z podanymi zasadami. Następnie należy zadeklarować cel kolejnego ATAKU i postępować jak poprzednio
W przypadku WIERZCHOWCÓW, które mają własny współczynnik ATAKI, takich jak konie bojowe czy wielkie wilki, ataki KAWALERZYSTY i WIERZCHOWCA rozpatrywane są oddzielnie i mogą być skierowane przeciwko różnym celom.
W każdym razie stykające się podstawkami wrogie modele nie mają prawa odmowy wykonania swoich ataków!


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do Mitterherbst.
Posted: Wt grud 05, 2017 02:58 PM
Reply with quote

Quote::
Zmiana nazwy zasady specjalnej sidła na zastawianie pułapek i przeniesienie opisu do rozdziału Zasady specjalne.

Quote::
Strażnik ścieżek podlega zasadzie specjalnej zastawianie pułapek.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Errata] do wersji Dwie Wieże. 13 quidamcorvus 7450 [Errata] do wersji Dwi...
 Wt sierp 27, 2019 09:02 AM 
quidamcorvus View latest post
Sticky
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Mitterherbst... Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.09.2017 w Innym Wymiarze w Katowicach.
1 quidamcorvus 5109 Re: [Relacja] Mitterhe...
 Wt paźdź 03, 2017 09:07 PM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Errata] do wersji Księstwa Graniczne.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
21 quidamcorvus 11814 [Errata] do wersji Ksi...
 Pn May 13, 2019 09:25 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Errata] ...do wersji...
...Ostatnia faktoria.
4 quidamcorvus 4348 Re: [Errata] ...do wer...
 Pn stycz 20, 2019 12:52 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do Przeklęty Szczurołap. 0 quidamcorvus 4140 Errata do Przeklęty S...
 Pn czerw 10, 2018 04:21 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy