Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Wydarzenia [Warheim FS] › Kampania Warheim FS › Scenariusze
Scenariusze
Kampania wg pomysłu i pod nadzorem Radzika.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 276
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Scenariusze
Posted: Pn paźdź 09, 2017 07:23 PM
Reply with quote

I kolejka - "Kaplica" s. 384 podręcznika

Punkty:
+60 MP za zdobycie i utrzymanie kaplicy lub rozbicie przeciwnika
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde25% modeli przeciwnika, które zostały Wyłączone z akcji!
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!
+8 MP (maksymalnie +32 MP) za każdego bohatera powyżej liczby bohaterów przeciwnika, kontrolującego kaplicę*

*Nie wiem czy tutaj się wystarczająco precyzyjnie wyraziłem. Jeżeli gracz A w momencie zakończenia gry, ma 4 bohaterów w strefie kontroli (czyli do 6" od kaplicy), a gracz B ma ich 2, to gracz A ma +16 MP. Nawet jeżeli gracz B wygrał poprzez rozbicie gracza A.

II kolejka - "Święte Źródło" s. 380 podręcznika

Punkty:
+60 MP za zdobycie większej ilość znaczników kosztowności lub rozbicie przeciwnika
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde25% modeli przeciwnika, które zostały Wyłączone z akcji!
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!
+6MP (maksymalnie +36MP) za każdy znacznik kosztowności, z którym bohater zakończył rozgrywkę.

III kolejka - "Pomiot Chaosu" s. 418 podręcznika

+80 MP za wyłączenie z akcji pomiotu chaosu
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde25% modeli przeciwnika, które zostały Wyłączone z akcji!
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!

IV kolejka - "Zagubiony syn kupca" s. 388 podręcznika

+60 MP za przetransportowanie syna kupca do własnej strefy rozstawienia
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde25% modeli przeciwnika, które zostały Wyłączone z akcji!
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!

V kolejka - "Potyczka" s. 389 podręcznika

+60 MP za rozbicie przeciwnika
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde25% modeli przeciwnika, które zostały Wyłączone z akcji!
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!

VI kolejka - "Las skarbów" s. 408 podręcznika

Punkty:
+40 MP za zdobycie więcej niż połowę znaczników kosztowności lub rozbicie przeciwnika
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde25% modeli przeciwnika, które zostały Wyłączone z akcji!
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!
+6MP (maksymalnie +36MP) za każdy znacznik kosztowności, z którym bohater zakończył rozgrywkę.

VII kolejka - "Ruchome piaski" s. 405 podręcznika

Punkty:
+60 MP za rozbicie przeciwnika
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde25% modeli przeciwnika, które zostały Wyłączone z akcji!
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!

VIII kolejka - "Spotkanie na trakcie" s. 410 podręcznika

+40 MP za rozbicie przeciwnika
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde25% modeli przeciwnika, które zostały Wyłączone z akcji!
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!
+6MP (maksymalnie +36MP) za każdy znacznik kosztowności, z którym bohater zakończył rozgrywkę.

IX kolejka - "Złowady" s. 398 podręcznika

Punkty:
+40 MP za zdobycie więcej niż połowę znaczników kosztowności lub rozbicie przeciwnika
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde25% modeli przeciwnika, które zostały Wyłączone z akcji!
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!
+6MP (maksymalnie +36MP) za każdy znacznik kosztowności, z którym bohater zakończył rozgrywkę.


Last edited by Radzik on Pn stycz 28, 2018 12:02 PM; edited 7 time in total
Back to top
View user's profile
ZawiszaCzarny
Przytomny
Przytomny

ZawiszaCzarny

Offline

Joined: paźdź 20, 2016
Posts: 76

Post Post subject: Scenariusze
Posted: Wt paźdź 10, 2017 07:36 AM
Reply with quote

ale jeżeli rozbijasz gracza to on i jego bohaterowie pitają z pola walki więc nie ma żadnych bohaterów kontrolujących kaplice... ale oczywiście mogę się mylić co do logiki... to tak jakby ktoś pilnował portfela który zostawił w autobusie wysiadając na najbliższym przystanku...

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Scenariusze
Posted: Wt paźdź 10, 2017 07:50 AM
Reply with quote

W wersji turniejowej gra kończy się w chwili gdy jeden z graczy nie zda testu rozbicia. Nieudany test rozbicia oznacza, że uciekają modele związane walką wręcz.

Radzikowi chodzi pewnie o to, że punkty zdobywają modele, które po ewentualnej ucieczce wciąż pozostają w strefie kontroli.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 276
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Scenariusze
Posted: Wt paźdź 10, 2017 07:51 AM
Reply with quote

Co do logiki się nie mylisz, ale WFS czasami jest z logiką na bakier (moje ulubione "gnoblar uwaga" czy jakoś tak):). Chodzi o to żeby nagrodzić za próbę zrealizowania celu scenariusza inaczej niż przez rozbicie przeciwnika.

Back to top
View user's profile
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 276
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Scenariusze
Posted: Wt paźdź 10, 2017 07:58 AM
Reply with quote

Nie, chodzi o to, że w momencie rozbicia czy zakończenia 8 rundy liczymy bohaterów w strefie kontroli kaplicy. Potem jest uciekanie i dobijanie.

Back to top
View user's profile
ZawiszaCzarny
Przytomny
Przytomny

ZawiszaCzarny

Offline

Joined: paźdź 20, 2016
Posts: 76

Post Post subject: Scenariusze
Posted: Wt paźdź 10, 2017 10:35 AM
Reply with quote

dobrze... zrozumiałem... dzięki Smile

Back to top
View user's profile
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Scenariusze
Posted: Sb list 18, 2017 09:55 AM
Reply with quote

Bardzo proszę o wylosowanie scenariuszy dla kolejek IV i V przy okazji najbliższych spotkań. Wiem, żę takowe są planowane na najbliższy tydzień.

Back to top
View user's profile
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 276
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Scenariusze
Posted: Sb list 18, 2017 02:38 PM
Reply with quote

Tematy i scenariusze pojawia się w ostatni weekend listopada.

Back to top
View user's profile
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 276
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Scenariusze
Posted: Sb list 25, 2017 06:24 PM
Reply with quote

Idąc za przykładem ostatnich 2 turniejów, obniżyłem punktacje. Trzeba się teraz trochę bardziej postarać, żeby zgarnąć pełną pulę.

Back to top
View user's profile
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Scenariusze
Posted: Pn stycz 29, 2018 01:38 PM
Reply with quote

Uważam że pora zakończyć tą farsę.
Przez taką formę organizacji rozrywek ucierpiała frekwencja graczy w IW.
Proponuję powrót do rozgrywek losowanych, a na ten moment to już chyba pora na rozegranie scenariuszy turniejowych.
I ustalimy jeden konkretny dzień na granie jak to drzewiej bywało.
Inaczej za chwilę będziemy walczyć o miejsce z 12to latkami od karcianek.

Back to top
View user's profile
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 276
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Scenariusze
Posted: Pn stycz 29, 2018 01:46 PM
Reply with quote

szczery-do-bolu wrote:
Uważam że pora zakończyć tą farsę.
Przez taką formę organizacji rozrywek ucierpiała frekwencja graczy w IW.
Proponuję powrót do rozgrywek losowanych, a na ten moment to już chyba pora na rozegranie scenariuszy turniejowych.
I ustalimy jeden konkretny dzień na granie jak to drzewiej bywało.
Inaczej za chwilę będziemy walczyć o miejsce z 12to latkami od karcianek.

Zakończanie farsy zacznij od napisania posta w prawidłowym temacie.

Back to top
View user's profile
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Scenariusze
Posted: Wt stycz 30, 2018 07:32 PM
Reply with quote

Napisałem. A tutaj dałem, żebyś i Ty to widział.

Back to top
View user's profile
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 276
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Scenariusze
Posted: Wt stycz 30, 2018 08:47 PM
Reply with quote

Tam też widzę.

Back to top
View user's profile
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Scenariusze
...czyli o co bijemy się dzisiaj.
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
34 quidamcorvus 35925 [Warsztat] Scenariusze
 Pn stycz 13, 2019 11:47 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dodatki [Mordheim] Scenariusze 0 M.T. 3313 Scenariusze
 Pn marca 22, 2015 05:44 PM 
M.T. View latest post
No new posts Dodatki [Mordheim] Scenariusze
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
63 Dwalthrim 51779 Re: Scenariusze
 Wt marca 18, 2014 10:01 AM 
Dwalthrim View latest post
No new posts Dodatki [Mordheim] BTB! scenariusze i potrzebne gadżety do kampanii w SDQ
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
15 Vercy 15360 BTB! scenariusze i pot...
 Sb stycz 25, 2014 11:02 PM 
catachanfrog View latest post
No new posts Home Rules [Mordheim] Scenariusze dodatkowe do BTB 6 Staś 7316 Scenariusze dodatkowe ...
 Pn list 03, 2013 05:38 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 45
_BBOT: 0
Razem: 45
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy