Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Wydarzenia [Warheim FS] › Turnieje Warheim FS › [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Przeklęty Szczurołap
[Turniej] WarheimFS w Katowicach - Przeklęty Szczurołap
..w klubie Inny Wymiar, Katowice ulica Dębowa 49
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 5 6 7 ... 21 22 23
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Raven - Cz marca 15, 2018 12:03 PM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Przeklęty Szczurołap
Posted: Pn paźdź 30, 2017 10:54 AM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Wymienił op4+ na regenerację. Obecnie to 2 ogry w niego zaszarżują i pan przestaje w tej samej turze istnieć ( wychodząc z założenia że każdy ogr to 2 ataki + 1 z drugiej ręki + trafienie z uderzenia ). Nie mówię tu już nawet jak jakaś kompania wpadnie na niego.

W 4 turze pomiot jest na środku stołu. Idealnie na środku. Czyli nawet krasnolud jest wstanie szarżowaćten model w swojej 4 turze ( jak kompania jest dobrze rozstawiona ). Czyli model zbierze przynajmniej szarże od dobrej grupy modeli.

Przerabialiśmy to z trolem - jeden model przeciw całej kompanii nic nie zdziała z standardowymi statystykami.

Można mu dać statystyki giganta tzn 6wt 5żw i wtedy powinien poradzić sobie chociaż jakiś czas.
To jest też zadanie gracza, by zdążyć przed przeciwnikiem i zaatakować pomiot wcześniej. Jeśli będzie zbyt mocny może poważnie poharatać drużynę, a to dopiero pierwszy scenariusz. Można mu dodać jedną z mutacji utrudniającą trafienie albo jakieś grube futro dające +2 do OP przeciwko strzelaniu.

Krnabrny wrote:
A co do scenariusza 4. Wymuszona walka między szczurołapami jest trochę słaba.
Dlaczego słaba? Po pierwsze jest uzasadniona fabularnie, przeklęty szczurołap został zduplikowany i aby złamać klątwę musi pokonać swoje kopie. Poza tym, każdy z graczy będzie miał zbliżone szanse, niezależnie od tego jaką drużynę prowadzi, musi tylko przemyśleć jak rozwijać bohatera specjalnego.


Krnabrny wrote:
- czy podniesiony znacznik dalej dostaje błyskawicami ?
- czy jeżeli szczurołapa wciągnie zdarzenie losowe coś się dzieje ?
- czy jeśli wysadzimy model koło szczurołapa zaklęciem obszarowym działa na szczurołapa ?
1. Nie, rzucasz tylko za znaczniki leżące na ulicy.
2. Jeśli zostanie WzA! wygrywa przeciwnik.
3. Zaklęcie nie działa, szczurołap nie może być obrany na cel zaklęć.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Przeklęty Szczurołap
Posted: Pn paźdź 30, 2017 11:06 AM
Reply with quote

Ale nie jest obrany celem zaklęcia jest tylko w jego polu rażenia.

Co do walki szczurołapów - jeśli znajdą się w celu zaklęcia obszarowego od maga swojej drużyny / kapłana to w sumie podlegaja pod jego działanie. Brak możliwości szarżowania tego szczurołapa spowoduje straszne przeciąganie się tego scenariusza. Pytanie co z przypadkiem gdzie szczurołapy żyją a czas się skończył - wygrywa ten kto utrzaskał więcej MP ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Przeklęty Szczurołap
Posted: Pn paźdź 30, 2017 11:14 AM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Ale nie jest obrany celem zaklęcia jest tylko w jego polu rażenia.
Nie może zostać obrany na cel, zaklęcie nie działa.

Krnabrny wrote:
Co do walki szczurołapów - jeśli znajdą się w celu zaklęcia obszarowego od maga swojej drużyny / kapłana to w sumie podlegaja pod jego działanie. Brak możliwości szarżowania tego szczurołapa spowoduje straszne przeciąganie się tego scenariusza. Pytanie co z przypadkiem gdzie szczurołapy żyją a czas się skończył - wygrywa ten kto utrzaskał więcej MP ?
Dlaczego przeciąga? Pole bitwy to ulica prowadząca od jednej strefy rozstawienia do drugiej. Szczurołapi w każdej rundzie muszą wykonać ruch w swoim kierunku. Można doprecyzować, że pełny ruch, czyli minimum tyle cali ile na Szybkości. Nie ma możliwości schowania się itd.

Gdyby scenariusz skończył się przed czasem punkty liczy się zgodnie z zapisem regulaminu:
Quote::
8. Podczas turnieju rozegrane zostaną 4 bitwy po 120 minut każda. W przypadku przekroczenia czasu gra się kończy, przy czym nieprzydzielane są punkty za wykonanie zadania głównego.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Przeklęty Szczurołap
Posted: Pn paźdź 30, 2017 11:20 AM
Reply with quote

Czy na szczurolapa działają sztandary lub cokolwiek innego?


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Przeklęty Szczurołap
Posted: Pn paźdź 30, 2017 11:21 AM
Reply with quote

Torin wrote:
Czy na szczurolapa działają sztandary lub cokolwiek innego?
To znaczy? Magiczne przedmioty działają tak jak na każdego innego bohatera.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Przeklęty Szczurołap
Posted: Pn paźdź 30, 2017 11:24 AM
Reply with quote

Tak, magiczne przedmioty, sztandary itp. Czyli już można w jakiś sposób pomóc mu w walce;) Czyli jest poza działaniem zaklęć i modlitw przeciwnika, a sojusznicy mogą rzucać na szczurołapa modlitwy lub zaklęcia?


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Przeklęty Szczurołap
Posted: Pn paźdź 30, 2017 11:27 AM
Reply with quote

Torin wrote:
Czyli jest poza działaniem zaklęć i modlitw przeciwnika, a sojusznicy mogą rzucać na szczurołapa modlitwy lub zaklęcia?
Nie mogą.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Przeklęty Szczurołap
Posted: Pn paźdź 30, 2017 11:36 AM
Reply with quote

Z szybkościa 4 nawet pokonując pełny dystans zajmie to całkiem sporo bo z 6 tur na gracza. Biegiem mniej.

Co nie zmienia faktu że dalej można zablokować szczurołapa ( obstawić modelami z każdej strony / przy ścianie ) stąd imo zakaz atakowania szczurołapa/innych modeli szczurołapem może być całkiem kłopotliwy jak ktoś to dobrze wykorzysta.

Ten jeden zakaz znacznie komplikuje rozgrywkę i może prowadzić do wielu nieprzyjemnych sytuacji. Ja bym dodał zapis że nie może atakować itp do czasu kiedy na stole pozostaja inne modele z jego kopanii. I nie można go atakować kiedy są jeszcze inne modele które można atakować.

I to nam załatwia sprawę.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Przeklęty Szczurołap
Posted: Pn paźdź 30, 2017 12:32 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Z szybkościa 4 nawet pokonując pełny dystans zajmie to całkiem sporo bo z 6 tur na gracza. Biegiem mniej.

Co nie zmienia faktu że dalej można zablokować szczurołapa ( obstawić modelami z każdej strony / przy ścianie ) stąd imo zakaz atakowania szczurołapa/innych modeli szczurołapem może być całkiem kłopotliwy jak ktoś to dobrze wykorzysta.

Ten jeden zakaz znacznie komplikuje rozgrywkę i może prowadzić do wielu nieprzyjemnych sytuacji. Ja bym dodał zapis że nie może atakować itp do czasu kiedy na stole pozostaja inne modele z jego kopanii. I nie można go atakować kiedy są jeszcze inne modele które można atakować.

I to nam załatwia sprawę.
Ale kto by go miał zablokować, własne modele nie blokują ruchu. A wrogie muszą stać 1" od siebie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Przeklęty Szczurołap
Posted: Pn paźdź 30, 2017 12:51 PM
Reply with quote

Inaczej - kompania przeciwnika zostałą rozbita. Model szczurołapa zostaje okrążony przez 8 własnych modeli. Dostawienie szczurołapa przeciwnika jest niemożliwe. Dostawienie się do modelu szczurołapa też jako że na porzebę szarży nie można z tego co wiem szarżować przez własne modele. Wredne ale zadziała.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Elmin
Przytomny
Przytomny

Elmin

Offline

Joined: paźdź 20, 2016
Posts: 60

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Przeklęty Szczurołap
Posted: Pn paźdź 30, 2017 01:16 PM
Reply with quote

Pamiętając, jak psy bandy niziołków rozszarpały trolla w 2 turze dwa turnieje do tyłu, osobiście uważam, że jeden model z 3W jest taki sobie, do trzymania centrum stołu. Regeneracja mu nie pomogła, tak a propos słów Krnąbrnego. Albo tu jest potrzebny solidny model (5T, 5W i ta OP), albo poszukiwanie śladów po tym Ratogrze, coś w rodzaju markerów na stole, że niby się szuka go po śladach. Tu nie jestem specem, wiem jedynie jak wyglądało to z trollem.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Przeklęty Szczurołap
Posted: Pn paźdź 30, 2017 01:21 PM
Reply with quote

A może na stole rozłożyć 6 znaczników studzienek kanalizacyjnych Smile
Po odkryciu studzienki na 6 wychodzi z niej Ratogr, na 1 bohater wpada do studzienki i coś tam się dzieje niedobrego.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Przeklęty Szczurołap
Posted: Pn paźdź 30, 2017 01:58 PM
Reply with quote

@Krnabrny
Własne modele nie blokują ruchu.

@Elmin
Dzięki za komentarz.


@Pepe
Mógłbyś to zapisać na gotowo?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Przeklęty Szczurołap
Posted: Pn paźdź 30, 2017 02:00 PM
Reply with quote

Pepe wrote:

Po odkryciu studzienki na 6 wychodzi z niej Ratogr, na 1 bohater wpada do studzienki i coś tam się dzieje niedobrego.

Bo wychodzący Rat ogr to coś dobrego Very Happy

Ale propozycja ciekawa.


_________________
thedarkoak.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Przeklęty Szczurołap
Posted: Pn paźdź 30, 2017 02:02 PM
Reply with quote

Przy szarży też nie ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
<
1 2 3 ... 5 6 7 ... 21 22 23
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Turnieje Warheim FS [Turniej] Warheim FS - Dwie Wieże...
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
66 quidamcorvus 53407 [Turniej] Warheim FS -...
 Śr sierp 28, 2019 01:37 PM 
quidamcorvus View latest post
Sticky
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Księstwa Graniczne. Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.03.2019 w Innym Wymiarze w Katowicach.
2 quidamcorvus 7997 [Relacja] Księstwa Gr...
 Cz kwiet 04, 2019 03:55 PM 
Grish View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Ostatnia Faktoria. Turniej Warheim FS...
...w dniu 06.10.2018 w Innym Wymiarze w Katowicach.
1 quidamcorvus 7663 [Relacja] Ostatnia Fak...
 Cz stycz 10, 2019 11:30 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Przeklęty Szczurołap... Turniej Warheim FS...
...w dniu 24.03.2018 w Innym Wymiarze w Katowicach.
0 quidamcorvus 4741 [Relacja] Przeklęty S...
 Pn kwiet 02, 2018 12:35 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Mitterherbst... Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.09.2017 w Innym Wymiarze w Katowicach.
1 quidamcorvus 5094 Re: [Relacja] Mitterhe...
 Wt paźdź 03, 2017 09:07 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 41
_BBOT: 0
Razem: 41
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy