Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 14 15 16 ... 18 19 20
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pt list 03, 2017 10:39 PM
Reply with quote

9 kości w puli to za dużo - jedna kość na grę za każdego bohatera z piętnem to i tak dużo imo. Może krakowskim targiem 1 kostka za każdy ptk żywotności bohatera naznaczonego piętnem ? Unikniemy tym tego że ktoś faktycznie mało rozwinięta banda ( 4 bohaterów z 1 rozwojem daje średnio 8 kostek licząc po średniej dla k3 ) będzie mógł ostro namieszać a jednocześnie będzie mniej losowania. Ot mam 5 ptk żw z bohaterów - 5 rzutów k6 i po sprawie. Jedyne co to bym dał zapis że mogą być przed, w trakcie i po potyczce wykorzystane te kostki.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pt list 03, 2017 11:03 PM
Reply with quote

też myślę że 1 kość na bohatera to dość, ewentualnie rozwinięcie stygmatu jako umiejętność do wykupienia na dowódcy (ulubieniec tzeentcha czy inna prządka losu Wink )wtedy dowódca daje k3+1 do tego 5 bohaterów maks możliwe to 9. Jest klimat i wymaga inwestycji a wynagradza sporym zamieszaniem na stole.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8139
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pt list 03, 2017 11:14 PM
Reply with quote

Albo zostawić ograniczenie do 9 ale za każdą niewykorzystana kość losowo określony bohater traci 1 ZW.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pt list 03, 2017 11:19 PM
Reply with quote

troche przekombinowane, generuje kolejne rzuty i losowania spowalniając gre - najpierw losujesz ilosc kosci, nastepnie tyle razy ile wypadnie wiecej niz 9 kosci losujesz bohaterow, jesli zywotnosc 0, kazdemu losujesz co sie stalo


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8139
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pt list 03, 2017 11:37 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
9 kości w puli to za dużo.
Maksymalnie 9 kości, a czy za dużo? Przy rzutach 2K6 na trafienie i zranienie to już nie jest tak dużo, jak przy samych rzutach K6. Poza tym trzeba jeszcze mieć wcześniej przynajmniej 3 rozwoje na bohaterach.

Krnabrny wrote:
Jedyne co to bym dał zapis że mogą być przed, w trakcie i po potyczce wykorzystane te kostki.
W sekwencji po potyczce to dopiero byłoby mocne, nieśmiertelne modele, korzystne awanse i powtórzenia w czasie eksploracji. Zdecydowanie NIE.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8139
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pt list 03, 2017 11:46 PM
Reply with quote

Quote::
Na początku każdej potyczki, przed turą pierwszego gracza należy zebrać pulę Kostek Przeznaczenia. Pula składa się z K3 kostek K6 za każdy model bohatera naznaczonego Piętnem Tzeentcha, który będzie brał udział w rozgrywce. Maksymalna ilość Kostek Przeznaczenia jaką można uzyskać w ten sposób to 9. Kostki uzyskane ponad limit przepadają. Po ustalenie puli Kostek Przeznaczenia gracz wykonuje rzut.

Kostki Przeznaczenia z wylosowanymi wynikami należy umieścić w widocznym miejscu przed graczem lub też w pudełku, czy innym wygodnym miejscu, które uniemożliwi pomieszanie ich z innymi kostkami używanymi w czasie gry.

W trakcie rozgrywki, raz na turę, gracz może użyć wybranego przez siebie wyniku na Kostce Przeznaczenia do modyfikacji dowolnego rzutu lub testu wykonywanego przez model bohatera. Wykorzystany wynik należy usunąć z puli wyników Kostek Przeznaczenia. Wyniki, które nie zostaną wykorzystane w trakcie potyczki przepadają i nie mogą być użyte w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..

Last edited by quidamcorvus on Sb list 04, 2017 12:20 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Sb list 04, 2017 12:14 AM
Reply with quote

"kostek rozproszenia" chochlik


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8139
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Sb list 04, 2017 12:21 AM
Reply with quote

Findar wrote:
"kostek rozproszenia" chochlik
Dzięki. Poprawiłem.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Sb list 04, 2017 01:14 AM
Reply with quote

Zmienił bym zapis że raz na turę bo z tym raz na turę to mechanika robi się ciekawa ale dalej niestety nie dająca szansy.

O co mi chodzi, już tłumaczę.

Piętno khorna daje krytyka w 1/6 wszystkich testów zranienia. Każdy dubel rani na krytyku.

PIętno nurglesku daje 1 żw czyli jest trochę słabsze ale pozwala upaś model mocno.

Piętno slanesza daje first strike czyli właściwie biorąc pod uwagę posiadanie przez slaniszian wyższej inicjatywy daje mocna przewage

Chaos niepodzielny daje przerzuty w pierszej turze walki ( tak chyba działała nienawiść )

Tencza pozwala zmienic maks 9 kostek na grę, w ilości nie większej niż 1 na turę. Problem jest taki że średnio to nie będzie 9 kostek z wynikiem 6.

Wstawił bym trochę prostego matematycznego udowadniania ale nie widzę w sumie celu bo i tak do was taki typ argumentów nie przemawia Very Happy


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8139
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Sb list 04, 2017 06:54 AM
Reply with quote

Quote::
Na początku każdej potyczki, przed turą pierwszego gracza należy zebrać pulę Kostek Przeznaczenia. Pula składa się z K3 kostek K6 za każdy model bohatera naznaczonego Piętnem Tzeentcha, który będzie brał udział w rozgrywce. Maksymalna ilość Kostek Przeznaczenia jaką można uzyskać w ten sposób to 9. Kostki uzyskane ponad limit przepadają. Po ustalenie puli Kostek Przeznaczenia gracz wykonuje rzut.

Kostki Przeznaczenia z wylosowanymi wynikami należy umieścić w widocznym miejscu przed graczem lub też w pudełku, czy innym wygodnym miejscu, które uniemożliwi pomieszanie ich z innymi kostkami używanymi w czasie gry.

W trakcie rozgrywki gracz może użyć wybranego przez siebie wyniku na Kostce Przeznaczenia do modyfikacji dowolnego rzutu lub testu wykonywanego przez model bohatera. Wykorzystany wynik należy usunąć z puli wyników Kostek Przeznaczenia. Wyniki, które nie zostaną wykorzystane w trakcie potyczki przepadają i nie mogą być użyte w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce.

Tak?


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Sb list 04, 2017 10:22 AM
Reply with quote

Zmienił bym z zutu lub testu wykonywanego przez model bohatera na rzutu lub testu wykonywanego przez gracza.

Bo zdarzenia losowe i test rozbicia np.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Sb list 04, 2017 10:52 AM
Reply with quote

Czyli teraz można wziąć 2 kostki i zamienić cały rzut na trafienie? Jeśli tak to spoko


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8139
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Sb list 04, 2017 11:55 AM
Reply with quote

@Krnabrny
Tutaj właśnie bym był ostrożny, bo gracz może sobie w ten sposób na przyklad zdarzenia losowe stawić.

@Findar
Tak.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Sb list 04, 2017 12:27 PM
Reply with quote

Tencz jako pan zmian w sumie mógłby pomagać w zdarzeniach losowych. Ba - nawet można by dać umiejętność tenczowym żeby mogli sobie np zrobić 2 rzuty i wybrać lepszy czy coś.

Bo do tej pory to tacy trochę byli bezpłciowi na tle reszty.

Generalnie to myślałem jeszcze czy nie dało by się dołożyć kultom/chaosowi wierzchowców dla każdego z bogów. Dużo jest fajnych modeli a przy nieprzesadzania z zasadami i zachowaniu wysokiej ceny mogły by fajnie urozmaicić rozgrywkę.
Np :
- dysk dla tenczy : bohater dosiadający dysk tenczy podlega zasadzie specjalnej lot
- jurek dla khorna : statystyki żelaznogrzbietego dzika

Generalnie można by dyski, jughernoughta czy tam tron dla nurgli wstawić na takiej zasadzie jak jest wstawiony żelaznogrzbiety dzik - drogi i nie bardzo lepszy niż mięsny odpowiednik ale fabularnie bardzo smaczny.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8139
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Sb list 04, 2017 03:08 PM
Reply with quote

Myślę, że demonów jak na skirmish jest już dość.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 14 15 16 ... 18 19 20
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
37 quidamcorvus 1366 Pytania i odpowiedzi.....
 Pn paźdź 21, 2018 10:41 AM 
Theoden91 View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Mitterherbst... Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.09.2017 w Innym Wymiarze w Katowicach.
1 quidamcorvus 557 Re: [Relacja] Mitterhe...
 Wt paźdź 03, 2017 09:07 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1966 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Download] Podręcznik do Warheim FS, edycja Mitterherbst...
...albo turniejowa.
7 quidamcorvus 925 [Download] Podręcznik...
 Pt stycz 05, 2018 09:57 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do Mitterherbst. 5 quidamcorvus 971 Re: Errata do Mitterhe...
 Wt grud 05, 2017 03:58 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Inkq
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 437

Na stronie:
Użytkownicy: 1
Goście: 19
_BBOT: 0
Razem: 20
Kto gdzie jest:
 Użytkownicy:
verdome > ForumsPro
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje wiadomości prywatne
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 164
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy