Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 15 16 17 18 19 20
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Sb list 04, 2017 09:48 PM
Reply with quote

Mam pytanie czy za model który został zmieniony w Krwiopuszcza za pomocą zasady Demonolog trzeba wykonać rzut na tabelę poważnych obrażeń po potyczce? I czy stygmat " Zbrojne Ramię" blokuje możliwość używania magicznej broni?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Online

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8142
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Sb list 04, 2017 11:10 PM
Reply with quote

1. Tak. Model zostaje WzA! i należy wykonać rzut w odpowiedniej tabeli.
2. Nie, chyba że jest to broń dwuręczna, a mutant posiada tylko jedno chwytne ramię.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Wt list 07, 2017 02:30 PM
Reply with quote

Jeszcze jedno pytanie, jeżeli w wyniku "niestabilności" demona na kostce k6 wypadnie 1 to od razu podlega on Głupocie czy jeszcze musi wykonać test CP? Jeżeli model ma zasadę uporczywość to może również latać nawet jeśli efekt pogody tego zabrania? Czy może tylko biegać?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Online

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8142
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Wt list 07, 2017 02:34 PM
Reply with quote

1. Tak, od razu podlega zasadzie Głupota.
2. Nie może latać.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rejmond
Nieświadomy
Nieświadomy

Rejmond

Offline

Joined: stycz 25, 2017
Posts: 10

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Śr list 08, 2017 11:37 PM
Reply with quote

Mam kilka pytań:

1. Jeśli model ma broń podlegającą zasadzie Uderza Jako Pierwszy, oraz właśnie wyszedł z Oszołomienia, które sprawia, że Uderza Jako Ostatni, to czy te dwie zasady się niwelują, i uderza z normalną szybkością? Czy może wyjście z Oszołomienia jest specjalnym przypadkiem, nadpisującym cechę Uderza Jako Pierwszy?

2. Mój skink, uzbrojony w Dmuchawkę i Oszczep, stoi 6'' od Powalonego przeciwnika, oraz 10'' od stojącego przeciwnika. Z oczywistych względów, chcę dobić leżącego, ale zasady zmuszają mnie, żebym strzelał do najbliższego przeciwnika, który stanowi dla mnie zagrożenie (Czyli nie jest Powalony / Oszołomiony). Czy mogę stwierdzić, że używam do strzału Dmuchawki, żeby strzelić do Powalonego, gdyż zdrowy przeciwnik jest wtedy poza moim zasięgiem?

3. Tutaj już może się czepiam, ale dlaczego Kroxigor ma tak podobne statystyki do Saurusa? Chodzi mi przede wszystkim o S i Wt. Są równe 4. Jakoś mi to nie pasuje do wielkiego potwora, który ma cechy Duży Cel, Strach, Bycza Szarża itd. Ma niby więcej pancerza z łusek, ale nie może nosić zwykłego skórzanego, więc praktycznie tego też ma tyle samo, co Saurus. Jedyne, co skłania do w ogóle rozważenia inwestycji 180 ZK (Czy tam 175 po cięciu cen) w ździebko silniejszy klon Saurusa, to 2 ataki i 3 punkty żywotności.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Online

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8142
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Śr list 08, 2017 11:47 PM
Reply with quote

1. W tym wypadku zawsze uderza na końcu, nawet po tych co uderzają jako ostatni.

2.
Quote::
Najbliższy cel: Jeżeli w opisie modelu lub broni dystansowe nie podano inaczej, postać musi strzelać do najbliższego wroga, ponieważ reprezentuje on bezpośrednie zagrożenie i tym samym jest pierwszym celem. Model może zignorować tę zasadę także wtedy, gdy łatwiej trafić bardziej oddalone cele (na przykład wtedy gdy stojąca bliżej wroga postać korzysta z osłony) lub modele znajdujące się bliżej zostały Powalone na ziemię! lub są Oszołomione!. Ponadto, model może ZAWSZE, pod warunkiem że cel nie znajduje się za osłoną, strzelać do DUŻEGO CELU, nawet jeśli nie jest on najbliższym wrogiem.
Zasady nie zmuszają cię do ignorowania modelu O!/PnZ! który jest bliżej, tylko pozwalają taki model zignorować, a to różnica.

Poza tym, tak mógłbyś tak zrobić bo o Ty wybierasz broń.

3. A porównaj sobie charakterystyki maksymalne.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 852
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Cz list 09, 2017 07:07 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
1. W tym wypadku zawsze uderza na końcu, nawet po tych co uderzają jako ostatni.

Jeśli walka trwa od poprzedniej tury i przeciwnik nie ma ASFa, to czy nie biją po inicjatywie?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Online

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8142
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Cz list 09, 2017 08:14 AM
Reply with quote

Quote::
Model, który został Oszołomiony! może powstać w fazie ruchu podczas wykonywania pozostałych ruchów. Postać może wykonać ruch (ale nie bieg lub LOT), rzucać zaklęcia oraz strzelać. Jeśli model pozostaje związany walką to końca trwania tury w której powstał, będzie atakował jako ostatni, bez względu na wartość INICJATYWY, broń którą walczy lub inne zasady specjalne.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rejmond
Nieświadomy
Nieświadomy

Rejmond

Offline

Joined: stycz 25, 2017
Posts: 10

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pn list 12, 2017 09:52 PM
Reply with quote

Dzięki za odpowiedzi.

Tylko, w ogóle nie rozumiem tego argumentu o maksymalnych statystykach. Widzę, że jego maksymalne S i Wt to 5. I co w związku z tym? Że może się rozwinąć? Przepraszam, ale nie. On jest Stronnikiem, więc zdobywa PD tylko za przeżycie, 1 na potyczkę, oraz jest do tego Tempy. A więc zobaczę zmianę statystyk po czterech meczach, przy założeniu, że przeżyje każdy z nich.

Mogę zrozumieć, że statystyki muszą być takie, żeby zachować balans rozgrywki. Tylko mimo wszystko mocno nie pasuje mi to do opisu fabularnego tych stworzeń. Są przedstawiane jako o wiele silniejsze, niż wszystko inne, co Lizaki mają dostępnego, a potem patrze w statystyki, i widzę troszkę lepszego Saurusa za ponad 3x większy koszt.

Ostatnio natrafiliśmy też na pewien problem, gnębiący naszą grupę graczy. Mianowicie, osoba grająca chaośnikami, swojemu smoczemu ogrowi, wylosowała mutację o nazwie w stylu "kryształowe ciało". Jej efekt to zmiana Wt na 10, Żw na 1, oraz jakiekolwiek udane zranienie zmutowanego modelu oznacza automatyczne WzA!. Bardzo mi się podoba pomysł na tę mutację, ale w kilku meczach zobaczyliśmy, że to szybko robi się niedorzeczne. Dopiero atak z Siłą 7 ma realną szansę na zranienie czegoś takiego (Rani na 10+ ...). Żeby było śmieszniej, zgłaszam tę sytuację ja, czyli grający Lizakami, które wszystkie mają Dmuchawki. (Przyp. Dmuchawki mają cechę Zatruty Atak. To sprawia, że dublet na udanym trafieniu oznacza automatyczne zranienie trafionego modelu. Czyli mam szansę zranić bez rzutu na zranienie.)

Ja jako jedyny z nas mam realną szansę na pozbycie się tego potwora. I tu jest mój problem z tą mutacją: Handlowanie z tym jest możliwe wyłącznie przy użyciu kuriozalnych środków, niedostępnych dla niektórych drużyn. Dopakowany człowiek z Bronią Wielką ma 6 Siły, czyli rani na 11+.

A skoro o mutacjach mowa, to pytanie: Jeśli mam stronnika z daną mutacją, i rekrutuję nowego do tej samej grupy, to losuję nowemu stronnikowi mutację osobno, czy dostaje on automatycznie tą samą mutację?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Online

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8142
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pn list 12, 2017 10:46 PM
Reply with quote

Rejmond wrote:
Tylko, w ogóle nie rozumiem tego argumentu o maksymalnych statystykach. Widzę, że jego maksymalne S i Wt to 5. I co w związku z tym? Że może się rozwinąć? Przepraszam, ale nie. On jest Stronnikiem, więc zdobywa PD tylko za przeżycie, 1 na potyczkę, oraz jest do tego Tempy. A więc zobaczę zmianę statystyk po czterech meczach, przy założeniu, że przeżyje każdy z nich.

Mogę zrozumieć, że statystyki muszą być takie, żeby zachować balans rozgrywki. Tylko mimo wszystko mocno nie pasuje mi to do opisu fabularnego tych stworzeń. Są przedstawiane jako o wiele silniejsze, niż wszystko inne, co Lizaki mają dostępnego, a potem patrze w statystyki, i widzę troszkę lepszego Saurusa za ponad 3x większy koszt.
W odróżnieniu od Saurusa posiada także byczą szarżę oraz jest wielkoludem z Sz6, Żw 3 i 2 Atakami. Więc różnic jest sporo.

Skirmisz ma to do siebie, że nie da się przenieść w stosunku 1 do 1 modeli z battla. Stąd jest tak, a nie inaczej.

Rejmond wrote:
Ostatnio natrafiliśmy też na pewien problem, gnębiący naszą grupę graczy. Mianowicie, osoba grająca chaośnikami, swojemu smoczemu ogrowi, wylosowała mutację o nazwie w stylu "kryształowe ciało". Jej efekt to zmiana Wt na 10, Żw na 1, oraz jakiekolwiek udane zranienie zmutowanego modelu oznacza automatyczne WzA!. Bardzo mi się podoba pomysł na tę mutację, ale w kilku meczach zobaczyliśmy, że to szybko robi się niedorzeczne. Dopiero atak z Siłą 7 ma realną szansę na zranienie czegoś takiego (Rani na 10+ ...). Żeby było śmieszniej, zgłaszam tę sytuację ja, czyli grający Lizakami, które wszystkie mają Dmuchawki. (Przyp. Dmuchawki mają cechę Zatruty Atak. To sprawia, że dublet na udanym trafieniu oznacza automatyczne zranienie trafionego modelu. Czyli mam szansę zranić bez rzutu na zranienie.)

Ja jako jedyny z nas mam realną szansę na pozbycie się tego potwora. I tu jest mój problem z tą mutacją: Handlowanie z tym jest możliwe wyłącznie przy użyciu kuriozalnych środków, niedostępnych dla niektórych drużyn. Dopakowany człowiek z Bronią Wielką ma 6 Siły, czyli rani na 11+.
Kompanie ludzi mają dostęp do szerokiej gamy Najemnych Ostrzy, bombardier z armatą może rozwiązać problem Smoczego Ogra. Można także przejrzeć dostępne magiczne przedmioty czy trucizny. Albo w ostateczności próbować stwora rozjechać machiną wojenną. Możliwości jest sporo.

Rejmond wrote:
A skoro o mutacjach mowa, to pytanie: Jeśli mam stronnika z daną mutacją, i rekrutuję nowego do tej samej grupy, to losuję nowemu stronnikowi mutację osobno, czy dostaje on automatycznie tą samą mutację?
Każdy model w grupie musi posiadać taką samą mutację.
Quote::
Po zrekrutowaniu modelu należy wykonać rzut K66 i odczytać wynik z odpowiadającej wybranemu w czasie rekrutacji Znakowi Chaosu TABELI MUTACJE CHAOSU. Rzut należy wykonać po zakończeniu przygotowań do pierwszej potyczki, ale przed rozpoczęciem rozgrywki.
Więc rekrutujesz model i przed grą rzucasz na mutację, jeśli wylosujesz taki sam stygmat jaki posiada grupa stronników możesz dołączyć nowy model do istniejącej grupy - o ile zostaną spełnione pozostałe warunki jak taki ekwipunek i rozwój. Co w praktyce oznacza, że chaotyczne kompanie nie mogą powiększać grup stronników, które posiadają więcej niż 1PD.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pn list 13, 2017 12:21 PM
Reply with quote

To ja się też wypowiem w sumie : Nie ma nic złego z lizakami jeśli chodzi o kwestię balansu. Absolutnie nic.

Co do mutacji chaosu - raz masz kryształowe ciało raz psią głowę także nie wiem o co ci chodzi. Wyrywasz coś z kontekstu. Zranienie takiego modelu to nie jest problem - zwyczajnie trzeba pomyśleć jak to zrobić i wsio. Raczej ta mutacja to kara niż nagroda na podelu który ma wiecej niż 1 żw.

Edit: Jak już mówimy o Kroksach - kroxy maja 4+ pancerza z bazy, z tarcza spada do 3+/2+ w walce wręcz. Żaden inny duży cel nie może tyle mieć w 1 potyczce a napewno nie za śmieszny koszt u kroksa.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 168

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Wt list 14, 2017 04:48 PM
Reply with quote

Dlaczego Krasnoludzki proch jest łatwiej dostępny tylko dla Muszkieterów z Nuln, Khazadów i Pogromców, ale dla Piwowarów już nie? Czy to celowe, czy może ktoś zapomniał dopisać tu Piwowarów po stworzeniu drużyny? Smile


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Online

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8142
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Wt list 14, 2017 04:49 PM
Reply with quote

Ktoś zapomniał dopisać Piwowarów.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 168

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Wt list 14, 2017 04:53 PM
Reply with quote

To w takim razie jeśli w innym miejscu jest podobnie, mogę założyć, że Piwowarzy też tam powinni być?


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Online

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8142
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Wt list 14, 2017 04:54 PM
Reply with quote

adrenalbooster wrote:
To w takim razie jeśli w innym miejscu jest podobnie, mogę założyć, że Piwowarzy też tam powinni być?
Jeśli masz takie błędy to daj znać, poprawię w podręczniku.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 15 16 17 18 19 20
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
43 quidamcorvus 1422 Re: Pytania i odpowied...
 Pn paźdź 22, 2018 02:43 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Mitterherbst... Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.09.2017 w Innym Wymiarze w Katowicach.
1 quidamcorvus 558 Re: [Relacja] Mitterhe...
 Wt paźdź 03, 2017 09:07 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1973 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Download] Podręcznik do Warheim FS, edycja Mitterherbst...
...albo turniejowa.
7 quidamcorvus 926 [Download] Podręcznik...
 Pt stycz 05, 2018 09:57 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do Mitterherbst. 5 quidamcorvus 972 Re: Errata do Mitterhe...
 Wt grud 05, 2017 03:58 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Inkq
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 437

Na stronie:
Użytkownicy: 4
Goście: 43
_BBOT: 0
Razem: 47
Kto gdzie jest:
 Użytkownicy:
ijon > ForumsPro
quidamcorvus > ForumsPro
Theoden91 > ForumsPro
verdome > ForumsPro
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Statystyki
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 164
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy