Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Postacie Dramatu [Warheim FS] › Silevran, Jednorożec
Silevran, Jednorożec
...propozycje zasad dla nowych Postaci Dramatu.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8481
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Silevran, Jednorożec
Posted: Wt grud 05, 2017 11:37 PM
Reply with quote

PDF z zasadami dostępny jest TUTAJ.



Silevran, Jednorożec
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-1
KOSZT REKRUTACJI: SPECJALNE
ŻOŁD: SPECJALNE
PRESTIŻ DRUŻYNY: +30 PUNKTÓW
PODSTAWKA: 40 X 40 MM

Gdyby pominąć pojedynczy, często spiralnie skręcony ale zawsze prosty róg zwany alikornem, który wyrasta z czoła, Jednorożca można by uznać za białego, pięknego, silnie zbudowanego parzystokopytnego konia, z brodatą, nieco kozią głową. Skojarzenie to trafne, aczkolwiek dalekie od prawdy. Jednorożce są magicznymi stworzeniami, które wraz z innymi istotami zamieszkującymi Athel Loren współtworzą świadomość kniei. Kość rogu Jednorożca postrzegana jest w wielu częściach Bretonni jako bezcenna i wielu walecznych rycerzy straciło życie w szaleńczym pościgu w głąb Athel Loren. Rycerze niezmiennie gonią Jednorożca przez wiele mil, a ten zdaje się cały czas pozostawać w zasięgu ich ręki. I gdy właśnie dzielny wojownik myśli, że udało mu się dopaść swej zdobyczy, Jednorożec znika, dziwnym zbiegiem okoliczności w pobliżu rojów mściwego Leśnego Licha, czy też czujnych, bezlitosnych Strażników Ścieżek.
Jednorożce pozostają stworzeniami magicznymi, które samą swą obecnością ranią inne istoty stworzone z mocy Wiatrów Magii, tudzież przywołane za pomocą magii. Znana jest powszechnie ich samolubna natura, która sprawia, że Jednorożce nie odczuwają związków z żadnymi innymi stworzeniami nawet jeśli dzielą z nimi wspólne pochodzenie. Wydaje się, że jeśli Jednorożce cokolwiek czują do innych istot to jest to litość, iż nie dane im było urodzić się Jednorożcem. Co ciekawe, Jednorożce zdają się darzyć sympatią tych, którzy władają Magią, zupełnie jakby smak Wiatrów Magii odurzał je i uzależniał. Przyciąga je szczególnie pierwiastek żeński i ciągną do adeptek magii niczym ćmy do ognia. Większość magów akceptuje ten stan rzeczy i traktuje go jako formę oswojenia, tudzież własną wolę Jednorożca i wykorzystuje stworzenia w charakterze doskonałych i wytrwałych wierzchowców. Błędne byłoby jednak założenie, że zwierzę poddaje się woli jeźdźca - po prostu przez jakiś podążają tą samą ścieżką. Co więcej, niezwykła natura Jednorożca obdarza te stworzenia swego rodzaju ochroną przed zaklęciami.

UWAGI: Silevran, Jednorożec może zostać zatrudniony przez następujące drużyny: Rycerze Graala oraz Leśni Elfowie z Athel Loren i Elfowie Wysokiego Rodu z Ulthuanu. Aby zatrudnić Postać Dramatu służący w szeregach kompanii DOWÓDCA musi posiadać Ikonę Pani z Jeziora lub Gwiezdny Pancerz (zobacz ROZDZIAŁ XV: EKWIPUNEK).

CHARAKTERYSTYKA JEDNOROŻCA:

JEDNOROŻEC SZ WW US S WT ŻW I A CP
Początkowa 9 4 0 4 4 3 6 3 8
Maksymalna 9 4 0 4 4 3 6 3 8

BROŃ/PANCERZ: Silevran posiada zdolność broń naturalna z cechą oręża PRECYZYJNE UDERZENIE. Jednorożec nigdy nie może używać oręża i pancerzy.
ZASADY SPECJALNE:
DUŻY CEL, LEŚNY DUCH, ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ (3), POMIOT KNIEI, POTWÓR, PRZEPASTNE TRZEWIA, STRACH, WIELKOLUD, WIERZCHOWIEC, ZASADZKA, ZWIERZĘ.
ALIKORN: Model Jednorożca może zamiast zwykłych ataków, użyć w walce wręcz swego rogu. Jednorożec może wykonać jeden atak rogiem o SILE 5. Atak taki trafia automatycznie, a ze względu na magiczne właściwości rogu Jednorożca ofiary nie mogą skorzystać z Ochrony Pancerza oraz z cechy oręża PARUJĄCY. Róg Jednorożca użyty przeciwko istotom NIEUMARŁYM, ETERYCZNYM, LEŚNYM DUCHOM oraz DEMONOM i OPĘTANYM zyskuje cechę oręża DRUZGOCZĄCY.
RĄCZY: Jednorożec może pokonywać bez żadnych kar do ruchu przeszkody mierzące nie więcej niż 2”.
TRAFIENIE Z UDERZENIA: Jednorożce to potężne i wytrzymałe wierzchowce bojowe, które mogą spowodować poważne szkody podczas uderzenia w szeregi wroga. Jeśli w dowolnej turze Pegaz szarżuje na przeciwnika, to zadaje każdemu wrogiemu modelowi z którym styka się podstawką jedno automatyczne trafienie wynikające z impetu szarży. Trafienie rozstrzyga się w oparciu o podstawową wartość współczynnika SIŁA. Trafienie z impetu szarży zadawane jest na samym początku walki, zanim którykolwiek z modeli zdąży zaatakować. Atak taki trafia automatycznie, a ofiara nie może skorzystać z cechy oręża PARUJĄCY.
Jeżeli Pegaz uderzy w inną MACHINĘ WOJENNĄ, POTWORA lub model dosiadający POTWORA, to trafienia z uderzenia rozpatrywane są przeciwko MACHINIE WOJENNEJ lub POTWOROWI, a nigdy przeciwko postaci. Jednakże KAWALERZYSTA ma prawo zaatakować postać w zwykły sposób.
UKRYWANIE SIĘ: Bohater Specjalny do mistrzostwa opanowała sztukę ukrywania się. Dopóki Jednorożec pozostaje w odległości do 1” od dowolnego elementu terenu wiejskiego, przeciwnik musi wykonać udany test I aby zaszarżować lub ostrzelać, także magicznymi pociskami, model bohatera (choć Postać Dramatu nadal odczuwa skutki zaklęć obszarowych oraz takich, które nie wymagają by rzucający zaklęcie mag widział cel).
ŻOŁD: Po zakończeniu fazy eksploracji należy wykonać rzut K6, którego wynik określi wartość wynagrodzenia o które ‘upomni’ się Jednorożec. Wynik 1-3 oznacza, że Silevran odpowiedział na zew Athel Loren i wraca w głąb kniei - należy usunąć Postać Dramatu z KARTY DRUŻYNY. Wynik 4-5 oznacza, że Jednorożec zażądał żołdu w postaci K6 Łupów! (zobacz ROZDZIAŁ XIIII: KAMPANIA). Natomiast rezultat 6 oznacza, że Bohater specjalny zaaferowany ostatnimi wydarzeniami zapomina o żołdzie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: bor667
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 451

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 45
_BBOT: 1
Razem: 46
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Statystyki
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 168
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy