Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › FAQ...
FAQ...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 ... 22 23 24
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Gabriel_Daco - Cz paźdź 04, 2012 09:31 AM
JaJakub
Nieświadomy
Nieświadomy

JaJakub

Offline

Joined: grud 24, 2016
Posts: 5
Location: Zduńska Wola

Post Post subject: FAQ...
Posted: Pn stycz 01, 2017 03:41 PM
Reply with quote

Szarża nie musi się odbywać w lini prostej, prawda? Musi być tylko przeprowadzona po najkrótszej drodze. W takim razie jeżeli ma miejsce taka sytuacja:
_M
O O O

_W
Wróg(W) szarżuje na maga(M) ustawionego za trzema obrońcami(O). Zakładamy że go widzi bo między obrońcami jest odrobina przerwy. Taka szarża jest możliwa ? (oczywiście wróg ma dużo ruchu- 9'', a któremuś z obrońców nie wchodzi na przejęcie szarży)

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8168
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: FAQ...
Posted: Pn stycz 01, 2017 04:37 PM
Reply with quote

Tak.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Blumstein
Przytomny
Przytomny

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 132

Post Post subject: FAQ...
Posted: Pt stycz 12, 2018 07:42 PM
Reply with quote

Pytanie dot. Saerarath:

Quote::
ZASADY: broń ręczna, drzewcowa, uderza jako pierwszy, wymaga obu rąk lub ogłuszający, parujący, wymaga obu rąk, otrzymuje w czasie walki wręcz premię +2 do Ochrony Pancerza lub otrzymuje Ochronę Pancerza
na 5+

Jak się w tym wypadku ma zasada broń ręczna do wymaga obu rąk? Czy one się nie wykluczają? Smile

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8168
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: FAQ...
Posted: Pt stycz 12, 2018 07:46 PM
Reply with quote

Blumstein wrote:
Pytanie dot. Saerarath:

Quote::
ZASADY: broń ręczna, drzewcowa, uderza jako pierwszy, wymaga obu rąk lub ogłuszający, parujący, wymaga obu rąk, otrzymuje w czasie walki wręcz premię +2 do Ochrony Pancerza lub otrzymuje Ochronę Pancerza
na 5+

Jak się w tym wypadku ma zasada broń ręczna do wymaga obu rąk? Czy one się nie wykluczają? Smile

Nie. To zasady którym oręż podlega. A wcześniej masz ich wyjaśnienie.
Quote::
Na początku każdej fazy walki wręcz model uzbrojony w saearath ma prawo wyboru, czy będzie walczył orężem w stylu ofensywnym, używając saearath tak jak dwóch BRONI RĘCZNYCH (BROŃ RĘCZNA, DRZEWCOWA, UDERZA JAKO PIERWSZY oraz WYMAGA OBU RĄK), czy w stylu defensywnym, używając saearath do osłaniania się przed ciosami wroga: (wówczas broń posiada cechy oręża DRZEWCOWA, OGŁUSZAJĄCY, PARUJĄCY oraz WYMAGA OBU RĄK, ponadto władający orężem otrzymuje w czasie walki wręcz premię +2 do Ochrony Pancerza (do maksymalnego poziomu 0+) lub Ochronę Pancerza na 5+ jeśli nie posiada PANCERZA).
Czyli model dostaje +1 Atak.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Blumstein
Przytomny
Przytomny

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 132

Post Post subject: FAQ...
Posted: Sb stycz 13, 2018 03:45 PM
Reply with quote

O kurczę, przeoczyłem to - dzięki!

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8168
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Sb stycz 20, 2018 05:44 PM
Reply with quote

Na blogu DansE MacabrE dziale Download dostępny jest już zaktualizowany plik PDF z podręcznikiem do Warheim FS w wersji Przeklęty Szczurołap.

- Podręcznik do Warheim FS, Przeklęty Szczurołap
- Wprowadzone zmiany
- Pomoc dla gracza (playsheet)
- Regulamin turnieju Warheim FS - Przeklęty Szczurołap

SPOILER! Click here to read.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..

Last edited by quidamcorvus on Pn stycz 28, 2018 06:02 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Blumstein
Przytomny
Przytomny

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 132

Post Post subject: FAQ...
Posted: Sb stycz 20, 2018 09:31 PM
Reply with quote

Czy przedmioty nabywane w sekwencji po walce podlegają zasadom dostępności, mimo że są na Liście Ekwipunku bandy?

Przykład: grając Straznikami Dróg z Averlandu mogę nabyć jedynie te przedmioty, jakie są na mojej Liście Ekwipunku i tylko pod warunkiem, że uda mi się rzut na dostępność?

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8168
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: FAQ...
Posted: Sb stycz 20, 2018 10:02 PM
Reply with quote

Podlegają zasadzie dostępności.

Jeżeli nie ma specjalnych ograniczeń to nabyć możesz różne przedmioty ale używać tylko tych, które masz na liście.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Blumstein
Przytomny
Przytomny

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 132

Post Post subject: FAQ...
Posted: Sb stycz 20, 2018 10:03 PM
Reply with quote

Dzięki za wyjaśnienie Smile

Back to top
View user's profile AIM Address
Rejmond
Nieświadomy
Nieświadomy

Rejmond

Offline

Joined: stycz 25, 2017
Posts: 10

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt stycz 23, 2018 09:00 PM
Reply with quote

Widzę, że w nowym podręczniku, koszty bohaterów Elfów Wysokiego Rodu zostały zaktualizowane, odnośnie obniżenia kosztów bohaterów o 10. Tylko co z Mistrzem Miecza? Czy to literówka, czy on rzeczywiście ma nadal kosztować 60 ZK?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8168
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt stycz 23, 2018 09:08 PM
Reply with quote

Tak, nadal ma kosztować 60 zk. Smile


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn stycz 28, 2018 05:58 PM
Reply with quote

Jeżeli w sekwencji po potyczce kupię talizman szczęścia to mogę go odrazu użyć? Np . Tan kupi talizman a kowal run użyje go do przerzutu nieudanego kucia runy.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8168
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn stycz 28, 2018 06:06 PM
Reply with quote

kozAa wrote:
Jeżeli w sekwencji po potyczce kupię talizman szczęścia to mogę go odrazu użyć? Np . Tan kupi talizman a kowal run użyje go do przerzutu nieudanego kucia runy.
Talizman szczęścia może być użyty tylko w czasie potyczki. W czasie sekwencji po potyczce możesz użyć runy szczęścia lub psiej łapki.

Quote::
Talizman Szczęścia:
Każdy talizman szczęścia wygląda inaczej. Ozdabiają je runy, symbole wiary, a także znaki pomyślności i dobrego omenu.

Talizmanu szczęścia można użyć raz na potyczkę w celu powtórzenia nieudanego rzutu na trafienie lub uniknięcia celnego trafienia. W drugim przypadku model ‘cudem’ unika celnego trafienia. Gracz musi jednak zadeklarować użycie talizmanu przed rzutem na zranienie.

UWAGI: brak.
CENA: 15+K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 8.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn stycz 28, 2018 06:23 PM
Reply with quote

Fakt, dzięki:)

Back to top
View user's profile
Blumstein
Przytomny
Przytomny

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 132

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt stycz 30, 2018 01:39 PM
Reply with quote

Leśne Elfy z Athel Loren:
Quote::
LAMENT PŁACZEK (ZAKLĘTY CZAR. POZIOM MOCY 5. JEDNOKROTNE UŻYCIE): Te trzy nierozłączne widmowe siostry budzą strach w Athel Loren, gdyż samo ich pojawienie zwiastuje śmierć. Ukazują się najczęściej pod postacią uschniętych staruch o gałęziach zamiast włosów i pustych oczach, tudzież krwawookich kruków bądź trójcy składającej się ze staruchy, pięknej kobiety i dziewczynki. Ten, kto poczuje na sobie ich wzrok wie, że koniec jest bliski.
Udane rzucenie zaklętego czaru sprawia, że dowolny wrogi model wybrany przez gracza (bez żadnych ograniczeń wynikających z zasięgu czaru czy pola widzenia) musi wykonać test CP. Nieudany test oznacza, że ofiara zaklęcia traci K3 punkty ŻW bez możliwości skorzystania z Ochrony Pancerza, Magicznej Ochrony czy też REGENERACJI.
Czy to znaczy, że rzucamy 2k6 i na 5+ czar jest udany?
Używamy go w fazie magii?
Czy możemy w tej samej turze biec czy wolno nam tylko wykonać zwykły ruch?
Czy Jednokrotne Użycie oznacza, że można go użyć raz na grę, czy po potyczce czar znika z umiejętności elfa?

Back to top
View user's profile AIM Address
<
1 2 3 4 5 6 ... 22 23 24
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Inkq
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 437

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 129
_BBOT: 1
Razem: 130
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
Linkowisko
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Statystyki
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Linkowisko
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Newsletter Pro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
Linkowisko
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Statystyki
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
Statystyki
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Linkowisko
Moje konto
 _BBOT:
YANDEX > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 165
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy