Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › FAQ...
FAQ...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 5 6 7 ... 22 23 24
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Gabriel_Daco - Cz paźdź 04, 2012 09:31 AM
Trawus
Śniący
Śniący

Trawus

Offline

Joined: stycz 25, 2016
Posts: 33

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt stycz 30, 2018 03:33 PM
Reply with quote

Czy zasady walki z postacią niezależną(troll/pomiot chaosu/szczuroogr itp) są analogiczne do zasad opisanych w "grze wieloosobowej"?
Mamy sytuację:
Na trolla szarżuje pięć szkieletów jednego gracza, przeżywają rundę walki z trollem. W rundzie drugiego gracza jego krasnolud szarżuje na jeden szkielet. 1.Czy szkielet w rundzie gracza krasnoludów może uderzyć trolla zamiast krasnoluda?
2.czy krasnoludzki kusznik może strzelić do trolla?
Jeśli krasnolud zamiast szarżować na szkielet zaszarzowałby na trolla to w jego rundzie walki szkielety też mogą uderzyć trolla?

Back to top
View user's profile
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 301
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt stycz 30, 2018 06:28 PM
Reply with quote

Pomiot w inicjatywie jednego z modeli jest automatycznie wykryty.
Jest wykryty dla obu band, czy tylko tej bandy, której model jest w inicjatywie?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8169
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt stycz 30, 2018 07:06 PM
Reply with quote

@Blumstein
Zaklęte czary rzucasz automatycznie, poziom mocy podany jest na potrzeby ewentualnego rzutu na rozproszenie wykonywanego przez przeciwnika.
Jednokrotne użycie - możesz użyć raz na potyczkę. Używasz w fazie magii tak jak zaklęcie, może wykonać tylko ruch nie może strzelać.

@Trawus
Tak są analogiczne. Stwory traktowane są jak trzecia strona konfliktu.
1. Jeżeli krasnoludy zaatakuje tylko szkielet to ożywieniec może uderzyć tylko krasnoluda.
2. Nie może, strzela do walczących, a trafienia rozdzielasz pomiędzy walczących.
3. Jeżeli krasnolud zaatakuje trolla, to troll tylko krasnoluda.

@Szczery
Tylko dla sojuszników modelu, który wykryje.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Blumstein
Przytomny
Przytomny

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 132

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt stycz 30, 2018 07:57 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
@Blumstein
Zaklęte czary rzucasz automatycznie, poziom mocy podany jest na potrzeby ewentualnego rzutu na rozproszenie wykonywanego przez przeciwnika.
Jednokrotne użycie - możesz użyć raz na potyczkę. Używasz w fazie magii tak jak zaklęcie, może wykonać tylko ruch nie może strzelać.
Czy tak samo działają Pieśni Loeca u Minstrela (nie trzeba ich testować)?

edit: Aaa ok jest w opisie - Pieśni Loeca działają jak zaklęte czary.

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8169
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt stycz 30, 2018 08:05 PM
Reply with quote

Blumstein wrote:
quidamcorvus wrote:
@Blumstein
Zaklęte czary rzucasz automatycznie, poziom mocy podany jest na potrzeby ewentualnego rzutu na rozproszenie wykonywanego przez przeciwnika.
Jednokrotne użycie - możesz użyć raz na potyczkę. Używasz w fazie magii tak jak zaklęcie, może wykonać tylko ruch nie może strzelać.
Czy tak samo działają Pieśni Loeca u Minstrela (nie trzeba ich testować)?

edit: Aaa ok jest w opisie - Pieśni Loeca działają jak zaklęte czary.
Tak. Tak samo działają modlitwy duchownych, zaklęte czary, uroki, itd.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Blumstein
Przytomny
Przytomny

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 132

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Śr stycz 31, 2018 01:19 PM
Reply with quote

Zatem czy żeby rozproszyć zaklęty czar lub modlitwę trzeba w rzucie na rozproszenie wyrzucić więcej niż Poziom Mocy zaklęcia?

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8169
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Śr stycz 31, 2018 01:50 PM
Reply with quote

Blumstein wrote:
Zatem czy żeby rozproszyć zaklęty czar lub modlitwę trzeba w rzucie na rozproszenie wyrzucić więcej niż Poziom Mocy zaklęcia?
Tyle samo lub więcej. Czyli zwykle 5+ lub 7+.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Cz lut 01, 2018 02:07 PM
Reply with quote

Czy mistrz karnawału khorna dodaje do puli kostek rozproszenia jedną kostkę mocy, czy dwie? ( druga za 1lvl czarodzieja)

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8169
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Cz lut 01, 2018 02:17 PM
Reply with quote

Dwie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Blumstein
Przytomny
Przytomny

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 132

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Cz lut 01, 2018 02:24 PM
Reply with quote

Czy Ekwipunek Najemnego Ostrza liczy się osobno do Prestiżu drużyny, czy Prestiż najemnego ostrza zawiera w sobie koszt modelu i jego ekwipunku?

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8169
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Cz lut 01, 2018 02:58 PM
Reply with quote

Zawiera, podobnie jak ewentualne PD. Dodajesz tylko prestiż.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pt lut 02, 2018 02:38 PM
Reply with quote

Ile pkt doświadczenia ma na starcie przeklęty szczurołap? 0 czy 12 tak jak jest to opisane w dziale Postacie Dramatu. Oraz czy można mu kupić jakiś inny ekwipunek?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8169
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pt lut 02, 2018 03:03 PM
Reply with quote

12 PD.

Nie może używać innego oręża i pancerza niż ten z którym zaczyna. Ekwipunek specjalny można kupować.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Blumstein
Przytomny
Przytomny

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 132

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn lut 05, 2018 07:56 PM
Reply with quote

Czy Najemne Ostrze wlicza się do ilości członków drużyny przy sprzedaży łupów?

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8169
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn lut 05, 2018 08:06 PM
Reply with quote

Nie. Nie wlicza się. Najemne ostrza biorą swój żołd.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 5 6 7 ... 22 23 24
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 165
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy