Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › FAQ...
FAQ...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 9 10 11 ... 22 23 24
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Gabriel_Daco - Cz paźdź 04, 2012 09:31 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn marca 04, 2018 04:30 PM
Reply with quote

Nie. 8+ to podstawowa wartość, którą modyfikujesz niezależnie od sytuacji.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn marca 04, 2018 04:42 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Nie. 8+ to podstawowa wartość, którą modyfikujesz niezależnie od sytuacji.

czyli słabizna.

ile można założyć pułapek w grze? jedną?


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn marca 04, 2018 04:52 PM
Reply with quote

Doman wrote:
ile można założyć pułapek w grze? jedną?
Nie ma ograniczeń innych, niż to:
Quote::
Model nie może zastawić pułapki jeżeli w poprzedniej turze biegł, rzucał zaklęcie, modlił się, strzelał, skakał, szarżował, upadł, walczył, wspinał się został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, Wyłączony z akcji! lub wykonał jakiekolwiek inne działanie poza zwykłym ruchem.
Czyli zasadniczo model może w kolejnych swoich turach zastawić pułapkę, wykonać ruch, zastawić pułapkę, itd.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt marca 06, 2018 09:34 PM
Reply with quote

ok dzięki

tak czytam sobie podręcznik od deski do do deski:
-dostępność bohaterów taka sobie, nie czuję tego
-widoczność 360 ok, ale w głównej mierze to bust pod h&sh
dodatkowo w kilku miejscach podręcznika można znaleźć odwołanie do starszych zasad np.:
Quote::
Podobnie, jeśli okaże się, że szarżujący był zbyt blisko lub szarżuje na obróconego tyłem przeciwnika uważa się, że cel szarży wykonuje reakcję trzymać pozycje zamiast zadeklarowanego stać & strzelać.

pytanie dla pewności nie można strzelać do walki ratogra, jeśli bije się z modelem przeciwnika?


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt marca 06, 2018 11:21 PM
Reply with quote

pytałem już o to - można. Trafienia będą rozdzielane losowo. Nie możesz strzelać do walki wręcz tylko jeśli w tej walce jest jakiś Twój model. Nie ma przeciwwskazań jeśli chcesz strzelać do wroga bijącego innego wroga Smile
Co do zasad starych - Adam cały czas robi erraty i fixy jak ktoś zwróci uwagę na takie rzeczy.


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Śr marca 07, 2018 09:32 AM
Reply with quote

przydałby się klarowny zapis w podręczniku, niestety obecny na to nie wskazuje


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Śr marca 07, 2018 09:49 AM
Reply with quote

Doman wrote:
przydałby się klarowny zapis w podręczniku, niestety obecny na to nie wskazuje
Strona 411, gra wieloosobowa.

Quote::
Strzelanie do walczących:
Modele uzbrojone w broń dystansową w trakcie rozgrywania bitwy w trybie WSZYSCY NA WSZYSTKICH, w przeciwieństwie do potyczek, mają prawo strzelać do wrogich modeli związanych walką wręcz pod warunkiem, że strzelający model nie należy do żadnej z kompanii, której modele pozostają związane walką wręcz. Należy zauważyć, że model uzbrojony w broń dystansową nadal musi strzelać do najbliższego wroga - chyba, że inne zasady pozwalają na wybór celu. Po ustaleniu liczby trafień należy rozdzielić je losowo pomiędzy związane walką wręcz modele.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Sb marca 10, 2018 10:51 AM
Reply with quote

Jeżeli model podlegający zasadzie specjalnej Leśny Duch walczy z dwoma lub więcej przeciwnikami to czy odbiera jeden atak każdemu czy tylko jednemu przeciwnikowi?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Sb marca 10, 2018 11:07 AM
Reply with quote

Każdemu przeciwnikowi z którym jest związany walką wręcz.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: [Warsztat] Prestiż Drużyny...
Posted: Pn marca 12, 2018 02:17 PM
Reply with quote

Czy buffy piwne mistrza piwowara mogą działać na najemne ostrza/ postacie dramatu?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Prestiż Drużyny...
Posted: Pn marca 12, 2018 02:21 PM
Reply with quote

Nie. Tylko na stronników..


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn marca 12, 2018 05:41 PM
Reply with quote

Czy Wysoki Lot podlega przejeciu szarży? W podręczniku jest zapis, że to szarża i bierzemy pod uwagę inne zasady, ale jak wyznaczyć linie, jeśli jej nie ma.


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn marca 12, 2018 05:55 PM
Reply with quote

Jeżeli taki ruch prowadzi do kontaktu z podstawką wroga, to uznaje się to za szarżę. Szarża ta podlega wszystkich zasadom szarży, czyli można deklarować reakcję na szarżę, ponadto wybrany model znajdujący się w odległości do 2" od miejsca lądowania może próbować przejąć szarżę.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rejmond
Nieświadomy
Nieświadomy

Rejmond

Offline

Joined: stycz 25, 2017
Posts: 10

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt marca 20, 2018 10:47 AM
Reply with quote

Jeszcze kilka pytań:

1. Niektóre jednostki, jak Mistrz Miecza, czy Biały Lew, mają specjalną zasadę, zgodnie z którą, nie muszą rzucać na Inicjatywę, gdy przejmują szarżę skierowaną na wybrany sojuszniczy model. Tylko, że opis tej umiejętności jest sformułowany, że odnoszę wrażenie, że ten model Musi przejmować szarżę na wybrany model, jeśli tylko może. A więc, jak to jest?

2. Ostatnie zaklęcie Wysokiej Magii Pozostaje w Grze, i co turę zadaję coraz większe obrażenia w wybranym obszarze, na początku każdej Fazy Magii rzucającego. Czy jeśli jakiś model w swojej Fazie Ruchu po prostu przechodzi przez ten obszar, to również otrzymuje obrażenia? Czy tylko, jeśli zatrzyma się na nim?

3. Według zasad, model kawaleryjski, podczas szarży, zadaje jedno automatyczne trafienie, podobnie jak modele z zasadą Bycza Szarża. Tylko, że Bycza Szarża działa tylko, jeśli model miał czas, żeby się rozpędzić. Innymi słowy, jeśli przebył ponad połowę swojego maksymalnego dystansu szarży. W przypadku kawalerii, nie ma żadnego nawiązania do minimalnego dystansu. Czy to intencjonalne?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt marca 20, 2018 11:03 AM
Reply with quote

1. Zgodnie z zasadami, jeśli znajduje się w strefie przejęcia to automatycznie przejmuje szarżę na siebie.

2. Zgodnie z zasadami trzeba sprawdzić, czy przechodzący przez obszar model jest objęty działaniem zaklęcia, tzn. czy podstawka znajduje się w całości czy częściowo pod wzornikiem. Jeśli model został objęty działaniem zaklęcia, to otrzymuje trafienia. W fazie magii rzucającego zmienia się tylko siła zaklęcia.

3. Tak, dlatego te dwie zasady mają różne nazwy, bo działają trochę inaczej.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 9 10 11 ... 22 23 24
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 32
_BBOT: 0
Razem: 32
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy