Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › FAQ...
FAQ...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 12 13 14 ... 22 23 24
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Gabriel_Daco - Cz paźdź 04, 2012 09:31 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Śr kwiet 04, 2018 09:21 AM
Reply with quote

Dobre pomysły warto wprowadzać niezależnie od pory roku. Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Śr kwiet 04, 2018 09:24 AM
Reply with quote

Wink

Back to top
View user's profile
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Śr kwiet 04, 2018 01:46 PM
Reply with quote

Czyli wszystkie modyfikatory dotyczą też dostępności stronników a nie samego handlu ekwipunkiem? Wolę się upewnić:)


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Śr kwiet 04, 2018 01:49 PM
Reply with quote

Tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Śr kwiet 04, 2018 01:58 PM
Reply with quote

No i fajnie. Można teraz to przetestować.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn kwiet 08, 2018 07:24 PM
Reply with quote

Quote::
Wejrzenie Gorka
RZUCONY NA 7+
Szaman wypowiadając tajemne słowa niezwykle prastarej inkantacji przyzywa energię
Łooomotu!, która skupia się w jego kaprawych oczach czyniąc spojrzenie Nocnego Goblina
równie przeszywającym jak wejrzenie Gorka.
Wejrzenie Gorka jest magicznym pociskiem o zasięgu 18”. Po udanym rzuceniu zaklęcia
magiczny pocisk uderza w cel powodując trafienie o SILE 4 z cechą oręża ZATRUTY ATAK.

Co tu daje zatruty atak?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn kwiet 08, 2018 07:37 PM
Reply with quote

Wykonujesz dodatkowy rzut na trafienie, wyłącznie w celu sprawdzenia czy po udanym rzuceniu zaklęcia miał miejsce zatruty atak.

Jeśli rzucasz magiczny pocisk to testujesz US, jeśli zaklęcie działające na modele stykające się podstawkami lub "magiczny miecz" to WW.

Test jest tylko w celu sprawdzenia "zatrutego ataku". Jeśli wypadnie dublet w "udanym rzucie" to model zostaje automatycznie zraniony.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn kwiet 08, 2018 07:41 PM
Reply with quote

Quote::
Złośliwiec (tarcza):
W tej tarczy tkwią ostre niczym brzytwa zęby, gotowe kąsać nieświadomego zagrożenia
wroga. Jej właściciel będzie w równej mierze dużo bardziej niebezpieczny, co zaskoczony
działaniem tarczy.
Wszystkie wrogie modele, związane walką wręcz z dzierżącym zaklętą tarczę bohaterem,
otrzymują automatyczne trafienie o SILE 5 za każdą 1 uzyskaną w rzucie na trafienie.
Atak taki trafia automatycznie, a ofiara nie może skorzystać z cechy oręża PARUJĄCY.
UWAGI: Model dzierżący tarczę otrzymuje premię +1 do Ochrony Pancerza
lub otrzymuje Ochronę Pancerza na 6+ jeśli nie posiada PANCERZA.
Złośliwiec jest dostępny wyłącznie dla Jeźdźców Wilków, Łowczego plemienia
Dzikich Orków oraz kompanii Orków & Goblinów, Nocnych Goblinów i
Plemienia Leśnych Goblinów oraz Załogi Zielonoskórych Kaprów.
CENA: 45+K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.

Jak to się ma do rzutów dwoma kośćmi?Za każdą jedynkę?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn kwiet 08, 2018 07:45 PM
Reply with quote

Nie. Tu powinno być:

"otrzymują automatyczne trafienie o SILE 5 za każdy dublet w nieudanym rzucie na trafienie."

Poprawię to.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn kwiet 08, 2018 07:55 PM
Reply with quote

Quote::
Duch Morka:
Duch Morka bywa sztandarem, ale najczęściej jest to rzeźbiona podobizna wielkiego boga
Morka. Oczy owego totemu zwrócone są na Zielonoskórych, by bóstwo mogło chronić ich
przed złymi duchami i czarami wrogów magów.
Duch Morka generuje +1 Kostkę Rozproszenia za każdy sprzymierzony model Orka,
pozostający się w odległości do 6” od sztandaru, który na początku fazy magii
przeciwnika pozostaje związany walką wręcz.
UWAGI: Duch Morka jest dostępny wyłącznie dla modeli chorążych
należących do kompanii Łowczego plemienia Dzikich Orków oraz kompanii
Orków & Goblinów i Nocnych Goblinów.
CENA: 75+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.

Co z bandami bez orków?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn kwiet 08, 2018 07:56 PM
Reply with quote

Nie dostają dodatkowej kostki rozproszenia.

Jeśli masz pomysł na ciekawy sztandar dla Goblinów to możemy zmienić.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn kwiet 08, 2018 07:59 PM
Reply with quote

To tak trochę słabo,żeby brać sztandar co nic nie daje :D.
Ogram trochę gobliny,to coś pomyślimy ;).

Back to top
View user's profile
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn kwiet 23, 2018 09:11 AM
Reply with quote

Quote::
Gniew Ursuna!: Ojciec Praniedźwiedź sprzyja swym wybrańcom. Bohater zadaje zranienie krytyczne jeżeli w rzucie na zranienie wypadnie dublet.

Czy to błąd? Dublet to krytyk w rzucie na zranienie - czy w tym wypadku chodziło o trafienie?

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn kwiet 23, 2018 09:27 AM
Reply with quote

W Warheim FS jest zranienia krytyczne, czyli dublet w rzucie na zranienie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn kwiet 23, 2018 09:43 AM
Reply with quote

No tak, z tym że Kapłan Ursuna może wziąć umiejętność specjalną właśnie o takiej treści - moim zdaniem to powielenie definicji zranienia krytycznego ze zwykłej walki wręcz czy strzelania :).

Back to top
View user's profile AIM Address
<
1 2 3 ... 12 13 14 ... 22 23 24
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 27
_BBOT: 0
Razem: 27
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy