Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › FAQ...
FAQ...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 14 15 16 ... 22 23 24
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Gabriel_Daco - Cz paźdź 04, 2012 09:31 AM
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn May 21, 2018 10:04 AM
Reply with quote

Ooo, zdecydowanie coś dla mnie Very Happy

Back to top
View user's profile AIM Address
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: Squigi - dyskusja
Posted: Pn May 21, 2018 11:12 AM
Reply with quote

No właśnie - mam wrażenie, że granie nimi to low risk-high reward.

Dla porównania psy bojowe Łowców Czarownic - nie dziczeją, kosztują 15zk, mają 1A, 4WW, 4S. Są o wiele bardziej przewidywalne od Squigów ale jak wspomniałem - nieprzewidywalność Squigów jest bardzo "bezpieczna" - utrzymanie goblinów w pobliżu nie jest problematyczne i opiekunowie są bezpieczni przed ostrzałem i szarżami dzięki pomidorom.

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Squigi - dyskusja
Posted: Pn May 21, 2018 11:57 AM
Reply with quote

Czyli chcecie osłabić drużynę, bo kolega dobrze wykorzystuje jej plusy? Wink

O tyle to dziwne, bo u nas Squigi jakoś specjalnie w czołówce nigdy nie były. Są silne ale mogą poruszać się tylko po prostej, na losowo określony dystans, więc przy 'normalnie' zastawionym stole dość trudno się nimi kieruje, poza tym pamiętajcie, że nie może ich być więcej niż modeli Nocnych Goblinów, przy czym chodzi konkretnie o Nocnego Goblina stronnika, dowolny goblin nie wystarczy. A im więcej Goblinów, tym większa szansa na animozję.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: Squigi - dyskusja
Posted: Pn May 21, 2018 12:06 PM
Reply with quote

Nie, zdecydowanie nie chodzi nam o osłabienie drużyny kolegi, ale o balans jakiś Smile
Nocnego Goblina stronnika, dowolny goblin nie wystarczy - zdanie klucz!!!!
no, to zmienia postać rzeczy Very Happy wiesz, 7 squigów do zabicia to nie takie hop siup i już. Ale w takim przypadku tych squigów będzie znacznie mniej Very Happy

Pytanie jeszcze - a co z przywołanymi squigami? One się wliczają do tej niemożności posiadania więcej niż goblinów?


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Squigi - dyskusja
Posted: Pn May 21, 2018 12:10 PM
Reply with quote

Tak, chodzi o goblinów-stronników, dlatego kursywą zaznaczone są konkretne nazwy jednostek.

Squigi przyzwane, podobne jak inne przyzwane zwierzęta, nie wliczają się do limitów.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: Squigi - dyskusja
Posted: Pn May 21, 2018 12:21 PM
Reply with quote

Ok, wyjaśniło się - kolega uznawał wszystkie Gobliny w bandzie (nie tylko stronników) za Nocne Gobliny Razz :P Razz

Back to top
View user's profile AIM Address
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: Squigi - dyskusja
Posted: Pn May 21, 2018 12:25 PM
Reply with quote

a co się dzieje, jak taki pomidorek przywali w ścianę? zatrzymuje się, czy dostaje ścianą w pysk? Smile


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Squigi - dyskusja
Posted: Pn May 21, 2018 12:26 PM
Reply with quote

W ogóle miał rację, w szczególe trochę nie. Wink

adrenalbooster wrote:
a co się dzieje, jak taki pomidorek przywali w ścianę? zatrzymuje się, czy dostaje ścianą w pysk? Smile
Zatrzymuje się.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Squigi - dyskusja
Posted: Pn May 21, 2018 01:06 PM
Reply with quote

A myślałeś nad tym aby zdjąć przymus wyboru squig - squig hopper? Może te drugie pojawiłyby się na stole. A tak zwykłe squigi są po prostu lepszym wyborem.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Squigi - dyskusja
Posted: Pn May 21, 2018 01:11 PM
Reply with quote

To byłoby trochę za dużo squigów na stole. Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
ijon
Śniący
Śniący

ijon

Offline

Joined: May 23, 2018
Posts: 33

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Śr May 23, 2018 10:23 PM
Reply with quote

Witam! Dopiero zaczynamy z ekipą ogarniać Warheim, więc pewnie będę miał parę pytań (jeśli nie znajdę ich wcześniej w FAQ), ale nasuwają mi się takie trzy pierwsze:

1. Jak jest z istotami eterycznymi? Czy ja dobrze rozumiem, że jeśli Krasnoludy z GKS NIE wezmą runiarza, tylko inżyniera, to zasadniczo wszelkie duchy itd. mogą cmoknąć w ektoplazmę? Bo przecież nie zdobędą runicznej broni, tylko mechaniczną...
2. Ewentualnie widziałem, że jest coś takiego jak Błogosławione Kule do broni palnej, ale tu z kolei niejasne jest dla mnie to, że w ich opisie jest podane, że dają +1 siły przeciw istotom eterycznym, nie pisze, że dają w ogóle możliwość zranienia tychże. Czyżby zwykłe kule też raniły IE, tylko bez tego bonusu siły?
3. Czy jest dostępna wersja edytowalna podręcznika - żeby sobie podrukować wersję bez fluffu na przykład, bo jednak 750 stron to DU-ŻO!

Back to top
View user's profile
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Śr May 23, 2018 11:40 PM
Reply with quote

ad1. str 694, Mechaniczne przedmioty nie są przedmiotami magicznymi, jednak wszystkie zasady dotyczące posiadania i używania magicznych przedmiotów mają zastosowanie także do mechanicznych przedmiotów.
ad2. str 482, model, który strzelając z dowolnego rodzaju broni prochowej (!ważne! - dowolny rodzaj broni prochowej, niekoniecznie magiczna broń prochowa) trafi błogosławionymi kulami model podlegający zasadzie specjalnej istota eteryczna, nieumarły, leśny duch, demon lub opętany otrzymuje premię +1 do testu zranienia.
ad3. jesteśmy w trakcie ogarniania dwóch wersji light - po polsku i po angielsku. Wersja polska powstanie na pewno wcześniej, bo musimy ją mieć przed wersją angielską. Jak tylko będzie na pewno będziemy wołać Smile

Tak w ogóle to witaj i zapisuj się na turniej Very Happy

PS ile ja się zastanawiałem dlaczego chcesz robić krasnoludy z Górniczego Klubu Sportowego to moje...


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
ijon
Śniący
Śniący

ijon

Offline

Joined: May 23, 2018
Posts: 33

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Cz May 24, 2018 11:20 PM
Reply with quote

Na Arkadii (MUD-zie takim) pisaliśmy kiedyś gildię Krasnoludów z Gór Krańca Świata, to mi skrót KGKS został... Wink

Dzięki za odpowiedzi! Smile

A odnośnie ad2. - moje pytanie w sumie koncentrowało się na tym, czy Błogosławione Kule to JEDYNA metoda zranienia bronią prochową (niemagiczną/niemechaniczną) istot eterycznych? Oraz czy takie kule jak się już kupi to automatycznie działają w najbliższej potyczce, czy można sobie zakisić na przyszłość, jeśli np. wiesz, że w najbliższej potyczce żadnych duchów ma nie być?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pt May 25, 2018 06:02 AM
Reply with quote

Jeśli po zakupie 'schowasz' błogosławione kule do skarbca to będziesz mógł użyć ich później.

Jeśli po zakupie przekażesz jest bohaterowie zużyją się wraz z zakończeniem najbliższej potyczki.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt May 29, 2018 12:17 PM
Reply with quote

Czy korzystając z umiejętności LOT mogę lądować nie wewnątrz budynków, ale np na balkonach i dachach? Czy mogę za pomocą tej umiejętności szarżować znajdujące się tam modele wroga?

Back to top
View user's profile AIM Address
<
1 2 3 ... 14 15 16 ... 22 23 24
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 24
_BBOT: 0
Razem: 24
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy