Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › FAQ...
FAQ...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 15 16 17 ... 22 23 24
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Gabriel_Daco - Cz paźdź 04, 2012 09:31 AM
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt May 29, 2018 12:29 PM
Reply with quote

ad część pierwsza: imo tak. ad część druga - też raczej tak, jeśli tylko widzisz model przy deklaracji szarży.


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt May 29, 2018 12:37 PM
Reply with quote

Blumstein wrote:
Czy korzystając z umiejętności LOT mogę lądować nie wewnątrz budynków, ale np na balkonach i dachach? Czy mogę za pomocą tej umiejętności szarżować znajdujące się tam modele wroga?
Możesz, ale pamiętaj o zasadzie:

Quote::
Modele latające, które chcą latać, lądować i startować z lasu oraz budynków muszą wykonać test terenu niebezpiecznego.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Śr May 30, 2018 11:47 AM
Reply with quote

Zasada Obcy u Druchii mówi:
Quote::
Gildia Kupców nie ufa dziwnie wyglądającym i zachowującym się Elfom. Druchii otrzymują modyfikator -1 do rzutu na Dostępność w trakcie sekwencji po potyczce.

Odnosi się to tylko do zakupu ekwipunku, czy również do stronników?

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Śr May 30, 2018 11:57 AM
Reply with quote

Do ekwipunku, stronników i bohaterów.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Śr May 30, 2018 12:15 PM
Reply with quote

Uuu, czyli Harpia o dostępności 7 ma dostępność 8? Very Happy

Ciężko mają te Druchii z zakupami - całe szczęście są Niewolnicy.

Back to top
View user's profile AIM Address
ijon
Śniący
Śniący

ijon

Offline

Joined: May 23, 2018
Posts: 33

Post Post subject: FAQ...
Posted: Pn czerw 03, 2018 08:55 AM
Reply with quote

1. Wypełniam kartę drużyny i zastanawiam się, czy sprzęt, który postaci mają na starcie, też się wlicza do prestiżu? Bo pisze "ekwipunek ZAKUPIONY", a ten mają niby na starcie... Smile

2. W instrukcji pisze, że przedmioty rzadkie wpisuje się do prestiżu z podstawową wartością, a na karcie drużyny nie ma takiej rubryki - jest tylko na "Ekwipunek" z podaną formułą, że 1/10 wartości. Chciałbym moim czterem krasnoludom przy tworzeniu drużyny kupić po Gromrilowym Pancerzu, to by znaczyło że na starcie mam za to 200 prestiżu, czy 20?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: FAQ...
Posted: Pn czerw 03, 2018 09:19 AM
Reply with quote

1. Ekwipunek z którym modele zaczynają także się wlicza.

2. Wartość ekwipunku wpisujesz w jednym miejscu i liczysz 10 część.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
ijon
Śniący
Śniący

ijon

Offline

Joined: May 23, 2018
Posts: 33

Post Post subject: Re: FAQ...
Posted: Pn czerw 03, 2018 10:11 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
2. Wartość ekwipunku wpisujesz w jednym miejscu i liczysz 10 część.


A, zatem zmyliło mnie wyrażenie: "[...] w przypadku przedmiotów rzadkich pod uwagę należy wziąć cenę podstawową." - czyli to jak rozumiem oznacza, że jeśli przedmiot ma cenę np. 50+3k6, to wlicza się tylko to 50, tak?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: FAQ...
Posted: Pn czerw 03, 2018 12:37 PM
Reply with quote

Dokladnie tak, to właśnie jest cena podstawowa. Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: FAQ...
Posted: Cz czerw 07, 2018 09:51 AM
Reply with quote

Pytanie o czary z cechą Zatruty Atak:
Quote::
Wojownik, który dysponuje zatrutymi atakami, rani automatycznie swój cel w przypadku, gdy w udanym rzucie na trafienie uzyska dublet, czy to podczas strzelania, czy też podczas walki wręcz. Ochronę Pancerza stosuje się w zwykły sposób, uwzględniając modyfikatory wynikające z SIŁY ataku. Rzut na zranienie należy wykonać jedynie w celu sprawdzenie, czy nie miało miejsca zranienie krytyczne lub inny efekt wynikający z użycia ewentualnych zasad specjalnych.
W oparciu o co sprawdzamy, czy udał się Zatruty Atak? Czy jest to w tym wypadku dublet przy udanym rzuceniu czaru?

Czy przysługuje wtedy ochrona pancerza?

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: FAQ...
Posted: Cz czerw 07, 2018 11:23 AM
Reply with quote

Wykonujesz dodatkowy rzut jak na trafienie ale tylko w celu sprawdzenia czy wystąpił zarzuty atak. Ochrona Pancerza działa normalnie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: Re: FAQ...
Posted: Cz czerw 07, 2018 02:55 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Wykonujesz dodatkowy rzut jak na trafienie ale tylko w celu sprawdzenia czy wystąpił zarzuty atak. Ochrona Pancerza działa normalnie.
A jaką statystykę testuję przy trafieniu w wypadku czaru?

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: FAQ...
Posted: Cz czerw 07, 2018 03:41 PM
Reply with quote

W walce wręcz WW, w strzelaniu 'magiczny pocisk' US.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
ijon
Śniący
Śniący

ijon

Offline

Joined: May 23, 2018
Posts: 33

Post Post subject: FAQ...
Posted: Sb czerw 09, 2018 10:32 PM
Reply with quote

Spotkaliśmy się dzisiaj w gronie zainteresowanych kolegów i zagraliśmy przykładową bitwę, i od razu dwie wątpliwości:

1. Pole widzenia - niby pisze że od oczy figurki, ale jako to traktować, jak w battlu 90 stopni, wyznaczane przez rogi podstawki, albo 180 stopni, przez środek...?
2. Wylosował nam się scenariusz "Ukryty Skarb". Celem jest znalezienie rzeczonego skarbu, ale nie jest opisane, kiedy się kończy taka potyczka? Na pewno nie w momencie znalezienia skarbu, skoro jest exp za doniesienie go do swojej strefy rozstawienia. A jeśli model ze skarbem wejdzie w swoją strefę rozstawienia, to kończy się potyczka w tym momencie, nawet jeśli toczą się jakieś walki wręcz?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: FAQ...
Posted: Sb czerw 09, 2018 10:46 PM
Reply with quote

1. Pole widzenia w skirmiszu to 360 stopni. Model widzi dookoła siebie.

2. Jest napisane w paragrafie cel potyczki.
Quote::
Celem rozgrywki jest odnalezienie ukrytego pośród ruin skarbu raubrittera.
Rozgrywka zostaje zakończona, gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia lub znacznik kosztowności zostanie przetransportowany do własnej strefy rozstawienia gracza. W przypadku gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia, a znacznik kosztowności reprezentujący skarb raubrittera nie został odnaleziony gra kończy się przegraną obu graczy.
Rozgrywka zostaje zakończona gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia lub Rozgrywka zostaje zakończona, gdy znacznik kosztowności zostanie przetransportowany do własnej strefy rozstawienia gracza. W tym drugim przypadku gra kończy się, nawet jeśli inne modele są związane walką wręcz.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 15 16 17 ... 22 23 24
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: dzikusbb
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 458

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 168
_BBOT: 1
Razem: 169
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Archiwum artykułów
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Archiwum artykułów
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Archiwum artykułów
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Archiwum artykułów
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Archiwum artykułów
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy