Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › FAQ...
FAQ...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 16 17 18 ... 22 23 24
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Gabriel_Daco - Cz paźdź 04, 2012 09:31 AM
ijon
Śniący
Śniący

ijon

Offline

Joined: May 23, 2018
Posts: 33

Post Post subject: FAQ...
Posted: Sb czerw 09, 2018 11:05 PM
Reply with quote

A fakt, bardzo przepraszam, nie wiem jak to przeoczyłem - pewnie dlatego, że 6 osób na raz zadających pytania nie pomaga na koncentrację Smile

A co do tego pola widzenia - to warto by to może jednak dopisać, jak będzie jakaś przyszła wersja... skoro ekipa z 20-ma latami doświadczenia grania w bitewniaki nie miała pewności... Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8574
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: FAQ...
Posted: Sb czerw 09, 2018 11:23 PM
Reply with quote

Ok. Dodam zapis o polu widzenia 360 stopni.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8574
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn czerw 10, 2018 05:09 PM
Reply with quote

Opublikowałem Erratę do ostatniej edycji podręcznika.

Dostałem też propozycję dodania do przejęcia szarży takiego paragrafu:
Quote::
- w przypadku, gdy wykonujący szarżę model przeciwnika podlega zasadzie specjalnej DUŻY CEL, a postać wyznaczona do przejęcia szarży nie podlega zasadze specjalnej DUŻY CEL, to postać wyznaczona do przejęcia szarży musi wykonać test SIŁY. Niepowodzenie oznacza, że postać nie zdołała powstrzymać szarżującego przeciwnika i otrzymuje automatyczne trafienie, które rozstrzyga się w oparciu o podstawową wartość współczynnika SIŁA szarżującego modelu. Po zakończeniu szarży postać należy ustawić w losowo określonym kierunku w odległości K6” od modelu podlegającego zasadzie specjalnej DUŻY CEL.
Co sądzicie?


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn czerw 10, 2018 07:10 PM
Reply with quote

Duże latacze już zacierają ręce Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do Przeklęty Szczurołap.
Posted: Pn czerw 10, 2018 09:47 PM
Reply with quote

Co powodowało obniżenie współczynników Roju?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8574
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do Przeklęty Szczurołap.
Posted: Pn czerw 10, 2018 10:21 PM
Reply with quote

Grish wrote:
Co powodowało obniżenie współczynników Roju?
Zbyt duża wysokość tych współczynników w stosunku do ceny i możliwej ilości modeli w drużynie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Elmin
Śniący
Śniący

Elmin

Offline

Joined: paźdź 20, 2016
Posts: 59

Post Post subject: Errata do Przeklęty Szczurołap.
Posted: Pn czerw 11, 2018 08:05 AM
Reply with quote

1) co oznacza "Bohater nie może stać & strzelać przy użyciu Korowodu Dzierzb"? Ma biec? Very Happy

2) Przy takim osłabieniu, roje nehekary potrzebują zasady "Rozmiar Rzondzi", by być traktowane za pół modelu.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8574
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do Przeklęty Szczurołap.
Posted: Pn czerw 11, 2018 09:59 AM
Reply with quote

1. Jak biegnie to też nie może strzelać. Nie można używać w reakcji na szarżę.

2. Pomysł wydaje się OK.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 177

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn czerw 11, 2018 10:00 AM
Reply with quote

Taka zmiana byłaby moim zdaniem na plus - np. Kislevicki niedźwiedź lepiej by się sprawdzał w atakowaniu ważnych celów i jego koszt bardziej by się kalkulował.

Back to top
View user's profile AIM Address
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 177

Post Post subject: Re: Errata do Przeklęty Szczurołap.
Posted: Pn czerw 11, 2018 10:01 AM
Reply with quote

Elmin wrote:
1) co oznacza "Bohater nie może stać & strzelać przy użyciu Korowodu Dzierzb"? Ma biec? Very Happy
Reakcja na szarżę ;).

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8574
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do Przeklęty Szczurołap.
Posted: Pn czerw 11, 2018 03:59 PM
Reply with quote

Dodałem parę rzeczy w pierwszym poście.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn czerw 17, 2018 01:04 PM
Reply with quote

według mnie niepotrzebny boost dla dużych lataczy


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 212

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Śr czerw 20, 2018 08:29 AM
Reply with quote

Ale teraz snotling może spokojnie przejmować szarżę ogra. To jest kiepskie. Wydaje mi się, że ta zasada ma sens. Chociaż można by się zastanowić nad modelami 'przejmującymi szarżę' z automatu - oni są zdesperowani i po prostu muszą to zrobić


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
Raven
Śniący
Śniący

Raven

Offline

Joined: kwiet 22, 2011
Posts: 31
Filia Śląska

Post Post subject: Żelazny Demon
Posted: Pt czerw 22, 2018 03:36 PM
Reply with quote

Mam pytanie,

taki żelazny demon opisany jako opancerzony, "na solidnej stalowej konstrukcji", a nie ma żadnej ochrony pancerza ani nie daje takowej maszyniście?

skoro to jednak lekki czołg to może mniejsze kary za obciążenie w ruchu albo mniejsze koszty w punktach pary?

jak to wygląda?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8574
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Żelazny Demon
Posted: Sb czerw 23, 2018 11:44 AM
Reply with quote

Raven wrote:
Mam pytanie,

taki żelazny demon opisany jako opancerzony, "na solidnej stalowej konstrukcji", a nie ma żadnej ochrony pancerza ani nie daje takowej maszyniście?

skoro to jednak lekki czołg to może mniejsze kary za obciążenie w ruchu albo mniejsze koszty w punktach pary?

jak to wygląda?
Ma Ochronę Pancerza wynikającą z zasady MACHINA WOJENNA.

Quote::
Machina wojenna:
Model ze zdolnością specjalną MACHINA WOJENNA podlega następującym zasadom:
- Machiny wojenne podlegają zasadzie specjalnej ŁATWOPALNY.
- Naprawa i konserwacja MACHIN WOJENNYCH wymagają sporych nakładów finansowych. W grze odzwierciedla to zasada, zgodnie z którą w trakcie sekwencji po potyczce, na potrzeby zasad sprzedaży Łupów! model MACHINY WOJENNEJ liczony jest podwójnie.
- Wytrzymała konstrukcja zapewnia MACHINIE WOJENNEJ Ochronę Pancerza na 4+. Ponadto, w przypadku pojazdów dzięki solidnej konstrukcji modele woźnicy i pasażerów otrzymują premię +2 do Ochrony Pancerza lub otrzymują Ochronę Pancerza na 5+ jeśli nie posiadają PANCERZA.
- Model MACHINY WOJENNEJ podlega działaniu zaklęć i efektom magicznym skierowanym właśnie przeciwko machinom wojennym.
- Stronnicy podlegający zasadzie specjalnej MACHINA WOJENNA nigdy nie zdobywają doświadczenia.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 16 17 18 ... 22 23 24
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Ragnarsson
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 453

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 20
_BBOT: 0
Razem: 20
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Statystyki
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 169
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy