Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › FAQ...
FAQ...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 20 21 22 23 24
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Gabriel_Daco - Cz paźdź 04, 2012 09:31 AM
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn lip 02, 2018 08:22 AM
Reply with quote

Nie wiem czy możliwość wzięcia portalu jako gwarantowanego czaru to dobry pomysł.

Bo jak rozumiem kiedy wykonujemy ruch przez drzwi to np majac 8 cali ruchu robimy 2 cale do drzwi potem pozostałe 6 od drzwi ? Przez drzwi wolno przebiegac czy tylko przechodzic ? Jak jest z widocznościa i szarżowaniem ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 208

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn lip 02, 2018 09:21 AM
Reply with quote

i czy da sie 'zablokowac' drzwi obstawiajac je dookola?


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8511
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn lip 02, 2018 09:53 AM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Bo jak rozumiem kiedy wykonujemy ruch przez drzwi to np majac 8 cali ruchu robimy 2 cale do drzwi potem pozostałe 6 od drzwi?
Tak.

Krnabrny wrote:
Przez drzwi wolno przebiegac czy tylko przechodzic ? Jak jest z widocznościa i szarżowaniem ?
Ruch wykonujesz jak przez zwykłe drzwi.

Quote::
Schody, stopnie, drabiny & drzwi:
Choć schody, stopnie, drabiny & drzwi zalicza się do terenu otwartego to modele, które chcą pokonać taki teren biegiem lub szarżując muszą wykonać rzut K6. Wynik 1 oznacza, że model traci równowagę i przewraca się na schodach, stopniach lub boleśnie uderza w drabinę, w wyniku czego traci 1 punkt ŻW bez możliwości skorzystania z Ochrony Pancerza. Wynik 2+ oznacza, że model dociera do miejsca przeznaczenia bezpiecznie.

Przez portal nie widać ale jeśli model będzie widział przeciwnika przed wejściem do portalu i wystarczy mu ruchu, żeby dosięgnąć przeciwnika po wyjściu z portalu to może szarżować.

Przez portal nie można strzelać i czarować.

Ale jak pisałem wcześniej, po rzuceniu zaklęcia rozgrywana jest tura przeciwnika, i dopiero po niej Elfowie mogą skorzystać z portalu, jeśli jeszcze nie został rozproszony (a są na to dwie okazje, kostkami rozproszenia w czasie rzucania zaklęcia przez Elfów, i kostkami mocy w turze przeciwnika). A co do szarż, to Elfowie muszą sami wystawić się na szarżę nim będą mieli możliwość zaszarżowania.

adrenalbooster wrote:
i czy da sie 'zablokowac' drzwi obstawiajac je dookola?
Zasadniczo da się i wcale nie trzeba stawiać modeli dookoła. Drzwi jak to drzwi (zależnie od której strony patrząc) posiadają z jednej strony wejście, a z drugiej wyjście. Więc ewentualne znaczniki powinny przypominać wyglądem lustro, do którego można wejść tylko z jednej strony i tą właśnie wystarczy zablokować własnymi modelami. Przeciwnika nie będzie mógł przejść przez portal, ale jeśli przed wejściem będzie widział blokujących, to będzie ich mógł zaszarżować zgodnie z zasadami:

Quote::
Obrona przeszkody oraz drzwi, schodów & drabin:
Modele ustawione do 1” za murem, żywopłotem, czy inną przeszkodą lub stojące do 1" od drzwi, szczytu schodów czy drabiny mogą zająć pozycje do ich obrony. W takim przypadku należy model natychmiast dostawić do przeszkody lub drzwi, schodów albo drabiny. Wróg, chcąc zaatakować obrońcę w walce wręcz, musi to zrobić w zwykły sposób, a więc wykonując szarżę. Atakujący model nie musi fizycznie przekraczać przeszkody, a wręcz nie może tego zrobić, gdyż jest broniona. Zamiast tego model ustawia się po drugiej stronie przeszkody, na wprost obrońcy.
Model szarżujący na wroga za bronioną przeszkodą czy stojącego w drzwiach, u szczytu schodów lub drabiny nie uzyskuje premii, które normalnie wynikają z szarży i walczy w taki sposób, jakby włączył się do walki już w poprzedniej turze. Oznacza to, że nie uzyskuje automatycznie pierwszeństwa działania, lecz działa zgodnie z porządkiem INICJATYWY, nie otrzymuje premii do broni za używanie kopii czy innych broni, które premiują szarżujących, nie będą również działały zasady specjalne związane z szarżą i tak dalej.
Zasadzie tej nie podlegają atakujące wroga modele ze zdolnością LOT.
Broniący przeszkody model, może związać walką maksymalnie tyle modeli, ile stykałoby się z jego podstawką, gdyby ustawić je w linii prostej.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 208

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn lip 02, 2018 12:59 PM
Reply with quote

no to super, bo byl kejs na turnieju taki, ze z drzwi sie wychodzilo z kazdej strony:) Dzieki za klaryfikacje! Jedynka zdecydowanie moze zostac imo.


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
Elmin
Śniący
Śniący

Elmin

Offline

Joined: paźdź 20, 2016
Posts: 59

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt lip 03, 2018 07:50 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Drzwi jak to drzwi (zależnie od której strony patrząc) posiadają z jednej strony wejście, a z drugiej wyjście.

Ale to są lewe drzwi czy prawe? Oraz częściej będzie pan wchodził czy wychodził? Razz

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 171

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt lip 03, 2018 08:00 AM
Reply with quote

Model broniący drzwi podlega zasadzie "Pan tu nie stał".

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8511
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt lip 03, 2018 10:57 AM
Reply with quote

Dobre. Very Happy


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8511
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do Przeklęty Szczurołap.
Posted: Śr lip 04, 2018 08:36 AM
Reply with quote

Quote::
Wiedźmie Mydło:
To tłuste, zielonkawe mydło jest wytapiane z gęsiego łoju w świetle Gwiazdy Uroku, astrologicznego symbolu magii. Zawiera mieszankę ziół powszechnie uznawanych za przynoszące szczęście. Regularne używanie go podobno zapewnia łaskę Ranalda.

Model, który umyje się tym mydłem, w dowolnym momencie rozgrywania potyczki może przerzucić jeden nieudany rzut.

UWAGI: Wiedźmie Mydło jest niedostępne dla kompanii Khazadów z Gór Krańca Świata, Kompanii krasnoludzkich Piwowarów, Kultu Pogromców z Karak Kadrin oraz drużyn w szeregach których służą DUCHOWNI.
CENA: 15+K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 7.

Quote::
NIENAWIŚĆ: Krasnoludowie Chaosu, zdradzeni przed wiekami przez klany z południa i opuszczeni przez krasnoludzkich Przodków, walcząc z Khazadami z Gór Krańca Świata oraz Kompanią krasnoludzkich Piwowarów i Kultem Pogromców z Karak Kadrin podlegają zasadzie specjalnej NIENAWIŚĆ


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Errata do Przeklęty Szczurołap.
Posted: Pn lip 08, 2018 07:31 AM
Reply with quote

Skoro rój dostał zasadę że liczy sie za pól modelu, zombie powinny dostać podobną.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8511
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do Przeklęty Szczurołap.
Posted: Pn lip 08, 2018 07:39 AM
Reply with quote

Zombie są tańsze, mają sensowną S i Wt. I dałbym im raczej 'mięso armatnie'. Mysli


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn lip 08, 2018 08:35 AM
Reply with quote

Granie ludźmi zaczyna być niebezpieczne ;D


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8511
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn lip 08, 2018 08:52 AM
Reply with quote

E tam. A może wszystkim Nieumarłym dać 'łatwopalny'? Twisted Evil Mysli


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Breslauer
Nieświadomy
Nieświadomy

Breslauer

Offline

Joined: lut 09, 2014
Posts: 16
Location: Wrocław

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn lip 09, 2018 11:59 AM
Reply with quote

Pytanko... podstawki do Warheima mogą być okrągłe czy muszą być prostokątne? Wink

Back to top
View user's profile
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 208

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn lip 09, 2018 01:19 PM
Reply with quote

jest w podręczniku info, że mogą być okrągłe, ale w razie wątplikości powinny być traktowane jak kwadraty. Jeśli masz figsy na okrąglakach, używasz ich w innym systemie czy po prostu zrobiłeś super podstawki i Ci ich szkoda - zostaw okrąglaki. Dopóki na turniejach pierwsze trzy miejsca nie będą dostawać ciężkiej gotówki dopóty nikt się nie powinien czepiać Smile


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
Breslauer
Nieświadomy
Nieświadomy

Breslauer

Offline

Joined: lut 09, 2014
Posts: 16
Location: Wrocław

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn lip 09, 2018 01:36 PM
Reply with quote

I to jest odpowiedź, która mnie zadowala Very Happy

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 20 21 22 23 24
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Gwardzista
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 452

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 16
_BBOT: 0
Razem: 16
Kto gdzie jest:
 Goście:
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 169
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy