
Menu główne
Opcje użytkownika Forum Strona główna Zasady Społeczność Szukaj Web
Newsletter Pro

Polecamy

Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.
|
ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Drużyny
[Warsztat] Drużyny
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic:
Brak
View previous topic :: View next topic
|
Author |
Message |
Repentia.Vlk
Świadomy
Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska
|
Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr lip 06, 2011 04:08 PM
|
|
szczery-do-bolu wrote: |
Acha i jeszcze jedno.
Dla czego mag metalu stracił możliwość warzenia mikstur?? |
A ktoś z tego korzystał?
_________________
Quote:: |
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki. |
|
|
Back to top
|
|
 |
Doman
Widzący
Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska
|
Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr lip 06, 2011 04:57 PM
|
|
quidamcorvus wrote: |
szczery-do-bolu wrote: |
Acha i jeszcze jedno.
Dla czego mag metalu stracił możliwość warzenia mikstur?? |
Gdzieś już o tym pisałem, wśród powodów było między innymi to, że niewielu z graczy tego z korzystało, poza tym Alchemik ma już możliwość rzucania zaklęć. |
Szkoda, było mało graczy, bo nikt nie grał na metalu, ja się spotkałem tylko raz chyba.... na papierze dobrze to wyglądało
quidamcorvus wrote: |
A co do Muszkieterów z Nuln, to możliwość korzystania z umiejętność specjalnych przez stronników byłaby dość potężna, szczególnie gdyby inżynier został dowódcą. |
+1
_________________ Smitowanie wydłuża ptaka:*
|
|
Back to top
|
|
 |
Slayer
Nieświadomy
Joined: marca 25, 2011
Posts: 15
Location: Warszawa
|
Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn sierp 01, 2011 02:15 PM
|
|
Przeglądałem ostatnio tabelki HE i przyszedł mi do głowy pomysł modyfikacji bandy, żeby urozmaicić możliwość rozwoju bandy.
1) Proponuje wprowadzić jako bohatera Phoenix Guarda. Ward 4+ to przegięcie, ale mógłby na przykład figurować jako umiejętność specjalna tylko dla tego bohatera, bądź też zostać obniżony do wartości nie zanurzającej balansu. Wprowadzony były zamiast Lwa.
2). Lwy natomiast zrobiłbym stronnikami, których można by mieć maks 3. Mieliby oddzielną tabelkę ekwipunku, gdzie ich topory byłyby bronią przeznaczoną tylko dla nich. Ponieważ w battlu posiadali stubborna, tu mogliby dostać niezłomnośc albo odporność na psychologię. Jako że HE są bogatą bandą, mogliby kosztowac powiedzmy 60zk za sztukę.
Motywuje moje modyfikacje faktem, że HE są jedyną bandą elfią, która nie posiada, nazwijmy to, jednostki specjalnej. Mówię oczywiście o tancerzach i wiedźmach khaina. Jednostki te przy koszcie 50zk są bardzo silne. O wiele silniejsze niż większość bahaterów innych band. HE nie mają takich stronników. Mają Cienie, które przy ww magą wyjąć sztyleciki i popełnić rytualne harakiri ze śmiechu. A kosztują tyle samo.
Jasne. Gram HE to pakuję długie łuki i nie daję nikomu podejść. Tylko, że taka gra jest trochę nudna i działa na nerwy współgraczom, psując zabawę. Poza tym taktyka ta sprawdza się na początku, gdy nikt nie ma pancerzy, rozwiniętego Wt i innych bajerów. Zabawę w pluton egzekucyjny może także popsuć pogoda, a wtedy HE nie za bardzo mają kim walczyć.
_________________ Who dares wins.
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn sierp 01, 2011 03:42 PM
|
|
1. Nie.
2. Nie.
Kompania Wysokich Elfów nie miała być kalką elfów Leśnych czy Mrocznych. Wysokie Elfy mają silną magię i większy budżet. Zauważ, że Wojownicy Cienia są 0-5 a 0-3 jak "specjalne" modele Leśnych czy Mrocznych elfów, poza tym mają też zasady specjalne które dobrze wykorzystane mogą napsuć krwi przeciwnikowi. A drużynę Wysokich Elfów można złożyć też inaczej niż na łukach, poza tym posiadają naprawdę fajne umiejętności specjalne: Brawura, Krzepki, Szybkość Asuryana czy Zabójczy Cios - to naprawdę nieźli wojownicy w walce wręcz. Przejrzyj też magiczne przedmioty dostępne dla Wysokich Elfów.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Slayer
Nieświadomy
Joined: marca 25, 2011
Posts: 15
Location: Warszawa
|
Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn sierp 01, 2011 04:59 PM
|
|
quidamcorvus wrote: |
1. Nie.
2. Nie.
|
Wysoki sądzie: nie mam więcej pytań...
_________________ Who dares wins.
|
|
Back to top
|
|
 |
Repentia.Vlk
Świadomy
Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska
|
|
Back to top
|
|
 |
Slayer
Nieświadomy
Joined: marca 25, 2011
Posts: 15
Location: Warszawa
|
Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn sierp 01, 2011 11:18 PM
|
|
Nie chodzi mi o ulepszenie, tylko urozmaicenie.
Akurat tak się złożyło, że gram z kumplami, którzy grają: jeden WE a drugi DE. I o ile bie te bandy potrafią być zabójcze zarówno na odległość jak i na bliski dystans, to HE jeśli nie pójdą od początku w łuki, mają z nimi marne szanse. I dostają łomot właśnie od stronników. Nawet 5 Cieni wyglada biednie przy tancerzach+driady lub wiedźmach+harpie. Szczerze mówiąc wyglądają biednie nawet przy 3 tancerzach lub 3 wiedźmach
Faktem jest, że jak grałem na łukach to wygrywałem większość potyczek. Chociaż to pewnie tylko dlatego, że WE nie poszłi w łuki.
Jednakże taka rozgrywka była wielce monotonna. Doszło do tego, że zamiast biegać po planszy, zaszyliśmy sie po budynkach i gra przypominała pojedynek snajperski.
Próbując grać w zwarciu, niewiele dawałem radę zdziałać przeciwko tańcom, wardom i innym (prze)rzutom, bonusom i jeszcze nie wiadomo czym.
A niewiele brakowało, a WE dostaliby jeszcze Orła i Jeźdźców Polany...
_________________ Who dares wins.
|
|
Back to top
|
|
 |
Gabriel_Daco
Świadomy
Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska
|
|
Back to top
|
|
 |
Mr_Fisq
Nieświadomy
Joined: sierp 05, 2011
Posts: 15
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr sierp 10, 2011 09:53 AM
|
|
Chciałem zaproponować wprowadzenie Grave Guardów do którejś z armii nieumarłych, ale z tego co widzę, Grave Guardzi w Warheimie zostali mianowani na Upiory.
Tu pewna uwaga odnośnie upiorów:
Quote:: |
Upiory dysponują wspomnieniami i wiedzą z dawnych czasów,
wzbogaconych o stulecia egzystencji na progu śmierci.
|
Wynika z tego, że upiory mogą się rozwijać.
Charakterystyki wskazują na to, iż nie mogą się rozwijać (statystyki maksymalne równe minimalnym).
Drobna sprzeczność.
Może warto by było dać im możliwość rozwoju, nawet jeśli nie we wszystkich dziedzinach, to chociaż symbolicznie WW, US, ŻW, A, CP. Albo wykreślić drugą część zdania z przytoczonego cytatu.
Dodatkowo upiory nie zostały ujęte w żadnej z dwóch podgrup stronników, co należałoby poprawić:
Quote:: |
Pierwszą z nich reprezentują modele ghouli, stwory te w miarę postępu
kampanii zdobywają doświadczenie podnosząc swoje współczynniki i umiejętności.
Drugą podgrupę stanowią modele szkieletów oraz zombie i czarnych rycerzy, które
nie zdobywają doświadczenia.
|
Pytanie:
Czy jest szansa na drużynę opartą na armii TK ? Albo takową przegapiłem, albo jej nie ma.
Czy jest szansa na drużynę Lizaków opartą o Saurusy, zamiast skinków? Chodzi mi tu o coś w stylu:
Bohaterowie:
- Scar-vet / Oldblood
- Skink prist (tego nie da się uniknąć)
- Jakiś Ewkiwalent Temple Guard
Stronnicy
- Saurusy
- Jeźdźcy zimnokrwistych
- Razordon
- Kameleony
A z dotychczasowej Lustri wyrzuciłbym jeźdźców zimnokrwistych.
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr sierp 10, 2011 10:34 AM
|
|
Mr_Fisq wrote: |
Może warto by było dać im możliwość rozwoju, nawet jeśli nie we wszystkich dziedzinach, to chociaż symbolicznie WW, US, ŻW, A, CP. Albo wykreślić drugą część zdania z przytoczonego cytatu. |
Findar też zgłaszał podobną propozycję, rozważę to.
Mr_Fisq wrote: |
Dodatkowo upiory nie zostały ujęte w żadnej z dwóch podgrup stronników, co należałoby poprawić: |
Poprawione.
Mr_Fisq wrote: |
Pytanie:
Czy jest szansa na drużynę opartą na armii TK ? Albo takową przegapiłem, albo jej nie ma. |
Będzie, czekam na kodeks.
Mr_Fisq wrote: |
Czy jest szansa na drużynę Lizaków opartą o Saurusy, zamiast skinków? Chodzi mi tu o coś w stylu: |
Póki co nie, ale jeśli powstanie autorska wersja, która mi się spodoba, to rozważę.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Eledin
Nieświadomy
Joined: wrz 11, 2011
Posts: 3
|
Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn wrz 11, 2011 12:20 AM
|
|
Witam dopiero teraz natrafiłem na ten autorski system muszę przyznać, że jest bardzo zachęcający. Chciałbym się dowiedzieć czy jest szansa na wprowadzenie demonów do gry albo jako całkowicie osobnej bandy z ludzkimi (akolici) przedstawicielami lub jako jakiegoś dodatku do istniejących band chaosu?
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn wrz 11, 2011 12:30 AM
|
|
Eledin wrote: |
Witam dopiero teraz natrafiłem na ten autorski system muszę przyznać, że jest bardzo zachęcający. Chciałbym się dowiedzieć czy jest szansa na wprowadzenie demonów do gry albo jako całkowicie osobnej bandy z ludzkimi (akolici) przedstawicielami lub jako jakiegoś dodatku do istniejących band chaosu? |
Witam na forum.
Nie, nie będzie kompanii opartej na demonach, choć będą one obecne w drużynie Karnawału Chaosu - zasady do tej kompanii powinny pojawić się wraz z następną edycją podręcznika.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz wrz 29, 2011 12:57 PM
|
|
Jako, że ostatnio dotarł do mnie zamówiony jakiś czas temu Army Book dotyczący Orków & Goblinów odświeżyłem nieco zielonoskórą kompanię, która w kolejnej wersji podręcznika będzie wyglądać następująco:
Ponadto, jeśli wszystko się uda. W kolejnej edycji powinny pojawić się zasady dla Łowczego stada Dzikich Orków i być może Nocnych Goblinów.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn paźdź 02, 2011 09:43 AM
|
|
Szanowne państwo-draństwa zechce się zapoznać z zamieszczonymi poniżej zaktualizowany i zasadami dla Orków & Goblinów oraz zasadami nowek kompanii, czyli na polowanie wyrusza Łowcze plemię Dzikich Orków.
Orki & Gobliny: OnLINE| DownLOAD
Łowcze plemię Dzikich Orków: OnLINE| DownLOAD
Wszelkie uwagi i komentarze mile widziane.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
drachu
Przebudzony
Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk
|
Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz list 03, 2011 01:40 PM
|
|
To nie o orkach, ale też dotyczy drużyny - jednej, konkretnej - zwierzoludzi.
Chodzi o harpie. Są ojezusmaria. W sensie - za 35 zk dostajemy na maksa morderczą jednostkę, silną, dysponuąca dwoma atakami o ogromnym zasięgu szarży i inicjatywce dającej pewność, że żaden pętak z włócznią jej nie zatrzyma. Jest na maksa straszna ta harpia, jasne ma glód krwii i nie zdobywa expa, ale... dzięki temu jest tępym zwierzem za 35 zk. No i zupełnie rozwiązuje problemy zwierzoludzi ze strzelcami, bo z szarżą na 16 cali sama jest najgroźniejszą bronią strzelcką  No i nie podlegają temu irytującemu berserkowi.
Takich harpii można mieć w bandzie pięć.
Okej, to połowa problemu. Tą samą harpię mają Dark Elfy i u nich mnie nie gryzie - DE są nieliczną bandą a jednostki alternatywne wobec harpii są na tyle fajne, że to jest cięzki wybór.
Ale u zwierzoludzi alternatywą wobec harpii są łupieżcy. Kosztują tyle samo (35zk), statsy mają... no są ungorami z łukami. Okej, mają zasadę specjalną (zasadzkę lub zwiadowcę, już nie pamiętam którą), która daje im niezłą swobodę rozstawiania, ale harpia z 16 calami lotu też w 2-3 rundy dostanie się w dowolne miejsce. Okej - łupieżca łapie expa, ale harpia jest mocniejsza niż łupieżca z max rozwinięciami, zresztą łupieżca i tak herosem nie zostanie. Łupieżców też można mieć w bandzie 5. Okej - ja wiem, że strzelcy, ale równie dobrze możesz dac ungorom łuki i wyjdzie na jedno.
Chodzi o to, że za taką samą cenę możesz mieć kapitalną harpię lub dużo słabszego łupieżcę.
I teraz sedno mojej propozycji - wiadomo, grzebanie w stasach harpii jest bez sensu, bo co z harpią DE wtedy?
Ja bym zrobił tak, ze zwierzoludzie mogą wystawić 0-3 harpie lub 0-5 łupieżców. Wtedy jest to już kwestia do zastanawiania się - 3 kapitalne harpie, lub 5 słabszych łupieżców. To już jest wybór 
Co Ty na taką zmianę?
Last edited by drachu on Cz list 03, 2011 02:49 PM; edited 1 times in total
|
|
Back to top
|
|
 |
|
Topics |
Replies |
Author |
Views |
Last Post |
Normal
|
|
Galeria - Figurki
|
[Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[
Go to page:
1, 2 ]
|
25 |
quidamcorvus |
20489 |
[Warsztat] Zwiadowcze ... Śr wrz 04, 2019 04:18 PM quidamcorvus  |
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
[Warsztat] Magiczne przedmioty
[
Go to page:
1 ... 7, 8, 9 ]
|
123 |
quidamcorvus |
61691 |
[Warsztat] Magiczne pr... Pn sierp 18, 2019 03:45 PM quidamcorvus  |
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
[Warsztat] Machiny wojenne.
|
0 |
quidamcorvus |
5713 |
[Warsztat] Machiny woj... Cz lip 18, 2019 09:19 AM quidamcorvus  |
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
[Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[
Go to page:
1 ... 4, 5, 6 ]
|
75 |
Repentia.Vlk |
81005 |
Re: [Warsztat] Magia..... Pt May 24, 2019 09:24 AM quidamcorvus  |
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
[Warsztat] Trucizny, mikstury & Narkotyki
|
2 |
quidamcorvus |
4178 |
[Warsztat] Trucizny, m... Cz marca 21, 2019 07:54 PM quidamcorvus  |
|
|
|
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
|
|

O użytkowniku
|