Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy






























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Drużyny
[Warsztat] Drużyny
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 ... 25 26 27
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr lip 06, 2011 04:08 PM
Reply with quote

szczery-do-bolu wrote:
Acha i jeszcze jedno.
Dla czego mag metalu stracił możliwość warzenia mikstur??
A ktoś z tego korzystał?


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1111
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr lip 06, 2011 04:57 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
szczery-do-bolu wrote:
Acha i jeszcze jedno.
Dla czego mag metalu stracił możliwość warzenia mikstur??
Gdzieś już o tym pisałem, wśród powodów było między innymi to, że niewielu z graczy tego z korzystało, poza tym Alchemik ma już możliwość rzucania zaklęć.

Szkoda, było mało graczy, bo nikt nie grał na metalu, ja się spotkałem tylko raz chyba.... na papierze dobrze to wyglądało Wink

quidamcorvus wrote:

A co do Muszkieterów z Nuln, to możliwość korzystania z umiejętność specjalnych przez stronników byłaby dość potężna, szczególnie gdyby inżynier został dowódcą.

+1


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Slayer
Nieświadomy
Nieświadomy

Slayer

Offline

Joined: marca 25, 2011
Posts: 15
Location: Warszawa

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn sierp 01, 2011 02:15 PM
Reply with quote

Przeglądałem ostatnio tabelki HE i przyszedł mi do głowy pomysł modyfikacji bandy, żeby urozmaicić możliwość rozwoju bandy.

1) Proponuje wprowadzić jako bohatera Phoenix Guarda. Ward 4+ to przegięcie, ale mógłby na przykład figurować jako umiejętność specjalna tylko dla tego bohatera, bądź też zostać obniżony do wartości nie zanurzającej balansu. Wprowadzony były zamiast Lwa.

2). Lwy natomiast zrobiłbym stronnikami, których można by mieć maks 3. Mieliby oddzielną tabelkę ekwipunku, gdzie ich topory byłyby bronią przeznaczoną tylko dla nich. Ponieważ w battlu posiadali stubborna, tu mogliby dostać niezłomnośc albo odporność na psychologię. Jako że HE są bogatą bandą, mogliby kosztowac powiedzmy 60zk za sztukę.

Motywuje moje modyfikacje faktem, że HE są jedyną bandą elfią, która nie posiada, nazwijmy to, jednostki specjalnej. Mówię oczywiście o tancerzach i wiedźmach khaina. Jednostki te przy koszcie 50zk są bardzo silne. O wiele silniejsze niż większość bahaterów innych band. HE nie mają takich stronników. Mają Cienie, które przy ww magą wyjąć sztyleciki i popełnić rytualne harakiri ze śmiechu. A kosztują tyle samo.

Jasne. Gram HE to pakuję długie łuki i nie daję nikomu podejść. Tylko, że taka gra jest trochę nudna i działa na nerwy współgraczom, psując zabawę. Poza tym taktyka ta sprawdza się na początku, gdy nikt nie ma pancerzy, rozwiniętego Wt i innych bajerów. Zabawę w pluton egzekucyjny może także popsuć pogoda, a wtedy HE nie za bardzo mają kim walczyć.


_________________
Who dares wins.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7962
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn sierp 01, 2011 03:42 PM
Reply with quote

1. Nie.
2. Nie.

Kompania Wysokich Elfów nie miała być kalką elfów Leśnych czy Mrocznych. Wysokie Elfy mają silną magię i większy budżet. Zauważ, że Wojownicy Cienia są 0-5 a 0-3 jak "specjalne" modele Leśnych czy Mrocznych elfów, poza tym mają też zasady specjalne które dobrze wykorzystane mogą napsuć krwi przeciwnikowi. A drużynę Wysokich Elfów można złożyć też inaczej niż na łukach, poza tym posiadają naprawdę fajne umiejętności specjalne: Brawura, Krzepki, Szybkość Asuryana czy Zabójczy Cios - to naprawdę nieźli wojownicy w walce wręcz. Przejrzyj też magiczne przedmioty dostępne dla Wysokich Elfów.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Slayer
Nieświadomy
Nieświadomy

Slayer

Offline

Joined: marca 25, 2011
Posts: 15
Location: Warszawa

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn sierp 01, 2011 04:59 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
1. Nie.
2. Nie.


Wysoki sądzie: nie mam więcej pytań...


_________________
Who dares wins.
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn sierp 01, 2011 05:09 PM
Reply with quote

Slayer wrote:
Wysoki sądzie: nie mam więcej pytań...
Nie dramatyzuj Wink QC co chwila ma jakieś propozycje zmian, głównie od graczy którzy chcą ulepszyć drużynę, którą grają Wink A swoją drogą, zauważyłam, że ostatnio i tak jest dość chętny do współpracy Smile


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Slayer
Nieświadomy
Nieświadomy

Slayer

Offline

Joined: marca 25, 2011
Posts: 15
Location: Warszawa

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn sierp 01, 2011 11:18 PM
Reply with quote

Nie chodzi mi o ulepszenie, tylko urozmaicenie.

Akurat tak się złożyło, że gram z kumplami, którzy grają: jeden WE a drugi DE. I o ile bie te bandy potrafią być zabójcze zarówno na odległość jak i na bliski dystans, to HE jeśli nie pójdą od początku w łuki, mają z nimi marne szanse. I dostają łomot właśnie od stronników. Nawet 5 Cieni wyglada biednie przy tancerzach+driady lub wiedźmach+harpie. Szczerze mówiąc wyglądają biednie nawet przy 3 tancerzach lub 3 wiedźmach Sad

Faktem jest, że jak grałem na łukach to wygrywałem większość potyczek. Chociaż to pewnie tylko dlatego, że WE nie poszłi w łuki.

Jednakże taka rozgrywka była wielce monotonna. Doszło do tego, że zamiast biegać po planszy, zaszyliśmy sie po budynkach i gra przypominała pojedynek snajperski.

Próbując grać w zwarciu, niewiele dawałem radę zdziałać przeciwko tańcom, wardom i innym (prze)rzutom, bonusom i jeszcze nie wiadomo czym.

A niewiele brakowało, a WE dostaliby jeszcze Orła i Jeźdźców Polany...


_________________
Who dares wins.
Back to top
View user's profile
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt sierp 02, 2011 08:44 AM
Reply with quote

Wiesz co, ja gram przeciwko bretoni. Kumpel w pierwszej potyczce wystawił mało liczną, ale bardzo dobrze opancerzoną grupę, dzięki czemu wygrał przy bardzo małych stratach. Masz dodatkowe 100 zk na początku, może spróbuj w tą stronę? Kilku łuczników i kilku włóczników, żeby obie grupy łapały pd-ki. Nie marudź, tylko zmień taktykę diametralnie Wink Albo bandę. Bo granie elfy na elfy na elfy... nie wyobrażam sobie co byś musiał zrobić, żeby nie było nudno Razz


_________________
Doman wrote:


Malakid więcej argumentów bo Sister zjada Cie na kolacje :D
Back to top
View user's profile
Mr_Fisq
Nieświadomy
Nieświadomy

Mr_Fisq

Offline

Joined: sierp 05, 2011
Posts: 15
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr sierp 10, 2011 09:53 AM
Reply with quote

Chciałem zaproponować wprowadzenie Grave Guardów do którejś z armii nieumarłych, ale z tego co widzę, Grave Guardzi w Warheimie zostali mianowani na Upiory.

Tu pewna uwaga odnośnie upiorów:
Quote::
Upiory dysponują wspomnieniami i wiedzą z dawnych czasów,
wzbogaconych o stulecia egzystencji na progu śmierci.

Wynika z tego, że upiory mogą się rozwijać.
Charakterystyki wskazują na to, iż nie mogą się rozwijać (statystyki maksymalne równe minimalnym).
Drobna sprzeczność.

Może warto by było dać im możliwość rozwoju, nawet jeśli nie we wszystkich dziedzinach, to chociaż symbolicznie WW, US, ŻW, A, CP. Albo wykreślić drugą część zdania z przytoczonego cytatu.


Dodatkowo upiory nie zostały ujęte w żadnej z dwóch podgrup stronników, co należałoby poprawić:
Quote::
Pierwszą z nich reprezentują modele ghouli, stwory te w miarę postępu
kampanii zdobywają doświadczenie podnosząc swoje współczynniki i umiejętności.
Drugą podgrupę stanowią modele szkieletów oraz zombie i czarnych rycerzy, które
nie zdobywają doświadczenia.


Pytanie:
Czy jest szansa na drużynę opartą na armii TK ? Albo takową przegapiłem, albo jej nie ma.

Czy jest szansa na drużynę Lizaków opartą o Saurusy, zamiast skinków? Chodzi mi tu o coś w stylu:

Bohaterowie:
- Scar-vet / Oldblood
- Skink prist (tego nie da się uniknąć)
- Jakiś Ewkiwalent Temple Guard

Stronnicy
- Saurusy
- Jeźdźcy zimnokrwistych
- Razordon
- Kameleony

A z dotychczasowej Lustri wyrzuciłbym jeźdźców zimnokrwistych.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7962
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr sierp 10, 2011 10:34 AM
Reply with quote

Mr_Fisq wrote:
Może warto by było dać im możliwość rozwoju, nawet jeśli nie we wszystkich dziedzinach, to chociaż symbolicznie WW, US, ŻW, A, CP. Albo wykreślić drugą część zdania z przytoczonego cytatu.
Findar też zgłaszał podobną propozycję, rozważę to.

Mr_Fisq wrote:
Dodatkowo upiory nie zostały ujęte w żadnej z dwóch podgrup stronników, co należałoby poprawić:
Poprawione.

Mr_Fisq wrote:
Pytanie:
Czy jest szansa na drużynę opartą na armii TK ? Albo takową przegapiłem, albo jej nie ma.
Będzie, czekam na kodeks.

Mr_Fisq wrote:
Czy jest szansa na drużynę Lizaków opartą o Saurusy, zamiast skinków? Chodzi mi tu o coś w stylu:
Póki co nie, ale jeśli powstanie autorska wersja, która mi się spodoba, to rozważę.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Eledin
Nieświadomy
Nieświadomy

Eledin

Offline

Joined: wrz 11, 2011
Posts: 3

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn wrz 11, 2011 12:20 AM
Reply with quote

Witam dopiero teraz natrafiłem na ten autorski system muszę przyznać, że jest bardzo zachęcający. Chciałbym się dowiedzieć czy jest szansa na wprowadzenie demonów do gry albo jako całkowicie osobnej bandy z ludzkimi (akolici) przedstawicielami lub jako jakiegoś dodatku do istniejących band chaosu?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7962
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn wrz 11, 2011 12:30 AM
Reply with quote

Eledin wrote:
Witam dopiero teraz natrafiłem na ten autorski system muszę przyznać, że jest bardzo zachęcający. Chciałbym się dowiedzieć czy jest szansa na wprowadzenie demonów do gry albo jako całkowicie osobnej bandy z ludzkimi (akolici) przedstawicielami lub jako jakiegoś dodatku do istniejących band chaosu?
Witam na forum.
Nie, nie będzie kompanii opartej na demonach, choć będą one obecne w drużynie Karnawału Chaosu - zasady do tej kompanii powinny pojawić się wraz z następną edycją podręcznika.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7962
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz wrz 29, 2011 12:57 PM
Reply with quote

Jako, że ostatnio dotarł do mnie zamówiony jakiś czas temu Army Book dotyczący Orków & Goblinów odświeżyłem nieco zielonoskórą kompanię, która w kolejnej wersji podręcznika będzie wyglądać następująco:



Ponadto, jeśli wszystko się uda. W kolejnej edycji powinny pojawić się zasady dla Łowczego stada Dzikich Orków i być może Nocnych Goblinów.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7962
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn paźdź 02, 2011 09:43 AM
Reply with quote

Szanowne państwo-draństwa zechce się zapoznać z zamieszczonymi poniżej zaktualizowany i zasadami dla Orków & Goblinów oraz zasadami nowek kompanii, czyli na polowanie wyrusza Łowcze plemię Dzikich Orków.

Orki & Gobliny: OnLINE|DownLOAD

Łowcze plemię Dzikich Orków: OnLINE|DownLOAD

Wszelkie uwagi i komentarze mile widziane.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz list 03, 2011 01:40 PM
Reply with quote

To nie o orkach, ale też dotyczy drużyny - jednej, konkretnej - zwierzoludzi.

Chodzi o harpie. Są ojezusmaria. W sensie - za 35 zk dostajemy na maksa morderczą jednostkę, silną, dysponuąca dwoma atakami o ogromnym zasięgu szarży i inicjatywce dającej pewność, że żaden pętak z włócznią jej nie zatrzyma. Jest na maksa straszna ta harpia, jasne ma glód krwii i nie zdobywa expa, ale... dzięki temu jest tępym zwierzem za 35 zk. No i zupełnie rozwiązuje problemy zwierzoludzi ze strzelcami, bo z szarżą na 16 cali sama jest najgroźniejszą bronią strzelcką Razz No i nie podlegają temu irytującemu berserkowi.
Takich harpii można mieć w bandzie pięć.

Okej, to połowa problemu. Tą samą harpię mają Dark Elfy i u nich mnie nie gryzie - DE są nieliczną bandą a jednostki alternatywne wobec harpii są na tyle fajne, że to jest cięzki wybór.

Ale u zwierzoludzi alternatywą wobec harpii są łupieżcy. Kosztują tyle samo (35zk), statsy mają... no są ungorami z łukami. Okej, mają zasadę specjalną (zasadzkę lub zwiadowcę, już nie pamiętam którą), która daje im niezłą swobodę rozstawiania, ale harpia z 16 calami lotu też w 2-3 rundy dostanie się w dowolne miejsce. Okej - łupieżca łapie expa, ale harpia jest mocniejsza niż łupieżca z max rozwinięciami, zresztą łupieżca i tak herosem nie zostanie. Łupieżców też można mieć w bandzie 5. Okej - ja wiem, że strzelcy, ale równie dobrze możesz dac ungorom łuki i wyjdzie na jedno.

Chodzi o to, że za taką samą cenę możesz mieć kapitalną harpię lub dużo słabszego łupieżcę.

I teraz sedno mojej propozycji - wiadomo, grzebanie w stasach harpii jest bez sensu, bo co z harpią DE wtedy?
Ja bym zrobił tak, ze zwierzoludzie mogą wystawić 0-3 harpie lub 0-5 łupieżców. Wtedy jest to już kwestia do zastanawiania się - 3 kapitalne harpie, lub 5 słabszych łupieżców. To już jest wybór Smile
Co Ty na taką zmianę?


Last edited by drachu on Cz list 03, 2011 02:49 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 4 5 ... 25 26 27
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Krasnoludowie Chaosu z Zorn Uzkul...
...do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
19 quidamcorvus 662 Re: [Warsztat] Krasnol...
 Śr czerw 13, 2018 04:17 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Galeria - Makiety Makietowy warsztat Dwalthrima
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3, 4 ]
56 Dwalthrim 27056 Makietowy warsztat Dwa...
 Śr May 16, 2018 08:57 PM 
adrenalbooster View latest post
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
8 quidamcorvus 382 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Cz May 10, 2018 09:25 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Prestiż Drużyny... 5 Repentia.Vlk 795 [Warsztat] Prestiż Dr...
 Pn marca 12, 2018 12:27 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Podziemia jako opcjonalny segment gry
Dungeon Adventures
5 Krnabrny 348 [Warsztat] Podziemia j...
 Sb stycz 20, 2018 10:16 PM 
Krnabrny View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Creator
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 423

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 25
_BBOT: 0
Razem: 25
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Statystyki
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Statystyki
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 163
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy