Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Wydarzenia [Warheim FS] › Turnieje Warheim FS › [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
[Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
..w klubie Inny Wymiar, Katowice ulica Dębowa 49
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 10 11 12 13 14
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Cz sierp 16, 2018 09:46 AM
Reply with quote

Ponieważ szanowne państwo-draństwo zaczęło już wysyłać zgłoszenia, w pierwszym poście wyodrębniłem listę uczestników, którzy dokonali opłaty.

Chętnych z listy rezerwowej proszę o cierpliwość, pierwszeństwo ma wstępna lista uczestników.

Proszę pamiętam o dopełnieniu wszystkich formalności:
Quote::
W związku z dużym zainteresowaniem turniejem Warheim FS - Ostatnia Faktoria zgłoszenia zawierające imię, nazwisko, pseudonim, miasto, numer telefonu oraz pełną i właściwą nazwę wybranej drużyny, a także właściwie obliczony Prestiż Drużyny proszę przesłać do 31.08.2018 na adres quidamcorvus@poczta.fm.

Niezbędne jest także dokonanie wpłaty w wysokości 40 zł bezzwrotnej wejściówki na podany niżej nr konta bankowego. W tytule przelewu proszę podać imię nazwisko, pseudonim oraz nr telefonu.

Konieczność bezzwrotnej wpłaty związana jest z faktem, że za wejściówki dokonuję zakupu turniejowych gadżetów (między innymi kubków i smyczy) dla uczestników turnieju, a zdarzało się w przeszłości, że uczestnicy z różnych powodów rezygnowali w ostatniej chwili, a za zakupy musiałem płacić z własnej kieszeni. Dlatego proszę o przemyślane zgłoszenia.


SPOILER! Click here to read.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Śr sierp 22, 2018 07:11 AM
Reply with quote

Przypominam, że zostało 9 dni na nadsyłanie zgłoszeń.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Aust
Nieświadomy
Nieświadomy

Aust

Offline

Joined: sierp 10, 2018
Posts: 10

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Pn sierp 27, 2018 05:32 AM
Reply with quote

W tym tygodniu siadam do makiety obozowiska, i tu pojawia się pytanie. Czy jak zrobię makietę na 0.5 cm podłożu to czy mi to przejdzie czy jednak muszę poszukać innego materiału który jest cieńszy niż to co mam.

Do tego pytanie numer dwa czy na obozowisku mogą być jakieś kamulce drzewka, plotki itp? Czy ma to być po prostu łyse pole? Pytam bo chodzi za mną coś na kształt cmentarzyska dla moich wampirów Smile

No i czy wymiary 11,5 na 11,5 cala mogą być?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Pn sierp 27, 2018 05:43 AM
Reply with quote

Może być 0.5, jeśli nie masz nic cieńszego.

To obozowisko, więc jakiś mury/płoty są nawet wskazane.

11.5" x 11.5" może być.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Pn sierp 27, 2018 08:35 AM
Reply with quote

Przypominam, że termin nadsyłania zgłoszeń i dokonywania wpłat upływa za 4 dni.


Zgodnie z sugestiami poprawiłem zapis o warunkach zwycięstwa w paragrafie cel rozgrywki.

Zaktualizowany plik PDF można pobrać STĄD.


Powrót do obozowiska
Strudzeni, ranni, obciążeni łupami, zmęczeni nieustanną walką drużynnicy zmierzają w kierunku położonego w oddali obozowiska, jednak kapryśni Bogowie Chaosu nie zamierzają pozwolić im na odpoczynek. Zwaśnione kompanie głodnych krwi i złota wojowników po raz kolejny stają naprzeciw siebie, by zmierzyć się w krwawym boju na śmierć i na życie!

Teren:
Zaleca się, aby potyczka została rozegrana na stole o wymiarach 4’x4’.
Należy pamiętać, że w każdej ćwiartce stołu oraz w centrum musi się znaleźć budynek do zajęcia. Gracze przed rozstawieniem makiet ustalają które 5 fragmentów terenu będzie pełnić funkcje budynków wyznaczonych w kartach zadań i/lub scenariuszu.
Ponadto w budynku znajdującym się na środku pola bitwy należy umieścić 3 znaczniki kosztowności. Dowolny model bohatera, CHORĄŻEGO i SYGNALISTY oraz te modele stronników, które nie podlegają zasadzie specjalnej DEMON, LEŚNY DUCH, NIEUMARŁY lub ZWIERZĘ, które w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów, będą znajdowały się w odległości do 1” od krawędzi budynku mogą próbować odnaleźć znacznik kosztowności. Należy wykonać rzut K6, wynik 2+ oznacza, że model odnalazł jeden ze znaczników kosztowności zgodnie z zasadami przedstawionymi w ROZDZIALE IIII: RUCH. Natomiast rezultat 1 oznacza, że model został pochłonięty przez przeklętą ciemność i na początku swojej następnej tury w fazie ruchów przymusowych pojawia się na parterze, wskazanego przez przeciwnika, jednego z pozostałych czterech budynków.
Każdy z graczy rzuca K6 w celu ustalenia, który z nich rozpocznie rozmieszczanie elementów terenu (należy przerzucić ewentualne remisy) – wyższy wynik zadecyduje o pierwszeństwie. Gracz wybiera jedną z makiet i umieszcza ją w dowolnym miejscu na polu bitwy. Następnie to samo robi przeciwnik i tak dalej na zmianę, póki elementy terenu się nie skończą.

Pogoda:
W trakcie rozgrywki na polu bitwy panuje przeklęta ciemność. Wszystkie modele, które nie podlegają zasadzie specjalnej DEMON, LEŚNY DUCH lub NIEUMARŁY podlegają następującym regułom:

• Pole widzenia modeli zostaje ograniczone do 3K6”. Rzut określający zasięg pola widzenia, należy wykonać na początku tury każdego z graczy, w fazie rozpoczęcia tury. Wynik obowiązuje wszystkie modele należące do kompanii, nie ma potrzeby wykonywać osobnego rzutu dla każdego z drużynników.
• Modele które w fazie ruchu wykonały bieg lub korzystały ze zdolności LOT muszą wykonać test terenu niebezpiecznego.
• Wszystkie testy trafienia wykonywane dla broni dystansowych przeprowadzane są z karą -1.

Pochodnie i latarnie oraz wszystkie modele i ekwipunek podlegający zasadzie PŁONĄCY ATAK rozświetlają przeklętą ciemność. Wszystkie modele, które w momencie rozpoczęcia fazy ruchu znajdują się w odległości 9” od źródła światła i wykonały bieg lub korzystały ze zdolności LOT NIE muszą wykonać test terenu niebezpiecznego.
Ponadto modele niosące źródło światła mogą zostać obrane na cel broni dystansowych nawet jeśli nie są najbliższym celem, na potrzeby takiego ataku należy zignorować wywołane przeklętą ciemnością reguły.

Drużyny:
Każdy z graczy rzuca K6 (należy przerzucić ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem wybiera czy chce rozstawić swoją drużynę jako pierwszy, czy drugi. Gracz, który rozstawia swoje modele jako pierwszy może wybrać jedną z krawędzi stołu, na której rozpocznie potyczkę. Przeciwnik, wystawia swoje modele jako drugi na przeciwległej krawędzi stołu. Wszystkie modele należy rozstawić w strefie rozstawienia w odległości do 6” od brzegu stołu.
Po rozstawieniu modeli gracze rozdzielają pomiędzy należących do drużyny bohaterów, CHORĄŻEGO i SYGNALISTĘ oraz te modele stronników, które nie podlegają zasadzie specjalnej DEMON, LEŚNY DUCH, NIEUMARŁY lub ZWIERZĘ 3 znaczniki kosztowności, przy czym, na początku rozgrywki, żaden model nie może nieść więcej niż jeden znacznik. Należy zauważyć, że model podlegający zasadzie specjalne ZWIADOWCA, który rozpoczyna rozgrywkę posiadając znacznik kosztowności musi zostać rozstawiony w swojej strefie rozstawienia.

Karty zadań:
Po rozstawieniu ale przed określeniem kto rozpocznie grę gracze losują z puli swoich kart zadań 3 karty, 2 zachowują dla siebie jedną przekazują przeciwnikowi. Gracz ma do wykonania dwa swoje zadania i jedno jakie wyznaczył mu przeciwnik. Karty są niejawne, gracze ujawniają je dopiero gdy uda się im wykonać zadanie na nich wyznaczone. Gracz nie może przekazać karty Trofeum nie posiadając w swojej drużynie CHORĄŻEGO lub SYGNALISTY.

Rozpoczęcie potyczki:
Każdy z graczy rzuca K6 i dodaje WT swojego DOWÓDCY (należy przerzucić ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem rozpoczyna rozgrywkę.

Cel potyczki:
Rozgrywka zostaje zakończona zwycięstwem drużyny, która zdołała przetransportować 4 lub więcej znaczników kosztowności do strefy rozstawienia przeciwnika lub gdy jedna z drużyn nie zda testu Rozbicia lub po upływie 8 rundy. W przypadku rozbicia zwycięża ta drużyna, która pozostanie sama na placu boju. W przypadku zakończenia gry po 8 rundzie zwycięzcą zostaje ta drużyna, która ma więcej znaczników kosztowności w strefie rozstawienia przeciwnika, jeżeli obie kompanie dostarczyły do strefy rozstawienia przeciwnika tyle samo znaczników, to zwycięża drużyna, która posiada więcej znaczników kosztowności - w przypadku remisu obie kompanie przegrywają.

Punkty Doświadczenia:
+2 za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje potyczkę to otrzymują +2 PD.
+2 za zwycięstwo. DOWÓDCA drużyny, która osiągnęła cel rozgrywki otrzymuje +2 PD.
+2 za zadanie z wrogiej talii. Drużyna, która osiągnęła cel wyznaczony przez kartę zadań wybraną przez przeciwnika otrzymuje +2 PD do rozdysponowania pomiędzy służących w kompanii bohaterów.
+2 za każdy znacznik kosztowności. Model bohatera, CHORĄŻEGO lub SYGNALISTY otrzymuje +2 PD za każdy znacznik kosztowności przeniesiony do strefy rozstawienia przeciwnika.
+1 za przeciwnika Wyłączonego z akcji!. Każdy bohater otrzymuje +1 PD za każdy Wyłączony z akcji! wrogi model.

Dodatkowe ewentualne PD zgodnie z wykonanymi kartami zadań.

Po zakończeniu potyczki kompanie zwiększają ilość znalezionych w fazie eksploracji Łupów o ilość ewentualnych znaczników kosztowności z którymi zakończyły rozgrywkę.

Po zakończeniu rozgrywki, w czasie sekwencji po potyczce gracze mogą wybrać jedno, dowolne ulepszenia do swojego OBOZOWISKA zgodnie z zasadami podanymi w Rozdziale XIII: Zasady opcjonalne - Obozowisko podręcznika do Warheim FS.

Punktacja turniejowa:
+40 MP za zrealizowanie celu potyczki.
+12 MP (maksymalnie +36 MP) za wykonanie zadania z kart zadań.
+9 MP (maksymalnie +36 MP) za każdy znacznik kosztowności przeniesiony do strefy rozstawienia przeciwnika
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde 25% modeli przeciwnika, które
zostały Wyłączone z akcji!.
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera, CHORĄŻEGO lub SYGNALISTY przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Wt sierp 28, 2018 06:49 AM
Reply with quote

Znalazłem w końcu chwilę aby co nie co przeczytać. Mam kilka pytań:
1) Czy ulepszenie obozowiska jest darmowe? Czy chcąc je ulepszyć należy wykonać rzut na dostępność?
2) Od którego momentu zaczyna działać ulepszenie obozowiska? Np. po potyczce wykupuje/wybieram??? ulepszenie działające jak felczer, ginie mi model w wyniku rzutu na TPO czy mogę wykonać przerzut, czy też ulepszenie działa dopiero po kolejnej potyczce?
3) Czy przedmiot dla zwycięskiej drużyny ze scenariusza 1 jest darmowy?
4) Kilka zadań jest związanych z charakterem, czyli jeżeli nie mamy identycznego charakteru to zadanie jest niewykonalne. Dobrze rozumuję?
5) Zadanie LAUR HONORU cyt."Do pojedynku nie mogą dołączyć inne modele." Czy wrogie również?
6) Pytanie z innej beczki, stoją dwa modele jeden za drugim. Za plecami jednego z nich jest wróg. Czy szarża jest możliwa? Wiem, że modele widzą 360 stopni ale czy fizycznie muszą się obrócić w stronę w którą chcą szarżować, jeżeli tak to zahaczają podstawką o podstawkę i imo się nie da.

Back to top
View user's profile
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Wt sierp 28, 2018 07:06 AM
Reply with quote

1. pytałem, darmowe.
3. tak, podstawowy koszt do 50zk.
4. nie. pytałem wyżej. są karty dla wszystkich, jest też jedna 'charakterowa', ona jest inna dla każdego charakteru.
6. szarża nie musi być w linii prostej, obrót jest darmowy, Adam pisał gdzieś wcześniej, przy czym tego obrotu zrobić nie musisz fizycznie, więc szarżować możesz.


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Wt sierp 28, 2018 08:14 AM
Reply with quote

Ad6) Wiem, że szarża nie musi być w linii prostej, a obrót jest za darmo. Ale jest taki zapis w książce:

"SZARŻA NIEMOŻLIWA: Nie wszystkie modele mogą szarżować. Najczęściej modele nie mogą szarżować, ponieważ są już związane walką wręcz, ale istnieją też inne powody, takie jak Ucieczka!, czy skutek działania jakiejś zasady specjalnej. Ponadto, model nie może zadeklarować 'szarży niemożliwej' - takiej, której nie da się wykonać, czy to z powodu tego, że wrogi model znajduje się w sposób oczywisty poza zasięgiem szarży, czy też z powodu przeszkody uniemożliwiającej wejście w kontakt z przeciwnikiem. Należy zauważyć, że przeszkodą może być też inny model i jeśli istnieje szansa, że blokujący drogę model usunie się, zanim szarża zostanie wykonana, szarża jest 'możliwa', a co za tym idzie może być zadeklarowana."

W przypadku który opisałem model szarżujący wykonując obrót w stronę modelu szarżowanego fizycznie nachodzi na model który przed nim stoi. Więc moim zdaniem nie może chyba, że model przed nim jako pierwszy zadeklaruje szarżę.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Wt sierp 28, 2018 10:00 AM
Reply with quote

6. Taki obrót to nie przeszkoda. Gdyby model blokował na przykład kładkę o szerokości 1" to byłby problem w szarży.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Wt sierp 28, 2018 10:03 AM
Reply with quote

2. To zależy. Ulepszenia wybierasz w fazie kupowania ekwipunku, i wszystko co było wcześniej działa bez obozowiska.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Wt sierp 28, 2018 10:26 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
2. To zależy. Ulepszenia wybierasz w fazie kupowania ekwipunku, i wszystko co było wcześniej działa bez obozowiska.

A co jest wcześniej ulepszenie czy rzuty na TPO?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Wt sierp 28, 2018 10:43 AM
Reply with quote

TPO jest pierwsza.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Wt sierp 28, 2018 10:44 AM
Reply with quote

Chyba, że zrobić zapis, że gracze zaczynają z dwoma ulepszeniami?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Wt sierp 28, 2018 10:49 AM
Reply with quote

Moim skromnym zdaniem nie. I tak modele zdobywają dwa razy więcej PD jest dużo znaczników. To by znacząco ułatwiło rozgrywkę.

Back to top
View user's profile
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Wt sierp 28, 2018 12:28 PM
Reply with quote

też jestem na nie - darmowy ogr ochroniarz, dodatkowy czar czy inne cholerstwa dadzą dużo benefitów jednym i mniej drugim (krasnale :D). Mi się w ogóle te 2 rozwinięcia już wydają 'za dużo' Smile


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 10 11 12 13 14
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Turnieje Warheim FS [Turniej] Warheim FS - Dwie Wieże...
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
66 quidamcorvus 52803 [Turniej] Warheim FS -...
 Śr sierp 28, 2019 01:37 PM 
quidamcorvus View latest post
Sticky
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Księstwa Graniczne. Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.03.2019 w Innym Wymiarze w Katowicach.
2 quidamcorvus 7959 [Relacja] Księstwa Gr...
 Cz kwiet 04, 2019 03:55 PM 
Grish View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Ostatnia Faktoria. Turniej Warheim FS...
...w dniu 06.10.2018 w Innym Wymiarze w Katowicach.
1 quidamcorvus 7620 [Relacja] Ostatnia Fak...
 Cz stycz 10, 2019 12:30 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Przeklęty Szczurołap... Turniej Warheim FS...
...w dniu 24.03.2018 w Innym Wymiarze w Katowicach.
0 quidamcorvus 4684 [Relacja] Przeklęty S...
 Pn kwiet 02, 2018 12:35 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Mitterherbst... Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.09.2017 w Innym Wymiarze w Katowicach.
1 quidamcorvus 5062 Re: [Relacja] Mitterhe...
 Wt paźdź 03, 2017 09:07 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 32
_BBOT: 0
Razem: 32
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy